Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ihastuminen ja ihastumisen merkit  (Luettu 3430 kertaa)

Poissa Paroni

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ihastuminen ja ihastumisen merkit
« Vastaus #60 : Tammikuu 06, 2025, 12:14:44 »
Kyllä mä oon uskaltautunut tunnustaa ihastuneena PT:aan, mutta ei se ole sen kummempaa.

Sellaisen kanssa johon on vähän ihastunut, on vain mukavampaa vain maata vierekkäin ja fiilistellä, kun välittäjäaineet ampuu tuhatta ja sataa jo siitä että näkee toisen hymyilevän tai kun toisen lämpö tuntuu sun vieressä.

Poissa Mmeoww

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #61 : Tammikuu 06, 2025, 18:04:23 »
Ketjuun perehdyttyäni voisin sanoa että ihastuminen on sallittua ja toivottavaakin, fantasioiden toteuttaminen on eroottisen alan ydintä. Mutta sen puitteissa, että kumpikin tietää rajat ja kumpikin niitä kunnioittaa. Eikä pt käytä ihastumista hyväkseen vice versa.

Avoin kommunikaatio on kaiken A&O. Jos hommat vaikeutuu, niin kävisin keskustelun ja antaisin aikaa ajatella asioita ja tilanteesta riippuen katkastaisiin/jatkettaisiin asiakassuhde/tta.

-pt
Cerebral, bewitching, and heartless.
-Rosa

Poissa mattssonni

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #62 : Tammikuu 06, 2025, 18:07:57 »
Eikä pt käytä ihastumista hyväkseen vice versa.

Tämä olikin hyvä nosto ja ehkä vähemmän esillä ollut näkökulma. Tässä tosiaan tarvitaan myös myyjän vastuullisuutta, koska kyllä myyjä pääsee tässä myös asiakkaaseen nähden tietynlaiseen valta-asetelmaankin. Joitakin ikäviä tarinoita olen tästä kuullut, miten pt on käyttänyt aika julmastikin hyväkseen asiakkaan ihastumista.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Mmeoww

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #63 : Tammikuu 07, 2025, 19:47:57 »
Eikä pt käytä ihastumista hyväkseen vice versa.

Tämä olikin hyvä nosto ja ehkä vähemmän esillä ollut näkökulma. Tässä tosiaan tarvitaan myös myyjän vastuullisuutta, koska kyllä myyjä pääsee tässä myös asiakkaaseen nähden tietynlaiseen valta-asetelmaankin. Joitakin ikäviä tarinoita olen tästä kuullut, miten pt on käyttänyt aika julmastikin hyväkseen asiakkaan ihastumista.

Jep jep. Juuri jouduin vetää kiskan kiinni yhdeltä vakkarilta, jota olin aiemmin tapaillutkin.

Ikävä kyllä, tää ei ollu se syy, vaan se, että tää ei jätä rauhaan ja yrittää roikkua ilmeisesti asiakkaana mun elämässä kiinni.

Jos tätä nyt pitkittäis, niin onhan pt:nkin tiedot vaarassa jos asiakas oikein katkeraksi käy.

Erityisesti en osaa ottaa puolta, että kumpi on enemmän vaarassa, pt vai asiakas.. Riippuu paljolti ihmisistä.

Tavallaan toivoisin tarkempaa arviointia pt:stäkin ja asiakkaista, joilla olisi profiili jota on vaikka pt:t voineet arvioida vice versa.
-Rosa

Poissa häkkisen isa

• Newbie
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #64 : eilen kello 19:49:44 »
itse huomaan asiakkaan ihastumisen sellasista pienistä asioista: ajanvarauksia rupeaa tulemaan tosi tiuhaan, jopa peräkkäisinä päivinä, tapa miten asiakas katsoo on sekoitus kaihoa ja huolehtimista, haluaa tehdä vaikutuksen, pyrkii osoittamaan jopa hieman ylikorostetusti miten tärkeää mun nautinto hänelle on.

asiakas voi vaikuttaa siltä että hän ei oikein halua ajatella käyvänsä ammattilaisella, ja välttelee jotenkin poikkeuksellisen paljon ajatusta, että otan vastaan muita asiakkaita. useimmat haluavat kuitenkin aina jonkin verran keskustella myös mun työstä, mutta ihastunut asiakas usein karttaa aihetta kuin ruttoa. ihastunut asiakas voi olla tutkinut mun sometilejä hyvinkin tarkasti ja saattaa kysyä sellaisista yksityiskohdista mitä ei löydä ihan sattumalta pikaisella googlauksella. ihastunut asiakas usein kysyy korostetun ohimennen mun parisuhdestatuksesta ja selkeästi hieman lannistuu kun kerron olevani parisuhteessa. ihastunut asiakas saattaa myös vähän kysellä kuin muuten vain, että mitä ajattelen asiakkaiden kanssa seurustelusta.

ylipäätään asiakkaan käytöksessä on sellainen pieni taustasävy koko ajan että hän selkeästi toivoo kovasti jotakin, ja tuntuu odottavan jonkinlaista vastakaikua, vähän semmosella koiranpentumaisella tavalla.

