Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suuren budjetin pillua - vinkit ja kokemukset  (Luettu 640 kertaa)

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Suuren budjetin pillua - vinkit ja kokemukset
« : eilen kello 17:29:25 »
Mikä on suurin hinta per pillu per tunti mitä olet maksanut? Hinta saa sisältää ekstroja. Kirjoittaa saa myös duo-tapaamisista, samoin kuin muista kuin tunnin pituisista tapaamisista (esim. hinnat alkaen 800€/2h ja vastaavat hinnoittelumallit).

Mitä ostit ja mikä johti ostopäätökseen? Oliko hinnalla mitään merkitystä, koetko saaneesi rahalle vastinetta? Oliko kyseessä kerran elämässä -tyylinen ostos?

Poissa mielipimppaa

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suuren budjetin pillua - vinkit ja kokemukset
« Vastaus #1 : eilen kello 17:33:37 »
400 kahdesta pillusta, ei oikein ollut hintansa väärti. (Reilusti halvemmalla sain reilusti parempaa.)

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
« Vastaus #2 : eilen kello 17:43:38 »
450€/h gfe:tä. Hintaan kuului owoa, mutta se ei vaikuttanut ostopäätökseen.

Kyseisellä pt:llä oli heittämällä kaupungin mielenkiintoisin ilmoitus, joka sai nauramaan pari kertaa ääneen. Hyvät ja monipuoliset kuvat ja pikkutuhma video julkiselta paikalta. Kuvissa vaikutti söpöltä kasvoistaan, mutta livenä tajusin että oikeasti kyseessä oli leffatason kaunotar. Ehkä se joka olisi sankarittaren nätein morsiusneito, tai vähän pienemmän budjetin leffassa sankaritar itse.

Todella ammattimainen hyvällä tavalla, huolella valmistautunut tapaamiseen ja selvästi piti työkalustaan huolta myös muuten: täydellinen kimmoisa iho ja seinä täynnä osallistumismitaleita kestävyysurheilutapahtumista. Myös joku blowjob queen -mitali, mikä vaikutti hyvinkin ansaitulta.

Oli todellakin sen arvoinen, mutta ihan hyvä että asuu lentomatkan päässä niin ei tarvitse ottaa tavaksi.

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : eilen kello 18:32:13 »
380€ 45 min Duo roolileikistä ...

... tuntihinnaksi tuo olisi siis 506€, muistin vasta äänestettyäni, että se oli vain kolme varttia, joten ääni meni väärään laariin, eikä sitä voi korjata enää.

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #4 : eilen kello 18:40:41 »
Tätä nyt ei varsinaisesti kysytty, mutta 600 €/h. Oli trio eli kolme pillua. Yksikkökustannus suhteellisen kohtuullinen, mutta kolmas pimpero oli tavallaan vähän ylimääräinen. Kahta panin, kaikkia maistoin.

Edit. Ai mut saikin kirjoittaa kimppajutuista, ettei ollu edes OT :D
« Viimeksi muokattu: eilen kello 18:45:56 kirjoittanut velihopea »

Poissa keravankolli

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #5 : eilen kello 19:07:17 »
300€/h. Oli nuorehko urheilija. Vissiin ihan "päätyönä" harrasti urheilua. Sitä en tiedä, mitä lajia, tai kuinka pärjäs lajissaan, mutta notkee oli.
Ei se kyyti niin maukasta ollu, ett toisen kerran ois siihen hintaan tavannu.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
« Vastaus #6 : eilen kello 21:40:47 »
500€ on kallein tuntihinta duosta mitä olen maksanut. Olin työmatkalla ja ostin synttärilahjaksi itselleni. Itseäni eniten kiinnostanut duo ei tällä kertaa vastannut viestiini (edellisellä reissulla aikataulu ei sopinut). Toteutuneen tapaamisen mainoksessa ensin houkutti mahdollisuus koko kolmen varsin näyttävän tytön porukkaan, mutta en muista iskikö nuukuus vai enkö vain jaksanut säätää.

Totuus kuitenkin oli että toisen tytön kuvat oli hieman imartelevat, mimmit puhui keskenään jotain slaavilaista kieltä kun pantiin, eivätkä tainneet hipaistakaan toisiaan. Odotukseni oli liian korkealla, joten jouduin puoliväkisin pitämään oman mielialan positiivisena. Lopputulos: meh, on niitä paskempiakin synttäreitä ollut.

Hinta-laatu varsin huono.

Tosta äänestyksestä ainakin yritin tehdä sellaisen että voisi vaihtaa ääntään, mutta epäonnistuinkohan sittenkin.

Poissa ThomasDundee

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #7 : eilen kello 22:27:15 »
Korkein maksamani hinta tunnin tapaamisesta oli 300 €. Maksoin silloin OWO:sta ekstraa. En voi sanoa että olisi ollut kannattavaa.
Korkein maksamani kertahinta taisi olla 460 €, kahden tunnin GFE-tapaaminen oli kyseessä.
Tykkään kiireettömästä GFE:stä ja tunti on minulle ehdoton minimikesto tapaamiselle. Oikeastaan tunti tuntuu minusta vähän liian lyhyeltä ajalta. 2 tuntia on optimaalinen ja 90 minuuttia juuri ja juuri riittävä. Viime aikoina olen kuitenkin yrittänyt opetella nauttimaan tunnin tapaamisista, niin on varaa käydä vähän useammin.

Poissa Paroni

• Full Member
« Vastaus #8 : tänään kello 00:39:32 »
1.5h triosta oon maksanut vajaa 800e, onhan se dekadenttia mutta ihan yhtä paljon siinä kerkiää panemaan per tunti.