Uutiset: SeksiSaitti toivottaa foorumilaisille onnea uudelle vuodelle 2025!

Kirjoittaja Aihe: Ihastuminen ja ihastumisen merkit  (Luettu 3076 kertaa)

Poissa Paroni

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ihastuminen ja ihastumisen merkit
« Vastaus #60 : Tammikuu 06, 2025, 12:14:44 »
Kyllä mä oon uskaltautunut tunnustaa ihastuneena PT:aan, mutta ei se ole sen kummempaa.

Sellaisen kanssa johon on vähän ihastunut, on vain mukavampaa vain maata vierekkäin ja fiilistellä, kun välittäjäaineet ampuu tuhatta ja sataa jo siitä että näkee toisen hymyilevän tai kun toisen lämpö tuntuu sun vieressä.

Poissa Mmeoww

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #61 : Tammikuu 06, 2025, 18:04:23 »
Ketjuun perehdyttyäni voisin sanoa että ihastuminen on sallittua ja toivottavaakin, fantasioiden toteuttaminen on eroottisen alan ydintä. Mutta sen puitteissa, että kumpikin tietää rajat ja kumpikin niitä kunnioittaa. Eikä pt käytä ihastumista hyväkseen vice versa.

Avoin kommunikaatio on kaiken A&O. Jos hommat vaikeutuu, niin kävisin keskustelun ja antaisin aikaa ajatella asioita ja tilanteesta riippuen katkastaisiin/jatkettaisiin asiakassuhde/tta.

-pt
Cerebral, bewitching, and heartless.
-Rosa

Poissa mattssonni

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #62 : Tammikuu 06, 2025, 18:07:57 »
Eikä pt käytä ihastumista hyväkseen vice versa.

Tämä olikin hyvä nosto ja ehkä vähemmän esillä ollut näkökulma. Tässä tosiaan tarvitaan myös myyjän vastuullisuutta, koska kyllä myyjä pääsee tässä myös asiakkaaseen nähden tietynlaiseen valta-asetelmaankin. Joitakin ikäviä tarinoita olen tästä kuullut, miten pt on käyttänyt aika julmastikin hyväkseen asiakkaan ihastumista.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Mmeoww

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #63 : Tammikuu 07, 2025, 19:47:57 »
Eikä pt käytä ihastumista hyväkseen vice versa.

Tämä olikin hyvä nosto ja ehkä vähemmän esillä ollut näkökulma. Tässä tosiaan tarvitaan myös myyjän vastuullisuutta, koska kyllä myyjä pääsee tässä myös asiakkaaseen nähden tietynlaiseen valta-asetelmaankin. Joitakin ikäviä tarinoita olen tästä kuullut, miten pt on käyttänyt aika julmastikin hyväkseen asiakkaan ihastumista.

Jep jep. Juuri jouduin vetää kiskan kiinni yhdeltä vakkarilta, jota olin aiemmin tapaillutkin.

Ikävä kyllä, tää ei ollu se syy, vaan se, että tää ei jätä rauhaan ja yrittää roikkua ilmeisesti asiakkaana mun elämässä kiinni.

Jos tätä nyt pitkittäis, niin onhan pt:nkin tiedot vaarassa jos asiakas oikein katkeraksi käy.

Erityisesti en osaa ottaa puolta, että kumpi on enemmän vaarassa, pt vai asiakas.. Riippuu paljolti ihmisistä.

Tavallaan toivoisin tarkempaa arviointia pt:stäkin ja asiakkaista, joilla olisi profiili jota on vaikka pt:t voineet arvioida vice versa.
Cerebral, bewitching, and heartless.
-Rosa