Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Paras tapa tavoittaa  (Luettu 4157 kertaa)

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Paras tapa tavoittaa
« Vastaus #40 : Tammikuu 10, 2025, 21:53:58 »
Jos puhelinasiointi itsessään epäilyttää niin soita vaikka treeninä kebulaan ja tilaa pizzaa itse valituilla täytteillä. Kysele vähän mitä on tarjolla ja valitse niistä. Älä valkkaa ananasta tai olet runkkari. Odota että pizza saapuu, maksa ja syö. Toista pari kertaa jos tarvii.

Varmuuden vuoksi ehkä johonkin vähän syrjäisempään kebulaan niin ei tarvii kadulla hävetä jos menee pieleen ja tilaat vahingossa sitä ananasta koska keskityit niin paljon siihen että sitä ei ainakaan saa sanoa.

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
« Vastaus #41 : Tammikuu 10, 2025, 22:06:36 »
^ ja ^^ Reps! 🤣🤣🤣
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa Livya

• Newbie
  • Galleria (3)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #42 : Tammikuu 11, 2025, 00:14:52 »
Karsastan kovasti tuota vastaamattomuutta. Itse vastaan jopa moi viesteihin vaikka niistä vain pieni prosentti johtaa itse tapaamiseen. Jokaiseen viestiin pyrin vastaamaan jotakin. Toki rupattelijat jotka ei koskaan varaa tapaamista tai alkaa tinkaamaan hinnoista menee kyllä ajan kanssa älä vastaa osioon. Muutoin saa olla aika törkeä viesti ettei mitään vastausta heru. Kummallisia pt:tä kun ei vastaa sanoisin.

Itse tykkään sopia viesteillä asiat, koska harvoin ehdin vastata puhelimeen. Toisekseen tykkään kun asiat on mustaa valkoisella. Viesteistä myös helppo tarkastaa toiveet jne. Toivottavasti siulla tärppää :)
Meri-Lapissa 😘

Poissa Hauturi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #43 : Tammikuu 11, 2025, 10:23:08 »
Kiitos kaikki! Hyviä vastauksia! Niiden rohkaisemana kerron vähän lisää mun tilanteesta. Ei ole ihan normi keikka. Meitä olisi kaksi tulijaa tapaamiseen (mukana naispuolinen puoliso). Tapaaminen olisi outcall (hotelli). Hotelli valitaan PT:n toiveiden mukaan. Puhelusta voi tulla pitkä & kokemattomalla parilla on hirveästi kysymyksiä mielessä. Kaikkia ei varmasti kannatakaan kysyä. Mutta osa on varmasti pakkokin kysyä. Esim. onko ok tuoda nainen mukana & suostuuko edes tämä olemaan naisen kanssa. Ai niin ja jos ei vastaa puhelimeen niin mitäs sitten? Takaisin tuskin soitellaan joten täytyy varmaan soitella noin tunnin päästä uudelleen.

Poissa gorth

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #44 : Tammikuu 11, 2025, 11:05:24 »
Jos kauheen monitahoinen kuvio ja meinaa jännittää, niin ettei puhelimessa saa selvitettyä / kerrottua toiveikas.

Nakkaa maililla saat niin seikkaperäisesti ja tarkasti kerrottua asiasi, ilman pelkoa jäätymisestä ja sitten lopun viimein soittele ja sovi puhelun yhteydessä loppuunsa.

Osan PT kanssa pystyt mailissa / viesteinkik asiat sopimaan.

