Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lohjan tarjonta  (Luettu 578 kertaa)

Poissa Kielitieteilijä

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Lohjan tarjonta
« : Tammikuu 09, 2025, 15:13:01 »
Osaako kukaan vihjaista ( vaikka yv) Lohjalta pt? Tympeetä kun aina pitäis motaria suhata vähintään
kehä III-alueelle.
Matkoihin menee aikaa hirveesti suhteessa itse touhuiluun.
Olisko Lohjan thai- puolella mahiksia muuhun kuin siihen lääppimiseen ja nyrkkipanoon?
Tää maalla asuminen on kyllä ankeeta, ei vielä lampaat silti houkuta 😬
Tuskailee käsityöläinen eli oman käden taitaja

Poissa TaijaFin

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Lohjan tarjonta
« Vastaus #1 : Tammikuu 09, 2025, 19:26:45 »
^Kiertäkää alueen kollegat kaukaa tämä kaheli. Suhaa suljetulle minne kuulut. Muutit tänne ankeeseen mestaan haukkumaan ihmisiä lampaiksi. Siitä voi jotain päätellä

"minä en lampaisiin koske" kun 3 tekosyy tapaamisen perumiseen.

En edes ole Lohjalainen. Jos asuu Lohjalla on siis varmasti syntynyt täällä :laught:
Lohjalla tammikuussa

Poissa Stands

• Hero Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #2 : Tammikuu 09, 2025, 21:57:45 »
Ihan pellehän toi kielitieteilijä on.

Toivottavasti pysyy siellä missä onkin.

"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"

Poissa Kielitieteilijä

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : eilen kello 12:09:13 »
^Kiertäkää alueen kollegat kaukaa tämä kaheli. Suhaa suljetulle minne kuulut. Muutit tänne ankeeseen mestaan haukkumaan ihmisiä lampaiksi. Siitä voi jotain päätellä

"minä en lampaisiin koske" kun 3 tekosyy tapaamisen perumiseen.

En edes ole Lohjalainen. Jos asuu Lohjalla on siis varmasti syntynyt täällä :laught:
No hups ja anteeksi, Taija 🥀
En kyllä todellakaan tarkoittanut arvostella, Sinua sen enempää kuin ketään muutakaan. Kyseessä oli kertakaikkisen epäonnistunut yritys purnata hauskasti tätä välimatkaa, ei mitään muuta.
Me ei olla tavattu, itsellä mahdollisuudet niin rajalliset ja silloin kun olen ollut "irti" ei ole sinun ilmoitus ollut aktiivi. Pahoittelen oikeasti.

Standille kiitos, olen ylpeä sinusta. Pidä tuo 👍