pidän sinänsä ihastumista itse aika harmittomana enkä halua loukata kenenkään tunteita, mutta pyrin kyllä lempeästi pitämään tapaamisen ammattimaisena ja varon etten anna ymmärtää puheillani että kyse olisi muusta kuin työstä.

ja sit se, kun ihastus muuttuu häiritseväksi: ensimmäinen pehmeä raja menee siinä, kun vain lyhyillä tapaamisilla käynyt asiakas hakee ilmaista vuorovaikutusta, kyselee kuulumisia ja pyrkii käynnistämään keskustelua, joka ei selkeästi liity ajan varaamiseen. silloin ohjaan lempeästi, että keskustelen tapaamisten ulkopuolella vain ajan varaamisesta, kuten kaikkien juttuseuraa hakevien kanssa. vaihdan kyllä mielelläni satunnaisesti kuulumiset, hauskat meemit tai vastaavat sellaisten asiakkaiden kanssa, joiden kanssa olen viettänyt pidempään aikaa myös sängyn ulkopuolella, esim. yhdessä parin päivän ulkomaanmatkalla tai pitkällä illallisella ja yön hotellissa. siinä ehtii tutustumaan toiseen aivan eri tavalla jolloin tsättäilykin on ylipäätään luontevampaa, ja koen sen muutenkin reiluksi pieneksi bonukseksi kun toinen on järjestänyt kalliit treffit.

seuraava raja menee sitten siinä, kun ihastunut asiakas kysyy lähtisinkö viettämään asiakkaan kanssa aikaa siviilissä. kerron ystävällisesti, että en ole kiinnostunut ilmaisesta seurasta. yleensä se riittää, ja tämä on yleensä myös se piste kun osa ihastuneista asiakkaista kokee tulleensa torjutuksi eikä enää varaa uutta aikaa.

muutaman kanssa tämäkään ei ole riittänyt. viimeinen kova raja ylitetään, jos ihastunut asiakas alkaa toivomaan muutosta turvaseksikäytäntöihini, jolloin ilmoitan selkeästi, että hän ei ole enää tervetullut asiakkaakseni. muita vastaavia mistä asiakassuhde on mennyt kerrasta poikki on epätoivoisen kova tapaamisten vaatiminen ja inttäminen vähän siihen sävyyn että "nyt on pakko päästä tapaamaan" vaikka olen kertonut etten ole tavattavissa, tai esimerkiksi yömyöhään tulleet päihtyneet avautumiset, mitä ei voi oikein enää pitää mitenkään ammattimaisina ja asiallisina.

Paikalla OuluJuha

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #65 : eilen kello 20:19:37 »
Taidan olla tällä hetkellä sellaisessa hyvässä asiakassuhteessa, että olen sopivasti ihastunut tietäen, että vastapuoli ei pidä rahasummaa pitemmälle minusta. Se GFE toimii, koska saan lämpimän vastaanoton aina, kun käyn.

Toivon vain, että tätä pt:tä kohdellaan hyvin myös muiden asiakkaiden toimesta.

Poissa ThomasDundee

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #66 : tänään kello 01:20:45 »
Kiitos Häkkisen isa mielenkiintoisista huomioista. Näissä merkeissä on epäilemättä kyse "oikeasta" ihastumisesta, eli astetta vakavammasta kuin minun tarkoittamasta viattomasta "pikkuihastumisesta", johon ei liity parisuhdetoiveita yms.

Paitsi tämä:
...asiakas voi vaikuttaa siltä että hän ei oikein halua ajatella käyvänsä ammattilaisella, ja välttelee jotenkin poikkeuksellisen paljon ajatusta, että otan vastaan muita asiakkaita. useimmat haluavat kuitenkin aina jonkin verran keskustella myös mun työstä, mutta ihastunut asiakas usein karttaa aihetta kuin ruttoa.

Tämä pätee minuunkin, mutta ei oikeastaan liity ihastumiseen, vaan siihen, että en halua rikkoa illuusiota. GFE:ssä maksan illuusiosta, ja tästä illuusiosta haluan maksetun ajan puitteissa ottaa kaiken irti. Siksi minäkään en maksetulla ajalla halua ajatellakaan pt:n työtä ja muita asiakkaita. Maan pinnalle paluu tapahtuu sitten maksetun ajan ulkopuolella.
Näin siis minä asian näen, mutta turskiakin on monenlaisia.

Poissa Mmeoww

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #67 : tänään kello 02:43:48 »
Just valitettavasti tajusin tänään että miksi niitä ihastumisia ei pt:n ja asiakkaan välille kannata. Hyvä että sain ulos ilman poliisia. Sumutintakan ei tarvinnu käyttää, riitti kun vilautti.

Selkeesti rajat hälvenee asiakkuuden ja siviilin kanssa.

Ihastumisiakin on eri tasosia.. Tää kys keissi oli kyllä vissiin päässy jo pahaksi.. Mutta noin yleensä kevyt ihastuminen on kivaa ja tekee työstä mielekästä. Nautin kun mua palvotaan ja ihaillaan.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 02:47:50 kirjoittanut Mmeoww »
-Rosa