Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Domme Tina ja piiskatut pojat.  (Luettu 675 kertaa)

Poissa Tyler

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Domme Tina ja piiskatut pojat.
« : Tammikuu 05, 2025, 16:28:30 »
Pieksäjä Turusta, josta aiemmin kerroin on Tina ja olen hänen oma subi.
Eilen lähdin Saloon, jossa tapasin ihanan Tinan ja miehen, jonka kanssa olen pitkään kirjoitellut kinkyjen kantapaikassa.
Meillä oli kahden päivän sessio, jossa särkyi kolme piiskaa, mutta eheytyi saman verran sydämiä.
Nyt lepään kotonani Helsingissä lähinnä kyljellään kun sattuu selkään ja perseeseen jos niillä liikaa lepäilee.

Poissa Pekonen

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Domme Tina ja piiskatut pojat.
« Vastaus #1 : Tammikuu 05, 2025, 16:39:46 »
Olen lähestulkoon sanaton. No en ihan, ylimmästä kuvasta tulee mieleen joulukinkut kaupan tiskillä, leimat ja kaikki.
Tuohivirsupersu ja toksinen setämies.
Suomen kansa on tolkuttoman typerää porukkaa.

Poissa Tyler

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Tammikuu 05, 2025, 17:20:18 »
Olen lähestulkoon sanaton. No en ihan, ylimmästä kuvasta tulee mieleen joulukinkut kaupan tiskillä, leimat ja kaikki.

Mietin hetken nimeksi ”Lahtari Tina ja piestyt ruhot”, mutta en laittanut kumminkaan.

Poissa JuliaK

• Hero Member
  • Galleria (17)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #3 : Tammikuu 05, 2025, 17:56:09 »
Reipasta menoa👍👍

Ja pointsit Pekosen saamisesta edes lähes sanattomaksi, siihen ei moni pysty👌 (huumoria, ei tarvitse kenenkään pahoittaa mieltään)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 05, 2025, 18:02:50 kirjoittanut JuliaK »
Nokialla 10.-12.1.

Poissa Tyler

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Tammikuu 05, 2025, 19:08:11 »
Reipasta menoa👍👍

Ja pointsit Pekosen saamisesta edes lähes sanattomaksi, siihen ei moni pysty👌 (huumoria, ei tarvitse kenenkään pahoittaa mieltään)

Kiitos kehuista ja pointseista, kerron tästä palstasta Domme Tinalle niin seuraava sessiomme ehkä saa Pekosen täysin sanattomaksi. Toki täällä rajoittaa neljän kuvan sääntö. Kertomiseni voisi olla myös pidempää, mutta ehkä kuvat mykistyttää tehokkaammin ?

Poissa JuliaK

• Hero Member
  • Galleria (17)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #5 : Tammikuu 05, 2025, 19:41:42 »
Ilmaisu on ollut kyllä tänänsäkin ihan kattavaa, tietty aiheesta kiinnostuneet voivat kysellä lisätietoja vaikka yksityisesti. Ihan herkimpien kannattaa toki skipata jo otsikon perusteella
Nokialla 10.-12.1.

Poissa Tyler

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Tammikuu 05, 2025, 20:52:42 »
Ilmaisu on ollut kyllä tänänsäkin ihan kattavaa, tietty aiheesta kiinnostuneet voivat kysellä lisätietoja vaikka yksityisesti. Ihan herkimpien kannattaa toki skipata jo otsikon perusteella

Kiitos palautteesta sisko❤️‍🔥 Ajattelin kun aiemmin olen panostanut enemmän itse tarinaan.
Katsotaan minkälainen on seuraava tarinani, ehkä enemmän verbaliikkaa joulukinkkuja muistutttavien subi-miesten lisäksi.
Suuseksin antaminen ja varpaiden imeminen on ihanimpia asioita mitä tiedän, niihin liittyvää kuvaa tulee jatkossakin.

Aika uusi tää mun kinky-subi elämä kaikkine herkkuineen on, se on pääpiirteittäin luettavissa täältä seksisaitilta.
Alkoi 27.7.2024 Lady Eiran sessiolla, jatkui Ilkimys Katan sessioilla.
Ekat on luettavissa ”Mitä mieltä Waltasalin palveluntarjoajista” otsikosta luvusta 3 eteenpäin ja pari viimeistä ”Ilkimys Kata- väkivaltiatar vailla vertaa” otsikon alta.

