Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Angel XXL  (Luettu 6945 kertaa)

Poissa Nilsson

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Angel XXL
« : Tammikuu 06, 2025, 17:37:54 »
Onkos kenelläkään kokemuksia?

Ollut kaiketi pienen hetken Helsingissä ja nyt lähdössä kiertueelle

Poissa Juicyfruit

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Angel XXL
« Vastaus #1 : Tammikuu 10, 2025, 19:50:28 »
Yhdellä sanalla, uskomaton!

Kannattaa mennä käymään. Itse vierailin kun oli stadissa ja sain kyllä elämäni kyydit. Iso ase, Mikaellan luokkaa. On pääasiassa top. Suutelee ahnaammin kuin Elyda ja osaa kyllä ottaa miehensä hellästi ja rajusti. Arvosanaksi antaisin 8,5 tai 9 jopa. Ja kuvat on omia.

Poissa Poju

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Tammikuu 16, 2025, 23:13:08 »
Puhelimessa hänen kanssaan olin ja jäi hyvä fiilis mutta en ole tavannut vielä, jotenkin kuitenkin jäi sellainen olo etten vielä ole ovella uskaltautunut käymään, mutta ilmeisesti ihan legit ilmoitus ja kuvien henkilö on kyseessä? Netistäkään ei pahemmin tietoa irronnut

Poissa Cazeneuve

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Helmikuu 21, 2025, 22:58:05 »
Piti kanssa käydä visiitillä ja kuten edelliset todenneet uskomaton lady!, kaikenlaista on tullut häsättyä mutta tämä selvää tyttöystävä ainesta. Pitkä ja kaunis kuvien mukainen. Suutelee ahnaasti, meisseli iso, palveluasenne 10, italialais brassi.  :inlove: :inlove:

Poissa Nilsson

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Helmikuu 27, 2025, 17:32:32 »
Pitää kyllä kompata edellisiä, aivan ehdottomaan kärkikastiin menee kyseinen neiti heittämällä. Kahteen otteeseen tavannut ja huh, huh mitä meininkiä ollut. Paksuudessa pärjää Mikaellalle ja Sabrinalle, mutta mielestäni jäljemmällä vielä inan pidempi. Mutta itse olen ollut todella tyytyväinen Angelin kokoon. Ja se palveluasenne, 15/10, ei todellakaan mitään moitittavaa. Seuraavia kertoja innolla odottaessa, heppi alkaa jäykistymään pelkästä muistelusta neidin kanssa.

Poissa Ping

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Helmikuu 27, 2025, 23:27:46 »
Vastaako ikä ilmoitusta ja suosittelisitko aloittelijalle ?

Poissa goro

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Helmikuu 28, 2025, 00:15:44 »
Ikä nyt ei lähes kenelläkään ikinä vastaa ilmoitusta. Veikkaisin noin 35.

Hyvä asenne ja varmasti sopii aloittelijalle.

Mun mielestä vehje oli kyllä selkeesti pienempi kuin Mikaella. Ei nyt mikään pieni, mutta pieni pettymys kun odotin isompaa. Muuten oli kyllä hyvä

Poissa mixsex

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : Maaliskuu 10, 2025, 15:39:01 »

Kävin itsekin testaamassa kun oli omilla kylillä.Toinen kokeiluni tällä saralla. Asenne ja luonne oli kyllä harvinaisen hyvää. Ehkä vähän liikaa maskuliinisuutta omaan makuuni. Kivat tissit. Työkalu oli ihan mukavan kokoinen, vaikkei mikään murhamuna ollutkaan. Hyvin livahti sisääni, eikä juurta myöten suuhun ottokaan ollut kovin vaikeaa. Naitiin molemmat toisiamme, oli hommassa aika aktiivinen. Lopetukset toistemme suuhun ja sain vihdoinkin maistaa maitoa
Nyt odotellaan seuraavaa sopivaa tapaamista paikkakunnalla