Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pt:teet jotka tekevät omalla naamalla töitä?  (Luettu 3427 kertaa)

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pt:teet jotka tekevät omalla naamalla töitä?
« Vastaus #20 : Tammikuu 05, 2025, 18:03:26 »
Joitain hupakoita tosiaan on kasvokuvilla joista osa on esiintynyt julkisuudessa haastatteluissa ja artikkeleissa. Aloittaja varmaan osaa itse arvioida oman tilanteensa lähipiirin, asuinympäristön ja tulevaisuuden suunnitelmiensa suhteen, lähinnä että ovatko riskit tavoitteiden arvoiset. Meikäläiset eivät sitä tietenkään voi tehdä.

Poissa Kissamainen

• Full Member
  • Galleria (4)
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #21 : Tammikuu 05, 2025, 18:33:02 »

Haluaisin kuulla erillaisia mielipiteitä tähän sekä tietty riskeistä jos jokin ei ole tullut mieleeni. Harkitsen tekeväni tätä omalla naamallani sillä oman varsinaisen ammmattini asiakaskunta, että palkkaajat ovat aika avoimia tälläiselle. Sekä voisin jossain vaiheessa tehdä työ sarjan työhöni liittyen pt:nä.
Sää ehdit jo hetken aikaa omalla kuvalla toimia niin huonoimmassa tapauksessa kuvasi on jo kaikissa rekistereissä.
[/quote]
Tarkistin kaksi kuvaa jotka olen antanut missä kasvoni näkyvät ja ei löytynyt ainakaan käänteisesti kuvahausta mitään. Eli vielä voin harkita tätä.

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #22 : Tammikuu 05, 2025, 20:23:17 »
Olen toisaalta edelleen osittain samaa mieltä ylläolevan kanssa, mutta olen kyllä myös alkanut miettiä että asia voisi ihan hyvin olla toisinkin. Seksityö voisi olla normalisoidumpaa ja ammattimaisempaa, jolloin se häivyttäisi riskiä yksityisyydelle.

Erään Euroopan alueen suurimmalla sivulla on tällä hetkellä aktiivisena 1799 ilmoitusta joista 659 sisältää selfie-kuvia (huomioitavaa kuitenkin että näissä luvuissa vain 54 paikallisia, ja heistä 16:lla on selfie). Melko monella on myös summittainen sijainti näkyvillä. Ulkomaiselle asiakkaalle tuo näyttäytyy niin, että tietojaan piilottelevat seksityöntekijät tuntuvat hämyisemmiltä kuin avoimemmin toimivat.

Hyvä pohdintaa ja näkökulman laajentamista myös sinulta. Tuo on kyllä ihan totta, että riippuu myös ilmoitteluakanavasta ja että jollain kanavalla piilottelu voi näyttäytyä myös juuri noin päin.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #23 : Tammikuu 05, 2025, 22:50:00 »
Toki juttu voi eteen tulla myöhemmin mutta taas toisaalta naisella on suht helppoa peruukki,värin

vaihto tukkaan jne ja 99% ei tunnista...
kysyvälle vastataan

Poissa Vieras1783

• Full Member
  • Galleria (1)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #24 : Tammikuu 06, 2025, 11:11:19 »
Kuten Anna mainitsi, Yhdysvallat on valjastanut rajallaan tekoälyn horovihansa kätyriksi.

Tää on aika jännä juttu, mitä itselläni on vastaan tullut sosiaalisessa mediassa Yhdysvalloissa toimivia hupakoita niin yllättävän monella on ollut kasvot näkyvissä.

Yhdysvaltojen kansalaisia vai vierailevia tähtösiä? Puhun itse ei-amerikkalaisista. Omilla kansalaisilla luulisin olevan eri tilanne liikkumisen suhteen - vaikka jotain ihan pikku alueita lukuunottamatta seksin myyminen on megalaitonta koko maassa enkä usko, että helppoa heilläkään on, matkusti kansainvälisesti tai ei. Kytättyä ja vaarallista siellä on joka tapauksessa niin pt:ille kuin asiakkaille. Aina lukiessani tarinoita maksuseksistä Yhdysvalloista (kuten TIMEn artikkelin "Catching Johns") kiitän vaan onneani, että pahin huoneistoon tunkeutuja on Suomessa yleensä joku huoltomies eikä useampi sheriffi aseiden kanssa.

