Jos osaa etsiä, niin naapurista pitäisi löytyä yksi tai kaksi, voi olla enemmänkin, jotka tarjoavat halitreffejä. Oma tulkintani on, että heidän päätuotteensa on dominointi.
Onko halitreffin muuttuminen panoksi ongelma, jos siitä maetaan lisää kesken treffien. Tämä voisi olla jopa PT:n tarkoitus, vertaa privaattipaikkojen toimintaa. Siellä tyttö yrittää lypsää asiakkaalta mahdollisimman paljon lisärahaa tarjoamalla koskettelua, ehkä jopa kontaktia.
Ehkä suurin ongelma tuossa on hinnoittelu. Täysi palvelu hinnoitellaan normaalisti kalliimmaksi kuin muut palvelut. Esimerkkejä hinnoittelusta löytyy selaamalla dominoiden hinnastoja.
Siis varmasti löytyy kyllä näitä halipalveluita etsimällä, sitä en epäile.
Halitreffien muuttuminen panotreffeiksi kesken kaiken voi olla ongelma jos PT ei ole sillä tuulella ja siihen oikein asennoitunut. On eri asia myydä halitreffejä joiden on tarkoitus myös pysyä sellaisina, tai myydä halitreffejä mutta valmistautua henkisesti panotreffeihin.
Omaan arvomaailmaani ei istuisi yhtään tälläinen lypsämismentaliteetti missä asiakas maksaa ensin jotain ja minä yrittäisin sitten häneltä viekotella lisää. Se on täysin päin vastoin sen mitä näistä halitreffeistä ajattelen.
Itse näe hinnoittelua tässä millään tavalla ongelmallisena, se on tässä koko kuviossa varmaan se helpoin osuus 😅.
Ulkopuolisen on tietenkin mahdotonta tietää, mitä ostajan ja myyjän päässä liikkuu.
Tuo lypsäminen on normitouhua kaikissa privaatti ja vastaavissa paikoissa. Ovimaksu menee pääosin paikan pitäjälle. Suljettujen ovien takana sitten neuvotellaan mitä temppu X tai Y maksaa.
Tulkitsin tuossa aikaisemmin tilanteen olleen sellaisen, että halisessio haluttiin vaihtaa samalla hinnalla panosessioon. Kerran minulle kävi niin, että minulle tarjottiin pyytämättä ja yllättäen lisämaksusta kultaista suihkua. Yllättäen siksi, että en mitenkään ollut antanut merkkiä, että olisin kiinnostunut GS:stä. Kauppoja ei syntynyt.
Eräällä tunnetulla seksityöntekijällä oli aikaan ravintolamenun tapainen listaus hintoineen, mitä mikin temppu vastaa. Tuollainen listaus saattaa hämätä asiakkaita, eikä kauppaa synny. Myöhemmin hän siirtyi selvään tuntihinnoitteluun. Tosin GS:lla taisi olla lisämaksu.
Naapurissa ilmoittaa eräs PT kahdella eri nimimerkillä. Hänellä taitaa olla tarjolla liki kymmenen erilaista palvelua. Esimerkiksi full servisestä (tätä tosin pitää osata kysyä), asusteiden myyntiä sekä webcamia. Myös valokuvastudio löytyy, josta voi tilata vaikka hääkuvauksia. Seksityötä voi tehdä niin monella eritavalla. Tätä eivät ihmiset normaalisti hoksaa.