Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ihastuminen ja ihastumisen merkit  (Luettu 9883 kertaa)

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (11)
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ihastuminen ja ihastumisen merkit
« Vastaus #140 : Tammikuu 18, 2025, 14:08:20 »
Jos aviomiehellä on aisurifetissi tai hän ei ole mustasukkainen, niin kioskia voi pitää auki.

Menee ehkä tuon ei-mustasukkaisuuden alle, mutta on myös olemassa miehiä joille suhtautuminen seksityöhön on hyvin neutraalia ja jotka osaavat navigoida satunnaista mustasukkaisuutta taidolla, yleensä pyytäen apua siihen kumppaniltaan tai ulkopuolelta. Vahva suhdetaito kelle tahansa. Ja sit on stag-miehet, jotka ei oo aisureita vaan saa kiksejä että heidän kumppaniaan halutaan ja käydään kyntämässä oikke kunnol porukalla. God bless 'em
Jyväskyläilemässä 5.-8.3.

Poissa jan#91

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #141 : Tammikuu 18, 2025, 14:12:09 »

oon ehkä silleen vähän pervo että mua kiinnostaa kauheesti sellasten ihmisten mielipiteet, keiden kanssa en ole samaa mieltä. :D
Pervoa tai ei, mutta mun mielestä näistä nimenomaan kannattaakin olla kiinnostunut, sillä samanmielisten ajatuksethan ovat jo tuttuja. On tervettä tiedostaa, että maailmaan mahtuu paljon erilaisia näkemyksiä ja ne kaikki ei mene yksiin mun ajatusten kanssa.

Poissa Pekonen

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #142 : Tammikuu 18, 2025, 14:29:28 »
^Joo, tällöin vuopuhelu on hedelmällisintä kun kuunnellaan ja kommentoidaan vastakkaisia mielipiteitä mitä itse edustaa.
Twitterissä eli X:ssä on vähän sellainen ikävä ilmiö että helposti blokataan eri mieltä olevilta kommentointimahdollisuus. Se on toki oikeutettua ja usein hyväkin jos pyritään varta vasten loukkaamaan yms. mutta se myös helposti johtaa samanmielisten muodostamaan kuplaan minkä sipuolella ei kritiikkiä tunneta ja tämä voi vahvistaa ääriajattelua.

Ja sit on stag-miehet, jotka ei oo aisureita vaan saa kiksejä että heidän kumppaniaan halutaan ja käydään kyntämässä oikke kunnol porukalla. God bless 'em
Tunnistin itseni tuosta.
Oikein kunnon huoravaimo jota kiimaiset miehet tykkää ajaa, olla joskus itsekin porukassa mukana antamassa kyytiä lutkalle.
Kunhan suojaus on kunnossa eikä taudit tartu.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 18, 2025, 14:43:25 kirjoittanut Pekonen »
Woke:"If You don't reinforce my illusions you are a bad person. Support my selfishness or I will hate you".

Poissa OuluJuha

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #143 : Tammikuu 18, 2025, 16:14:55 »
Onhan tuolla parisuhdeosiossa vielä erikseen "Huora vaimoksi" "Turska avo/aviopuolisoksi" -ketjutkin, joita en hirveästi ole lukenut, mutta oletan nyt otsikkojen perusteella liittyvän tuohon parisuhdepuoleen.

Poissa Paroni

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #144 : Tammikuu 18, 2025, 16:40:21 »
Kannattaa myös miettiä, että kaikenlaiset liittorakenteet on aika vanhentuneita ja niiden traditioihin liittyy paljon sellaista toisen omistamiseen liittyvää misogyniaa, että monet ihmissuhdeanarkistit välttelee avioliittoja noin muutenkin.

Se nostaa yhtä kahden ihmisen parisuhdetta muiden yläpuolelle ja exkluvisoi sitä muiden kustannuksella, enkä ihmettele miksi niin moni on solo-poly ja tyytyväinen siihen.

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #145 : Tammikuu 18, 2025, 17:02:35 »

oon ehkä silleen vähän pervo että mua kiinnostaa kauheesti sellasten ihmisten mielipiteet, keiden kanssa en ole samaa mieltä. :D
Pervoa tai ei, mutta mun mielestä näistä nimenomaan kannattaakin olla kiinnostunut, sillä samanmielisten ajatuksethan ovat jo tuttuja. On tervettä tiedostaa, että maailmaan mahtuu paljon erilaisia näkemyksiä ja ne kaikki ei mene yksiin mun ajatusten kanssa.