Sehän on juuri niin, että ulkomaalainen seksityöntekijä voi joutua hankaluuksiin ulkomailla, esim. jos matkustaa Yhdysvaltoihin, ei välttämättä saa viisumia tai käännytetään rajalla.

Poissa Pertti Ström

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #25 : Tammikuu 06, 2025, 11:24:30 »
Jos olet suosittu Instagram tähtönen niin vierailut Jenkkeihin jää väliin.
Make Russia small again

Poissa Kissamainen

• Full Member
  • Galleria (4)
« Vastaus #26 : Tammikuu 06, 2025, 12:36:37 »
Toki juttu voi eteen tulla myöhemmin mutta taas toisaalta naisella on suht helppoa peruukki,värin

vaihto tukkaan jne ja 99% ei tunnista...
juu ihmeitä voi saada pelkällä peruukilla. Itselläni niin massiiviset hiukset, että peruukit eivät lähellekkään mahdu tai istu hyvin. Hius tyylinio on sen verran erikoinen, värinen, että huomiota herättä ettei ihan pienellä värjäyksellä selvkäisi. Pktäisikin ottaa takaa päin kuva miten pitkäksi ovat kasvaneet.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 06, 2025, 12:38:22 kirjoittanut Kissamainen »

Poissa STT

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #27 : Tammikuu 06, 2025, 15:31:22 »
Itselläni niin massiiviset hiukset, että peruukit eivät lähellekkään mahdu tai istu hyvin. Hius tyylinio on sen verran erikoinen, värinen, että huomiota herättä ettei ihan pienellä värjäyksellä selvkäisi. Pktäisikin ottaa takaa päin kuva miten pitkäksi ovat kasvaneet.

Kuvista päätellen hiuksesi ovat aivat mahtavat ja jumalaiset, ei niitä pidäkkään peruukeilla peittää.

Poissa häkkisen isa

• Jr. Member
« Vastaus #28 : Tammikuu 18, 2025, 10:00:54 »
mä taidan olla yksi näistä julkisuudessa ja artikkeleissa olleista palveluntarjoajista keihin tässä keskustelussa viitataan.

tälleen yksinkertaistetusti työn kannalta asia on varsin simppeli: kasvokuvat tuo keskimäärin vähän enemmän asiakkaita, koska monille se kasvojen näkeminen on tärkeää.

toinen on sit se, miten paljon on valmis tulemaan kaapista. pelkät kasvokuvatkaan ei välttämättä ole se ratkaiseva tekijä, jos pelkästään näyttää kasvonsa ilmoituksessa, ei se välttämättä johda omassa siviilielämässä yhtään mihinkään. julkisuudessakin on kollegoita ketkä näyttävät kasvonsa mutta pitävät oikean nimensä salattuna. jokainen omilla kasvoillaan seksiä myyvä ei päädy seksin myymisen vuoksi ylen etusivulle, tai edes keskustelupalstojen etusivulle. kannattaa toki lähtökohtaisesti olettaa, että oman yksityiselämän ihmiset saattaa nähdä sun ilmoituksen ja saa tietää työnkuvasta, mutta pääsääntöisesti ihmisiä ei ihan niin hirveästi kiinnosta yksityishenkilöiden asiat, et muutama kasvokuva ilmoituksessa johtais siihen et oma nimi on loppuiäksi sinetöity olemaan synonyymi seksityön kanssa. voihan siinä silti käydä niin, että laitat naapuriin yhden naamakuvan, muutaman tunnin päästä joku vanha koulukiusaajasi on julkaissut kaikki sun henkilötiedot jollain roskasivulla, ja loppuiän ajan aina kun joku työnantaja laittomasti googlaa sua, se löytää tiedon, että olet myynyt persettä joskus.

