Uutiset: SeksiSaitti toivottaa foorumilaisille onnea uudelle vuodelle 2025!

Kirjoittaja Aihe: Ihastuminen ja ihastumisen merkit  (Luettu 3084 kertaa)

Paikalla ThomasDundee

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ihastuminen ja ihastumisen merkit
« Vastaus #40 : Tammikuu 04, 2025, 16:48:47 »

Tämä AnnaB:n kommentti tosin mietityttää:

Jos illuusiosta irrottutumisesta ei ole tapaamisen päättyessä minkäänlaisia selkeitä merkkejä ja siirappinen meno jatkuu oven sulkeutumiseen asti, niin itselleni alkaa tulla tunne, että nyt alkaa mahdollisesti asiakkaan todellisuus sekoittua fantasiaan, mikä voi myös olla harhasignaali. Ei siihen lopulta tarvita kuin aika hienovarainen muutos tunnelmassa mistä näkee, että nyt ollaan siirtymässä kuvitellusta takaisin todellisuuteen.

Minulle nimittäin ei tulisi mieleenkään, että illuusio pitäisi katkaista ENNEN oven sulkeutumista, vaan se kyllä pysyy yllä koko tapaamisen ajan ja vähän jälkeenkin. Se, kuinka kauan tapaamisen jälkeen minä jatkan illuusiossa fiilistelyä ei taas kuulu pt:lle, eikä myöskään häiritse hänen elämäänsä millään tavalla, paitsi että hän saattaa saada minulta lyhyen kiitosviestin. Minulle tämä illuusiossa fiilistely tapaamisen jälkeen on hyvin tärkeä osa kokemusta. Kaikenlainen painostus pt:n puolelta illuusion katkaisemiseen ennen ovesta poistumista saattaisi jopa takautuvasti latistaa ja pilata koko kokemuksen, ja varmasti vähentäisi mielenkiintoa uuteen tapaamiseen.
Onko muilla tähän näkemyksiä?

Hmm. Ilmaisin ehkä itseäni huonosti, puhuin siis asiakkaan puolelta tulevasta siirapista en omastani. Kyllä mullakin GFE jatkuu oven sulkeutumiseen asti, mutta useimmiten asiakkaista huomaa sellaisen pienen muutoksen mikä tapahtuu jossain siinä sängystä poistumisen ja ulko-ovelle siirtymisen välimaastossa. Yleensä se olen minä joka nimenomaan ylläpitää tunnelmaa loppuun asti, kun taas asiakkaat alkavat henkisesti palautua omaan elämäänsä eivätkä enää välttämättä ole kiinnostuneita lähtöhaleista tms. Silloin kun tälläistä tosi pientä muutosta ei ole havaittavissa mä saatan vähän huolestua, ehkä aiemmista kokemuksista johtuen. Yleensä se on turhaa, eikä asiakkaasta enää kuulu mitään ennen kuin seuraavaa aikaa varatessa.

Jännä. Mä mahdollisesti sitten kuuluisin niihin asiakkaisiin, jotka sinussa herättäisi lievää huolestumista. Nimittäin kyllä yleensä mielelläni pidän omalta osaltani siirappista menoa yllä ihan koko maksetun ajan verran enkä yhtään vähempää. Saatan vielä ulko-ovellakin pitää pt:tä kädestä tai silitellä siihen asti kunnes maksettu aika on käytetty minuutilleen.  ;D. Tosi avartavaa kyllä lukea näitä ajatuksia pt:n näkökulmasta.

Paikalla ThomasDundee

• Full Member
« Vastaus #41 : Tammikuu 04, 2025, 17:18:05 »
Samanaikaisesti on kuitenkin sellainen dilemma, että ihastumisen tunne on ainakin minulle aika olennainen osa kunnon GFE-kokemusta, ja oikeastaan koko GFE-konsepti on aika merkityksetön ilman tätä. Itse myönnän olevani vähän ihastunut vakkariini, ja pidän tätä positiivisena asiana. Tiedostan, että tämä on täysin viatonta ja vaaratonta, asiakassuhteen ulkopuoliseen suhteeseen ei ole mitään mielenkiintoa eikä sellaista voisi edes kuvitella.

