Uutiset: SeksiSaitti toivottaa foorumilaisille onnea uudelle vuodelle 2025!

Kirjoittaja Aihe: Ihastuminen ja ihastumisen merkit  (Luettu 3075 kertaa)

Paikalla ThomasDundee

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Ihastuminen ja ihastumisen merkit
« : Tammikuu 04, 2025, 00:30:53 »
Ihastumista ja ihastumisen merkkejä on tällä saitilla monessa keskustelussa sivuttu, yleensä korostaen sitä, että ihastuminen on tällä alalla iso nou nou, huoraan ei saa ihastua koskaan ja ihastumisen merkkejä osoittavat asiakkaat tulee blokatuiksi pt:n toimesta matalalla kynnyksellä.
Samanaikaisesti on kuitenkin sellainen dilemma, että ihastumisen tunne on ainakin minulle aika olennainen osa kunnon GFE-kokemusta, ja oikeastaan koko GFE-konsepti on aika merkityksetön ilman tätä. Itse myönnän olevani vähän ihastunut vakkariini, ja pidän tätä positiivisena asiana. Tiedostan, että tämä on täysin viatonta ja vaaratonta, asiakassuhteen ulkopuoliseen suhteeseen ei ole mitään mielenkiintoa eikä sellaista voisi edes kuvitella.
Vaan miltä nämä asiat näyttäytyvät pt:n silmin katsottuina? Kysymys kuuluu: Mitkä ovat vaarallisia ja mitkä viattomia ihastumisen merkkejä? On selvää, että stalkkaaminen ja liiketoiminnan ulkopuoliset treffipyynnöt ovat varmasti aika selvä red flag, mutta voiko tapaamisen aikana ilmetä ihastumisen merkkejä, jotka voivat "ylittää rajan" ja aiheuttaa pt:ssä reaktion, että tämä asiakas kannattaa blokata?
 Kaipaisin erityisesti palveluntarjoajilta kommentteja tähän. Erityisesti palveluntarjoajilta, jotka tarjoavat GFE:tä. Käytännön esimerkkejä ihastumisen merkeistä; jotka olette mieltäneet potentiaalisesti vaarallisiksi vs viattomiksi? Erityisesti kiinnostaa, kuinka suuria yksilöllisiä eroja näissä tulkinnoissa on palveluntarjoajien välillä.
Toki turskatkin voivat kommentoida jos heillä on järkevää kommentoitavaa.

Poissa ModestyB

• Newbie
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ihastuminen ja ihastumisen merkit
« Vastaus #1 : Tammikuu 04, 2025, 06:58:10 »
Eräs asiakas seksin jälkeen lepäillessämme kysyi varmaan neljästi "mitä mietit?", selkeästi odottaen että vastaisin jotain siihen suuntaan, että on lämpöisiä ajatuksia hänestä.

Kaikki rasittava ja pakkomielteinen toiminta on itselleni nou-nou. Se taas ei haittaa ollenkaan, jos toisen kanssa katsellaan silmiin, suudellaan ja silitellään tyytyväisinä.

Tapaamisilla voi olla hyvinkin samanlaista tunnelmaa kuin parisuhteessa, kunhan tapaamisten ulkopuolinen viestintä keskittyy vain tapaamisista sopimiseen.

Poissa Tuplawee

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Tammikuu 04, 2025, 07:48:03 »
Turskan ominaisuudessa olen itsekin leikitellyt ajatuksella, että voisiko kokemusta ikäänkuin vahvistaa tuomalla siihen mukaan normaalin ihmissuhteen elementtejä. Ts. jonkinlaista roolileikkiä sellaisen pt:n kanssa, jossa tällaista kemiaa on muutenkin ilmassa ja luottamus on rakentunut niin pitkälle kuin se nyt on edes vallitsevien rajoitteiden puitteissa mahdollista.

Mitään intressiä pidemmälle menemiseen pt:n kanssa ei ole, mutta kiinnostaisi kokeilla vapautuvatko dopamiinit tällaisessa yhteisesti sovitussa, vaikkakin puoliksi keinotekoisessa tilanteessa. Perstuntumalta "minä rakastan sinua" ääneen sanominen (ja varsinkin sen kuuleminen toisen suusta) todennäköisesti tuottaisi roolileikissäkin jonkinlaisen kemiallisen vasteen. Kolikon kääntöpuolena tietysti vaarana, että hyvän vakkarisuhteen dynamiikka jo pelkästään tällaisen ehdottamisesta voisi muuttua ja ainakin toistaiseksi tämä puoli on jäänyt hienovaraisiksi molemminpuolisiksi kiintymyksen osoituksiksi. Toisaalta vaarana varmasti myös, että kaikesta rationalisoinnista huolimatta aivot menevät solmuun ja etenkin pt:lle työn ja vapaa-ajan minän erottelu voisi olla haastavaa. Ajatusleikkinä kuitenkin kutkuttava ja kuulisin mielelläni onko joku vienyt roolileikkejä näin pitkälle.