oma kokemus siitä ihan rehellisestä julkkishuoraamisesta on, että mitä enemmän asiakkailla on tietoa susta ja siitä kuka olet siviilissä "oikeasti", sitä helpompaa asiakkaan on muodostaa ennakkoluuloja susta palveluntarjoajana, ja sitä vähemmän asiakkaiden omille fantasioille on enää tilaa. se vaatii tiettyä pokkaa elää sen kanssa, että välillä ihan kaikilla tuntuu olevan susta mielipide. kokonaisuutena veikkaan että se on vähentänyt mun asiakkaita enemmän kuin tuonut niitä, vaikka asiakkaita onkin hyvin. sinänsä sillä ei oo väliä, koska mun motiivi olla julkisuudessa ei koskaan ole ollut asiakashankinta tai ylipäätään työssä menestyminen, vaan aktivismi ja pyrkimys tuoda tärkeitä asioita isomman yleisön tietoon. en ole yhdenkään haastattelun aikana miettinyt, että näyttääkö se hyvältä potentiaalisille asiakkaille tai markkinoinko mun palveluita onnistuneesti.

oon myös hyväksynyt jo ajat sitten että mä tulen luomaan mun uran seksityön parissa, todennäköisesti tutkijan roolissa ja erilaisissa asiantuntijatehtävissä sitten kun eläköidyn varsinaisesta asiakastyöstä, ja siitä on myös tullut kutsumusammatti. että itelleni se julkisuus ja täysi avoimuus seksityöstä oli nurinkurisesti lopulta enemmän mahdollisuus ammatillisesti, kuin uhka, ja avannut enemmän ovia kuin sulkenut niitä.
nähdään, terkuin ihana isa 😘

Poissa Idiootti

• Hero Member
« Vastaus #29 : Tammikuu 18, 2025, 10:28:30 »

oma kokemus siitä ihan rehellisestä julkkishuoraamisesta on, että mitä enemmän asiakkailla on tietoa susta ja siitä kuka olet siviilissä "oikeasti", sitä helpompaa asiakkaan on muodostaa ennakkoluuloja susta palveluntarjoajana, ja sitä vähemmän asiakkaiden omille fantasioille on enää tilaa. se vaatii tiettyä pokkaa elää sen kanssa, että välillä ihan kaikilla tuntuu olevan susta mielipide. kokonaisuutena veikkaan että se on vähentänyt mun asiakkaita enemmän kuin tuonut niitä, vaikka asiakkaita onkin hyvin.

Tämä pitää paikkansa. Esimerkiksi Isaa en halua tavata luettuani hänen mielipiteitään X:sästä, mutta koska en ole tietoinen Espoolaisrouvan tai kenenkään taiteilijanimellä toimivan mielipiteistä, niin tapaamiselle on mahdollisuus olemassa.

Poissa Pekonen

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #30 : Tammikuu 18, 2025, 11:00:51 »
^Minulle taas ei ole mitään väliä millaisia poliittisia tai feministisiä mielipiteitä huoralla on.
Kokemus on osoittanut miten häkellyttävä ero voi olla somen kautta saadun mielikuvan ja oikeassa kohtaamisessa saadun vaikutelman välillä.
En ole varmaan mistään asiasta Isan kanssa täällä samaa mieltä mutta on myös pakko sanoa etten ole huomannut että Isan asiakaspalvelu olisi ollut huonoa, päinvastoin, olen törmännyt pelkästään kehuihin.
Myöskin Yleltä tullut juttu antoi erittäin positiivisen kuvan Isasta.
Jos asuisin Tampereella niin aivan varmasti saattaisin käydä Isaa tapaamassa jos hän vain meikäläisen asiakkaaksi huolii.
Toinen tapaus on Anniina. Välillä oli X:ssä aika räväköitä mielipiteitä ja tuntui vähän kuplaantuneen omaan ryhmäänsä mutta oikeasti tavatessa mitä mukavin persoona hyvin seksikästä vartaloa unohtamatta.
Jaa-a... Taas nämä meikäläisen mietteet menee pahasti off-topiciksi.

« Viimeksi muokattu: Tammikuu 18, 2025, 11:02:59 kirjoittanut Pekonen »
Tuohivirsupersu ja toksinen setämies.
Suomen kansa on tolkuttoman typerää porukkaa.

