Panisin
Uutiset:
Mutta vakavasti puhuen pisti se vähän mietityttään. Että miten tässä aika kuluu jos koko Oulu menee kiinni. Täytyy keksiä jotain touhuamista. Lukea kirjoja. Polttaa takassa tulta ja saunoa. Katsoa videotykillä kaikki hyvät elokuvat läpi. Puristella jumprun martan hupitissejä ja vähän nusutella. Pelata seksisaitilla pelejä. Mutta onneksi kevät tekee tuloaan (vaikka nyt Oulussa lunta paiskookin). Toivottavasti tulee aikainen kevät ja pääsee vesille. Onneksi ostin pari vuotta sitten uuden purjeveneen ja olen nyt sen kanssa ihan täpinöissäni. Kyllä se tästä alkaa sujumaan. Vaikka nyt tuntuukin vähän tyhjältä. Kun kaikki kävi niin äkkiä. Veikkaan että ensi viikolla menee sitten koko Suomi kiinni. Varautukaa siihen .
Ohessa lyhyt dokumentti, joka aika tyhjentävästi selittää miksi olemme tässä tilanteessa jälleen. Samahan on siis tapahtunut aiemminkin, vai joko olemme unohtaneet SARSin. Vastaavanlaisia pandemioita on odotettavissa jatkossakin, ellei virusten alkysyyhyn puututa. Ja se alkusyyhän on villieläinten ruokamarkkinat Kiinassa ja ikiaikaiset huuhaa-uskomukset villieläimistä saatavista terveyshyödyistä, jotka ylläpitävät markkinoita. Kiinan tulisi tehdä isoja muutoksia, jotta näistä vitsauksista päästäisiin tai ainakin estettäisiin niiden leviäminen globaaliksi pandemiaksi. Sillä välin me täällä länsimaissa voimme vain pestä käsiämme.
https://www.youtube.com/watch?v=TPpoJGYlW54&feature=emb_logo&fbclid=IwAR2Auq1xXSRAQVpoP7sZdmkyU254c1WSNwu0K6aCsM3C4GcmHBSwccg4lg8
Kiina kehittyy vauhdilla. Ei ihan noin, mutta puhutaan puolesta väestöstä. Toinen puoli kuuluu vaurastuvaan keskiluokkaan, mutta riippuu toki hieman miten tulorajat asetetaan. Joka tapauksessa varmasti pitää paikkansa.
Itse just Kiinaan jonkin verran perehtyneenä, mikä Kiinan yksi iso huoli on, on sen sisältä mahdollisesti nouseva suurten massojen "kapina". Mutta se ei tapahdu helposti, koska Kiinassa on saatu kansaan iskostettua kaikenlaisia ajatuksia jotka tukee jengin rauhallisena pysymistä. Mutta, ison osan väestöä siellä saattaisi saada levottomaksi, jos esim. leviäisi pelko että valtio alkaisi kovin puuttumaan heidän mahdollisuuksiinsa niin sanotusti hankkia perheelle leipä pöytään. Ja mun ajatuksissa, tää villieläinten hyödyntämisen kielto liippaa nyt läheltä yhtä isoa joukkoa Kiinan väestöstä, joka niiden täytyy saada pidettyä siellä rauhallisena - meinaan kohtuu oppimattomat duunarit/maataloustyöläiset. Valtaosa Kiinan väestöstä lienee kuuluu edelleen tuohon ns. sosiaaliluokkaan.
^^Dokkarissa esiintyneen kiinalaisasiantuntijan mukaan suurin osa kiinalaisista (nykyään siis) ei edes syö villieläimiä, vaan se on pienen, rikkaan ja vaikutusvaltaisen ryhmän touhuja. Kiinan hallitus suosii toimillaan tätä etuoikeutettua ryhmää, ja onhan heillä varaa myöskin maksaa, joten korruptiokin rehottaa.