Ensinnäkin me kaikki olemme ihmisiä emmekä robotteja. Tai noh, jotkut tuntuvat elävän vain yhden tunteen varassa ja se on negaatio. Ikinä mikään ei ole hyvin ja pahaa oloaan puretaan muihin. Jos siis sanoo tuntevansa ihastusta, tai toista tässä skenessä yleistä tunnetta, jännitystä, kertoo se minulle ko. ihmisellä olevan tunneyhteys itseensä. Mikä on hieno asia. Ja noin yleisesti ihastumisen tunne on positiivista. Sehän tarkoittaa, että joku/jokin sykähdyttää sinua. Kohottaa mielialaasi, piristää päivääsi.

Ihastumisen tunteesta saa nauttia, mutta sen enempää sille ei kannata antaa valtaa. Mielestäni vastasit jo itse aika tyhjentävästi omaan kysymykseesi, ja sanoisin, ettei sulla ole mitään hätää. Osaat laittaa tunteesi oikeaan kontekstiin etkä kuvittele tilanteessa olevan kyse muusta kuin GFE-palveluhetkestä.

Hyvin sanottu ja asia on juuri näin. Oikeastaan kysymykseni tarkoitus ei ollutkaan saada neuvoa/vastauksia juuri tätä minun tilannettani koskien, vaan eniten minua kiinnosti juurikin palveluntarjoajien näkemykset ja kokemukset tästä, sekä se, minkä verran eri palveluntarjoajien näkemykset eroavat toisistaan. Tosi paljon avartavia näkemyksiä onkin tullut. Kuten aika lailla oletinkin, tämän asian suhteen näyttäisi vallitsevan aika selkeät ja yleispätevät pelisäännöt.

Poissa Hupi

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #42 : Tammikuu 04, 2025, 17:39:17 »
Tähän pieneen ihastumisteemaan vielä sen verran sanon että usein nuoret pt:t kun huomaa niin menee kuuppa jumiin samantien, selvästi heti maalataan stalkkerin viitta selkään.

Sitten moni on juurikin tällä asenteella että hyvä, kuuluu asiaan sopivissa määrin.

Joiltain sitten saattaa tulla jopa pientä vastakaikua ja toivotaanki sopivaa yhteyttä tapaamisiin, silloin voi olla myös luvassa pieniä bonuksia aikaan tai muuhun nähden.
 :inlove:

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #43 : Tammikuu 04, 2025, 18:07:57 »
Kyllä mä joistakin asiakkaista toivon, että tulispa se jo käymään. Ilahdun kun saan viestin. Ja saatan viestitellä myös tapaamisten ulkopuolella jonkun verran, jos se siis on asiakkaan puolelta lähtöisin ja ok:si todettu 😅 Onko se sitten ihastumista, tuskin. Hyvää kemiaa ja viihtyy toisen kanssa. Mun mielestä ihastumisen vaara on läsnä, kun ollaan toisen ihossa kiinni. Samaan aikaan kuitenkin tiedostaen se, että arkeahan se ei ole että aina ollaan alasti ja kiehnätään. Mutta kyllä mä joidenkin kohdalla mietin, että oltaispa tavattu baarissa tai vaikka kaupassa ja kaikki voisi olla mahdollista.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa JuhaniH

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #44 : Tammikuu 04, 2025, 18:25:20 »
Olen ihastunut useaankin palveluntarjoajaan, varsinkin vakkareihin. :inlove: Palveluntarjoaja on silloin mielestäni onnistunut TYÖSSÄÄN!
Tiedän kyllä, että palveluntarjoajille olen pelkkä maksava asiakas! Se on realismia.

