Uutiset: SeksiSaitti toivottaa foorumilaisille onnea uudelle vuodelle 2025!

Kirjoittaja Aihe: Ihastuminen ja ihastumisen merkit  (Luettu 3098 kertaa)

Poissa Pekonen

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ihastuminen ja ihastumisen merkit
« Vastaus #20 : Tammikuu 04, 2025, 11:35:02 »
En myöskään halua blokata tälläistä elämän magiaa jollain keinotekoisilla säännöillä, kuten "älä ihastu".

Mielestäni näissä tilanteissa aloitteen siviilitutustumiseen tai -hellusteluun kannattaa kuitenkin tulla pt:n puolelta. Kaikki muu saattaisi tuntua ilmaisten palveluiden lypsämiseltä.

Asia on justiin näin. Jos ihastuu niin ihastuu ei sitä voi kontrolloida mutta ihastumisen jälkeistä käyttäytymistään voi.
Tuohivirsupersu ja toksinen setämies.
Suomen kansa on tolkuttoman typerää porukkaa.

Poissa Hormonihiiri

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #21 : Tammikuu 04, 2025, 11:47:00 »
Tämä aihe on yksi osoitus siitä kuinka sekopäitä ihmisiä tässä genressä pyörii. Mutta minkäpä sille voi.

Muistan kun SO-foorumin loppuaikoina siellä oli 2-3 mieskirjoittajaa jotka saivat kiksejä siitä kun pt:t ylistivät foorumilla heidän panotaitojaan ja kirjoittelivat kuinka ikävöivät näitä tyyppejä. Yksi pt kertoi minulle siitä - ne ukot käsittääkseni maksoivat pt:ille siitä että yksityisvierailuilla käyty homma jatkui foorumilla heidän sanoituksensa mukaan.
Vissiin jotain itsetunnon pönkittämistä, tai muuten sitä hyvän olon tunteen hakemista tollanen.
Melko aktiivisesti kyseistä foorumia seurasin mutta tuollaista en muista. Ehkä en vaan kiinnittänyt huomiota.
Ei kun perhana itse asiassa muistan yhden tällaisen! Kirjoitteli joistain mimmeistä tosi paljon ja jopa vähän omistavaan sävyyn. Yhdeltä mimmiltä tapaamisella sitten kysyin että mikä tää homma oikein on ja se sanoi että pakko olla vähän pelissä mukana kun tyyppi oli muun muassa kalustanut sen uutta asuntoa monella tuhannella, ostanut ja asentanut sille uuden telkkarin ja kaikkea mahdollista. En harmikseni muista enää tän asiakkaan nickiä mutta sillä oli aika lennnokkaita kirjoituksia välillä ja jopa vähän mustasukkaisuutta muista asiakkaista.

Poissa AnniAuringonkukka

• Full Member
  • Galleria (8)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #22 : Tammikuu 04, 2025, 11:52:55 »
En myöskään halua blokata tälläistä elämän magiaa jollain keinotekoisilla säännöillä, kuten "älä ihastu".

Mielestäni näissä tilanteissa aloitteen siviilitutustumiseen tai -hellusteluun kannattaa kuitenkin tulla pt:n puolelta. Kaikki muu saattaisi tuntua ilmaisten palveluiden lypsämiseltä.

Asia on justiin näin. Jos ihastuu niin ihastuu ei sitä voi kontrolloida mutta ihastumisen jälkeistä käyttäytymistään voi.

Näinpä. Jos on ihastunut sellaisesta energiasta, että haluaa toiselle aidosti hyvää, siihen ei kuulu hänen elämänsä hankaloittaminen tai minkäänlainen ahdistelu, oli kyseessä sitten pt, asiakas tai kuka vaan. Voi olla samaan aikaan ihastunut ja nauttia siitä tunteesta JA kuitenkin kannatella noita tunteita arvokkaasti.
❄️ Pakkastalveen peuhaamista Rovaniemellä 8.1. alkaen ❄️

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (53)
« Vastaus #23 : Tammikuu 04, 2025, 12:15:36 »
"Ota mut 24/7-orjaksi ja kahlitse käsiraudoilla patteriin kiinni."