Paikalla MikaM

• Full Member
« Vastaus #31 : Tammikuu 18, 2025, 11:23:02 »

oma kokemus siitä ihan rehellisestä julkkishuoraamisesta on, että mitä enemmän asiakkailla on tietoa susta ja siitä kuka olet siviilissä "oikeasti", sitä helpompaa asiakkaan on muodostaa ennakkoluuloja susta palveluntarjoajana, ja sitä vähemmän asiakkaiden omille fantasioille on enää tilaa. se vaatii tiettyä pokkaa elää sen kanssa, että välillä ihan kaikilla tuntuu olevan susta mielipide. kokonaisuutena veikkaan että se on vähentänyt mun asiakkaita enemmän kuin tuonut niitä, vaikka asiakkaita onkin hyvin.

Tämä pitää paikkansa. Esimerkiksi Isaa en halua tavata luettuani hänen mielipiteitään X:sästä, mutta koska en ole tietoinen Espoolaisrouvan tai kenenkään taiteilijanimellä toimivan mielipiteistä, niin tapaamiselle on mahdollisuus olemassa.

Ennen mielipiteitä ainakin minulla ratkaisee ulkonäkö. Nykyjään monella PT:llä on paljon rumia tatuointeja.
Sinänsä tatuointi ei ole minulle red flag, kunhan se on tyylikäs ja siinä on idea. Valitettavasti näin harvoin on.

Jos aikoo mainostaa omalla naamallaan, niin kannattaa tarkistaa, onko oma naama todella myyntivaltti. 

En tiedä, kenestä Espoolaisrouvasta on kyse, mutta ainakin yksi oli aikanaan Vasemmistoliiton aktiivi.
Kun seurasin hänen kirjoitteluaan, niin se ei olisi ollut este tapaamiselle. Politiikkaa voi tehdä niin usealla tavalla. Minua ei häiritse lainkaan se, että PT ajajaa ammatillisia etujaan. Se häiritsee, että tähän sotketaan mukaan vasemmistolainen puoluepolitiikka tyyliin, ei pillua persuille tai natseille. 

Poissa Taika Jim

• Full Member
« Vastaus #32 : Tammikuu 18, 2025, 11:39:49 »
Huoraamissa ei ole mitään häpeällistä. Hienoa, että useat naiset huoraavat omilla kasvoillaan. Ole ylpeä siitä, että olet huora. Se mielestäni tätä päivää. Ainakin itselleni omalla naamalla ilmoittavat tytöt ovat lähtökohtaisesti etusijalla.

Poissa häkkisen isa

• Jr. Member
« Vastaus #33 : Tammikuu 18, 2025, 11:55:58 »

Ennen mielipiteitä ainakin minulla ratkaisee ulkonäkö. Nykyjään monella PT:llä on paljon rumia tatuointeja.
Sinänsä tatuointi ei ole minulle red flag, kunhan se on tyylikäs ja siinä on idea. Valitettavasti näin harvoin on.

Jos aikoo mainostaa omalla naamallaan, niin kannattaa tarkistaa, onko oma naama todella myyntivaltti. 

En tiedä, kenestä Espoolaisrouvasta on kyse, mutta ainakin yksi oli aikanaan Vasemmistoliiton aktiivi.
Kun seurasin hänen kirjoitteluaan, niin se ei olisi ollut este tapaamiselle. Politiikkaa voi tehdä niin usealla tavalla. Minua ei häiritse lainkaan se, että PT ajajaa ammatillisia etujaan. Se häiritsee, että tähän sotketaan mukaan vasemmistolainen puoluepolitiikka tyyliin, ei pillua persuille tai natseille.

niin, en tiedä olenko vielä tähän päivään mennessä kohdannut ketään kollegaa kuka ei antaisi pillua persuille tai natseille. varmaan heitäkin on, ei siinä. mutta enemmän tämä tuntuu käytännössä toimivan siihen suuntaan että ei varata aikaa vassarifemakoille.

mut ehkä toiset sit puhuu maksullisissa politiikasta niin paljon, että asialla on merkitystä!

