Uutiset: SeksiSaitti toivottaa foorumilaisille onnea uudelle vuodelle 2025!

Kirjoittaja Aihe: Jämeräpartainen insinööri, Helsinki - rapsa  (Luettu 4816 kertaa)

Poissa pohjoisenyöt

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Jämeräpartainen insinööri, Helsinki - rapsa
« Vastaus #60 : Joulukuu 22, 2024, 22:45:00 »
Upea rapsa!

Kerrakin näinpäin, näitä lisää🤗

Miehet herätkää, itse ainakin olisin valmis toteuttamaan tälläisen, kädet jo syyhyää😁

Poissa Tuge

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #61 : Joulukuu 22, 2024, 23:00:27 »
Erinomainen rapsa ja äärimmäisen tervetullut näkökulma tänne sankkaan mieskirjoittajien joukkoon. Toivottavasti näitä tulisi lisää.

Ymmärrän aivan täysin, mitä Anna ennakkokahveillaan on hakenut. Tämä oli erinomaisen informatiivinen raportti myös potentiaalisille miespalveluntarjoajille siitä, mitä asiakas pohtii.

Poissa Pataässä

• Jr. Member
« Vastaus #62 : Joulukuu 27, 2024, 19:58:09 »
Upea rapsa!

Kerrakin näinpäin, näitä lisää🤗

Miehet herätkää, itse ainakin olisin valmis toteuttamaan tälläisen, kädet jo syyhyää😁

Hyvä rapsa AnnaB:ltä. Ehkä jopa yllättävänkin samanlainen kuin jotkut omat käyntini.

Itse olen myös joskus miettinyt tällaisen toteuttamista, mutta eipä ole sopivaa "koekaniinia". Ja kukaan tuntematon nainen tuskin uskaltaisi edes harkita, kun itsekin joutuu näin pienikokoisena miehenä aika tarkkaan miettimään kenen luokse menee.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa FredFred

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #63 : Joulukuu 29, 2024, 16:32:27 »
Rapsa oli informatiivinen ja PT:aa kunnioittava.

Vaikka miesoletettu olenkin, niin hieronnoista kiinnostuneena oli mukava lukea valistuneen, alasta PT-näkökulmasta kokemusta omaavan asiakkaan kuvaus palvelusta. Naisnäkökulmaan on hyvä välillä tutustua vaikka yleissivistyksen hengessä :thumbsup:

Poissa Superman88

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #64 : Joulukuu 31, 2024, 21:42:57 »
Hieno rapsa!

Olis upeaa päästä opiskelemaan yoni-hieronnan taitoja ja päästä toteuttamaan niitä.

Kirjoista ja videoista voi yoni-hierontaan tutustua, mut kyllä käytännön opit on 👌

Poissa Herra 47

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #65 : Tammikuu 01, 2025, 21:01:31 »
Ite olin aikoinaan samois hommis mut ei pakki kestäny sitä kahvin määrää.

Poissa HaluMoottori

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #66 : Tammikuu 02, 2025, 11:03:33 »
Hyvä kirjoitus, AnnaB!

Poissa Ollin kuppi

• Jr. Member
« Vastaus #67 : Tammikuu 02, 2025, 18:04:04 »
Korjausliikkeen paikka, täällä käsi(kin) pystyyn.

Tietenkin jokainen määrittelee itse tapaamisensa reunaehdot, olipa palvelun tarjoaja tai ostaja. Mies tai nainen. Ja luonnollista on, että naisella fyysiset riskit ovat todellisenpia kuin miehellä, oltiin kummin päin vaan. Kyllä turskaamisessakin omat riskinsä on, ja niiden välttely kuuluu asiaan eikä siitä sen suurempaa draamaa irtoa. Ja jos ei kemiat kohtaa, niin se on vaan voivoi.

Eli rapsa oli hyvä ja hienoa, jos asiakas sai mitä toivoi ja panostuksella vastinetta.

Eli tarkoitukseni ei ollut olla kriittinen tai negatiivinen ja pahoittelen, että sellaisen kuvan annoin.

Poissa Lapsuuden Sankari

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #68 : Tammikuu 04, 2025, 12:30:32 »
Väistämättäkin tulee mieleen, että jos nimimerkki AnttiB kirjoittaisi rapsaa nimimerkistä Rotevarintainen hoitsu, niin täällä olisi paljon vähemmän suunsoittoa.

Hieno rapsa. Näitä lukee mielellään, koska joskus on ollut puheita, että pitäisikö tuolle omalle rouvalle hankkia kokemuksia eroottisen hieronnan maailmasta. Naisten kirjoittamia rapsoja näkee harmillisen harvoin, ja tässä jos jossain ei tee mieli ostaa sikaa säkissä.