Sitten löytyy nämä neljä viimeisintä, elikkä kotidomme, Tampereella tapahtunutta ja Pieksäjä tuli Turusta Helsinkiin ja tämä Salossa tapahtunut nuijinta tässä, joka sisälsi sondausta, bastinadoa ym.
päädyin Domme Tinan valvonnassa käyttämään puista astaloa bastinadoon kun toisen joulukinkun kipukynnys oli verrattavissa Johnny Ramboon (huom. Fiktiivinen hahmo)

Poissa pillut_pyöreeks

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : Tammikuu 05, 2025, 22:03:15 »
Kauankos tommosten jälkien paraneminen näkymättömiksi kestää? Vai jääkö ikuiset arvet?

Poissa Tyler

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : Tammikuu 05, 2025, 22:08:18 »
Kauankos tommosten jälkien paraneminen näkymättömiksi kestää? Vai jääkö ikuiset arvet?
7-12 päivää niin ovat häipyneet, sydämeen jää elämän loppuun saakka.

Poissa MikaM

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #9 : Tammikuu 05, 2025, 22:39:38 »

Kiinnostaisi tietää, millaisilla välineillä nuo jäljet on tehty?
En muista aikaisemmin nähneeni missään tuollaista tietynmuotoista punaista jälkeä. Mietin sitä, onko se tehty tuolla punaisella muovisella kenkälusikalla. Erilaisilla välineillä jää erilaisia jälkiä ja jälkien kesto riippuu paljon myös ihmisestä. Minulla yhden session jäljet kestivät yli viikon, välineinä olivat paddle ja eräänlainen nahkavyötwase.  Tosin jäljet ovat normaalisti vain pakaroissa. 

Poissa Tyler

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #10 : Tammikuu 05, 2025, 22:56:39 »

Kiinnostaisi tietää, millaisilla välineillä nuo jäljet on tehty?
En muista aikaisemmin nähneeni missään tuollaista tietynmuotoista punaista jälkeä. Mietin sitä, onko se tehty tuolla punaisella muovisella kenkälusikalla. Erilaisilla välineillä jää erilaisia jälkiä ja jälkien kesto riippuu paljon myös ihmisestä. Minulla yhden session jäljet kestivät yli viikon, välineinä olivat paddle ja eräänlainen nahkavyötwase.  Tosin jäljet ovat normaalisti vain pakaroissa.
Oli useita lyömävälineitä. Iho hakattiin hapsupiiskalla punaiseksi ja Domme löi viimeset lyönnit sillä lujaa, saattoi jäädä jopa tummaa viivaa.
Kolmi- ja yksihaaraista rottinkikeppiä käytettiin myös ja säikeitä siitä löytyi myöhemmin lattialta, sängystä ja jopa Dommen pillusta jota aamulla herättyäni heti kiitollisena nuolin.

Puremista Domme harjoitti heti hapsupiiskauksen jälkeen ja Ikea-lätkällä (Dommen nimitys kenkälusikalle, punainen siksi, ettei veri näy) mojovia iskuja päälle. Sitten valitsi sattuman ja makunsa mukaan lyömäkaluja.

Pitkät tummat viivat selässäni ovat luultavasti ratsupiiskalla lyötyjä, se on tavallaan antennimainen ja jättää tummaa viivaa.

Poissa Tyler

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #11 : Tammikuu 07, 2025, 23:18:10 »
Ihan tiedoksi siskot ja veljet. Mulla ja Tinalla oli alunperin suunnitteilla tavata tämän kuun lopulla tai helmikuun alussa, mutta lähdenkin ylihuomenna hänen mökilleen Varsinais-Suomeen.
Mökki on ihan korvessa ja lähimpään naapuriin on niin paljon matkaa, ettei mahdollista, joskin epätodennäköistä tuskanhuutoani kuule kuin metsän eläimet.

Poissa Tyler

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #12 : Tammikuu 08, 2025, 01:07:20 »
Ihan tiedoksi siskot ja veljet. Mulla ja Tinalla oli alunperin suunnitteilla tavata tämän kuun lopulla tai helmikuun alussa, mutta lähdenkin ylihuomenna hänen mökilleen Varsinais-Suomeen.
Mökki on ihan korvessa ja lähimpään naapuriin on niin paljon matkaa ettei mahdollista, joskin epätodennäköistä tuskanhuutoani kuule kuin metsän eläimet.