Uutiset: SeksiSaitti toivottaa foorumilaisille onnea uudelle vuodelle 2025!

Kirjoittaja Aihe: Luonnollisia naapurin mimmejä?  (Luettu 5525 kertaa)

Poissa Peksi85

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Luonnollisia naapurin mimmejä?
« : Joulukuu 19, 2024, 14:33:43 »

Saisiko suosituksia Uudenmaan alueen luonnollisista "naapurintytöistä", eli palveluntarjoajista jotka muistuttavat ulkonäöltään, luonteeltaan ja käytökseltään enemmänkin naapurin tyttöä (mielellään kuitenkin +25v), tai naapurin rouvaa, kuin kokenutta aikuisviihdealan ammattilaista.

Itse sytyttää luonnollinen kauneus ja sellainen pieni viattomuus kaikista eniten. Moni meistä varmasti lähtisi hyvännäköisen naapurin naisen kanssa mielellään päiväkahveille. Jonkin verran olen eri pt-palveluita käyttänyt mutta osassa häiritsee, että tunnelma ja palvelu muistuttaa erittäin ammattitaitoista aikuisviihdekuvausta kuin luonnollista päiväkahvittelua. Sellaiseen on itse vaikeampi syttyä verrattuna naapurintyttömäiseen viattomuuteen, josta voikin sitten edetä vähemmän viattomiin leikkeihin.

Kiitos

Poissa C.G.E. Bannerheim

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Luonnollisia naapurin mimmejä?
« Vastaus #1 : Joulukuu 19, 2024, 15:22:34 »
Se on vähän niin että kun sellaisen harvakseltaan keikkailevan naapurintytön löytää, niin ei niistä kannata täällä huudella😉

Paikalla AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #2 : Joulukuu 19, 2024, 19:43:02 »
Mä voisin kyllä hyvin kuvailla itseäni naapurin mimmiksi (rouvaksi?). Mulla on tosi luonnollinen Look muutenkin ja voin olla vaikka leggareissa ilman meikkiä jos sellaista toivotaan 😊. Otan vastaan ihan normaalissa asunnossa niin on kotoisa fiilis, tervetuloa vaan päiväkahville, saat nekin vielä samaan hintaan jos ottaa pidemmän ajan 😁
❤️ Turku 13.-14.1. ❤️

Poissa Entto

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #3 : Joulukuu 20, 2024, 07:42:49 »
Tässä muutama, eivät ole missään paremmuusjärjestyksessä:
1
2
3
4
5
Saitin Bud Spencer

2024 [T90] <V43> (E26)《U20》{D1}
2025 [T2] <V1> (E2)《U1》

Poissa Paroni

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #4 : Joulukuu 20, 2024, 16:21:53 »
Nopeasti miettien listalle sopisi myös ainakin Usva, SonjaSisu ja SinnaElise

Paikalla veeras

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #5 : Joulukuu 20, 2024, 17:58:13 »
Täällä esim. yksi ;)
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa HelmiHKI

• Newbie
  • Galleria (3)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #6 : Joulukuu 24, 2024, 23:30:22 »
Tässä muutama, eivät ole missään paremmuusjärjestyksessä:
1
2
3
4
5

Mä joudun tähän sen verran lisäämään, että mulla on kyllä aika paljon tatskoja. Vaikkakin ovat laadukkaasti tehtyjä, niin silti ei osu ihan kaikkien ”luonnollinen”-kategoriaan  :headbang:
Naapurin tuhma naapurintyttö :)

Poissa Entto

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #7 : Joulukuu 25, 2024, 00:05:23 »
^
Sen verran täytyy lisätä että HelmiHKI on juurikin se naapurintyttö josta jälkeenpäin näet märkiä unia.