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #34 : Tammikuu 18, 2025, 12:26:28 »
ei pillua persuille tai natseille. muistan kerran nähneeni jossain mainoksessa osittain

kyseessä lienee nimenomaan mainoskikka. laskien että vihervasemmistolla on se " 40% "

kannatus ja he ovat hyvin kuplautuneita . tuo siis ohjaa nämä tälle / näille tytöille

jos asiakas ei esiinny somessa tai foorumeilla omalla kuvalla / nimellä  niin eiän pt

tiedä mitä mieltä se on. vai kysyykö 1 ovella ketä äänestit ja tykkäätkö aatusta =)

uskon että tuo voi muutaman asiakkaan karkoittaa mutta tuo enemmän.
kysyvälle vastataan

Paikalla MikaM

• Full Member
« Vastaus #35 : Tammikuu 18, 2025, 12:29:17 »

niin, en tiedä olenko vielä tähän päivään mennessä kohdannut ketään kollegaa kuka ei antaisi pillua persuille tai natseille. varmaan heitäkin on, ei siinä. mutta enemmän tämä tuntuu käytännössä toimivan siihen suuntaan että ei varata aikaa vassarifemakoille.

mut ehkä toiset sit puhuu maksullisissa politiikasta niin paljon, että asialla on merkitystä!

Tämä ei pillua natseille löytyy linkin kirjan loppupuolelta. Jos olisin ollut kirjan kustannustoimittaja, niin olisi siivonnut tämän sekä muutaman muun vasemmistohehkutuksen pois kirjasta. En oikein usko, että asiakas esittäytyy persuksi. En muista oliko myös Suokkaan kirjassa joku PT  maininnut, ettei oikein jaksaisi kuunnella asiakkaan vääriä (oikeistolaisia) poliittisia mielipiteitä, kun on asioista täysin eri mieltä.

Arvostelu on maksumuurin (€) takana. Kun jutussa mainitaan stigma, niin mielestäni tuo stigman hokeminen on enemmän PT:n omassa mielikuvassa kuin tosiasia tämän päivän yhteiskunnassa. Sama ilmiö on termissä suvakkihuora. Sitä mielestäni käyttävät lähinnä vasemmistolaiset naiset itsestään, eivät maahanmuuttokriitikot. 
https://www.hs.fi/taide/art-2000010702754.html

Paikalla MikaM

• Full Member
« Vastaus #36 : Tammikuu 18, 2025, 12:33:11 »
ei pillua persuille tai natseille. muistan kerran nähneeni jossain mainoksessa osittain

kyseessä lienee nimenomaan mainoskikka. laskien että vihervasemmistolla on se " 40% "

kannatus ja he ovat hyvin kuplautuneita . tuo siis ohjaa nämä tälle / näille tytöille

jos asiakas ei esiinny somessa tai foorumeilla omalla kuvalla / nimellä  niin eiän pt

tiedä mitä mieltä se on. vai kysyykö 1 ovella ketä äänestit ja tykkäätkö aatusta =)

uskon että tuo voi muutaman asiakkaan karkoittaa mutta tuo enemmän.

Oletatko että vasemmistolaisilla miehillä on enemmän rahaa käytettävissä kuin oikeistolaisilla miehillä?
Jos näin on, niin silloin tuo ei pillua persuille voisi toimia. Luulen, että maksukyky on siellä oikealla puolella. Lisäksi vasemmiston äänestäjistä enemmistö  on naisia, jotka tuskin maksavat PT:n palveluista.

Poissa häkkisen isa

• Jr. Member
« Vastaus #37 : Tammikuu 18, 2025, 12:55:52 »

En oikein usko, että asiakas esittäytyy persuksi. En muista oliko myös Suokkaan kirjassa joku PT  maininnut, ettei oikein jaksaisi kuunnella asiakkaan vääriä (oikeistolaisia) poliittisia mielipiteitä, kun on asioista täysin eri mieltä.

näistä olen kyllä molemmista täysin samaa mieltä. jos asiakas kertoo jo yhteydenotossaan oman puoluekantansa, pidän sitä hieman erikoisena ja suhtaudun hieman varauksella mahdollisena trollaajana yhteydenottajaan riippumatta siitä mitä puoluekantaa ihminen edustaa. ei vastaavaa kerrota silloinkaan, kun varataan aikaa parturiin tai psykologille tai hierojalle.