Tapaamisella saa mielestäni sopivuuden rajoissa puhua lähes mitä tahansa, puolin ja toisin. Muistaen, että ainakin palveluntarjoajan puolelta se on puhdasta teatteria. Jotkut puhuvat paljonkin omista asioistaan. Se on jopa osa hyvää GFE-tapaamista? Eriasia kuinka paljon niistä on totta.
Seksityöntekijä ei ole psykologi tai muu mielenterveystyöntekijä! Se pitää asiakkaan muistaa!

Olen ihastunut tai en, aina pyrin muistamaan seuraavat perusasiat: Noudattaa sovittua tapaamisaikaa. Jos sattumalta menee pitkäksi, heti nopeasti pois ensimmäisestäkin palveluntarjoajan vihjauksesta! Ennen tapaamista viestittely mahdollisimman vähäisenä/lyhyenä, mutta selkeänä. Tapaamisen jälkeen en viestein kiittele, ellei palveluntarjoaja ensin kiitosviestiä lähetä. Sama koskee hyvän joulun, uuden vuoden, yms. toivotuksia. Joskin minulle tapaamisen ulkopuoliset viestit ovat oikein hyvää MARKKINOINTIA hupakolta! :D

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #45 : Tammikuu 04, 2025, 18:31:53 »
Tapaamisen jälkeen en viestein kiittele, ellei palveluntarjoaja ensin kiitosviestiä lähetä. Sama koskee hyvän joulun, uuden vuoden, yms. toivotuksia. Joskin minulle tapaamisen ulkopuoliset viestit ovat oikein hyvää MARKKINOINTIA hupakolta! :D

Jännä miten erilailla tähän ihmiset suhtautuu. Itse kokisin sen tosi pahaksi etikettivirheeksi että viestittelisin mitään omasta aloitteesta, sillä miten ikävää olisi jos se vaimo näkisi sen hyvän joulun toivotuksen ja hommat leviäisi käsiin. Ainoastaan jos olisin ihan satavarma että kyseessä on turskan prepaid turskaluuri saattaisin tälläisen viestin lähettää. Mä koen sen jotenkin asiakkaan yksityisyyden kunnioittamiseksi että mun kanssa viestitellään ainoastaan ajanvarausasioissa ja silloinkin asiakkaan aloitteesta.
❤️ Turku 13.-14.1. ❤️

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #46 : Tammikuu 04, 2025, 18:32:30 »
Tämä aihe on yksi osoitus siitä kuinka sekopäitä ihmisiä tässä genressä pyörii. Mutta minkäpä sille voi.

Muistan kun SO-foorumin loppuaikoina siellä oli 2-3 mieskirjoittajaa jotka saivat kiksejä siitä kun pt:t ylistivät foorumilla heidän panotaitojaan ja kirjoittelivat kuinka ikävöivät näitä tyyppejä. Yksi pt kertoi minulle siitä - ne ukot käsittääkseni maksoivat pt:ille siitä että yksityisvierailuilla käyty homma jatkui foorumilla heidän sanoituksensa mukaan.
Vissiin jotain itsetunnon pönkittämistä, tai muuten sitä hyvän olon tunteen hakemista tollanen.
Melko aktiivisesti kyseistä foorumia seurasin mutta tuollaista en muista. Ehkä en vaan kiinnittänyt huomiota.
Ei kun perhana itse asiassa muistan yhden tällaisen! Kirjoitteli joistain mimmeistä tosi paljon ja jopa vähän omistavaan sävyyn. Yhdeltä mimmiltä tapaamisella sitten kysyin että mikä tää homma oikein on ja se sanoi että pakko olla vähän pelissä mukana kun tyyppi oli muun muassa kalustanut sen uutta asuntoa monella tuhannella, ostanut ja asentanut sille uuden telkkarin ja kaikkea mahdollista. En harmikseni muista enää tän asiakkaan nickiä mutta sillä oli aika lennnokkaita kirjoituksia välillä ja jopa vähän mustasukkaisuutta muista asiakkaista.
Vähän off-topic ketjun muuhun antiin liittyen mutta kirjoitan tästä säikeestä lisää.