Poissa Ratto_Poika

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #45 : Tammikuu 11, 2025, 16:34:51 »
Nyt kun olet itsekkin huomannut miten hankala on kotimaisia tavoittaa, niin et varmaan enää ihmettele miksi ulkolaisten palveluja iso osa ihmisistä mielummin käyttää? Yhteydenpito toimii paremmin, ja hinta-laatu myös ulkolaisilla pääsääntöisesti parempaa. Tottakai aina löytyy poikkeuksia puolin ja toisin. Mutta mene RE valitse mieluisat palvelut ja kontaktoi pt. Väitän, että viimeistään toka yhteydenotto tuottaa tuloksen

Poissa Kielitieteilijä

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #46 : Tammikuu 11, 2025, 19:58:10 »
Tuliko täällä jo esille että se vastaus viipyy joskus?
Jos siis ehdotat tapaamista vaikka asiallisestikin lyhyellä varoajalla, mahdollisesti vastaanottaja lukee sen jo ehdottamasi ajan mentyä?
Itse suosin sp silloin kun se on tarjolla ja kyselen vähintään vrk etukäteen yksityiskohtia ja tietty esittelen itseäni ja toiveitani.
Enpä muista että olis suomalainen jättänyt vastaamatta 🤗
Toivottavasti pääset pian tavoitteseen, tsemppiä 👍

Poissa Livya

• Newbie
  • Galleria (3)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #47 : Tammikuu 11, 2025, 20:14:51 »
Tuliko täällä jo esille että se vastaus viipyy joskus?
Jos siis ehdotat tapaamista vaikka asiallisestikin lyhyellä varoajalla, mahdollisesti vastaanottaja lukee sen jo ehdottamasi ajan mentyä?
Itse suosin sp silloin kun se on tarjolla ja kyselen vähintään vrk etukäteen yksityiskohtia ja tietty esittelen itseäni ja toiveitani.
Enpä muista että olis suomalainen jättänyt vastaamatta 🤗
Toivottavasti pääset pian tavoitteseen, tsemppiä 👍

Tää on kyllä kanssa tärkeä. Useimmilla asiakkailla unohtuu se fakta että myös pt:llä on elämä. Siihen voi kuulua harrastuksia, ruuan laittoa, siivousta, pyykin pesua, ystävien ja perheen näkemistä ja muuta normaalia mitä ihmiselämään kuuluu. Toki kiertueella eri juttu. Joka tapauksessa jos ei ole kiertueella juuri silloin, lyhyen varoajan tapaamiset on joskus tosi hankala saada onnistumaan. Arvostan itse suuresti niitä jotka pyytävät aikaa jo edeltävänä päivänä tai jopa aikaisemmin. Helppo sopia, raivata kalenteri sieltä tyhjäksi ja olla parhaana mahdollisena itsenään läsnä.  :)
Meri-Lapissa 😘

Poissa DeiDei

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #48 : Tammikuu 11, 2025, 20:50:04 »
Onko soittaminen tuttua?

Joo. Jotenkin ihmetyttää ihmisten halu nykyään kysellä kaikkea mahdollista kirjoittamalla, kun itselläni on helpompi puhua. Ymmärrän jos ihminen on ihan saatanallinen änkyttäjä tms. niin silloinhan tuo viestipelleily on ihan ok.

Jossain Torissa jonkun tavaran voi tosiaan ostaa tapaamatta tai turisematta myyjän kanssa.

Seksiä tai autoa harvemmin voi, joten ei voi muutakun ihmetellä kuinka vaikeaksi ihmiset elämänsä tekevät.

Poissa JuliaK

• Hero Member
  • Galleria (17)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #49 : Tammikuu 11, 2025, 21:00:17 »
Kiitos kaikki! Hyviä vastauksia! Niiden rohkaisemana kerron vähän lisää mun tilanteesta. Ei ole ihan normi keikka. Meitä olisi kaksi tulijaa tapaamiseen (mukana naispuolinen puoliso). Tapaaminen olisi outcall (hotelli). Hotelli valitaan PT:n toiveiden mukaan. Puhelusta voi tulla pitkä & kokemattomalla parilla on hirveästi kysymyksiä mielessä. Kaikkia ei varmasti kannatakaan kysyä. Mutta osa on varmasti pakkokin kysyä. Esim. onko ok tuoda nainen mukana & suostuuko edes tämä olemaan naisen kanssa. Ai niin ja jos ei vastaa puhelimeen niin mitäs sitten? Takaisin tuskin soitellaan joten täytyy varmaan soitella noin tunnin päästä uudelleen.