Rakkauden ja kiintymyksen voi osoittaa niin monilla eri tavoilla.
Gfe on monimerkityksellinen sana.

Siinä menee raja jos lähdetään stalkkaamaan ja asiakkaan omasta pitkästä parisuhteesta huolimatta ilmaisi halukkuuden vaihtaa naista koska tahansa.
Koska ne käsiraudat ja kaikki muu mitä tarvitsee elämässä omaan seksuaalisuuteen.

Salaa ihastumisia on palveluntarjoajallakin. Silloin gfe on enemmän gfe ja keskusteluun tulee erilainen sävy.

kuvagalleria
*** Helsingissä****

Poissa gorth

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #24 : Tammikuu 04, 2025, 12:18:15 »

Ihastuneen asiakkaan on lisäksi ehkä hyvä pohtia, että mihin tarkalleen ottaen on ihastunut. Se ihastuksen kohde on yleensä hyvin kapea kaistale tätä toista ihmistä, hänen hurmaava ja flirttaileva työminänsä eli ei läheskään koko kuva hänestä.

Itselläni työminäni ON minua, mutta yleensä ilman koko tunneskaalaani, kuten väsymystä, surua, kyllästyneisyyttä tai kiukkua. Tai varsinkaan omia tarpeitani, koska niiden jättäminen pois tapaamisesta on pelin henki. Maksetulla ajalla virittäydyn toisen tarpeita varten. Asiakastapaaminen ei ole siis samalla lailla vastavuoroista kuin siviilissä. Meille maksetaan (myös) siitä, että me näyttäydytään vain parhaimmillamme. Samalla lailla asiakas saattaa laittaa treffeille päälle tavallista viehkomman version itsestään.

Tämä pätee toki kaikkiin ihastumisiin ja ihmissuhteisiin osaltaan, kiinnostavaksi koetulle ihmiselle pyritään esittämään itsestä se ns kiinnostavin puoli.

Tämä - ihastuminen kun on kaikessa tylsyydessään vain aivokemiaa - sopivat välittäjäaineet  sopivasti reseptoreja kutittelee. Se että ihastuminen kantaa pitemmälle vaatii se jo vastakaikua, nuo kemiallisen yhdisteet ja reseptorit kun on varsin lyhytvasteisia.

Ja kotoisat pohjosen murteet - hellustelu ❤️. Sitä ei jokuseen vuoteen oo tullu kuultua tai luettua!

Poissa Lapsuuden Sankari

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #25 : Tammikuu 04, 2025, 12:20:35 »
Ei ole ollut koskaan edes lähelläkään ihastua. Se taito on parisuhteessa unohtunut kokonaan. Ei ole tullut ihastuttua missään yhteyksissä ja maksullisen seksin maailmassa vielä sitäkin vähemmän. Jotenkin vaikea nähdä, että noin edes voisi käydäkään. Ehkä se johtuu siitä, että maksuhommissa kiinnostavat naiset ovat täysin erilaisia niiden kanssa, millaisten kanssa IRL olisi yhdessä. Ei ole myöskään koskaan tullut edes suudeltua maksullista naista, joten ehkä ne feromonit ovat jääneet lähtötelineisiin.

On varmasti hyvin syvältä perseestä kaikkien osapuolten kannalta, jos tässä harrastuksessa syntyy ihastumisia. Hyvin nopeasti menisi homma poikki, jos edes aistisi tuollaisen syntyä. Oli se sitten syntymässä omalla tai vastapuolella.