Tuosta kertomastasi tapauksesta minulla ei ole mitään havaintoa. Foorumilla oli eräs pt jonka luona olin vieraillut asiakkaana pariin otteeseen ja aina toisinaan saatoimme forkalla laittaa "mitä kuuluu?" tyyppisiä yv:itä. Kerran nainen yv:ili minulle kertoen tapauksesta jossa eräs forkan mies oli tiedustellut häneltä aikaa mutta mies oli ehdottanut hänelle että kokonaispakettiin kuuluisi foorum-viestittelyä jossa nainen kehuisi miehen panotaitoja ja kävisi jonkinlaista pientä rasvaista dialogia hänen kanssaan jossakin kaikille näkyvillä olevissa ketjuissa ikäänkuin nainen esiintyisi miehen tyttöystävänä tms. En tiedä tapasiko nainen tuota miestä mutta kertoi että kun oli ehdottanut miehelle "pelkkää perustapaamista" ilman miehen tarjoamaa extraa, miehen mielenkiinto ainakin väheni.

Samoihin aikoihin näin kyseisen miehen ja ehkä myös toisen miehen käyvän tuollaista tuhmahkoa keskustelua muutaman pt:n kanssa joka saattoi olla merkki siitä että tuossa hoidettiin sitä extra-palvelua taikka siitä että kyseiset neidot tykkäsivät jonkinlaisesta foorum-flirttailusta, siis enemmästä kuin että kertoo "Painisitko edellistä kirjoittajaa?" ketjussa haluavansa panna edellistä mieskirjoittajaa.

Se minulle viestittänyt nainen kenties kysyi mielipidettäni miten suhtautua moiseen. En minä mitään osannut sanoa. Ei suostumisesta ehkä haittaa olisi mutta voi olla niinkin että jokunen turska ei pitäisi kivana mikäli pt kehuskelee jotakin asiakastaan foorumilla mutta ei juuri häntä. Tuollaiseen mukaan lähteminen voi haitata bisneksiä, en tiedä.

Poissa Hormonihiiri

• Full Member
« Vastaus #47 : Tammikuu 04, 2025, 18:55:20 »

Tuosta kertomastasi tapauksesta minulla ei ole mitään havaintoa. Foorumilla oli eräs pt jonka luona olin vieraillut asiakkaana pariin otteeseen ja aina toisinaan saatoimme forkalla laittaa "mitä kuuluu?" tyyppisiä yv:itä. Kerran nainen yv:ili minulle kertoen tapauksesta jossa eräs forkan mies oli tiedustellut häneltä aikaa mutta mies oli ehdottanut hänelle että kokonaispakettiin kuuluisi foorum-viestittelyä jossa nainen kehuisi miehen panotaitoja ja kävisi jonkinlaista pientä rasvaista dialogia hänen kanssaan jossakin kaikille näkyvillä olevissa ketjuissa ikäänkuin nainen esiintyisi miehen tyttöystävänä tms. En tiedä tapasiko nainen tuota miestä mutta kertoi että kun oli ehdottanut miehelle "pelkkää perustapaamista" ilman miehen tarjoamaa extraa, miehen mielenkiinto ainakin väheni.

Samoihin aikoihin näin kyseisen miehen ja ehkä myös toisen miehen käyvän tuollaista tuhmahkoa keskustelua muutaman pt:n kanssa joka saattoi olla merkki siitä että tuossa hoidettiin sitä extra-palvelua taikka siitä että kyseiset neidot tykkäsivät jonkinlaisesta foorum-flirttailusta, siis enemmästä kuin että kertoo "Painisitko edellistä kirjoittajaa?" ketjussa haluavansa panna edellistä mieskirjoittajaa.