On hemmetin hyvä vaan, jos on erilaisia mielipiteitä ja herää uusia ajatuksia.
Asiaa voi miettiä monelta kantilta, eikä se oma ajatus ole "aina" paras ollenkaan. Se on tullut elämässä jo moneen kertaan huomattua. Ja olisihan maailma hemmetin tylsä, jos kaikki olisi samaa mieltä kaikesta.

Tietysti monia asioita voi sanoa&sanoittaa hyvin eri tavalla - jopa silloinkin, kun ei ole ollenkaan samaa mieltä  :drinking:

Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 15 )

Poissa Maximilian

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #146 : Tammikuu 23, 2025, 13:22:52 »
Laitetaan näin päin. Aluksi toki haluan korostaa, että seuraava tapaus on todella harvinaista.

Itselle osunut vain kerran kohdalle melko runsaan hupakoinnin/hieronta käyntien kulutuksessa.

Olin hierottavana erään nuorehkon pt:n luona. Silloin oli perjantai ja molemmilla oli varmasti hyvä tunnelma viikonlopun kynnyksellä.

Juttelimme paljon ennen hierontaa, hieronnan aikana ja erityisesti hieronnan jälkeen.

Jutellessa Tuli esille, pt:n siviilityö ja muukin elämäntilanne, itsestäni tuli myös kerrottua ehkä tarpeettoman paljon.

Kuitenkin melko sosiaalisena ihmisenä en antanut hälytyskellojen soida näistä keskusteluista.

Lopulta minulla alkoi jo olla vähän kiire ja pt kysyi, saako numerooni laittaa viestiä. Olin tosi hämmentynyt. En oikein osannut muuta sanoa kuin 'toki' .

Ajattelin sitten, että ehkä kyseessä oli vitsi, heitto, flirtti joka kuuluu asiaan tms.

Unohdin koko homman nopeasti. Kunnes. Viesti tuli tältä pt:ltä, melko tarkkaan viikon kuluttua.

Kyseli kuulumisia ja onko jotain suunnitelmia viikonloppuun, lähtisinkö jonnekin ulos hänen kanssaan.

Vastasin melko kylmän asiallisesti, että on jo muuta ohjelmaa ja toivottelin hyvät viikonloput.

Muutaman viikon jälkeen tuli taas viestiä ja ohjelmaa oltiin vailla. Selitin taas kohteliaasti, että en oikein käy 'viihteellä' ja muutenkin kaiken laista tässä jne. jne.

En ollut asiasta mitenkään ahdistunut, mutta ihme kyllä en mitenkään ylpeä tai otettukaan. Luulisi 20 vuotta nuoremman tyttelin huomion tällaista vanhaa pervoa hivelevän 😅

Kieltämättä tulimme hyvin alusta asti juttuun ja mitään pommitusta tai viestitulvaa ei tullut. Pt myös kysyi luvan viesteihin.

Silti ei ole missään nimessä tullut mieleen mennä uudestaan hänen luo , vaikka itse palvelu toimikin.

Halusin kertoa myös tämän puolen ja loppuun vielä korostan, että tapaus on ainoa lähes 20 vuoden kuluttajaurani aikana.

Poissa Kiimatar

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #147 : Tammikuu 25, 2025, 18:02:35 »
Seksiä voit ostaa rahalla mutta rakkautta ja naista sen varsinaisessa merkityksessä et koskaan.  Moni mies ihastuu / rakastuu kullin kautta eli kun saa hyvää seksiä. Aistiharhat syntyy helposti.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 25, 2025, 18:05:53 kirjoittanut Kiimatar »

Poissa Julia

• Hero Member
  • Galleria (10)
« Vastaus #148 : Tammikuu 28, 2025, 12:31:00 »
Seksiä voit ostaa rahalla mutta rakkautta ja naista sen varsinaisessa merkityksessä et koskaan.  Moni mies ihastuu / rakastuu kullin kautta eli kun saa hyvää seksiä. Aistiharhat syntyy helposti.