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #26 : Tammikuu 04, 2025, 12:25:01 »
Vähän samaa kuin Anni. Mä oon sanonut ihastusta tunnustaneille, että he on saanut musta vaan pieniä hetkiä, hyviä hetkiä. Ei niitä kun mä olen kiukkuinen, väsynyt ja tiuskiva vittupää. Ei niitä kun mua ei todellakaan kiinnosta seksi. He on saanut aina sen iloisen, hymyilevän seksihirmun. Siinä ihastus karisisi aika äkkiä kun arki astuu kehiin 😆
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Pekonen

• Sr. Member
« Vastaus #27 : Tammikuu 04, 2025, 12:42:14 »
Kyllä ollaan Anni Auringonkukan kanssa niin samoilla linjoilla. Aidosti toisessa välittäminen on myös sitä ettei ala hankaloittamaan toisen elämää edes oman ihastumisensa vuoksi.
Sitä paitsi tuo ihastumisen "lumous" saisi ikävän äkkilopun tätä kautta. Minusta toiseen ihastumisesta, myös huoraan, kannattaa nauttia. Ilmeisesti kaikki eivät käsittele tätä tunnetta samalla tavalla se saattaa tuntua piinaavalta ehkä.
Kunnon pesunkestävä huora voi olla aivan ihana nainen samaan aikaan ja minusta olisi tosi sääli pitää tunteet kylminä, naisen pitää saada tietää kuinka sitä arvostetaan ja kuinka siitä välitetään tosin sillä varauksella että pitää hyväksyä se tosiasia että kyse on lopultakin maksullisesta seksistä.

Poissa HuliVili

• Sr. Member
« Vastaus #28 : Tammikuu 04, 2025, 13:18:16 »
No, omalla kohdalla pelkkä hurja ikäero tapaamieni pt:den kanssa pitää käytännössä huolta siitä ettei ihastumista tapahdu. Aloitellessani tätä harrastusta asia mietitytti aika paljonkin mutta ymmärsin että heille kyse on työstä ja minä olen asiakas.
Livekonsertit 2024: 20

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
« Vastaus #29 : Tammikuu 04, 2025, 13:36:10 »
Minusta toiseen ihastumisesta, myös huoraan, kannattaa nauttia. Ilmeisesti kaikki eivät käsittele tätä tunnetta samalla tavalla se saattaa tuntua piinaavalta ehkä.
Kunnon pesunkestävä huora voi olla aivan ihana nainen samaan aikaan ja minusta olisi tosi sääli pitää tunteet kylminä, naisen pitää saada tietää kuinka sitä arvostetaan ja kuinka siitä välitetään tosin sillä varauksella että pitää hyväksyä se tosiasia että kyse on lopultakin maksullisesta seksistä.

Hyvin laitettu. Kaverit joskus naureskelevat bordelleissa kun kohtelen valitsemaani huoraa kuin kuningatarta ja epäilevät että sama käyttäytyminen ei olotu kotiin. Kohtelu johtuu kunnioituksesta ammattiin ja usein puhtaasta ihastumisesta.

Poissa jan#91

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #30 : Tammikuu 04, 2025, 13:37:48 »
Itselle ihastuminen näissä merkeissä tarkoittaa lähinnä sitä, että nautin yhteisestä ajasta ja siitä, miten minut tapaamisella huomioidaan. Tulee myös halu tavata uudelleen. Ei todellakaan herää minkäänlaisia haaveiluja mistään muusta, mutta mielellään tuon omaa tyytyväisyyttä ja hyvää tunnetta ilmi tapaamisen aikana. On helppo ymmärtää, että pt:t ovat näissä asioissa aika tarkkana, kukapa haluaisi ongelmia elämäänsä. Ja tämä pätee toki myös toiseen suuntaan.

Paikalla Stands

• Hero Member
« Vastaus #31 : Tammikuu 04, 2025, 13:50:37 »
No, omalla kohdalla pelkkä hurja ikäero tapaamieni pt:den kanssa pitää käytännössä huolta siitä ettei ihastumista tapahdu. Aloitellessani tätä harrastusta asia mietitytti aika paljonkin mutta ymmärsin että heille kyse on työstä ja minä olen asiakas.

