Uutiset: SeksiSaitti toivottaa foorumilaisille onnea uudelle vuodelle 2025!

Kirjoittaja Aihe: Vakkari hukassa  (Luettu 1292 kertaa)

Poissa Sandux

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vakkari hukassa
« : eilen kello 19:33:22 »
Löytyisikö tätä kautta mukavaa vakkaria mulle? Vajaa 40v suht pyylevälle veijarille. Oikeastaan ainut vaatimus, että olisit suomalainen suht normaali nainen 😊

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Vakkari hukassa
« Vastaus #1 : eilen kello 20:09:18 »
Olen luullut, että homma toimii niin, että sinä kokeilet tyttöjä ja päätät itse kenen luona käyt vakituisemmin.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Sandux

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : eilen kello 20:13:39 »
Vastaan on nyt vaan tullut turhan paljon kaikenmaailman erikoisuuksia tai aikojen kanssa säätämistä niin ajattelin koittaa tätä keinoa.

Paikalla AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3 : eilen kello 20:15:53 »
Mä olen myös kuullut, että ei voi olla vakkari ennen kuin käy vakituisesti 😉. Eli ensin sun pitäis käydä kokeilemassa ja tapaamassa muutamia hupakoita, että voisit tietää kenen luona haluat vakituiseen käydä.

Uskon että esim täällä kirjoitavista kollegoista varmasti moni ottaaisi mielellään vakkariksi asiakkaan, joka on kohtelias ja asiallinen tyyppi ekoilla tapaamisilla. Se, mitä vakkari käytännössä kenellekin tarkoittaa onkin toinen juttu, ja se sun pitää selvittää sitten sopivan hupakon löytyessä että täsmääkö teidän käsitykset asiasta 😊.

Pelkästään täällä kyselemällä et varmaankaan löydä palveluntarjoajaa joka ilmoittaisi noiden speksien perusteella että joo hei mä otan sut vakkariksi, vakituinen asiakassuhde kun syntyy vain ajan kanssa.
❤️ Turku 13.-14.1. ❤️

Paikalla äRHäkkä

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #4 : eilen kello 21:42:33 »
Mitä, mitä, mitä, ihme sääntöilyä!
Jos koen että olen AnnaB:n vakkari, niin enkö silloin ole? Sivuuttaen sen, ettemme ole koskaan tavanneet. 😜
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #5 : eilen kello 22:05:44 »
Mies tarjoaa säännöllistä leipää ja tuloa talouteen, eikä kelpaa vakkariksi... :laught:
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #6 : eilen kello 22:07:05 »
Mies tarjoaa säännöllistä leipää ja tuloa talouteen, eikä kelpaa vakkariksi... :laught:

Joo, ihme nillittäjiä me akat! Mikään ei kelpaa!
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Paikalla AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #7 : eilen kello 22:09:43 »
Jos koen että olen AnnaB:n vakkari, niin enkö silloin ole? Sivuuttaen sen, ettemme ole koskaan tavanneet. 😜

Tottakai saat kokea mitä vain, sitä en voi sulta kieltää mutta ehkä tässä nyt viittasin siihen mistä oon viime aikoina paasannut, että halutaan sopia vakkarihintoja ja vakkaridiilejä ennen ensimmäistäkään tapaamista, että pääsis jo ekalla kerralla halvemmalla kuin muut.
❤️ Turku 13.-14.1. ❤️

Poissa JuliaK

• Hero Member
  • Galleria (17)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #8 : tänään kello 07:00:17 »
^Niinpä😂
Nokialla 10.-12.1.

Poissa Sowhat

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #9 : tänään kello 16:07:14 »

Tottakai saat kokea mitä vain, sitä en voi sulta kieltää mutta ehkä tässä nyt viittasin siihen mistä oon viime aikoina paasannut, että halutaan sopia vakkarihintoja ja vakkaridiilejä ennen ensimmäistäkään tapaamista, että pääsis jo ekalla kerralla halvemmalla kuin muut.

Vitaeprotakin saa ekan kuukauden tutustua puoleen hintaan, olisi kliffaa kun tyttöjäkin saisi kokeilla ensin tutustumishintaan...
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa j.wanker

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #10 : tänään kello 16:19:52 »
^Mutta kuinka vaivattomasti tilauksesta pääsee eroon tutustumiskuukauden jälkeen vai tuleeko uusi paketti + lasku aina automaattisesti maailman tappiin saakka? Palveluntarjoajasta eroon pääseminen taitaa käydä vaivattomammin. ;)