Se minulle viestittänyt nainen kenties kysyi mielipidettäni miten suhtautua moiseen. En minä mitään osannut sanoa. Ei suostumisesta ehkä haittaa olisi mutta voi olla niinkin että jokunen turska ei pitäisi kivana mikäli pt kehuskelee jotakin asiakastaan foorumilla mutta ei juuri häntä. Tuollaiseen mukaan lähteminen voi haitata bisneksiä, en tiedä.
Okei noita tuollaisia viestittelyjä en muista. Kuulostaa kieltämättä tosi oudolta.

Poissa OuluJuha

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #48 : Tammikuu 04, 2025, 19:04:58 »
Itse olin kyllä ihastunut entisiin vakkareihini ja kumpikin kyllä tiesi sen. Pitemmät tapaamiset ja ikäsopivuus edesauttoivat tilannetta. Ja kyllähän asiakassuhteiden loppumisten jälkeen oli vaikea olla.
Mutta siis kyllä kiinnostus/ihastus vain tekee siitä GFE-kokemuksesta paremman. Pt sitten päättää ottaako vastaan enää vai ei.

Poissa AnniAuringonkukka

• Full Member
  • Galleria (8)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #49 : Tammikuu 04, 2025, 19:30:29 »
^ Jeps, kyllä ainakin itse sen yleensä jotenkin aistin jos joku on tosi ihastunut. En tiedä miksi joidenkin huulilta pääsee sellainen "oi voi", tietty katse ja pitkä huokaisu kun he yhtäkkiä alkavatkin välittää vähän enemmän. Se on söpöä  ;D

Välillä jännä ihastumisen merkki voi olla sekin, että ennen niin lämmin ihminen meneekin yhtäkkiä aivan kylmäksi ja vaikeaksi, säikähtäessään omia tunteitaan. Nää mua jotenkin surettaa enemmän, vaikka toisaalta ymmärrän sen jos sydäntään haluaa suojella näin. Vetäydyn itsekin hieman samalla lailla jos huomaan fiilaavani ns. mahdotonta ihmistä.
❄️ Pakkastalveen peuhaamista Rovaniemellä 8.1. alkaen ❄️

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #50 : Tammikuu 04, 2025, 20:18:56 »
Muutama vuosi sitten kun tuli ravattua hupakoissa aktiivisemmin, mulla oli muutama vakkari, joihin kaikkiin tunsin jotain lieviä ihastumisen tunteita. Jos alkoi yhtään enempää ihastuttaa, vaihdoin seuraavalla kerralla toiseen mimmiin. Rahaahan tuohon toki paloi ihan stanasti.

Parin vakkarin kanssa vaihdeltiin meilejä ja viestejä molemmin puolin myös tapaamisten välillä, mutta tämä ei ollut jatkuvaa eikä säännöllistä, kuten siviilielämän ihastumisissa. Enemmän jonkinasteista ystävyyttä ja kuulumisten vaihtoa. Nuo viestit kyllä lujittivat vakkarisuhteiden luottamusta puolin ja toisin, kun juttuja ei levitelty minnekään.

Toisaalta omaa ihastumistani suitsii ihan vaan jo tapaamisesta maksaminen. Raha asettaa rajat. Suora rahan vaihtaminen kun ei kuulu ns. normaalielämän ihmissuhteisiin. Tosin jotkut siviilisuhteetkin ovat tuntuneet jossain määrin vastikkeellisilta, ainakin suhteen loppupäätä kohti. Seteleillä ei siviilissä silti ole vielä tarttenu seksistä maksaa :D

Poissa Peetu

• Newbie
« Vastaus #51 : Tammikuu 04, 2025, 20:24:32 »
Mielenkiintoinen aihe, joka herättää paljon ajatuksia. Olen huomannut, että ihastumiseen liittyvä kemia on usein hyvin tärkeässä roolissa, kun ihmiset tulevat läheisiksi. Itselläni on ollut pari vakkaria, joiden kanssa keskustelut ovat olleet poikkeuksellisen syvällisiä ja avoimia. Heidän kanssaan on voinut puhua melkein mistä tahansa, myös omasta seksuaalisuudesta. Tällainen avoimuus ei varmasti olisi mahdollista ilman jonkinlaista kemiaa ja luottamusta. Ja koen etten pystyisi sellaiseen usean kanssa yhtä aikaa.