Näin se on itselläkin.
Itseäni viehättää se tässä harrastuksessa, että pääse panemaan nuoria neitoja ja yleensä myös hyvä kroppaisia, mutta haluaisinko ihastua..en todellakaan. Mutta varmaan se tärkein on, etten hae tästä harrastuksesta näitä tunteita.
"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
« Vastaus #32 : Tammikuu 04, 2025, 14:08:14 »
Well, nuoria (tai nuorempia) ja timmejä täälläkin, mutta en kiellä itseltäni tätä pientä ihastumisen ulottuvuutta ja on kuin hunajanokare teessä, mukava lisämauste, kun se ei muodostu kellekään rasitteeksi.

Paikalla ThomasDundee

• Full Member
« Vastaus #33 : Tammikuu 04, 2025, 15:24:19 »
Kiitos kaikille vastauksista, niin palveluntarjoajille kuin turskille. Paljon hyviä pointteja on tullut esiin.

Ihastumisella voidaan selvästikin tarkoittaa kahta eri asiaa, ja haluan selventää, että minun tapauksessani kyse siis ei ole rakastumisesta, vaan aika lailla FortySexN2:n ja jan#91:n tarkoittamasta ihastumisen tunteesta sekä keravankollin kuvailemasta "Wau-efektistä". Tähän ei siis liity minkäänlaisia toiveita tai edes haaveita asiakkuuden ulkopuolisesta suhteesta, vaan korkeintaan haave pian toteutuvasta uudesta tapaamisesta.
Kaiken kaikkiaan suurin osa esiin tulleista pointeista on aika lailla linjassa omien näkemyksieni kanssa.

Tämä AnnaB:n kommentti tosin mietityttää:

Jos illuusiosta irrottutumisesta ei ole tapaamisen päättyessä minkäänlaisia selkeitä merkkejä ja siirappinen meno jatkuu oven sulkeutumiseen asti, niin itselleni alkaa tulla tunne, että nyt alkaa mahdollisesti asiakkaan todellisuus sekoittua fantasiaan, mikä voi myös olla harhasignaali. Ei siihen lopulta tarvita kuin aika hienovarainen muutos tunnelmassa mistä näkee, että nyt ollaan siirtymässä kuvitellusta takaisin todellisuuteen.

Minulle nimittäin ei tulisi mieleenkään, että illuusio pitäisi katkaista ENNEN oven sulkeutumista, vaan se kyllä pysyy yllä koko tapaamisen ajan ja vähän jälkeenkin. Se, kuinka kauan tapaamisen jälkeen minä jatkan illuusiossa fiilistelyä ei taas kuulu pt:lle, eikä myöskään häiritse hänen elämäänsä millään tavalla, paitsi että hän saattaa saada minulta lyhyen kiitosviestin. Minulle tämä illuusiossa fiilistely tapaamisen jälkeen on hyvin tärkeä osa kokemusta. Kaikenlainen painostus pt:n puolelta illuusion katkaisemiseen ennen ovesta poistumista saattaisi jopa takautuvasti latistaa ja pilata koko kokemuksen, ja varmasti vähentäisi mielenkiintoa uuteen tapaamiseen.
Onko muilla tähän näkemyksiä?
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 04, 2025, 15:34:06 kirjoittanut ThomasDundee »

Poissa Pekonen

• Sr. Member
« Vastaus #34 : Tammikuu 04, 2025, 15:45:20 »
Ehdottomasti turha katkaista tuota illuusiota että se siitä, lähdepäs nyt laputtamaan.
Onhan se kiva unelmoida uudesta tapaamisesta ihastumisen fiiliksissä.
Ehkä olisi hyvä ajatus tuoda huoralle julki myös omat mietteet siitä että ihastusta on ilmassa mutta että kyllä tässä silti tiedetään mikä on homman nimi että turha huolestua, intohimoisia rakkaudentunnustusviestejä että on sähköposti tukossa ei ole tulossa muusta puhumattakaan. Että nämä jutut jäävät tapaamisajan sisälle niin eipä sitten tarvi tipautaa asiakastakaan tylysti maanpinnalle kun huora tietää tämän ymmärtävän juonen.

