Uutiset: SeksiSaitti toivottaa foorumilaisille onnea uudelle vuodelle 2025!

Kirjoittaja Aihe: Naapurisivulla ongelma  (Luettu 1151 kertaa)

Poissa Lollypop

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Naapurisivulla ongelma
« : Tammikuu 06, 2025, 11:50:38 »
Nyt kaipaan kipeästi jeesiä!
Naapuri on ollut mun ainoa ilmoitusväylä tässä vuosien varrella.
Hetki sitten mun tunnus poistettiin, perusluina sain liian vihjailevan sisällön.
Olin siis ylläpitoon yhteydessä asiasta, mutta he pysyivät kannassaan eikä tiliäni suostuttu palauttamaan.
Nyt olen KAHDESTI luonut uudella säpöllä tunnarit ja luonut ilmon. Kummallakin kerralla ilmoa ei julkaistu vaan pyydettiin "tilin vahvistusta". Olen laittanut ylläpitoon lukuisia sähköposteja saamatta mitään vastausta.
Mikä homma?? Kellään kokemusta vastaavasta?

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Naapurisivulla ongelma
« Vastaus #1 : Tammikuu 06, 2025, 12:22:27 »
En tiedä mitään. Jos olisin tuollaisen sivun ylläpitäjä ja poistaisin seksin myyntiin liittyvän ilmoituksen, haluaisin ilmoittajan ymmärtävän pelin hengen ja tekevän uuden ilmoituksensa niin, etten tiedä kyseessä olevan sama henkilö.

Asiakkaana ihmettelen jälleen kerrran miten huonosti ”ilmainen” sivu saa toimia ennen kuin tuntuu ilmoittelusta maksaminen alkaa tuntua ilmaiseksi saatuun stressiin, ajan tuhlaukseen, menetettyihin tuloihin yms. verrattuna järkevämmältä ratkaisulta.

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #2 : Tammikuu 06, 2025, 12:28:53 »

Asiakkaana ihmettelen jälleen kerrran miten huonosti ”ilmainen” sivu saa toimia ennen kuin tuntuu ilmoittelusta maksaminen alkaa tuntua ilmaiseksi saatuun stressiin, ajan tuhlaukseen, menetettyihin tuloihin yms. verrattuna järkevämmältä ratkaisulta.

Nimenomaan, sekä asiakkaiden että ilmoittajien näkökulmasta. Tiedän, perusteena on että ilmoittajan henkilöllisyys ei vuotaisi minnekään. Siitä perusteesta on kuitenkin vahvoja epäilyksiä

Poissa Lollypop

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Tammikuu 06, 2025, 12:35:47 »
Kukin meistä tekee tyylillään. Itse en halua ilmoittaa REssä, koska haluan pitää palveluni salaisena.
Arvostan elämässäni sosiaalista asemaani ja päivätyötäni sen verran etten halua riskeerata. Valitettavasti suomalaisessa kulttuurissa palveluntajoajana esittäytyminen ei ainakaan tuo lisäpisteitä työpaikoilla.

Paikalla AnniAuringonkukka

• Full Member
  • Galleria (8)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #4 : Tammikuu 06, 2025, 13:57:02 »
Ei ehkä ole uusi säpo se ongelma vaan sun laitteen ip josta koitat niitä tilejä luoda
❄️ Pakkastalveen peuhaamista Rovaniemellä 8.1. alkaen ❄️

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #5 : Tammikuu 06, 2025, 21:49:32 »
Sellainen tuli tuossa mieleen että jos oikeen silleen "tunteen palossa" lähettää useamman emailin ylläpidolle, niin siinä voi "palveluhalukkuus" vähän kärsiä.

Joku pointti mulla oli tässä olevinaan mutta parempi varmaan kirjautua ulos ja odotella sitä aamuyön erektiota.
KäteenHeiluttaja

Poissa Jaakko747

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Tammikuu 07, 2025, 00:11:38 »
Ei ehkä ole uusi säpo se ongelma vaan sun laitteen ip josta koitat niitä tilejä luoda

Höpsistä, dhcp palvelimet jakaa eli muuttaa ip osoitteita poolista jatkuvasti. Toisin sanoen ip osoitteet muuttuvat vaikka kuinka olisi operaattorilta kiinteä ip

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #7 : Tammikuu 07, 2025, 02:55:24 »
Höpsistä, dhcp palvelimet jakaa eli muuttaa ip osoitteita poolista jatkuvasti. Toisin sanoen ip osoitteet muuttuvat vaikka kuinka olisi operaattorilta kiinteä ip

Riippuu vähän yhteystyypistä, että miten sitä ip-osoitetta muutetaan.

Poissa omnom

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #8 : Tammikuu 07, 2025, 10:12:39 »
Kukin meistä tekee tyylillään. Itse en halua ilmoittaa REssä, koska haluan pitää palveluni salaisena.
Arvostan elämässäni sosiaalista asemaani ja päivätyötäni sen verran etten halua riskeerata. Valitettavasti suomalaisessa kulttuurissa palveluntajoajana esittäytyminen ei ainakaan tuo lisäpisteitä työpaikoilla.
Ihan mielenkiinnosta, kertoisitko missä kulttuurissa/kulttuureissa PT:nä esittäytyminen tuo lisäpisteitä työpaikoilla?
-sloppy dicks racing team-