Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: MISSS KATALINA  (Luettu 873 kertaa)

Poissa Sepi96

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
MISSS KATALINA
« : Tammikuu 11, 2025, 23:58:33 »
Naapurisivustolla kyseisellä nimimerkillä ilmoittelee ja lupaa aivan kaiken olevan mahdollista, ei muutaku viestiä ja jälleen lupaa että kaikki onnistuu ja kohtuu hintaan ja sovitaan tapaaminen.
Saavun paikalle ajoissa ja maksan sovitun summan puolesta tunnista, riisuudun rauhassa ja hän istuu sängylle ja odottaa että heti alan imeä, no minun piti sitten erikseen mainita että haluan kondomin enkä paljasta ime joka tuntui olevan kova pettymys.
No kovaa ei hänestäkään koko loppuaikana tullut vaikka kuinka imeskelin ja aina välillä sanoin että haluaisin panna häntä, no lopulta pyytää makaamaan sängylle mutta tämä johtikin vain 69 asentoon, kovasti yritti saada mut laukeemaan ja lopulta työnsin hänet päältä pois ja sanoin että haluan panna. Seuraava kysymys oli että haluaisinko että hän panee johon vastasin että minä haluan jolloin alkoi lopulta kaivamaan liukkaria, sitten pyllisti sängynreunalla ja minä tohkeissani että vihdoinkin. Aluksi hyvin hiljalleen sisään kun piteli itse kädellä ja ohjasi tahtia, no siinä kerran sain melkein koko mitalta kun alkoi työntämään pois ja lipsahti ulos, no eikun toinen yritys ja sama tulos. Sitten pyysi takaisin sängylle, lykkäsi munan suuhun ja käski itse runkata omaa.
Tässäkohtaa olin jo luovuttanut ja ajattelin että kai sitä täytyy sitten vaan itte hoitaa ja sitten alkaa piippaamaan puhelin ja alkaa kysymään maksanko lisää. Tässäkohtaa olin jo niin pettynyt että sanoin vaan että en oo maksamassa, puin ja lähdin pois sanomatta sanaakaan.
Ei voi siis missään nimessä suositella kyseistä, ellei vaan sattunut olemaan huono päivä kun kovasti plussia naapurisivustolla kumminkin on, ellei sitte ole itse ostettuja. Kuvienmukainen ihan viehättävä, hieman tummempi, isohkoilla silikoonirinnoilla ja isolla perseellä varustettu pt ja epäilisin että E-Amerikan suunnilta.
Ensimmäisen kerran jäi oikein paha mieli tapaamisesta.

Poissa Laatikkohäslääjä

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: MISSS KATALINA
« Vastaus #1 : Tammikuu 12, 2025, 08:48:41 »
Välillä näitä iskuja vaa tulee tässä harrastuksessa. Erinomaista et kirjoitit rapsaa nii jospa palveluntaso neidolla paranis

Poissa WilleW

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: MISSS KATALINA
« Vastaus #2 : Tammikuu 12, 2025, 10:14:25 »
Täysin samanlainen kokemus itsellä. Neiti vaihtaa jatkuvasti nimimerkkiä, niin vaikeaa pysyä perässä ja varoitella muita.