Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ihastuminen ja ihastumisen merkit  (Luettu 5799 kertaa)

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ihastuminen ja ihastumisen merkit
« Vastaus #80 : Tammikuu 12, 2025, 22:57:14 »
^ 6. And they lived happily ever after -matskua.
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa Pekonen

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #81 : Tammikuu 12, 2025, 22:57:48 »
7.Pt antaa ilmaiseksi pillua ihastuksen kohteelle.
Tuohivirsupersu ja toksinen setämies.
Suomen kansa on tolkuttoman typerää porukkaa.

Poissa Mmeoww

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #82 : Tammikuu 12, 2025, 22:59:25 »

Komppaan.

Ylipäätään ikävää säätö näissä hommissa.

Ja lähtökohtasesti siksi, ettei keskustelu suju.
Cerebral, bewitching, and heartless.
-Rosa

Poissa AnniAuringonkukka

• Full Member
  • Galleria (8)
« Vastaus #83 : Tammikuu 12, 2025, 23:11:19 »

Juu tai sit sellainen The One That Got Away -tilanne/harhaluulo
❄️ Levillä AnnaVonB:n kanssa viikolla 13❄️

Poissa AnniAuringonkukka

• Full Member
  • Galleria (8)
« Vastaus #84 : Tammikuu 12, 2025, 23:18:33 »
On myös 8. eli klassikko: pt vihjailee ihastuksestaan mutta ei sano mitään suoraan. Asiakas on autuaan tietämätön ja kuvittelee pt:n vain olevan aspa-ystävällinen. Pt lopulta turhautuu ja unohtaa koko asian. Asiakas tajuaa suihkussa kuukausia myöhemmin, että hetkinen...

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #85 : Tammikuu 12, 2025, 23:35:04 »
On myös 8. eli klassikko: pt vihjailee ihastuksestaan mutta ei sano mitään suoraan. Asiakas on autuaan tietämätön ja kuvittelee pt:n vain olevan aspa-ystävällinen. Pt lopulta turhautuu ja unohtaa koko asian. Asiakas tajuaa suihkussa kuukausia myöhemmin, että hetkinen...

Tämä vihjaileva tapa toimia on muutenkin naisille tyypillinen, ihan Homo Sapiensin lajityypillistä käyttäytymistä. Oikein missään kulttuurissa nainen ei tule miehen luo, pistä kieltä miehen suuhun, kättä kyrvälle ja sano:”Nai mua. Lähdetäänkö?” 😅

Mitä tuohon liiallisen ihastumisen välttämiseen tulee, itse ainakin muistutan itseäni, että rahalla maksettu nainen on huora. Tykkäsi joku sanasta tai ei.  Kaikkine konnotaatioineen tuon sanan tuoma mielleyhtymä pitää suuremman ihastumisen loitolla. Huora on maksullinen nainen, joka ottaa useammalta mieheltä suihin joka päivä ja tarjoaa pillua edestä ja takaa kaikille, jotka tästä maksavat.

Toisaalta huora myös kertoo vähintään valkoisia valheita asiakkailleen joka päivä. Parhaatkin vakkarini jäivät tästä ajoittain kiinni. Eipä noilla spekseillä ihmiseen voi ihastua, tai ainakaan itse en voi. Palvelua ostan, kuten hierojalla kävisin. Toisaalta tämä tunnetason inhorealismi on vähentänyt huomattavasti kiinnostustani seksipalveluiden ostamiseen. Mutta kun toi Tinderinkin tarjonta on niin paska ::)

Poissa Pekonen

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #86 : Tammikuu 13, 2025, 04:35:56 »

Mitä tuohon liiallisen ihastumisen välttämiseen tulee, itse ainakin muistutan itseäni, että rahalla maksettu nainen on huora. Tykkäsi joku sanasta tai ei.  Kaikkine konnotaatioineen tuon sanan tuoma mielleyhtymä pitää suuremman ihastumisen loitolla. Huora on maksullinen nainen, joka ottaa useammalta mieheltä suihin joka päivä ja tarjoaa pillua edestä ja takaa kaikille, jotka tästä maksavat.

Tämä. Huoraan voi ihastua kunhan pitää mielessä että huora on huora. Nainen jota saa panna kunhan maksaa siitä.
Tuohivirsupersu ja toksinen setämies.
Suomen kansa on tolkuttoman typerää porukkaa.

Poissa JuliaK

• Hero Member
  • Galleria (17)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #87 : Tammikuu 13, 2025, 08:24:59 »
9. Pt vetää omaa aspa rooliaan, on ystävällinen ja hymyilevä. Asiakas tulkitsee tämän ihastumiseksi, alkaa venyttää rajoja 'koska säkin tykkäät'. Itselle käynyt eräänkin kerran näin
Nokialla 24.-26.1.

