Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Shemalewiki  (Luettu 926 kertaa)

Poissa mixsex

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Shemalewiki
« : Helmikuu 21, 2025, 20:17:26 »

Nyt on tässä seniori iässä alkanut kiinnostaa tämän alan jutut.
Mieli tekisi olla antavana ja saavana osapuolena. Peppuseksiä olen harrastanut muutaman naisen kanssa, joka on ollut ihan upeaa. Näiden transnaisten kanssa se varmasti olisi sujuvaa, kun tekevät sitä koko ajan. Peppuneitsyyden menettäminen on myös listalla ja saada lastit omaan suuhun. Veloittavatko nämä ekstroja suuhun laukeamisesta  tai muusta yleensä?
Tuo tarjonta vaan on tällä hetkellä Tampereen seudulla aika niukkaa. Shemalewikistä olen bongannut pari kiinnostavaa tapausta, new Jasmine ja Kelmanny Kouttu (tällä lienee hieman kookkaampi varustus näin ensikertalaiselle, mutta voisihan sitä kokeilla, olen dildoilla treenannut ja aika kivuttomasti meni pohjaan). Miten nuo wikin ilmoitukset on ajan tasalla?  Noilla molemmilla on suominumero kyllä ilmoituksessa, mutta jostain olen lukenut, että tuo sivusto ei aina ole ajan tasalla. Tällä sivustolla ei ole mainintaa viimeisestä vierailusta sivustolla, joka löytyy joistain muun tämän alan sivustolta

Poissa hitm358

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Shemalewiki
« Vastaus #1 : Helmikuu 21, 2025, 20:31:21 »
Eivät ole wikin ilmot olleet pitkään aikaan ajantasalla.
On wikissäkin info, koska ilmoitus viimeksi päivitetty; jos ko. tieto ilmosta puuttuu, niin on aika vanha

Poissa Nilsson

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Helmikuu 21, 2025, 20:33:25 »
SW on jämähtänyt johonkin ties mihin aikaan, oli pitkään täysin offline ja nytkin iso kasa vanhoja ilmoituksia. Jostain luin, että tytöt eivät ole edes päässeet päivittämään omia tietojansa, joten en kyseiseen saittiin uskoisi edes pitkällä tikulla

RE, ST & Distintas on parhaimmat sivustot tällä hetkellä, myös muutama muu vähemmän suosittu löytyy. Noiden kolmen kesken kun tekee rinnakkaisvertauksia sekä luonnollisesti reverse image searchiä niin saa melko hyvin selville mitkä ilmot on feikkejä ja mitkä edes jotenkuten todellisia

Tuo lastin saaminen suuhun riippuu niin täysin neidistä, useimmiten he tosiaan haluavat siitä hieman extraa, mutta taas monesti jos vaan kemiat synkkaa keskenään saa sen palvelun samaan hintaan. Mutta siis pääsääntöisesti pidemmän buukkauksen yhteydessä

Poissa mixsex

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Helmikuu 21, 2025, 22:22:50 »

Ok,kiitos tiedoista.
Toi wiki on ollut vähän hämäävä, kun joillakin tosiasiassa maassa toimivalla ei ole viimeksi käynyttä päiväystä, mutta kai sitten ei vaan ole käynyt sivuilla.

Distintas sivulla olen myös löytänyt joitakin paikalla olevia, mutta ne on kyllä jollain muullakin sivuilla. Egen sivuilla ilmoittelee muutamia, siellä on selkeät käyntipäivämäärät ja hinnat eri palveluillekin

Poissa goro

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : eilen kello 00:24:31 »
Kyllä se laukeaminen kuuluu kaikilla yleensä samaan hintaa. Muutenkin ts tuntuu olevan enemmän sellasta full serviceä, ettei lisäpalveluista tarvi erikseen maksaa.

Toki sitten tosi suosittujen kohdalla esim. Sabrina/Mikaella farias eivät aina suostu laukeamaan, jos on seuraavaa asiakasta tulossa. Näiden kanssa kannattaa yrittää sopia että olet se illan viimeinen jos haluat varmistaa että laukeavat.

Muutenkin noista palveluista kannattaa kysellä ja sopia, sekä pyytää lisää kuvia/videopuhelua jos aitous epäilyttää. Jos PT on sellainen ettei halua ennen tapaamista keskustella tai jakaa kuvia niin yleensä siellä on feikki tai paska asenne vastassa livenäkin.

Poissa goro

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : eilen kello 00:28:42 »
Sivustoista kannattaa suosia ts-dating ja distintas.

Tampereella on ainakin tällä hetkellä ts yasmina ts-datingistä, häntä voisin itse suositella. 150/200 hinnat, top ja bottom ja laukeaa.

Poissa Tailchaser

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : eilen kello 14:42:47 »
Joo, tosi huonosti ylläpidetty saitti, oli vuonna 2024 kesäkuusta joulukuuhun päivittämätön, sen jälkeen melkein 3 viikkoa nurin yms. Feikki-ilmoituksia on myös huomattavan paljon, hurjimmat spämmääjät ovat heittäneet saman feikki-ilmoituksen pelkästään suomen listalle parikymmentä kertaa. Onneksi aika helposti tunnistettavissa.