toisaalta pidän kyllä sitäkin erikoisena, jos asiakas käyttää merkittävän osan tapaamisesta puhuakseen politiikkaa - jälleen kerran riippumatta siitä mitä puoluekantaa asiakas edustaa. totta kai ajankohtaisasioita tulee välillä puheenaiheeksi, eikä mulle oo mikään ongelma löytää yhteistä säveltä hyvinkin eri tavalla ajattelevien ihmisten kanssa ja fiksujen tyyppien kanssa voi olla kohteliaasti eri mieltäkin niin että keskustelun sävy pysyy rentona, mutta muutaman kerran olen ollut tapaamisessa mikä tuntuu lähinnä siltä että asiakas pitää puhetta yhden naisen yleisölle tai haluaa käännyttää kuin joku vaaliteltan feissari, ja se vähän väkisinkin latistaa tunnelmaa. ja tätä on käynyt myös niiden ihmisten kanssa, ketkä virallisesti edustavat samaa poliittista laitaa mun kanssani. vastaavanlainen käytös olisi erikoista melkein missä tahansa tilanteessa.

ehkä olen vähän vanhanaikainen, mutta mun mielestä politiikan sellanen määrätietoinen julistaminen kuuluu johonkin muualle kuin makuuhuoneeseen. 😄

Paikalla MikaM

• Full Member
« Vastaus #38 : Tammikuu 18, 2025, 13:13:51 »

En oikein usko, että asiakas esittäytyy persuksi. En muista oliko myös Suokkaan kirjassa joku PT  maininnut, ettei oikein jaksaisi kuunnella asiakkaan vääriä (oikeistolaisia) poliittisia mielipiteitä, kun on asioista täysin eri mieltä.

näistä olen kyllä molemmista täysin samaa mieltä. jos asiakas kertoo jo yhteydenotossaan oman puoluekantansa, pidän sitä hieman erikoisena ja suhtaudun hieman varauksella mahdollisena trollaajana yhteydenottajaan riippumatta siitä mitä puoluekantaa ihminen edustaa. ei vastaavaa kerrota silloinkaan, kun varataan aikaa parturiin tai psykologille tai hierojalle.

toisaalta pidän kyllä sitäkin erikoisena, jos asiakas käyttää merkittävän osan tapaamisesta puhuakseen politiikkaa - jälleen kerran riippumatta siitä mitä puoluekantaa asiakas edustaa. totta kai ajankohtaisasioita tulee välillä puheenaiheeksi, eikä mulle oo mikään ongelma löytää yhteistä säveltä hyvinkin eri tavalla ajattelevien ihmisten kanssa ja fiksujen tyyppien kanssa voi olla kohteliaasti eri mieltäkin niin että keskustelun sävy pysyy rentona, mutta muutaman kerran olen ollut tapaamisessa mikä tuntuu lähinnä siltä että asiakas pitää puhetta yhden naisen yleisölle tai haluaa käännyttää kuin joku vaaliteltan feissari, ja se vähän väkisinkin latistaa tunnelmaa. ja tätä on käynyt myös niiden ihmisten kanssa, ketkä virallisesti edustavat samaa poliittista laitaa mun kanssani. vastaavanlainen käytös olisi erikoista melkein missä tahansa tilanteessa.

ehkä olen vähän vanhanaikainen, mutta mun mielestä politiikan sellanen määrätietoinen julistaminen kuuluu johonkin muualle kuin makuuhuoneeseen. 😄

Käsittääkseni maininta asiakkaan poliittisesta puheesta tapahtui vuoden 2023 eduskuntavaalien alla. En itse muista koskaan puhuneeni tapaamisessa politiikkaa, monesta muusta asiasta on puhuttu, vaikka missä voi olla henkikirjoilla tai voiko homosauna toimia entisessä apteekkihuoneistossa.

Voisin hyvin kuvitella, että kun vaatteita puetaan päälle, niin siinä vaiheessa voisi tulla joku poliittinen kommentti.

Poissa AnniAuringonkukka

• Full Member
  • Galleria (8)
« Vastaus #39 : Tammikuu 18, 2025, 13:24:13 »
Täähän ois lisämyynnin paikka. Poliittinen paasaaminen ja agitointi +30€. Siihen sisältyy, että nyökyttelen ja sanon "Kyllä näin on! Ootko miettinyt kunnallispolitiikkaan menoa?😍😍"

Tohon vielä 20 egee päälle niin hommaan puhujapöntön ja studioyleisön taputusta nauhalta

Seuraavana Kemi
Nästa Kemi
The next stop Kemi
29.-31.1.