Olen myös itse vähän runoilijasielu. Joskus olen kirjoittanut kiitokset tai palautteet runon muodossa, sillä se on minulle luonteva tapa ilmaista itseäni – etenkin kun kyse on vaikeammista aiheista. Runoissani ei kuitenkaan ole koskaan ollut kyse rakkaudesta, vaan enemmänkin hetken tunteiden ja fiilisten kuvaamisesta. Joskus tullut kirjoitettua runotyyliin myös foorumislle.

Täytyy myös myöntää, että olen vienyt kukkia, vaikka en ehkä ihan perinteisiä punaisia ruusuja. Kukkien antaminen tuntuu mukavalta eleeltä, joka sopii moneen tilanteeseen, eikä se ole aina romanttista.

Viimeisenä ajatuksena: viestintä voi olla todella haastavaa. Siihen liittyy liiaksi väärän tulkinnan mahdollisuuksia. Joskus mietin, miten hyödyllistä olisi, jos ihmisillä olisi koiran tapaan häntä, joka paljastaisi aidot tunteet. Häntä voisi näyttää, onko kyse vain hetkellisestä innostuksesta vai syvemmästä kiinnostuksesta.

Poissa Blain

• Hero Member
« Vastaus #52 : Tammikuu 05, 2025, 08:58:16 »
Suora rahan vaihtaminen kun ei kuulu ns. normaalielämän ihmissuhteisiin.

Tämähän paljastaa heti sen, että et ole aviossa.
😁

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #53 : Tammikuu 05, 2025, 10:14:26 »
Suora rahan vaihtaminen kun ei kuulu ns. normaalielämän ihmissuhteisiin.
Tämähän paljastaa heti sen, että et ole aviossa.
😁
Tosin jotkut siviilisuhteetkin ovat tuntuneet jossain määrin vastikkeellisilta, ainakin suhteen loppupäätä kohti. Seteleillä ei siviilissä silti ole vielä tarttenu seksistä maksaa :D

Kirjoitin tuossa, että jotkut siviilisuhteetkin ovat joskus tuntuneet vastikkeellisilta. Talokin tuli maksettua ns. kahteen kertaan. Olen ollut aviossa kyllä, mutta siitä painajaisesta on jo kauan. Olen onnellisesti eronnut ;)

Poissa Blain

• Hero Member
« Vastaus #54 : Tammikuu 05, 2025, 10:41:42 »
Luin kyllä tekstisi.
Tuo kohta oli vain liian herkullinen

Poissa samuel

• Full Member
« Vastaus #55 : Tammikuu 05, 2025, 12:28:42 »
Varsinkin gfe-tyyppisissä tapaamisissa saattaa tosiaan ihastumisen tunteita puskea pintaan, kuten on jo todettukin. Ilmeisesti se tosiaan on fyysistä, koska usein se tunne menee ohi seuraavaan päivään mennessä. Koskaan ei ole jäänyt vielä päälle. Se, jos on harmitellut jopa täällä ääneen, että ei ole päässyt pitkään aikaan, niin on ainakin ollut ns ammattitaitoon kohdistuvaa ihastumista. Tietää, että meno olisi todella hyvää, jos vain saisi välimatkan ja aikataulun sopimaan. Yleensä pt on tasoltaan sitä luokkaa, että siviilimaailmassa hänen suhteensa minulla ei olisi mitään mahdollisuuksia, joten kun tämän reaaliteetin tunnistaa, niin ainakaan itselleni ei myöskään siksi pääse nousemaan syvempiä ihastumisen tunteita.