Tatuointeja taitaa nykyään olla 75%:lla naapurintytöistäkin.
Saitin Bud Spencer

2024 [T90] <V43> (E26)《U20》{D1}
2025 [T2] <V1> (E2)《U1》

Poissa Usva

• Newbie
  • Galleria (4)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : Tammikuu 04, 2025, 23:24:46 »
Nopeasti miettien listalle sopisi myös ainakin Usva, SonjaSisu ja SinnaElise
Lainaus

Myönnän Paronin puhuvan tässä asiaa. Mie oon kyllä hyvin luonnollinen mimmi. Häpy- ja kainalokarvojen puute saattaisi jonkun silmissä olla miinus, mutta muilta osin oon ihan luomukarjalainen  8) Myös luonteeltani tämmönen helposti lähestyttävä, jalat maassa ja pilkettä silmäkulmassa  ;)

Poissa Tunnustautuja

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : Tammikuu 05, 2025, 01:43:35 »
Onko tarjolla ketään jolla olisi kaikki karvoitus koskemattomana? Saatan olla poikkeava, mutta se olisi kiva käydä kokemassa :behind:

Poissa Ribbeli

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #10 : Tammikuu 05, 2025, 08:47:06 »

Tiedä tarjolla?Mut,Lena Meriläisellä ja Tiina Lymillä on ihan luonnontilassa..
 Mut,ei kysyvä tieltä eksy..

Poissa keravankolli

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #11 : Tammikuu 05, 2025, 08:52:34 »

Tiedä tarjolla?Mut,Lena Meriläisellä ja Tiina Lymillä on ihan luonnontilassa..
 Mut,ei kysyvä tieltä eksy..
Joskus 90-luvulla...Muistan tapaukset. En vaan saa enään päähäni missä tv-sarjoissa tämä tuli julki.  :laught:
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Sowhat

• Hero Member
« Vastaus #12 : Tammikuu 05, 2025, 12:12:53 »
Onko tarjolla ketään jolla olisi kaikki karvoitus koskemattomana? Saatan olla poikkeava, mutta se olisi kiva käydä kokemassa :behind:

Muutamia tavannut, jotka eivät ole pariin viikkoon ajanut viiksiänsä. Haluatko linkin?
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa HelmiHKI

• Newbie
  • Galleria (3)
« Vastaus #13 : eilen kello 20:02:11 »

Nyt tuntuu typerältä itsensä mainostamiselta, mutta minä :D Kyseessä on siis kaikki karvat pään aluetta lukuunottamatta, joskus on jollekin tullut yllärinä, että "täysin luomu karvoitus" tarkoittaa myös kainalo- ja säärikarvoja  :headbang:
Naapurin tuhma naapurintyttö :)

Poissa Tunnustautuja

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #14 : eilen kello 20:13:42 »

Nyt tuntuu typerältä itsensä mainostamiselta, mutta minä :D Kyseessä on siis kaikki karvat pään aluetta lukuunottamatta, joskus on jollekin tullut yllärinä, että "täysin luomu karvoitus" tarkoittaa myös kainalo- ja säärikarvoja  :headbang:

Taisin juuri vähän ihastua :kiss:

Poissa atomik

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #15 : tänään kello 11:32:26 »

Joo olen käynyt tapaamassa Helmeä ja aivan ihana tuuhea karvoitus hänellä. Kyllä meitä vanhan koulukunnan tussuja arvostavia miehiä vielä löytyy. Mä en nykyisin enää edes tapaa palveluntarjoajia jotka sheivaa kokonaan. Toki heillekin kyllä asiakkaita varmasti riittää edelleen. Helmen lisäksi voin suositella Johanna Tonttua jos karvaisuus on se juttu. Tosin en tiedä onko kyseinen neito enää alalla ja alkoi muutenkin kommunikointi hänen kanssaan muuttua turhan haastavaksi.

Poissa Ohotnik

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #16 : tänään kello 15:16:46 »
tuntuu typerältä itsensä mainostamiselta, mutta minä :D Kyseessä on siis kaikki karvat pään aluetta lukuunottamatta, joskus on jollekin tullut yllärinä, että "täysin luomu karvoitus" tarkoittaa myös kainalo- ja säärikarvoja
Helmi kuule,
Ei ollenkaan mainostamista vaan informastuota. Sitä sopisi mainosten sisältääkin.  :headphones:
Kiva tietää tämä juttu sinusta. :inlove