Paikalla AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #88 : Tammikuu 13, 2025, 09:08:35 »
9. Pt vetää omaa aspa rooliaan, on ystävällinen ja hymyilevä. Asiakas tulkitsee tämän ihastumiseksi, alkaa venyttää rajoja 'koska säkin tykkäät'. Itselle käynyt eräänkin kerran näin

Sama...
❤️ Turku 13.-15.1. ❤️

Poissa Mmeoww

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #89 : Tammikuu 13, 2025, 11:00:49 »

Tämä.
-Rosa

Poissa AnniAuringonkukka

• Full Member
  • Galleria (8)
« Vastaus #90 : Tammikuu 13, 2025, 11:01:12 »

Tässä puhuttiin ainoastaan skenaarioista, joissa pt on ihastunut koska sitä täällä kysyttiin. Noita tuon tyyppisiä, joissa tilanne on toisinpäin, löytyy varmasti myös ihan loputtomasti.

Poissa Mmeoww

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #91 : Tammikuu 13, 2025, 11:04:15 »

Tämä. Nyt ymmärrän miksi osa pt:stä on niin "vittumaisia". Ihmiset on oikeesti rasittavia ja pyrkii venyttämään rajoja. Jos haluatte hyvää aspaa, olkaa hyviä asiakkaita. Ei mikään mahdoton yhtälö?
-Rosa

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #92 : Tammikuu 13, 2025, 11:13:49 »
Ysissä piilee juuri tuo vaara. Kun tyttö on mukava ja ystävällinen, saattaa simppi vaareilla pupillit muuttua sydämen muotoiseksi.

Ja se on kans paha jos saatte niitä saatanan orkkuja. Yrittäkää pidätellä tytöt!
KäteenHeiluttaja

Poissa AnniAuringonkukka

• Full Member
  • Galleria (8)
« Vastaus #93 : Tammikuu 13, 2025, 11:22:26 »
Ysissä piilee juuri tuo vaara. Kun tyttö on mukava ja ystävällinen, saattaa simppi vaareilla pupillit muuttua sydämen muotoiseksi.

Ja se on kans paha jos saatte niitä saatanan orkkuja. Yrittäkää pidätellä tytöt!

Ei sille voi mitään ku joku mässy setä tai vetävä vaari koskee just oikein

Paikalla AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #94 : Tammikuu 13, 2025, 11:23:40 »

Toi on paha 😄! Se on ajateltava vaan sitä yläasteen matikan opea, uskontoa ja isänmaata, eikä pidä yhtään mennä kiihottumaan saati laukeamaan.
❤️ Turku 13.-15.1. ❤️

Poissa Mmeoww

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #95 : Tammikuu 13, 2025, 11:30:00 »

Toi on paha 😄! Se on ajateltava vaan sitä yläasteen matikan opea, uskontoa ja isänmaata, eikä pidä yhtään mennä kiihottumaan saati laukeamaan.

No tällä vasta lähteekin. Mä ainakin tuun ihan 110 jos turska rupee hoilottamaan maamme laulua. Vielä parempi jos ehdottelee paljaalla ja ilmasiks.
-Rosa

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #96 : Tammikuu 13, 2025, 12:40:17 »

No tällä vasta lähteekin. Mä ainakin tuun ihan 110 jos turska rupee hoilottamaan maamme laulua. Vielä parempi jos ehdottelee paljaalla ja ilmasiks.
Mä voisin vetää ulkomuistista vähän raamattua samalla kun humpataan.

Saat itse valita veisaanko uutta vai vanhaa testamenttia.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 13, 2025, 12:42:03 kirjoittanut Lifti »
KäteenHeiluttaja

Poissa JuliaK

• Hero Member
  • Galleria (17)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #97 : Tammikuu 13, 2025, 12:44:21 »
^kunnon vanhaa se olla pitää💪
Nokialla 24.-26.1.

Poissa Mmeoww

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #98 : Tammikuu 13, 2025, 13:49:04 »

Ei hassumpi ajatus. Saanko mopata sulla lattian ehtoollisviineistä?
-Rosa

Paikalla AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #99 : Tammikuu 13, 2025, 13:58:47 »

Laulujen laulua jos quottaat kun panet lähärissä niin laukean välittömästi! Jos pystyn sen jälkeen kun nauran eka vedet silmissä. Ehkä ne tapahtuu yhtäaikaa 😂
❤️ Turku 13.-15.1. ❤️