Poissa Pekonen

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #3 : Tammikuu 04, 2025, 08:18:38 »
^Vähän samanlaisesta jutusta minä saan myös kiksejä. Minulle pitää olla oikea kunnon huora joka alistuu miehen pantavaksi seksileluksi. Vaikka kuinka ajattelen näin, tai ehkä juuri sen vuoksi, alan ajatella tosi hellästi pantavana olevasta huorasta session aikana ja alkaa sellainen merkillinen huoran hyvänä pito- ja paijaamis prosessi ja silloin saatan hyvinkin sanoa kuinka rakastan tätä. Huorat joiden kanssa tämä onnistuu kyllä ymmärtävät pelin hengen ja itselle vaikka kuinka aitoja nämä tunteet olisivatkin jäävät vain tapaamisten tasolle, eli en ala lurittelemaan mitään rakkausrunoja huoralle viestittelyssä, kysyn vain lyhyesti aikaa tapaamiselle ja ehkä vakkarille vaikka hyvän Joulun toivotus, se on siinä.
Kyllä tuo huora on vaan kaunis sana. Ja huorat näin pääsääntöisesti aivan ihania naisia.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 04, 2025, 08:20:52 kirjoittanut Pekonen »
Tuohivirsupersu ja toksinen setämies.
Suomen kansa on tolkuttoman typerää porukkaa.

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #4 : Tammikuu 04, 2025, 08:38:22 »
GFE voi hyvinkin huijata aivoja helposti ihastumaan siinä mielessä, että se vapauttaa samoja mielihyvähormoneja. Samalla kun keho kuvittelee, että nyt ihastutaan niin järki toivottavasti muistaa toppuutella. Liian syvälle uppotuneena kuvitelma alkaa vuotaa todellisuuteen.

Kysymys oli että mitkä ovat mielestäni vaarallisia ja mitkä viattomia ihastumisen merkkejä.

Itse tapaamisessa varmaan kaikenlainen tunteiden tunnustaminen, treffeille pyytäminen ja todella henkilökohtaisten asioiden kyseleminen johtaisi siihen, että on otettava etäisyyttä.

Mulle sanottu sängyssä että ottaisin sut vaimoksi jos asuisit [kaupungissani] ja kuviteltu ääneen yhteistä elämää. Tämä oli todella kiusallista ja mun oli kieltäydyttävä seuraavasta tapaamispyynnöstä kaksi päivää myöhemmin koska ahdisti koko juttu.

Jos illuusiosta irrottutumisesta ei ole tapaamisen päättyessä minkäänlaisia selkeitä merkkejä ja siirappinen meno jatkuu oven sulkeutumiseen asti, niin itselleni alkaa tulla tunne, että nyt alkaa mahdollisesti asiakkaan todellisuus sekoittua fantasiaan, mikä voi myös olla harhasignaali. Ei siihen lopulta tarvita kuin aika hienovarainen muutos tunnelmassa mistä näkee, että nyt ollaan siirtymässä kuvitellusta takaisin todellisuuteen.

Siinä vaiheessa kun viestintä jatkuu tapaamisen jälkeen yhtään millään muulla tavalla kuin "kiitos mukavasta tapaamisesta, palataan taas jossain vaiheessa" tyylisellä yksittäisellä viestillä, otan itse selkeän askeleen taakse päin ja pyrin vastaamaan mahdollisimman asiallisesti enkä jatka chattailya.

Olen joutunut laittamaan pitkän askakassuhteen kokonaan poikki siinä vaiheessa, kun mulle alettiin lähetellä pitkiä ääniviestejä missä ilmaistiin turhautumista mun aikataulujen rajoituksista ja kun lopulta ehdotettiin, että enkö voisi olla vaan sun fwb kun selkeestikin säkin tykkäät musta. Alkoi tulla myös neuvoja miten mun pitäisi työtäni tehdä. Olin vielä vähän kokemattomampi silloin enkä ollut ehkä osannut olla riittävän etäinen viestinnässä tapaamisten ulkopuolella.

