Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ihastuminen ja ihastumisen merkit  (Luettu 7366 kertaa)

Paikalla AnniAuringonkukka

• Full Member
  • Galleria (8)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ihastuminen ja ihastumisen merkit
« Vastaus #140 : tänään kello 14:08:20 »
Jos aviomiehellä on aisurifetissi tai hän ei ole mustasukkainen, niin kioskia voi pitää auki.

Menee ehkä tuon ei-mustasukkaisuuden alle, mutta on myös olemassa miehiä joille suhtautuminen seksityöhön on hyvin neutraalia ja jotka osaavat navigoida satunnaista mustasukkaisuutta taidolla, yleensä pyytäen apua siihen kumppaniltaan tai ulkopuolelta. Vahva suhdetaito kelle tahansa. Ja sit on stag-miehet, jotka ei oo aisureita vaan saa kiksejä että heidän kumppaniaan halutaan ja käydään kyntämässä oikke kunnol porukalla. God bless 'em
❄️ Levillä AnnaVonB:n kanssa viikolla 13❄️

Poissa jan#91

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #141 : tänään kello 14:12:09 »

oon ehkä silleen vähän pervo että mua kiinnostaa kauheesti sellasten ihmisten mielipiteet, keiden kanssa en ole samaa mieltä. :D
Pervoa tai ei, mutta mun mielestä näistä nimenomaan kannattaakin olla kiinnostunut, sillä samanmielisten ajatuksethan ovat jo tuttuja. On tervettä tiedostaa, että maailmaan mahtuu paljon erilaisia näkemyksiä ja ne kaikki ei mene yksiin mun ajatusten kanssa.

Poissa Pekonen

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #142 : tänään kello 14:29:28 »
^Joo, tällöin vuopuhelu on hedelmällisintä kun kuunnellaan ja kommentoidaan vastakkaisia mielipiteitä mitä itse edustaa.
Twitterissä eli X:ssä on vähän sellainen ikävä ilmiö että helposti blokataan eri mieltä olevilta kommentointimahdollisuus. Se on toki oikeutettua ja usein hyväkin jos pyritään varta vasten loukkaamaan yms. mutta se myös helposti johtaa samanmielisten muodostamaan kuplaan minkä sipuolella ei kritiikkiä tunneta ja tämä voi vahvistaa ääriajattelua.

Ja sit on stag-miehet, jotka ei oo aisureita vaan saa kiksejä että heidän kumppaniaan halutaan ja käydään kyntämässä oikke kunnol porukalla. God bless 'em
Tunnistin itseni tuosta.
Oikein kunnon huoravaimo jota kiimaiset miehet tykkää ajaa, olla joskus itsekin porukassa mukana antamassa kyytiä lutkalle.
Kunhan suojaus on kunnossa eikä taudit tartu.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 14:43:25 kirjoittanut Pekonen »
Tuohivirsupersu ja toksinen setämies.
Suomen kansa on tolkuttoman typerää porukkaa.

Poissa OuluJuha

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #143 : tänään kello 16:14:55 »
Onhan tuolla parisuhdeosiossa vielä erikseen "Huora vaimoksi" "Turska avo/aviopuolisoksi" -ketjutkin, joita en hirveästi ole lukenut, mutta oletan nyt otsikkojen perusteella liittyvän tuohon parisuhdepuoleen.

Paikalla Paroni

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #144 : tänään kello 16:40:21 »
Kannattaa myös miettiä, että kaikenlaiset liittorakenteet on aika vanhentuneita ja niiden traditioihin liittyy paljon sellaista toisen omistamiseen liittyvää misogyniaa, että monet ihmissuhdeanarkistit välttelee avioliittoja noin muutenkin.

Se nostaa yhtä kahden ihmisen parisuhdetta muiden yläpuolelle ja exkluvisoi sitä muiden kustannuksella, enkä ihmettele miksi niin moni on solo-poly ja tyytyväinen siihen.

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #145 : tänään kello 17:02:35 »

oon ehkä silleen vähän pervo että mua kiinnostaa kauheesti sellasten ihmisten mielipiteet, keiden kanssa en ole samaa mieltä. :D
Pervoa tai ei, mutta mun mielestä näistä nimenomaan kannattaakin olla kiinnostunut, sillä samanmielisten ajatuksethan ovat jo tuttuja. On tervettä tiedostaa, että maailmaan mahtuu paljon erilaisia näkemyksiä ja ne kaikki ei mene yksiin mun ajatusten kanssa.

On hemmetin hyvä vaan, jos on erilaisia mielipiteitä ja herää uusia ajatuksia.
Asiaa voi miettiä monelta kantilta, eikä se oma ajatus ole "aina" paras ollenkaan. Se on tullut elämässä jo moneen kertaan huomattua. Ja olisihan maailma hemmetin tylsä, jos kaikki olisi samaa mieltä kaikesta.

Tietysti monia asioita voi sanoa&sanoittaa hyvin eri tavalla - jopa silloinkin, kun ei ole ollenkaan samaa mieltä  :drinking:

Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 4 )