Koskaan ei ole kyllä tullut viestiteltyä jälkeenpäin muuta kuin mahdollisesti kiitokset kivasta tapaamisesta. Joskus aikoja sitten viestiteltiin sähköpostilla vakkari dominan kanssa. Sekin oli hyvinkin kaverityyppistä ajatustenvaihtoa varsinaisten tapaamisten välillä.

Viime aikoina on yksi pt lähetellyt aina silloin tällöin viestiä tyyliin mitä kuuluu ja joku video tai kuva mukana. En tiedä, onko tämä tapa pitää asiakas ikäänkuin tietoisena hänen olemassaolostaan. Yleensä on käyty joku lyhyt keskustelu siinä yhteydessä viesteillä ja se on ollut ihan ok. Toki siinä riskinsä on. Sähköposti anonyymiin osoitteeseen on aina asiakkaankin puolella se turvallisempi tapa viestiä kuin esim wa. Se viesti, kun ei vahingossakaan hyppää kenenkään silmille, jos puhelin sattuu olemaan jonkun muun kourassa. Harrastepuhelin erikseen olisi tietysti ratkaisu tähän, mutta ei mennä nyt siihen. Itsekin kerran testasin, ja lähetin hänelle viestin. Silloinkin hän alkoi aktiivisesti viestittämään takaisin ja keskusteltiin viestein hetken. Ja olen tosiaan hänet tavannut vain kerran, eli en ole ns vakkari. Olen mieltänyt viestit markkinoinniksi, vaikka eivät tyrkytäkään mitään.

Poissa Mako75

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #56 : Tammikuu 05, 2025, 14:44:31 »
Niin kyllä juurikin yksi syy miksi välillä käytän on ihastumiseen tunne varsinkin vanhemmiten tekninen puoli menettää painoarvoa vaikkakin esim anaalia etsinkin monesti. Tämän takia myös nykyään nihkeä etsimään uusia kun tämän tunteen syntymisen todnäk noin 25%. Ja juu EI TARKOITA ETTA ETTÄ ALKAISIN HAAVEILEMAAN PARISUHTEESTA

Poissa Mmeoww

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #57 : Tammikuu 05, 2025, 15:10:46 »
Itse ihmisenä ihastun helposti kun nään kauneutta melkein jokaisessa ihmisessä.

Voisin varmasti myös tapailla asiakasta. Mulle tärkeempää on elämästä nauttiminen, kuin rahan tahkoamimen.

Kuitenkin...

Pakko todeta, että rajat on oltava selkeät. Kummaltakin kummallekkin.  Ja ehdottoman tärkeää estoton keskustelu.

Red flageja on doxaaminen/neggaaminen/vainoamisen puolelle menevät jutut ja liian iholle tuleminen itse session ulkopuolella jos kemppaa ei oo kuin sen session ajan.

Cerebral, bewitching, and heartless.
-Rosa

Poissa mattssonni

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #58 : Tammikuu 05, 2025, 20:30:40 »
Tapaamista varatessa, varatun ajan puitteissa ja vielä mahdollisessa kiitosviestissä jälkeenpäin olen mielelläni vaikka se vuosisadan rakkaustarina. Itsekin pidän tästä kunhan se jää siihen aina.

Tässä ollaan asian ytimessä, jos kyseessä on GFE.
GFE on lajina siitä haastava, että siinä ihastumisella tavallaan leikitellään ja silloin on aina vaarana, että homma ei pysy ihan kontrollilla. Joka tapauksessa GFE on kokonaisvaltainen kokemus, joka alkaa tapaamisen sopimisviesteistä tai -puhelusta ja päättyy tapaamisen jälkeisiin kiitosviesteihin. Illuusion ylläpitäminen on herkkää hommaa ja siksi tunnelmaan ei saisi tulla pienintäkään säröä missään kohtaa. Jos tapaamisia on tarkoitus jatkaa, säröjä ei saisi tulla edes tapaamisten välillä. Siksikin on riskittömämpää, GFE-palveluissa ei ole mitään yhteydenpitoa siinä välissä.