Itse pystyisin helposti sopimaan tämän tyylisen tapaamisen parilla säpolla
Nokialla 24.-26.1.

Poissa Kunnollinen Tullimies

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #50 : Tammikuu 12, 2025, 09:02:19 »
Isoilla pojilla on nimikin ilmiölle, missä palveluntarjoajan tavoittaminen on vaikeaa; temppurata. Kaikki turskat ei pysty kulkemaan temppurataa kompuroimatta läpi. Ne jotka temppuradan läpäisee, joutuu tekemään erilaisia, joskus jopa typeriä tempauksia.

Paljon puhutaan runkkariturskista, mutta kuka puhuisi runkkaripalveluntarjoajista? Runkkarit on niitä, jotka tuhlaa toisten aikaa. Palveluntarjoajakin voi olla runkkari ja yllättävän paljon näitä on, mutta niistä ei puhuta niin paljoa kuin runkkariturskista. Ei jaksa alkaa tarinoimaan tässä enempää.

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #51 : Tammikuu 12, 2025, 09:51:16 »
Isoilla pojilla on nimikin ilmiölle, missä palveluntarjoajan tavoittaminen on vaikeaa; temppurata. Kaikki turskat ei pysty kulkemaan temppurataa kompuroimatta läpi. Ne jotka temppuradan läpäisee, joutuu tekemään erilaisia, joskus jopa typeriä tempauksia.

Paljon puhutaan runkkariturskista, mutta kuka puhuisi runkkaripalveluntarjoajista? Runkkarit on niitä, jotka tuhlaa toisten aikaa. Palveluntarjoajakin voi olla runkkari ja yllättävän paljon näitä on, mutta niistä ei puhuta niin paljoa kuin runkkariturskista. Ei jaksa alkaa tarinoimaan tässä enempää.

RPT tunnistaa tästä: "se lukee siinä kolmen A4 sivun pituisessa ohjeistuksessa."
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #52 : Tammikuu 12, 2025, 09:56:54 »
Äkkiseltään luulis, että kun vaivautuu lukemaan ilmoituksen, niin ei tuhlaantuisi kenenkään aikaa (mikäli siis ilmoituksesta selkeästi käy ilmi yhteydenottotavat). Mut tämähän olisi aivan liian helppoa. Mä oon vastannut tällä vkolla muistaakseni yhteen ainoaan viestiin, muihin en. Koska ne ei ole täyttäneet ilmoituksessa mainittuja speksejä, joita on vain kolme (ikä, julkinen Fonectanro, puhelut vain sovitusti).

Joskus oon vastaillut niillekin, joilla ei speksit täyty. Ilmoittanut siis lyhyesti syyn, miksen ota asiakkaaksi. Mutta näistä on yleensä seurannut loputon tekstarirumba, jossa joudun perustelemaan syitäni ja lopputulemassa mut haukutaan prepaidista anonyymisti milloin mitenkin. On vaan niin paljon helpompaa olla vastaamatta, kuin tuhlata aikaansa lukutaidottomiin ihmisiin.
*pikkuPullea mature*

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #53 : Tammikuu 12, 2025, 11:10:48 »
Onko soittaminen tuttua?

Joo. Jotenkin ihmetyttää ihmisten halu nykyään kysellä kaikkea mahdollista kirjoittamalla, kun itselläni on helpompi puhua. Ymmärrän jos ihminen on ihan saatanallinen änkyttäjä tms. niin silloinhan tuo viestipelleily on ihan ok.

Jossain Torissa jonkun tavaran voi tosiaan ostaa tapaamatta tai turisematta myyjän kanssa.

Seksiä tai autoa harvemmin voi, joten ei voi muutakun ihmetellä kuinka vaikeaksi ihmiset elämänsä tekevät.
Kyllä on karjuilla nykyään vaikeaa. Olen seurannut Karjujen evoluutiota ja käyrä on aika huolestuttava.

