^ Aivot eivät ainakaan näytä erityisemmin kiihottavilta mutta lantiosta ja pepusta olen samaa mieltä. 🙂
Uutiset: SeksiSaitti toivottaa foorumilaisille onnea uudelle vuodelle 2025!
Omasta puolesta melkein mahdotonta nimetä mitään yksittäistä osaa. Se on niin yksilöllistä. Mä viehätyn joidenkin sievistä jaloista, täydellisen pyöreästä pepusta tai sopivasti kielellä kovettuvista nänneistä. Milloin mistäkin. Ja loppujen lopuksi se varsinainen seksikkyys kumpuaakin ehkä siitä, miten nainen tilanteessa toimii ja käyttäytyy.Miten naisen pitäisi sinun näkökulmasta toimivan ja käyttäytyvän?
Pieniä asioita, jotka lisäävät seksikkyyttä. Itsevarmuus, vastapuolen huomiointi, äänen paino ja sävy... Osa naisista osaa myös sopivalla tavalla korostaa tiettyjä vartalon alueita, tavallaan johdattelee kiinnostusta haluttuun suuntaanOmasta puolesta melkein mahdotonta nimetä mitään yksittäistä osaa. Se on niin yksilöllistä. Mä viehätyn joidenkin sievistä jaloista, täydellisen pyöreästä pepusta tai sopivasti kielellä kovettuvista nänneistä. Milloin mistäkin. Ja loppujen lopuksi se varsinainen seksikkyys kumpuaakin ehkä siitä, miten nainen tilanteessa toimii ja käyttäytyy.Miten naisen pitäisi sinun näkökulmasta toimivan ja käyttäytyvän?
Oi kun osaisin suurimmasta osasta tuon itsevarmuuden, usein tulee sellainen olo, että vähä tämmönen oon, kelpaanko ees runkku koneeks.
Mutta ihana kuulla, että voit löytää sen naisen seksikkyyden useasta asiasta!
Yritän, kiitoksia! Olen saanut jo ihanien ystävieni avulla nostettua itsetuntoani oikeasti siitä mitä se joskus oli. Vielä olisi työtä itsellä, mutta olen huomannut viime aikoina, että olen seksissä juuri entistä itsevarmempi ja osaan kertoa sen mitä itse haluan.Oi kun osaisin suurimmasta osasta tuon itsevarmuuden, usein tulee sellainen olo, että vähä tämmönen oon, kelpaanko ees runkku koneeks.
Mutta ihana kuulla, että voit löytää sen naisen seksikkyyden useasta asiasta!
Mä kun aloitin horoilun niin tyyliin tarjosin kaikille että "varmaan haluat nyt kääntyä ovella". Olin tosi epävarma ja pidin itseäni rumana. Ja se kyllä näkyi varmasti siinä toiminnassakin.
Sain kuitenkin monesti kuulla olevani kaunis. Vähitellen aloin uskoa sen, että mä oon ihan hyvä! Nykyään mä tyyliin käsken katsomaan mun upeaa persettä! 😁 Ja se on "itsevarmuus" on tehnyt musta paremman horon 😊
Suosittelen siis tutustumaan itseesi ja miettimään itsestäsi kauniita, hyviä asioita. Se tosiaan kun taitaa jossain määrin pitää paikkansa että seksikkyys kumpuaa sisältä ❤️
Jokaisessa naiskehossa on eri osat seksikkäitä, mutta yleisesti ottaen pehmeä iho. Se tuntuu yleensä niin erilaiselta kuin miehellä, varsinkin kasvoissa.olen kuullut kehuja pehmeästä ihostani. Ihanaa, että laskit sen mukaan, useampi eksäni on sihä ihastellut haltioissaan. Olin unohtanut tämän ja oli piristävä muistaa nämä muistot, ovat olleet aika herkkiä hetkiä jotenkin.
^ Kokeile kääntää puhelin vaakaan, mulla ainakin ilmestyy palautenappi.näen kyllä palautenapin, mutta kun painan sitä mitään ei tapahdu.