GFE on molemminpuolin taitolaji, joka edellyttää myös ns. asiakkaalta osaamista, kutsuttakoon niitä vaikka sitten asiakastaidoiksi tai asiakkaan gfe-taidoiksi. Eihän tähän mitään sääntöjä ole, mutta luulen, että ihastumis-ongelmia olisi vähemmän, jos gfe:tä hankkisivat vain vähän kokeneemmat asiakkaat, eivät ihan aloittelijat.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 05, 2025, 20:33:31 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Kissamainen

• Full Member
  • Galleria (3)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #59 : Tammikuu 06, 2025, 11:37:39 »
Mielenkiintoinen aihe, joka herättää paljon ajatuksia. Olen huomannut, että ihastumiseen liittyvä kemia on usein hyvin tärkeässä roolissa, kun ihmiset tulevat läheisiksi. Itselläni on ollut pari vakkaria, joiden kanssa keskustelut ovat olleet poikkeuksellisen syvällisiä ja avoimia. Heidän kanssaan on voinut puhua melkein mistä tahansa, myös omasta seksuaalisuudesta. Tällainen avoimuus ei varmasti olisi mahdollista ilman jonkinlaista kemiaa ja luottamusta. Ja koen etten pystyisi sellaiseen usean kanssa yhtä aikaa.

Olen myös itse vähän runoilijasielu. Joskus olen kirjoittanut kiitokset tai palautteet runon muodossa, sillä se on minulle luonteva tapa ilmaista itseäni – etenkin kun kyse on vaikeammista aiheista. Runoissani ei kuitenkaan ole koskaan ollut kyse rakkaudesta, vaan enemmänkin hetken tunteiden ja fiilisten kuvaamisesta. Joskus tullut kirjoitettua runotyyliin myös foorumislle.

Täytyy myös myöntää, että olen vienyt kukkia, vaikka en ehkä ihan perinteisiä punaisia ruusuja. Kukkien antaminen tuntuu mukavalta eleeltä, joka sopii moneen tilanteeseen, eikä se ole aina romanttista.

Viimeisenä ajatuksena: viestintä voi olla todella haastavaa. Siihen liittyy liiaksi väärän tulkinnan mahdollisuuksia. Joskus mietin, miten hyödyllistä olisi, jos ihmisillä olisi koiran tapaan häntä, joka paljastaisi aidot tunteet. Häntä voisi näyttää, onko kyse vain hetkellisestä innostuksesta vai syvemmästä kiinnostuksesta.

Vinkki, punaiset ruusut ovat toki kauniita, mutta keltaiset ruusut symboloivat ystävyyttä joka jossai tapauksissa on kaunis ele sinulta ja kuullostat kunnon herrasmieheltä.

Haluaisin itse tähän kertoa, että kun palvelen asiakasta, haluan ottaa kunnolla hänen tarpeensa ja halunsa huomioon sen mukaan mikä omiin rajoihini sopii. Raha ei ole minulle kaikki kaikessa, toki korjaan talouttani nyt, mutta minulle on tärkeää, että asiakkaalle jää hyvä mieli. Haluan palvella asiakasta mahdollisimman laadukkaasti, en vedä mitään showta, olen vähän yli rehellinen enkä halua valehdella asiakkaalle. Tietenkin koitan keskustelun aikana suojata yksityisyyttäni enkå kaikkea yksityiskohtia kerro kuin todella harvoin.

Minuun on muuten yksi asiakas jota en ole vielä nähnyt niin kai vähän ihastunut jo valmiiksi. Kyllä toisaaltaan itseäkin kiinnostaa tapaaminen koska hän vaikuttaa kovin kiltiltä ihmiseltä. Voisi kemiat natsata niin, että molemmat pystyisivät nauttimaan. 😊