Tuossa kyseisessä tapauksessa pakkaa sekoitti asiakkaan puolelta se, että Onlyfansisa asiaan kuuluu tietty flirttaileva viestintä, ja asiakassuhde alkoi sitä kauttta. Hän alkoi viestitellä sekaisin siellä ja muita kanavia pitkin ja mulla kesti liian kun tajuta pistää rajat tiukemmalle.

Nykyään osaan toimia ainakin vähän selkeämmin omalta osaltani viestinnässä ja olen oppinut kantapään kautta ainakin muutaman asian.
❤️ Turku 13.-14.1. ❤️

Poissa Turuntyttö

• Sr. Member
  • Galleria (5)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #5 : Tammikuu 04, 2025, 08:56:24 »
Sen ihastuksen sanoittaminen vahvasti, esim ”rakastan sinua”, ”voisin ottaa sinut vaimoksi/tyttöystäväksi” tyyppiset lausahdukset särähtää mulla ainakin negatiivisesti korvaan ja saa vähintäänkin kiusaantuneen olon. Ymmärrän että ei sitä välttämättä kirjaimellisesti oikeasti tarkoiteta, mutta mielestäni se ei kuitenkaan ole soveliasta tällaisessa touhussa.

Kovin paljoa ei äkkiseltään tule mieleen mitään sellaista mitä voisi itse tapaamisen aikana TEHDÄ, mikä tuntuisi ihastumiseen liittyen vaaralliselta tai siltä red flagiltä. Toki jos joku nyt kosisi, niin se.😁 Mutta eipä itselleni ainakaan ole sellaista vielä käynyt.😄 Itse tapaamisen jälkeen, jos alkaa tulemaan viestejä jotka ei liity tapaamisten varaamiseen tms mitenkään, niin se on red flag. Jälkikäteen viestitse asiallisesti laitetut kiitokset/kehut on tietysti aina tervetulleita ja saa erittäinkin hyvän mielen.☺️ Kunhan ei aleta liikaa mehustelemaan tulevaisuuden suunnitelmista yms.

Itsekkin tarjoan gfe:tä ja haluan olla läsnä ja lähellä ja tuottaa sitä mielihyvää mitä se antaa. Mutta täytyy kuitenkin muistaa ne että kyse on loppupeleissä kuitenkin maksuseksistä.
Opiskelijarouva

Turku, ❤️ Oulu 8.-10.1. ❤️

Poissa Entto

• Sr. Member
  • Galleria (3)
« Vastaus #6 : Tammikuu 04, 2025, 09:03:29 »
Lainaan itseäni:
^
Kolme pointtia jotka turskan pitää muistaa:
1)Älä ihastu palveluntarjoajaan
2)Jos ihastut palveluntarjoajaan, älä näytä sitä
3)Jos et pysty olemaan näyttämättä ihastumista, vaihda palveluntarjoajaa.

Saitin Bud Spencer

2024 [T90] <V43> (E26)《U20》{D1}
2025 [T2] <V1> (E2)《U1》

Poissa Fäkboy

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : Tammikuu 04, 2025, 09:11:04 »

Mulle sanottu sängyssä että ottaisin sut vaimoksi jos asuisit [kaupungissani] ja kuviteltu ääneen yhteistä elämää. Tämä oli todella kiusallista ja mun oli kieltäydyttävä seuraavasta tapaamispyynnöstä kaksi päivää myöhemmin koska ahdisti koko juttu.
Pelkästään tuo sana "ottaisin" on jo tuollaisessa yhteydessä todella kuvottavan kuuloista. Ikäänkuin hän olisi sinuun suhden sellaisessa asemassa, että olisit ikionnellinen tästä optiosta. 🤮

Poissa Pekonen

• Sr. Member
« Vastaus #8 : Tammikuu 04, 2025, 09:20:50 »
Jokainen kokee asiat tavallaan eikä siinä mitään.
Kunhan pitää mielessä ettei hankaloita toisen elämää millään tavalla, vaikkapa osoittamalla häiritseviä ihastumisen merkkejä. Onhan tällaisen asian huomioonottaminen myös tavallaan toisesta välittämistä.

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
« Vastaus #9 : Tammikuu 04, 2025, 09:31:56 »
Ihastun melkein joka käynnillä hupakkoon. Elän sen hetken täysillä. Kun suljen oven takanani niin se on mennyttä. Harvoin käyn samalla toista kertaa.

Näillä foorumeilla on tämän tästä kirjoituksia missä näkyy rivien välistä, että on jääty pahasti kuvitelmiinsa kyselemällä, että miten voisi pelastaa suhteen hupakkoon, tai miten voisi syventää suhdetta tai tultu jyskyttämään aikaa varaamatta oven taakse ja uhkailemalla paikalla ollutta asiakasta ja vastaavia.

