Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ihastuminen ja ihastumisen merkit  (Luettu 6845 kertaa)

Poissa Julia

• Hero Member
  • Galleria (10)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ihastuminen ja ihastumisen merkit
« Vastaus #120 : eilen kello 21:38:54 »
Hyvää keskustelua! Ihastumisen tunteet oikeestaan puolin ja toisin on musta tässä työssä pidemmän päälle väistämättömiä. Useimmat menee ohi yhtä nopeesti ku ne tuleekin. On kuitenkin jokaisen aikuisen omalla vastuulla asian käsittely tavalla, jolla ei loukata kenenkään tunteita. Tää tarkoittaa mulla sitä, että jos jompikumpi tunnustaa tunteensa ja toinen ei tunne samalla tavalla, pitäisi vastauksen olla kuitenkin kunnioittava ja ehkä olisi parempi laittaa asiakassuhde katkolle, jotta tunteet viilenisi.

Mitä tähän toiseen keskustelun juonteeseen tulee, totta hitossa mä oon huora (en tosin sellanen joka imis JOKA PÄIVÄ montaa kullia ja nussis kenen tahansa kanssa joka maksais, mut anyway), oon joo maksullinen nainen, mut ihminen mäkin oon ja muhun voi ihastua. Huorallakin on tunteita, perkele.
Helsingissä Tiia F:n kanssa 21.-22.1. :)

Poissa Pekonen

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #121 : eilen kello 22:21:12 »
Minä olen varmaan vähän siitä erikoinen että minä tykkään siitä tunteesta jos olen ihastunut ihan oikeaan seksikkääseen huoraan.
Minulla tunteen käsittelyyn auttaa MikaM:n ja Velihopean tavoin se että muistutan itselleni että nain parhaillaan huoraa jolle pitää maksaa siitä. Tavallaan se on myös hirmuisen kiihottavaa. Ei mikään estä olemasta huoralle myös hyvin kiltti ja hellä jos siltä tuntuu, ehkä myöskin tunnustaa että nyt olen ihastunut. Se on sitten huoran asia miten suhtautuu ja se siitä. Itse en ota huoraan yhteyttä muuten kuin uuden tapaamisen sopimisessa jos siltä tuntuu ja ehkä joku hyvä joulun toivotus voi tulla jollekin erityisen mukavalle huoralle. En ole tunteeton.
Näin kun toimii niin yleensä huorien kanssa pärjää oikein kivasti. Jos huoraa oikein arvostaa niin ei silloin häiritä tämän yksityiselämää oman ihastumisen takia.
Tuohivirsupersu ja toksinen setämies.
Suomen kansa on tolkuttoman typerää porukkaa.

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #122 : eilen kello 22:23:19 »
Mitä tähän toiseen keskustelun juonteeseen tulee, totta hitossa mä oon huora (en tosin sellanen joka imis JOKA PÄIVÄ montaa kullia ja nussis kenen tahansa kanssa joka maksais, mut anyway), oon joo maksullinen nainen, mut ihminen mäkin oon ja muhun voi ihastua. Huorallakin on tunteita, perkele.

Pyydän anteeksi tuota hiukan kärjistettyä sanavalintaani. Tuon voisi korjata niin, että huora ottaa suihin monelta mieheltä joka TYÖpäivä jne. Asiakkaanahan tämä ei ole mitään uutta eikä muuta suhtautumista palveluntarjoajiin, jotka tekevät monesti hyvää työtä. Eivät kylläkään läheskään aina. Asiakkaana koettu pettymys vaikuttaa kuitenkin vahvasti siihen, haluaako seuraavastaakaan kokemuksesta maksaa.

Ja pettymykset muistuttavat siitä, että huora tekee vain työtään, hyvin tai huonosti. Mut niinhän ne tekee hyvin tai huonosti Gigantin tiskilläkin.

Tämän skenen touhuista ei kuitenkaan voi puhua lainkaan esim. siviilideiteillä. Naisten kommentit ovat joskus ”hieman kärkeviä” 🤣

Julialla nyt on monestikin hyvää sanottavaa näissä keskusteluissa. Kärjekkäästikin, pointin kera 😉

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #123 : eilen kello 23:11:08 »
Tässäkin ketjussa huomaa miten erilaisia me ihmiset ollaan. Toiset on kylmäkiskoisempia, toiset tunteellisempia. Maailma tarvitsee molempia ihmistyyppejä toimiakseen.

Olkaa hyvä päivän syvällisestä pohdinnasta 🙏
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa ThomasDundee

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #124 : eilen kello 23:49:14 »

Pyydän anteeksi tuota hiukan kärjistettyä sanavalintaani.

Sinänsä ihan asialliset pointit Velihopealla oli tuossa alkuperäisessäkin sanavalinnassa, joskin hieman kärkevästi esitettynä.
Onhan se toki niin, että kun pitää mielessä että kyse on maksullisesta seksistä, niin se suojaa vakavammalta ihastumiselta. Ja vakava ihastuminen/rakastuminenhan pääsääntöisesti ei kuulu tähän skeneen. Tästä on varmaan palveluntarjoajatkin aika lailla yhtä mieltä.