Itse olen joutunut siirtämään tapaamista lempihutsuni kanssa jo pari kertaa, koska ensin hän oli flunssassa ja viikkoa myöhemmin oli minun vuoroni. Nyt ollaan molemmat terveitä ja viimeisin suunnitelma oli tavata tänä viikonloppuna, mutta enpä tiedä, mitä tässä oikein tekisi. Itse en ole pöpökammoinen enkä ota stressiä koronastakaan, mutta silti vähän arveluttaa. Minun puolestani voitaisiin tavata, mutta pitänee vielä kysyä, mitä toinen osapuoli on mieltä. Treffejä vasta suunniteltiin, mutta kyllä harmittaisi, jos ne viivästyvät jo kolmannen kerran.
Mutta vakavasti puhuen pisti se vähän mietityttään. Että miten tässä aika kuluu jos koko Oulu menee kiinni. Täytyy keksiä jotain touhuamista. Lukea kirjoja. Polttaa takassa tulta ja saunoa. Katsoa videotykillä kaikki hyvät elokuvat läpi. Puristella jumprun martan hupitissejä ja vähän nusutella. Pelata seksisaitilla pelejä. Mutta onneksi kevät tekee tuloaan (vaikka nyt Oulussa lunta paiskookin). Toivottavasti tulee aikainen kevät ja pääsee vesille. Onneksi ostin pari vuotta sitten uuden purjeveneen ja olen nyt sen kanssa ihan täpinöissäni. Kyllä se tästä alkaa sujumaan. Vaikka nyt tuntuukin vähän tyhjältä. Kun kaikki kävi niin äkkiä. Veikkaan että ensi viikolla menee sitten koko Suomi kiinni. Varautukaa siihen .
No mut sithän on hyvin aikaa käydä huorissa
No nyt olisi kyllä hyvin aikaa. Mutta vähiin se on jäänyt viime aikoina. Mietin että edellinen kerta Oulussa oli lähes vuosi sitten. Jäi mieleen kun katselin jumprussa HIFK:n ja Kärppien välistä pudotuspeliä ja lähdin sitten talsimaan Heinäpäähän päin. Se oli se Nadja (en muista mitä taiteilijanimeä hän Suomessa käytti), joka perehdytti minut näihin massage-juttujen saloihin. Ollaan tavattu kyllä myöhemminkin Prahassa. Valmistui ammattiin eikä enää keikkaile Suomessa. On ollut niin joviaali jumprun martta ystävänä tässä jo kohta vuoden, että ei ole nämä huorissa käynnit oikein kiinnostaneet. Olen tässä vähän kuin jäähdyttelykierroksella. Aika aikaansa kutakin. Olen martan ystäville ja sukulaisille esittänyt itsestäni tämän Dr. Jekyll puolen. En halua paljastaa tätä sisintä Mr. Hydeani. Olen tämän Mr. Hyden kanssa niin monta hyvää suhdetta pilluuttanut. Haluan säilyttää kuitenkin vielä tämän optioni Prahaan. Olen niin tottunut käymään Prahassa huorissa, että siitä luopuminen on kyllä tuskallista. Mutta sekin päivä lähenee hetki hetkeltä. Jonakin päivänä istun jumprun martan kanssa Raatihuoneentorilla terassilla ja pelaan marjapussia. Viimeistään silloin poistan kyllä seksisaitilta nimimerkkini .
Kenelläkään kokemusta suuta desinfoivista aineista? Siis jos ottaa paljasta suuhun niin kuoleeko pöpöt, jos kurlaa heti perään??
No jos molemmilla teillä on ihan ok olo, miksi ette tapaisi?
Todennäköisemmin koronan nappaa jostain ihan muualta kuin kahden keskisessä tapaamisessa. Jollei sitten noin niin kuin yleisesti elä 100% eristäytyneenä muusta yhteiskunnasta.
Kenelläkään kokemusta suuta desinfoivista aineista? Siis jos ottaa paljasta suuhun niin kuoleeko pöpöt, jos kurlaa heti perään??