Poissa joey_t

• Sr. Member
« Vastaus #10 : Tammikuu 04, 2025, 09:34:44 »
Tämä aihe on yksi osoitus siitä kuinka sekopäitä ihmisiä tässä genressä pyörii. Mutta minkäpä sille voi.

Muistan kun SO-foorumin loppuaikoina siellä oli 2-3 mieskirjoittajaa jotka saivat kiksejä siitä kun pt:t ylistivät foorumilla heidän panotaitojaan ja kirjoittelivat kuinka ikävöivät näitä tyyppejä. Yksi pt kertoi minulle siitä - ne ukot käsittääkseni maksoivat pt:ille siitä että yksityisvierailuilla käyty homma jatkui foorumilla heidän sanoituksensa mukaan.

Poissa Kössi

• Jr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #11 : Tammikuu 04, 2025, 09:53:04 »
En ole koskaan ihastunut palveluntarjoaan, parturiini kyllä kerran. Hän oli niin ihq  :inlove:

Muistan kun SO-foorumin loppuaikoina siellä oli 2-3 mieskirjoittajaa jotka saivat kiksejä siitä kun pt:t ylistivät foorumilla heidän panotaitojaan ja kirjoittelivat kuinka ikävöivät näitä tyyppejä. Yksi pt kertoi minulle siitä - ne ukot käsittääkseni maksoivat pt:ille siitä että yksityisvierailuilla käyty homma jatkui foorumilla heidän sanoituksensa mukaan.

"Mielenkiintoista"

Olikohan tossa kyseessä vain skenepisteiden keruu - saada "foorumiuskottavuutta" muiden silmissä "ku huoratki kehuu kuinka hyvä oon panee ja oikein julkisesti kaipaa"? Maksettu illuusio (jota ei varmaan osannut kukaan paatunut kanssaturska) muille käyttäjille... Kaikennäköistä sitä keksivät.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 04, 2025, 09:58:22 kirjoittanut Kössi »

Poissa keravankolli

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #12 : Tammikuu 04, 2025, 09:56:40 »
Itelle ei tuu ihastumisentunnetta vaan sellanen WAU-efekti.
Kohta tuo misu on steikkarit päällä mun edessä, ja siitä lähtee hetken huuma pyörimään. Kun huuma ohi, niin sitte taas vaan moikat, ja ens kertaan...

Johtuuko sit siitä, että nää "elämän sen hetken tähtihetket" on ulottumattomissa siviilipuolella, tai ainakin näin ajattelen, että tuskinpa me oltais tavattu jossain kauppakeskuksen käytävällä, ja oltais näihin olosuhteisiin ajauduttu sitä kautta.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa keravankolli

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #13 : Tammikuu 04, 2025, 10:00:02 »
Tämä aihe on yksi osoitus siitä kuinka sekopäitä ihmisiä tässä genressä pyörii. Mutta minkäpä sille voi.

Vissiin jotain itsetunnon pönkittämistä, tai muuten sitä hyvän olon tunteen hakemista tollanen.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Hormonihiiri

• Full Member
« Vastaus #14 : Tammikuu 04, 2025, 10:15:57 »

Vissiin jotain itsetunnon pönkittämistä, tai muuten sitä hyvän olon tunteen hakemista tollanen.
Melko aktiivisesti kyseistä foorumia seurasin mutta tuollaista en muista. Ehkä en vaan kiinnittänyt huomiota.

Poissa Pekonen

• Sr. Member
« Vastaus #15 : Tammikuu 04, 2025, 10:23:40 »

Itsetunnon pönkittämistä rahan voimalla ehkä. Itsensä huijaamista.

Poissa joey_t

• Sr. Member
« Vastaus #16 : Tammikuu 04, 2025, 10:23:57 »

Jotakin sen tyyppistä kai. Ajatellaan että foorumi on sosiaalinen yhteisö. Täällä on maksullisia naisia joista osa erittäin suosittuja. Useampikin mies halusi tavata noita naisia ja kirjoittelivat kehuvia raportteja. Tuo miesporukka halusi päästä asemaan jossa mielellään nuo kaikkein tavoitelluimmat naiset kirjoittelisivat heistä haaveillen ja kehuen. Asia on heille aika merkityksellinen koska ovat valmiita maksamaan siitä.

