Uutiset: SeksiSaitti toivottaa foorumilaisille onnea uudelle vuodelle 2025!

Kirjoittaja Aihe: Paras isorintainen Suomityty?  (Luettu 1759 kertaa)

Poissa HaluMoottori

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Paras isorintainen Suomityty?
« : eilen kello 19:15:14 »
Saa ehdottaa. Mielellään pääkaupunkiseudulta.ja parhaalla tarkoitan nyt mutkattomuutta, läsnäolokykyistä ja hyvän jakajaa.

Paikalla AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Paras isorintainen Suomityty?
« Vastaus #1 : tänään kello 00:30:48 »
Olenko jäävi kertomaan mielipiteeni?
❤️ Turku 13.-14.1. ❤️

Poissa Köljörinta

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : tänään kello 10:43:27 »
Olenko jäävi kertomaan mielipiteeni?

Ilman muuta voit suositella isorintaista kollegaasi, jos sellainen on tiedossa.

Oma kokemukseni kotimaisista on rajallinen mutta ainakin nimimerkillä 23Sparkle on isot luomutissit ja on mukava mimmi.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 10:46:49 kirjoittanut Köljörinta »

Poissa molopää

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #3 : tänään kello 10:45:12 »
Eikös Miuke käy myös pk-seudulla silloin tällöin.

Paikalla AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #4 : tänään kello 17:10:17 »
No kaikkihan täällä arvaa, että tietenkin suosittelen saitin suosikki-tissikunigatarta Anni Auringonkukkaa  :inlove:.n En itse ole hänen kanssaan peittoa (vielä) heiluttanut mutta ainakin hän on muilla tavoin ihan timanttia koko mimmi, ja kauniskin vielä. Tää kuulostaa siltä että mulla olis oma lehmä ojassa... 😂

Hän on kylläkin Lapin neitokainen mutta vastaa aloituksen speksejä täydellisesti.
❤️ Turku 13.-14.1. ❤️

Poissa keravankolli

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #5 : tänään kello 17:34:19 »
Tästä nyt parisen viikko, kun Anni Auringonkukan tapasin hänen Helsinki-visiitillä, ja kun nyt jo pikku hiljaa alkaa tunnekuohut tasaantumaan, ja järki juoksemaan. Niin MIHKÄÄN EN PÄÄSE NIISTÄ KANNUISTA. Eli vieroitusoireet päällä :laught:
Vaikka tässä on itellä jo ikää, ja nähny sitä sun tätä, niin rehellisyyden nimissä voin häntä suositella. On jäätävät kannut, ja seurana aivan huippu.
Kovasti tässä jo kevättä odottelee, kun silloin pitäis taas hänen tupsahtaa tänne Etelään.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa AnniAuringonkukka

• Full Member
  • Galleria (8)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #6 : tänään kello 18:07:42 »
Kiitos armahin Anna ja keravankolli  :kiss:

Ainakin palvelussani pyrin tuohon aitoon läsnäoloon... ja tissit nyt ei kyllä pysy piilossa millään ilveellä. Ihan eri puolella Suomea toki asun, mutta aina muutaman kerran vuodessa siellä etelässä käyn ihan jo muillakin asioilla. Jos HaluMoottori haluat vilkaista, että onko hakemasi meininki niin nyt on mulla naapurisivulla Lappiin ilmo aktiivisena.

Mulle on myös kehuttu Miukea, mutta itse kun en tunne niin en osaa suositella. Toivottavasti löytyy kuitenkin joku kiva paikallinen vakkari!
❄️ Pakkastalveen peuhaamista Rovaniemellä 8.1. alkaen ❄️

Poissa keravankolli

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #7 : tänään kello 18:20:34 »
tissit nyt ei kyllä pysy piilossa millään ilveellä
Tuli mieleen Leevi and the leavingisin biisi... "sinulle tehdä jos saisin sitä mitä  milloin en kehdannu kysyäkkään, ni rinnoista sua puristaisin, ku ei ne piilossa tahtoneet pysyäkkään".. :inlove:
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #8 : tänään kello 18:23:34 »
Sama vika Rahikaisella.

Mutta jos nyt edes yritän keskittyä tänne  eteläiselle pääkaupunkiseudulle, niin nuruhierontaa tarjoava Viivi on oikein mukava, mutta aika kärppänä saa olla varaamassa aikaa silloin harvoin kun niitä on tarjolla.

Karo on useammin tavattavissa. En ole itse jostain syystä vielä hänen ovelleen ehtinyt, mutta ilmoituksesta ainakin välittyy mukavan pörröinen fiilis.

RE:llä voi muuten hakea kansalaisuuden ja kuppikoon yhdistelmällä, voi silläkin tavalla katsella mitä osuu haaviin.

Poissa MarkoX

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #9 : tänään kello 19:01:38 »
Karoa voi kyllä ehdottomasti suositella..tuuhea, upea häpykarvoitus ja isot rinnat!  :inlove: Palveluita löytyy ja homma toimii.

Poissa HaluMoottori

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #10 : tänään kello 21:27:43 »
Kiitos, hyvät (ja tuhmat) immeiset. Totuuden nimessä täytyy sanoa että otsikon "paras" oli vähän extreemiä. Mukavia ja kivoja tyyppejä oli etsinnässä
« Viimeksi muokattu: tänään kello 21:35:50 kirjoittanut HaluMoottori »