Lainaus käyttäjältä: velihopea - eilen kello 21:18:30
Lainaus käyttäjältä: mattssonni - Tammikuu 14, 2025, 21:40:54
Lainaus käyttäjältä: häkkisen isa - Tammikuu 14, 2025, 19:55:02
Lainaus käyttäjältä: velihopea - Tammikuu 12, 2025, 23:35:04
Mitä tuohon liiallisen ihastumisen välttämiseen tulee, itse ainakin muistutan itseäni, että rahalla maksettu nainen on huora. Tykkäsi joku sanasta tai ei. Kaikkine konnotaatioineen tuon sanan tuoma mielleyhtymä pitää suuremman ihastumisen loitolla. Huora on maksullinen nainen, joka ottaa useammalta mieheltä suihin joka päivä ja tarjoaa pillua edestä ja takaa kaikille, jotka tästä maksavat.
Omalta osaltani ei ollut kyse kuittailusta eikä kenenkään halventamisesta. Itse kuitenkin elän elämästäni 99% tämän skenen ulkopuolella ja saan toki ajatuksenvaihtoa sieltäkin. Jopa seksiä löytyy tämän skenen ulkopuolelta.
Seksityöntekijä tekee työtään (ainakin, mikäli näitä saitin vassarityttösiä on uskominen) ja ei kai työtä ja siviilielämää sotketa puolin eikä toisin? Seksityöntekijän perinteinen nimitys on huora, ja osa saitin naisista käyttää tätä nimitystä myös itsestään. Huoriin en itse pintaa syvemmin ihastu, muista asiakkaista ei tiedä. Omapa on ongelmansa noilla ihastujilla.
"Mitä tuohon liiallisen ihastumisen välttämiseen tulee, itse ainakin muistutan itseäni, että rahalla maksettu nainen on huora." Hieman ihmettelen, miksi Velihopean tosiasian toteaminen aiheutti hirveän älämölön.
Vaikka raha liikkuu ja PT:n kanssa on hauskaa, niin kannattaa muistaa aina maksumiehen rooli.
Olen nähnyt kuinka puoliamatööri lypsää norjalaista turskaa ostamaan tytölle erilaisia tavaroita.
Olen myös itse ihastunut ja joutunut lypsettäväksi. Kun manipulaation taika katosi, myös maksaminen loppui.
Tästä seurasi vihainen reaktio ja eräänlainen deletointi. PT ei ehkä ajatellut, että reaktio ei ollut paras mahdollinen, koska se vahvisti päätökseni maksujen lopettamisesta olleen oikea.
Eräs yli kymmenen vuotta päätoimisesti seksityötä tehnyt ja nyt jo lopettanut PT totesi eräässä podcastissa: Viimeiset pari vuotta mietin suljenko kioskin, koska seksityö ei anna mitään henkistä tyydytystä. Sitten totesin, hei tästähän saa RAHAA!!.
Jos raha ei olisi olennainen motivaattori, tavaraa pitäisi jakaa ilmaiseksi kuten Gigantin ämpäreitä.