-ei saada pillua siviilissä - ei saada pillua tai tapaamista aikaiseksi huoralta - tumputetaan onlyfansissä/osa Karjuista blokataan sielläkin-

Minne tämä juna on menossa?
KäteenHeiluttaja

Poissa gorth

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #54 : Tammikuu 12, 2025, 11:16:26 »
Onko soittaminen tuttua?

Kyllä on karjuilla nykyään vaikeaa. Olen seurannut Karjujen evoluutiota ja käyrä on aika huolestuttava.

-ei saada pillua siviilissä - ei saada pillua tai tapaamista aikaiseksi huoralta - tumputetaan onlyfansissä/osa Karjuista blokataan sielläkin-

Ilman jarruja…

Poissa häkkisen isa

• Newbie
« Vastaus #55 : Tammikuu 12, 2025, 11:38:45 »
^ Arvostan. Kuten elämässä yleensäkkin, niin asiat saa kokemuksieni mukaan helpoimmin hoidettua vajaan 2 minuutin puhelulla, kuin sadalla typerällä teksti- sp- tms. viestillä.

tälleen kun itse mietin omaa viestihistoriaani, huomattava osa mun onnistuneista tapaamisista on sovittu yleensä muutamalla sähköpostilla, joiden sisältö on seuraava:

turska: hei, näin sun ilmoituksen naapurissa, kerrotko lisää
meikä: joo! tässä on mun hinnasto, ehdot, vapaat ajat ja ohjeet ajanvaraukseen
turska: kiitos, varaan ajan huomiselle kello 13, 60 minuuttia, ottaisin anaalin lisäpalveluna, tässä puhelinnumero
meikä: kiitos! saat osoitteeni tänään illalla

tai vaihtoehtoisesti tekstarilla

turska: hei, näin sun ilmoituksen tosiessissä, haluaisin varata ajan huomiselle kello 13, 60 minuuttia, ottaisin anaalin lisäpalveluna
meikä: kiitos, varataan! saat osoitteeni tänään illalla

siitä tulee sadan viestin ketju kun viestittely on enemmänkin

turska: hei, näin sun ilmoituksen
meikä: no moikka, tässä on mun hinnasto, ehdot, vapaat ajat ja ohjeet ajanvaraukseen
turska: saako sua suudella
meikä: lukee mun ekassa sähköpostissa, saa
turska: okei, sopiiko anaali
meikä: sekin lukee mun ekassa sähköpostissa, sopii
turska: maksaako se ekstraa
meikä: sekin lukee mun ekassa sähköpostissa, kyllä
turska: okei, sopisko sulle huomenna
meikä: myös mun vapaat ajat on mun ekassa sähköpostissa, huomiselle on aikoja
turska: olisko iltapäivällä vapaata
meikä: on, kuten ekassa sähköpostissa lukee, monelta
turska: no oisko vaikka yhdeltä
meikä: juu, se on vapaa, kuinka pitkä aika
turska: 60 minuuttia
meikä: ok, saanko numerosi
turska: tässä numeroni
meikä: ok, varataan, saat osoitteeni illalla

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
« Vastaus #56 : Tammikuu 12, 2025, 11:40:46 »
^ Missä manaatti?

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
« Vastaus #57 : Tammikuu 12, 2025, 11:41:46 »
Onko soittaminen tuttua?

Vaikea olla karju jos on 35 vuotta sitten lankapuhelimessa kysynyt Tapsan mutsia leikkimään kun se kuullosti ihan Tapsalta.

Ehkä jos se olisi suostunut.

Poissa häkkisen isa

• Newbie
« Vastaus #58 : eilen kello 19:48:17 »
^ Missä manaatti?

tässä kohtaa en aatellut sekoittaa perehtymättömiä mainitsemalla sitä, mutta kyllä, se yleensä sisältyy onnistuneeseen viestittelyyn :D