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #35 : Tammikuu 04, 2025, 15:57:56 »
Ihastuminen on ihan normaalia elämänvirtaa ja sehän voi tapahtua missä vaan - riippuen täysin natsaako ihmisen näkö, huumori, jutut, harrastukset, työ, luonne jne. Jokainen meistä ihastuu eri asioihin ja usein eri tyyppeihin ("onneksi"). Sinällään mikä sen parempaa, jos tapaamisella synkkaa ja hetkestä saadaan molempien kannalta mahdollisimman mukava sauvajumppahetki.

Nautinnollisesta sauvajumppahetkestä saa mukavasti potkua ja hymyä päivään  :kiss: :inlove:

Toki tässä täytyy ymmärtää se, että ostat seksipalveluja eli maksat palvelusta session alussa, nautit sovituista palveluista ja ajan päättyessä lähdet punainen hymy naamalla wittuun asunnosta. Jos jollain tavalla ihastuit, ei sitä kannata toitottaa koko maailmalle, eikä ainakaan pommittaa hupakkoa. Nauti hetkestä ja anna muidenkin elää elämäänsä haluamallaan tavalla. 

Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 1 )

Poissa Hupi

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #36 : Tammikuu 04, 2025, 16:03:18 »
Pohjustan sen verran että itselläni kymmeniä vuosia kestänyt parisuhde ja siihen väliin ei kukaan pääse, tämmönen pieni seikkailu toisinaan tuo pienen ripauksen maustetta ja makua elämään.
 :inlove:

Aluksi hupakoissa käymisen kun aloitin niin aloitin sen reippailla sivusuhteilla joissa sopimuksista huolimatta alotti toinen osapuoli jonkin ajan kuluttua ehdotteleen yhteen muuttoa ja sehän ei sovi.

Siksi siirryin maksullisiin jotta tästä ei olisi huolta.
Kyllä itsekkin ihastun lähes joka kerta tapaamaani hupakkoon.

Itsellä on myös tapana yrittää tuoda ajatukset sanoiksi niin tapaamisilla kuin sen jälkeenkin, koen että ajatusten pukeminen sanoiksi näinkin henkilökohtaisessa asiassa auttaa myös tuomaan mielipiteensä esiin muissa asioissa.

Rakastan tai pidän hyvistä tyypeistä muutenkin, mutta se ei itselleni tarkoita että häiritsisin heitä vaan pikemminkin pyrin tsemppaamaan ja jätän rauhaan jos niin toivotaan.
Koska mielestäni mikään ei ole sen kunnioittavampi tai välittävämpi teko että jos pyydetään poistumaan elämästä niin poistutaan siittä sen enempää numeroa tekemättä.

Paikalla AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #37 : Tammikuu 04, 2025, 16:19:35 »

Tämä AnnaB:n kommentti tosin mietityttää:

Jos illuusiosta irrottutumisesta ei ole tapaamisen päättyessä minkäänlaisia selkeitä merkkejä ja siirappinen meno jatkuu oven sulkeutumiseen asti, niin itselleni alkaa tulla tunne, että nyt alkaa mahdollisesti asiakkaan todellisuus sekoittua fantasiaan, mikä voi myös olla harhasignaali. Ei siihen lopulta tarvita kuin aika hienovarainen muutos tunnelmassa mistä näkee, että nyt ollaan siirtymässä kuvitellusta takaisin todellisuuteen.

Minulle nimittäin ei tulisi mieleenkään, että illuusio pitäisi katkaista ENNEN oven sulkeutumista, vaan se kyllä pysyy yllä koko tapaamisen ajan ja vähän jälkeenkin. Se, kuinka kauan tapaamisen jälkeen minä jatkan illuusiossa fiilistelyä ei taas kuulu pt:lle, eikä myöskään häiritse hänen elämäänsä millään tavalla, paitsi että hän saattaa saada minulta lyhyen kiitosviestin. Minulle tämä illuusiossa fiilistely tapaamisen jälkeen on hyvin tärkeä osa kokemusta. Kaikenlainen painostus pt:n puolelta illuusion katkaisemiseen ennen ovesta poistumista saattaisi jopa takautuvasti latistaa ja pilata koko kokemuksen, ja varmasti vähentäisi mielenkiintoa uuteen tapaamiseen.
Onko muilla tähän näkemyksiä?

