^ & ^^ Kyllä, vakava aihe, pysytään siis faktoissa eikä trollailla ja jauheta liibalaabaa. Mutta kun se totuus taitaa vähän sattua ja olis vaan niin ihana lillua siellä kivassa rinnakkaistodellisuudessa 🥰
Uutiset:
^ & ^^ Kyllä, vakava aihe, pysytään siis faktoissa eikä trollailla ja jauheta liibalaabaa. Mutta kun se totuus taitaa vähän sattua ja olis vaan niin ihana lillua siellä kivassa rinnakkaistodellisuudessa 🥰
Sen verta vakava aihe jota ei pidä käyttää trollaamiseen ja provoiluun. Meitä kaikkia varmasti ainakin jossain määrin pelottaa mitä tulee tapahtumaan, minua ainakin mietityttää.
Ei kyllä flunssa pöpöt ole pelottanut tähänkään mennessä ja ei ne pelota tulevaisuudessakaan.
Ihmisiä kuolee vuosittain sata ja tuhat kertaisesti muihin asioihin enemmän kuin koronaan ja nyt olisi aika median kantaa myös vastuuta ja lopettaa toi klikki huoraaminen(mutta sehän ei tule tapahtumaan).
Jo pelkästään tähän mennessä tapahtunut syyrian kauheus on miljoona kertaa pahempi, kuin mikään korona virus voi olla.
Sen verta vakava aihe jota ei pidä käyttää trollaamiseen ja provoiluun. Meitä kaikkia varmasti ainakin jossain määrin pelottaa mitä tulee tapahtumaan, minua ainakin mietityttää.
Ei kyllä flunssa pöpöt ole pelottanut tähänkään mennessä ja ei ne pelota tulevaisuudessakaan.
Ihmisiä kuolee vuosittain sata ja tuhat kertaisesti muihin asioihin enemmän kuin koronaan ja nyt olisi aika median kantaa myös vastuuta ja lopettaa toi klikki huoraaminen(mutta sehän ei tule tapahtumaan).
Jo pelkästään tähän mennessä tapahtunut syyrian kauheus on miljoona kertaa pahempi, kuin mikään korona virus voi olla.
Eihän minuakaan tartunta sinänsä pelota koska olen fyysisesti terve ihminen, enemmän pelottaa mitä sekasortoa tämä ihmisille ja taloudelle aiheuttaa. Puhumattakaan heikoimmista jotka tähän kuolevat. Tekopyhä ihminen minäkin olen, lähdin lappiin lomille vaikkei olisi pitänyt. Siksi vedänkin kalsarikännit mökillä, sen veran ajattelen itseäni ja muita.
^ Niinpä, alkaa oikeastaan vituttamaan koko uutisointi aiheesta. Olisiko siinä syy miksi ihmiset ei ota todesta tilanteen vakavuutta.
Heikot ne sortuu elon tiellä, jätkä sen kun porskuttaa.
Luonto haluaa sanoa että ihmisiä on maapallolla liikaa.Heikot ne sortuu elon tiellä, jätkä sen kun porskuttaa.
Näin se menee. Me ollaan liikaa erkaannuttu luonnosta. Kuvitellaan että ollaan Jumalia, vaikka ollaan vain oikeesti muurahaisia.
Malesiassa mielenkiintoista ohjeistusta naisille kotikaranteenissa...
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/2c54956c-8440-46ba-b197-c7cf1ccfda9a