Tää on osaltaan syy, miksi seksityössä harrastettava seksi ei mulle oo samanlaista ku parisuhdeseksi, mutta eikö tää mee toisin päinkin, että moni nainen ihastuu johonkin ulkoiseen, hyvää kulliin, miellyttävään ulkonäköön, rahaan, mitä näitä on ja ihastus muuttuu rakkaudeksi vain jos sieltä alta paljastuu jotain, mistä pitää kiinni.
Turussa 23.-24.2 :)

Poissa Seepeli

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #149 : Tammikuu 28, 2025, 12:39:15 »
... moni nainen ihastuu johonkin ulkoiseen, hyvää kulliin, . ..

Hyvään kulliin ihastuminen? 🤩 Tällänen romantikko on ihan helisemässä noista sanoista.
Amator

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
« Vastaus #150 : Tammikuu 28, 2025, 15:24:29 »

Hyvään kulliin ihastuminen? 🤩 Tällänen romantikko on ihan helisemässä noista sanoista.

Kulli-ihastuminen on ihan todellista! Ja hyvään seksiin. Sitten myöhemmin joutuu miettimään, että ihastuinko minä nyt mulkun mulkkuun vai siihen itse mulkkuun  :inlove:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Meneva

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #151 : Tammikuu 28, 2025, 15:30:11 »

Kulli-ihastuminen on ihan todellista! Ja hyvään seksiin. Sitten myöhemmin joutuu miettimään, että ihastuinko minä nyt mulkun mulkkuun vai siihen itse mulkkuun  :inlove:

Kyllä! Joskus sen ihanan mulkun takaa löytyy myös ihana itse mulkku..

Mutta sellainen Ihana Mulkku x 2 samassa paketissa on yksi miljoonasta tasoa omissa tilastoissani.

Kullit voi näyttää samalta, mutta ovat yksilöllisiä kuin sormenjäljet.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 28, 2025, 15:32:14 kirjoittanut Meneva »

Poissa Pataässä

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #152 : Tammikuu 28, 2025, 20:59:00 »

Nyt rupesin miettimään, että millainen sen kullin pitää olla, jotta siihen voi ihastua. Mutta toisaalta, en ehkä halua tietää vastausta, kun sen ihastuttavan kullin vastakohta taitaa löytyä tuosta ihan läheltä roikkumassa.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
« Vastaus #153 : Tammikuu 28, 2025, 21:37:47 »

Nyt rupesin miettimään, että millainen sen kullin pitää olla, jotta siihen voi ihastua. Mutta toisaalta, en ehkä halua tietää vastausta, kun sen ihastuttavan kullin vastakohta taitaa löytyä tuosta ihan läheltä roikkumassa.

Se vähän vaihtelee. Miten se kulli sopii yksiin mun pillun ja suun kanssa. Onnistuuko mun lempiasento sujuvasti. Onko kullinkannattimella näppärä kieli ja sormet. Onko suutelu mun tyylistä. Onko huumoria, nauraako mulkun mulkku mun kanssa sängyssä. Hipsutteleeko se mua. Kun kuu ja tähdet osuu yksiin niin ihastuu kulliin ja seksiin. Silloin sillä kannattimella ei ole merkitystä ja sehän se paha onkin, kun myöhemmin tajuaa ihastuneensa pelkkään kulliin! Onneksi aina joskus tajuaa ihastuneensa myös siihen kannattimeen 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa misskiki

• Full Member
  • Galleria (11)
« Vastaus #154 : Tammikuu 28, 2025, 22:08:00 »
^tämän paremmin ei voi kyllä sanoa 😁
28v / Kuopio

Galleriassa lisää herkkuja 💕

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (11)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #155 : Tammikuu 28, 2025, 23:13:53 »

Oon ite ehkä vielä enemmän kieli-ihastuja.

Jo kouluissa pitäis opettaa, että varsinkaan ovulaatioihastus ei sitten ole oikeaa ihastusta vaan kiimaa. Jos hän on ihana vielä kierron viimeisinä päivinäkin, kyseessä on oikea ihastus

Jyväskyläilemässä 5.-8.3.

Poissa Ara

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #156 : Tammikuu 30, 2025, 16:21:01 »
Koulussa mulla kielihommat ei onnistunu hyvin,nykyisin luonnistuu jo paremmin. :kiss:
Ainakin kehuttu vähän kielitaitojakin jo.