Oikeasti homman tulisi toimia seuraavasti. Kuvitellaan että vaikkapa Venlalla käy kaksi asiakasta, esim Entto ja minä. Tosiasiassa Entto on paljon taitavampi naisten kanssa kuin minä josta syystä Venlalle tapaaminen hänen kanssaan on kivempi kuin minun kanssani ainakin siis tässä nautinto-mielessä. Ammatillisessa mielessä tilanne on toinen: niinkauan kuin sekä minä että Entto käyttäydymme tapaamisessa hyvin ja emme ripustaudu taikka ilmaise rakkaudentunnustuksia Venlalle, hän kiittää foorumilla rapsaamme yhtä lailla ja toivottaa tervetulleeksi uusintavierailulle tms.

Poissa Hormonihiiri

• Full Member
« Vastaus #17 : Tammikuu 04, 2025, 10:38:24 »
Muistan että siellä opistolla oli samaa kuin mitä täälläkin. Eli poka kirjoittaa ylistävän rapsan ja siihen palveluntuottaja sitten vastaa että "kiitos oli myös upea tapaaminen" tai vastaavaa. Kuulostaa että tässä vähän aika on saanut muistelot karkaamaan. Tietty on saattanut myös ärsyttää että jotkut kuvaili aika paljon tapaamisiaan näiden suosittujen kanssa. Ja tapasivat järjestäen kaikki suositut mimmit.

Poissa marja

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #18 : Tammikuu 04, 2025, 11:15:02 »
Tapaamista varatessa, varatun ajan puitteissa ja vielä mahdollisessa kiitosviestissä jälkeenpäin olen mielelläni vaikka se vuosisadan rakkaustarina. Itsekin pidän tästä kunhan se jää siihen aina.

Paikalla AnniAuringonkukka

• Full Member
  • Galleria (8)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #19 : Tammikuu 04, 2025, 11:27:37 »
Ihastuminen ja tois(t)en ihaileminen on todella normaalia missä tahansa vuorovaikutuksessa ja varsinkin näin intiimissä puuhissa. Parhaimmillaan se on ihanaa ja energisoi muutakin elämää hyvällä tavalla. Varsinkin ihastuneissa miehissä näkyy musta kivasti usein sellainen yleinen herääminen elämään, kuten lisääntynyt luovuus tai jalous tai halu rakentaa tai olla muille jotain, kehittää itseään, liikkua enemmän jne.

Häiritseväksi ihastuminen menee, jos se kääntyy minkäänlaiseksi rajojen ylittämiseksi: random soitteluksi, ilmaantumiseksi ovelle, vahvaksi mustasukkaisuudeksi tai kontrolloimiseksi, yritykseksi "pelastaa" pt tältä työltä, jne.

Ihastuneen asiakkaan on lisäksi ehkä hyvä pohtia, että mihin tarkalleen ottaen on ihastunut. Se ihastuksen kohde on yleensä hyvin kapea kaistale tätä toista ihmistä, hänen hurmaava ja flirttaileva työminänsä eli ei läheskään koko kuva hänestä.

Itselläni työminäni ON minua, mutta yleensä ilman koko tunneskaalaani, kuten väsymystä, surua, kyllästyneisyyttä tai kiukkua. Tai varsinkaan omia tarpeitani, koska niiden jättäminen pois tapaamisesta on pelin henki. Maksetulla ajalla virittäydyn toisen tarpeita varten. Asiakastapaaminen ei ole siis samalla lailla vastavuoroista kuin siviilissä. Meille maksetaan (myös) siitä, että me näyttäydytään vain parhaimmillamme. Samalla lailla asiakas saattaa laittaa treffeille päälle tavallista viehkomman version itsestään.

Toki ei ole tavatonta, että vaikka täälläkin miten varoitellaan, monia suhteita on siltikin alkanut tän homman kautta. En yhtään ihmettele, sillä ei ihmisten välistä aitoa yhteyttä voi myöskään estää. Joskus elämään tupsahtaa ihmisiä, joiden kanssa yksi päivä saattaa positiivisesti muuttaa asioita enemmän kuin vuodet jonkun toisen kanssa. En myöskään halua blokata tälläistä elämän magiaa jollain keinotekoisilla säännöillä, kuten "älä ihastu".

Mielestäni näissä tilanteissa aloitteen siviilitutustumiseen tai -hellusteluun kannattaa kuitenkin tulla pt:n puolelta. Kaikki muu saattaisi tuntua ilmaisten palveluiden lypsämiseltä.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 04, 2025, 11:30:23 kirjoittanut AnniAuringonkukka »
❄️ Pakkastalveen peuhaamista Rovaniemellä 8.1. alkaen ❄️