Hmm. Ilmaisin ehkä itseäni huonosti, puhuin siis asiakkaan puolelta tulevasta siirapista en omastani. Kyllä mullakin GFE jatkuu oven sulkeutumiseen asti, mutta useimmiten asiakkaista huomaa sellaisen pienen muutoksen mikä tapahtuu jossain siinä sängystä poistumisen ja ulko-ovelle siirtymisen välimaastossa. Yleensä se olen minä joka nimenomaan ylläpitää tunnelmaa loppuun asti, kun taas asiakkaat alkavat henkisesti palautua omaan elämäänsä eivätkä enää välttämättä ole kiinnostuneita lähtöhaleista tms. Silloin kun tälläistä tosi pientä muutosta ei ole havaittavissa mä saatan vähän huolestua, ehkä aiemmista kokemuksista johtuen. Yleensä se on turhaa, eikä asiakkaasta enää kuulu mitään ennen kuin seuraavaa aikaa varatessa.
❤️ Turku 13.-14.1. ❤️

Poissa sannahunaja

• Full Member
  • Galleria (4)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #38 : Tammikuu 04, 2025, 16:25:03 »
Samanaikaisesti on kuitenkin sellainen dilemma, että ihastumisen tunne on ainakin minulle aika olennainen osa kunnon GFE-kokemusta, ja oikeastaan koko GFE-konsepti on aika merkityksetön ilman tätä. Itse myönnän olevani vähän ihastunut vakkariini, ja pidän tätä positiivisena asiana. Tiedostan, että tämä on täysin viatonta ja vaaratonta, asiakassuhteen ulkopuoliseen suhteeseen ei ole mitään mielenkiintoa eikä sellaista voisi edes kuvitella.

Ensinnäkin me kaikki olemme ihmisiä emmekä robotteja. Tai noh, jotkut tuntuvat elävän vain yhden tunteen varassa ja se on negaatio. Ikinä mikään ei ole hyvin ja pahaa oloaan puretaan muihin. Jos siis sanoo tuntevansa ihastusta, tai toista tässä skenessä yleistä tunnetta, jännitystä, kertoo se minulle ko. ihmisellä olevan tunneyhteys itseensä. Mikä on hieno asia. Ja noin yleisesti ihastumisen tunne on positiivista. Sehän tarkoittaa, että joku/jokin sykähdyttää sinua. Kohottaa mielialaasi, piristää päivääsi.

Ihastumisen tunteesta saa nauttia, mutta sen enempää sille ei kannata antaa valtaa. Mielestäni vastasit jo itse aika tyhjentävästi omaan kysymykseesi, ja sanoisin, ettei sulla ole mitään hätää. Osaat laittaa tunteesi oikeaan kontekstiin etkä kuvittele tilanteessa olevan kyse muusta kuin GFE-palveluhetkestä.
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa Maalainen88

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #39 : Tammikuu 04, 2025, 16:38:06 »
Tapaamiset kun oli aina pitkiä,moni tuntisia niin jutteluun oli reilusti aikaa,jouduin parille tunnustamaan,että ei voi minkään,mutta väkisinkin meinaan ihastua,reilusti puhuttiin asia läpi ja tässä kohtaa oli huonosta itsetunnosta ja epävarmuudesta hyötyä, kun ajatteli,ettei kukaan kuitenkaan ikinä minuun voi ihastua ja miusta tykätä,niin se on sillä selvä,toispuoleinen juttu vaan.
Toivottavasti ei ikuisesti yksinäinen nallekarhu