Laitetaan näin päin. Aluksi toki haluan korostaa, että seuraava tapaus on todella harvinaista.
Itselle osunut vain kerran kohdalle melko runsaan hupakoinnin/hieronta käyntien kulutuksessa.
Olin hierottavana erään nuorehkon pt:n luona. Silloin oli perjantai ja molemmilla oli varmasti hyvä tunnelma viikonlopun kynnyksellä.
Juttelimme paljon ennen hierontaa, hieronnan aikana ja erityisesti hieronnan jälkeen.
Jutellessa Tuli esille, pt:n siviilityö ja muukin elämäntilanne, itsestäni tuli myös kerrottua ehkä tarpeettoman paljon.
Kuitenkin melko sosiaalisena ihmisenä en antanut hälytyskellojen soida näistä keskusteluista.
Lopulta minulla alkoi jo olla vähän kiire ja pt kysyi, saako numerooni laittaa viestiä. Olin tosi hämmentynyt. En oikein osannut muuta sanoa kuin 'toki' .
Ajattelin sitten, että ehkä kyseessä oli vitsi, heitto, flirtti joka kuuluu asiaan tms.
Unohdin koko homman nopeasti. Kunnes. Viesti tuli tältä pt:ltä, melko tarkkaan viikon kuluttua.
Kyseli kuulumisia ja onko jotain suunnitelmia viikonloppuun, lähtisinkö jonnekin ulos hänen kanssaan.
Vastasin melko kylmän asiallisesti, että on jo muuta ohjelmaa ja toivottelin hyvät viikonloput.
Muutaman viikon jälkeen tuli taas viestiä ja ohjelmaa oltiin vailla. Selitin taas kohteliaasti, että en oikein käy 'viihteellä' ja muutenkin kaiken laista tässä jne. jne.
En ollut asiasta mitenkään ahdistunut, mutta ihme kyllä en mitenkään ylpeä tai otettukaan. Luulisi 20 vuotta nuoremman tyttelin huomion tällaista vanhaa pervoa hivelevän 😅
Kieltämättä tulimme hyvin alusta asti juttuun ja mitään pommitusta tai viestitulvaa ei tullut. Pt myös kysyi luvan viesteihin.
Silti ei ole missään nimessä tullut mieleen mennä uudestaan hänen luo , vaikka itse palvelu toimikin.
Halusin kertoa myös tämän puolen ja loppuun vielä korostan, että tapaus on ainoa lähes 20 vuoden kuluttajaurani aikana.