Ajattelin, että ammattimainen PT ei tuo esille poliittisia kantojaan julkisesti.
tämä on oikeastaan sula mahdottomuus jos on tarpeeksi ulkona kaapista, ellei sitten kuratoi ihan kaikkea sosiaalista mediaansa sellaiseksi neutraalin mukiinmeneväksi. kollegoita tulee koko ajan enemmän kaapista, seksityö on viime vuosien aikana alkanut normalisoitumaan entistä enemmän työksi muiden joukossa, ja samalla internet-läsnäolon tärkeys on korostunut entisestään. se johtaa väistämättä siihen, että monilla tiukka raja asiakastilin ja siviilitilin välillä alkaa häilymään tai poistuu kokonaan, ja silloin se palveluntarjoajankin henkilökohtainen persoona pääsee sieltä enemmän läpi.
varsinkin onlyfansin puolella se oma persoona on vielä tärkeämpi osa sitä massasta erottumista, ja kyllä perinteisessä seksin myymisessäkin osa asiakkaista haluaa saada henkilökohtaista kosketusta palveluntarjoajaan.
sitten taas ne, jotka nauttivat sellasesta tiukan ammattimaisesta mystisestä otteesta jossa palveluntarjoaja voi olla kuka tahansa mitä asiakas toivoo hänen olevan, viehättyvät omanlaisistaan palveluntarjoajista.
Aivan. Enpä noita PT:en poliittisia kantoja ole juurikaan nähnyt julkisesti esitettävän, tällä forkalla enkä muualla. Jostain syystä minulla on käsitys, että oikean laidan arvomaailma olisi tämän alan PT:en keskuudessa harvinaisempaa, mutta kenties olen täysin väärässä. Aika usein olen.
mun mututuntumafiilis on, että ihan jo tiettyjen puolueiden seksityövastaiset kannat ohjaavat palveluntarjoajia kannattamaan enemmän toisia puolueita. seksityön saralla vasemmistoliitto, vihreät ja liberaalipuolue on ottanut selkeiten seksityömyönteisen kannan. kokoomuksella on toki myös hyviä aktiiveja emopuolueessa ja kannanottoja varsinkin nuorisojärjestön puolella, vaikka puolueessa on myös konservatiivisiipi. keskustan emopuolue on aika vanhoillinen tässä asiassa, mutta keskustanuoret on tehnyt näyttäviä positiivisia ulostuloja aiheesta.
toisaalta sitten kristilliset ja rkp ovat valitettavasti pääsääntöisesti selkeästi seksityötä vastaan. ja perussuomalaisten leiristä ainakin oman kokemukseni ja kontaktointini mukaan suhtautuminen on ollut useammin kielteistä kuin myönteistä (lämmöllä muistelen vierailuani tasa-arvoasiain neuvottelukunnan kokouksessa eduskunnassa ja perussuomalaisten edustaja esitti asiasta näkemyksensä), vaikka heillä ei virallista puolueen kantaa vielä olekaan.
mut lopultahan kyse on vain ideologisesta priorisoinnista. osalle se seksityö ei ole poliittisesti prioriteetti, jos kokee muuten omaksi puolueekseen sellaisen, joka ei ota kantaa seksityöhön tai suhtautuu siihen kielteisesti. tai sitten voi pyrkiä muuttamaan puoluettaan sisältäpäin, jos jaksaa.