Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pitskutrans  (Luettu 4903 kertaa)

Poissa Juupa

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Pitskutrans
« : Joulukuu 05, 2023, 20:02:15 »
Onko kokemuksia tästä palveluntarjoajalta.

Juha

Poissa Sakseli

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitskutrans
« Vastaus #1 : Tammikuu 05, 2025, 14:16:12 »
Tämä kiinnostaisi myös, kun mietin tässä tämän ja Tikkurilassa ilmoittelevan Yinin välillä.

Poissa asko vilenius

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Tammikuu 07, 2025, 19:36:18 »
Jos tämä on sama kuin aiemmin ilmoitteli munkkivuoressa niin ei oo rintoja ja ei kunnolla seiso eli Tikkurilan Yin on varmasti parempi ja aiemmin ainakin otti kunnolla eteenkin ja oli kovaa kyytiä, työkalu tietty aasialaiseen tapaan Yinillä aika pieni mutta aloittelijalle ok. :behind:

Poissa Turska88

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Tammikuu 07, 2025, 22:05:18 »
Yin suosittelen.  Todella hyvät rinnat kaiken muun kivan lisäksi  :wanker:

Poissa Petepoika69

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Tammikuu 09, 2025, 09:53:36 »
En ole Yiniä kokeillut mutta tämä joka kuvilla nyt ilmoittelee Pitskussa, on mainio pakkaus. Pienet mutta todella mukavat rinnat, kiva imeskellä ja puristella. Keppi, joka oli aika hyvän kokoinen, seisoo kunnolla (ainakin eilen). Palveluasenne oli loistava. Otettiin kunnon lämmittelyiden jälkeen ensin mun johdolla, sitten uskalsin pyytää häntäkin naimaan, ei ollut niin iso.
Koska olin todella pitkästä aikaa näissä hommissa eli aika hermostunut, niin palveluasenteesta kertoo se, että hoiti pitkällisesti 69ssä mut ihan loppuun saakka. Nam-fiilinki jäi tästä keissistä.
Tietysti niille jotka tykkäävät latinoiden tyylisistä tapauksista eli topatuista transuista, niin hän ei ole unelma, mutta itse pidin siitä thaikkuvartalosta, timmissä kunnossa olevasta vartalosta, tiukasta pyllystä, ja ai niin siitäkin, että suudellakin sai, vaikka ei nyt ranskalaiseksi mennytkään.
En ole hommissa hirveän kokenut, joten en yritä antaa pisteitä, mutta aion kyllä mennä uudestaan. Oli kunnon menoa, panoa ja hymy jäi huulille, vaikka ulkona oli paska keli.