Siksipä nämä kommentit palveluntarjoajien sanomina hieman ihmetyttää:
on se kyllä villiä miten on omassa arjessaan sulkeutunut niin hyvään seksipositiiviseen kuplaan et sen on ehtinyt jo unohtamaan käytännössä että tuolla jossain tosiaan on miehiä ketkä aattelee tälleen.
Itsekin helposti unohdan että näitäkin tosiaan on. Onneksi ei omassa kuplassa.
Miten te kuvittelette suurimman osan asiakkaistanne ajattelevan, jos ei näin? Ja miten toivoisitte heidän ajattelevan?

Toki myönnän (kuten aiemmin tässä ketjussa olen todennut), että itse GFE-tapaamisen aikana mielelläni pyrin olemaan ajattelematta että kyse  on maksullisesta seksistä, mutta jos sitä ei muulloin osaa pitää mielessä, niin tämä lienee väärä harrastus.

Tämän skenen touhuista ei kuitenkaan voi puhua lainkaan esim. siviilideiteillä. Naisten kommentit ovat joskus ”hieman kärkeviä” 🤣

Minunkin kokemukseni mukaan ne kaikkein kärkevimmät negatiiviset mielipiteet tästä skenestä ja tämän alan palveluntarjoajista ovat tulleet naisilta.

« Viimeksi muokattu: eilen kello 23:59:14 kirjoittanut ThomasDundee »

Paikalla Paroni

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #125 : tänään kello 00:02:23 »
On myös hyvä huomata ero ihastumisen ja pakkomielteisen käytöksen välillä.

Tätäkin lankaa lukiessa on osa tässäkin kuvailluista asiakkaista enemmänkin PTstä obsessoituneita, ja näiden tunteiden kanssa leikkiminen on jopa vaarallista, jos homman päästää liian pitkälle kummankaan puolelta.

Ensisijaisesti vastuu on toki aina sillä joka asioita tuntee, ja onkin hyvä reality checkata onko ne omat ajatukset ihan terveellä pohjalla. Samalla tavalla, kuin muissakin intrusiivisissa ajatuksissa, joilla voi epäterveellä suhtautumisella olla ikävät seuraukset.

Itse olen tullut myös siihen tulokseen, että vähiten tulee kanssakäymisessä muiden kanssa harmia, kun ei koita tulkita mitään vihjailuita tai mikroeleitä liian syvästi. Ne vain tukevat alitajunnassa olevia ennakko-oletuksia, eivätkä ole objektiivisia.

Poissa Pekonen

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #126 : tänään kello 00:41:14 »

Minunkin kokemukseni mukaan ne kaikkein kärkevimmät negatiiviset mielipiteet tästä skenestä ja tämän alan palveluntarjoajista ovat tulleet naisilta.
Eikä mikään ihme. Uskoisin että naiset kokevat maksullisen pillun seksuaalisen tyydytyksen antajana kilpailevaksi uhaksi.
Joko tiedostaen tai tiedostamattaan.

Itse olen tullut myös siihen tulokseen, että vähiten tulee kanssakäymisessä muiden kanssa harmia, kun ei koita tulkita mitään vihjailuita tai mikroeleitä liian syvästi. Ne vain tukevat alitajunnassa olevia ennakko-oletuksia, eivätkä ole objektiivisia.

Joo ei näitä kannata liikaa värkätä.

Tuohivirsupersu ja toksinen setämies.
Suomen kansa on tolkuttoman typerää porukkaa.

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #127 : tänään kello 00:55:36 »
Joo ei näitä kannata liikaa värkätä.

Etenkään huorien kanssa. Niille täytyy maksaa vain seteleillä ja sit painua kaljalle tai kalalle tms. Muuten menee siviilit ja setelit sekaisin eikä siitä hyvää seuraa. Nimimerkillä ”kaverilla on kokemusta” ::)

Paikalla häkkisen isa

• Newbie
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #128 : tänään kello 09:03:14 »
musta tuntuu että tässä keskustelussa menee nyt sekaisin kaksi asiaa: 1) asiakkaan ei kannata ihastua huoraan kerta kyse on palvelusta ja tälle on maksettu, ja 2) ovatko huorat ylipäätään ihmisiä, keihin voisi myös ihastua, työnkuvasta huolimatta.

jos seksinostaja perustelee seksityöläisen työnkuvalla ja sanan negatiivisilla mielleyhtymillä sitä, että ei varmasti tule huoraan ihastumaan, se vähän väkisinkin tuo mieleen, että kyse on myös jälkimmäisestä, ei vain ensimmäisestä. alan työntekijä tuskin toivoo juuri asiakkaan ihastuvan itseensä, vaikka huomauttaisikin, ettei oma työnkuva tosiasiassa ole sinällään ollut este kenenkään ihastumisille.

sinällään sillä ei ole lopputuloksen kannalta mitään merkitystä pitääkö asiakas ihastumisen tunteensa aisoissa ajattelemalla, että on itse maksava asiakas, vai ajattelemalla, että palveluntarjoaja on vain huora, mutta jälkimmäinen vaikuttaa silti hieman vastenmieliseltä ajattelumallilta.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 09:10:41 kirjoittanut häkkisen isa »