^ 6. And they lived happily ever after -matskua.
Uutiset:
On myös 8. eli klassikko: pt vihjailee ihastuksestaan mutta ei sano mitään suoraan. Asiakas on autuaan tietämätön ja kuvittelee pt:n vain olevan aspa-ystävällinen. Pt lopulta turhautuu ja unohtaa koko asian. Asiakas tajuaa suihkussa kuukausia myöhemmin, että hetkinen...
Mitä tuohon liiallisen ihastumisen välttämiseen tulee, itse ainakin muistutan itseäni, että rahalla maksettu nainen on huora. Tykkäsi joku sanasta tai ei. Kaikkine konnotaatioineen tuon sanan tuoma mielleyhtymä pitää suuremman ihastumisen loitolla. Huora on maksullinen nainen, joka ottaa useammalta mieheltä suihin joka päivä ja tarjoaa pillua edestä ja takaa kaikille, jotka tästä maksavat.
9. Pt vetää omaa aspa rooliaan, on ystävällinen ja hymyilevä. Asiakas tulkitsee tämän ihastumiseksi, alkaa venyttää rajoja 'koska säkin tykkäät'. Itselle käynyt eräänkin kerran näin
9. Pt vetää omaa aspa rooliaan, on ystävällinen ja hymyilevä. Asiakas tulkitsee tämän ihastumiseksi, alkaa venyttää rajoja 'koska säkin tykkäät'. Itselle käynyt eräänkin kerran näin
Ysissä piilee juuri tuo vaara. Kun tyttö on mukava ja ystävällinen, saattaa simppi vaareilla pupillit muuttua sydämen muotoiseksi.
Ja se on kans paha jos saatte niitä saatanan orkkuja. Yrittäkää pidätellä tytöt!
Ja se on kans paha jos saatte niitä saatanan orkkuja. Yrittäkää pidätellä tytöt!
Toi on paha 😄! Se on ajateltava vaan sitä yläasteen matikan opea, uskontoa ja isänmaata, eikä pidä yhtään mennä kiihottumaan saati laukeamaan.
Mä voisin vetää ulkomuistista vähän raamattua samalla kun humpataan.Ja se on kans paha jos saatte niitä saatanan orkkuja. Yrittäkää pidätellä tytöt!
Toi on paha 😄! Se on ajateltava vaan sitä yläasteen matikan opea, uskontoa ja isänmaata, eikä pidä yhtään mennä kiihottumaan saati laukeamaan.
No tällä vasta lähteekin. Mä ainakin tuun ihan 110 jos turska rupee hoilottamaan maamme laulua. Vielä parempi jos ehdottelee paljaalla ja ilmasiks.
Mä voisin vetää ulkomuistista vähän raamattua samalla kun humpataan.Ja se on kans paha jos saatte niitä saatanan orkkuja. Yrittäkää pidätellä tytöt!
No tällä vasta lähteekin. Mä ainakin tuun ihan 110 jos turska rupee hoilottamaan maamme laulua. Vielä parempi jos ehdottelee paljaalla ja ilmasiks.
Saat itse valita veisaanko uutta vai vanhaa testamenttia.
Saat itse valita veisaanko uutta vai vanhaa testamenttia.