Hyvää keskustelua! Ihastumisen tunteet oikeestaan puolin ja toisin on musta tässä työssä pidemmän päälle väistämättömiä. Useimmat menee ohi yhtä nopeesti ku ne tuleekin. On kuitenkin jokaisen aikuisen omalla vastuulla asian käsittely tavalla, jolla ei loukata kenenkään tunteita. Tää tarkoittaa mulla sitä, että jos jompikumpi tunnustaa tunteensa ja toinen ei tunne samalla tavalla, pitäisi vastauksen olla kuitenkin kunnioittava ja ehkä olisi parempi laittaa asiakassuhde katkolle, jotta tunteet viilenisi.
Mitä tähän toiseen keskustelun juonteeseen tulee, totta hitossa mä oon huora (en tosin sellanen joka imis JOKA PÄIVÄ montaa kullia ja nussis kenen tahansa kanssa joka maksais, mut anyway), oon joo maksullinen nainen, mut ihminen mäkin oon ja muhun voi ihastua. Huorallakin on tunteita, perkele.
Mitä tähän toiseen keskustelun juonteeseen tulee, totta hitossa mä oon huora (en tosin sellanen joka imis JOKA PÄIVÄ montaa kullia ja nussis kenen tahansa kanssa joka maksais, mut anyway), oon joo maksullinen nainen, mut ihminen mäkin oon ja muhun voi ihastua. Huorallakin on tunteita, perkele.