Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hyvää tarkoittavat kysymykset jotka kannattaa jättää kysymättä  (Luettu 2950 kertaa)

Paikalla AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
Ajattelin tän päivän asiakasviestinnän inspiroimana avata tälläisen aiheen, josta mahdollisesti joku kokemattomampi turska voi oppia jotain.

On kysymyksiä joita helposti tulee esitettyä palveluntarjoajalle joko vain jutellakseen niitä näitä, tai osoittaakseen olevansa kiinnostunut esim tämän turvallisuudesta hyvällä tavalla. Ongelma kuitenkin on, että nämä kysymykset tarkoittavat meille jotain ihan muuta. Alla muutamia esimerkkejä:

"Tuletko kaupunkiin autolla vai julkisilla" Seksityöntekijälle tämä näyttäytyy tiedusteluna jonka avulla voi arvioida sitä, kuinka helposti tämä pääsee tai ei pääse pakoon mahdollista ryöstäjää tai raiskaajaa.

"Onko sinulla ystäviä tai sukulaisia kaupungissa?" Tämä kääntyy Suomi-horo-Suomi sanakirjalla muotoon "Onko sinulla turvahenkilöä lähellä?" Eli toisin sanoen, kuinka helppo on ryöstää tai pahempaa ilman, että jää kiinni heti.

"Majoitutko hotellissa vai vuokra-asunnossa?" Ymmärrän että tämä saattaa ihan syystäkin kiinnostaa asiakasta, mutta tämä jälleen kerran näyttää tältä puolelta katsottuna keinolta arvioida potentiaalisen ryöstön tai pahemman toteuttamisen mahdollisuuksia ja siitä kiinni jäämisen todennäköisyyksiä.

Tänään esimerkiksi kävi niin, että henkilö joka kysyi nämä asiat sen jälkeen, kun tapaamisen aika oli jo sovittu, saikin nimensä perään merkin 🚩🚩 ajanvarauskalenterissani. Joku olisi tässä kohtaa jo perunut sovitun tapaamisen. Itse jäin tarkkailemaan tilannetta, mutta on selvää että henkilö on mahdollisesti turvallisuusriski. Tai sitten vain todella ajattelematon.

Sitten on se yksi kysymys, jota ei ikinä kannata kysyä seksityöntekijältä: "onko sinulle koskaan sattunut mitään pahaa tässä työssä?". Tämä esitetään varmasti hyvät mielessä, mutta ei lainkaan ymmärretä sitä, että jos vastaus olisi "kyllä" niin PT ei sitä asiakkaalle kertoisi, mutta pahimmassa tapauksessa eläisi mielessään läpi pahimmat traumansa sillä sekunnilla kun tuo kysymys asiakkaan suusta tulee.

Kuvittele tilanne, että olisit hyvää tarkoittaen esittänyt tämän kysymyksen kesken GFE-tapaamisen sellaiselle PT:lle, joka onkin pahoinpidelty, ryöstetty tai raiskattu työssä. Kuvittele minkälainen mielentila tällä PT:llä olisi jatkaa hymy huulilla kepeästi suloista GFE-söpöilyä samalla, kun nuo kokemukset nousevat pintaan kysymyksen takia.

Ja mitäpä jos PT vastaisikin rehellisesti, siinä samalla sinun palvellen, ja kertoisi ne karmeat kokemuksensa. Kyllä aivan varmasti lässähtäisi tunnelma siinä asiakkaallakin ja jäisi tosi paska olo ainakin kaikilla niillä jotka ovat varustettuja normaalilla empatiakyvyllä.

Minultakin on tuo kysymys kysytty monta kertaa. Joka kerta olen vastannut hymyillen "Ei onneksi, mulla on ollut pelkästään kivoja asiakkaita."
❤️ Turku 13.-15.1. ❤️

Poissa Pertti Ström

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Majoitutko hotellissa vai vuokrakämpässä on ihan asiallinen kysymys. Muut saa jäädä kysymättä. Itse en ole ikinä nauttinut hutsu visiiteistä hotellissa.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 12, 2025, 21:07:52 kirjoittanut Pertti Ström »
Make Russia small again

Poissa Livya

• Newbie
  • Galleria (3)
  • * Kelpo kaveri
Nää on tosi hyviä pointteja. Myös kysymys onko siulla auto käytössä on miusta vähän hassu, kun tarjoan kuitenkin suhteellisen laajalla alueella liikkuvaa outcall palvelua ja tällä alueella ei ole kunnollista julkista liikennettä. Myös kysymyksen mihin jätit auton, on miusta ikävä. Jätän auton piiloon ihan tarkoituksella yksityisyyden ja turvallisuuden takia.
Meri-Lapissa 😘

Poissa STT

• Hero Member
Majoitutko hotellissa vai vuokrakämpässä on ihan asiallinen kysymys. Muut saa jäädä kysymättä. Itse en ole ikinä nauttinut hutsu visiiteistä hotellissa.

Mitä ihmettä poka sillä tiedolla tekee? Varaa ajan ja saa osoitteen, menee sinne. Se nyt on ihan sama, onko se hotelli vai ei? Ja onhan niitä vaihtoehtoja, kaikenmaailman airbnb, omistus/vuokra jne. Ja ottihan joku vastaan myös asunto-autossa.

Poissa Pertti Ström

• Full Member
Ainakin minun tarvii tietää.En halua mennä seikkailemaan hotelleihin. Tosin tunnen kaupunkini niin hyvin, että hotelli ei pääse yllättämään.
Make Russia small again

Poissa Penaattori

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
"Tuletko kaupunkiin autolla vai julkisilla" Seksityöntekijälle tämä näyttäytyy tiedusteluna jonka avulla voi arvioida sitä, kuinka helposti tämä pääsee tai ei pääse pakoon mahdollista ryöstäjää tai raiskaajaa.
Täh?  ???
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa MikaM

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää

Jos en olisi itse pystynyt selvittämään, miten tapaamispaikalle pääsee kesälle järkevästi alle tunnissa, tapaaminen olisi jäänyt väliin. Autosta sen verran, että ainakin Helsingin keskustassa on alueita, joissa on haastavaa löytää parkkipaikka. Siksi vinkki parkkipaikoista voi olla olennainen. Eräs harrastejärjestö harkitsi pelipaikkansa siirtoa Helsingin esikaupungista Helsingin keskustaan. Minulle oli yllätys, kuinka monelle harrastajalle "ilmaiset" parkkipaikat olivat tärkeitä. Kun luovuin aikanaan autosta, niin minulle tämä muuttuja ei ollut olennainen.

Olisi myös kiva vinkata, jos pelipaikan eteen pääsee nopeasti. Piti itse keksiä, käytä runkolinjaa X00, joka lähtee Steissiltä. Pysäkiltä tien yli, niin olet perillä. Talvella on liukkaat kelit, joten kävelymatkan pituudella voi olla asiakkaalle merkitystä.

Paikalla AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi

Jos en olisi itse pystynyt selvittämään, miten tapaamispaikalle pääsee kesälle järkevästi alle tunnissa, tapaaminen olisi jäänyt väliin. Autosta sen verran, että ainakin Helsingin keskustassa on alueita, joissa on haastavaa löytää parkkipaikka. Siksi vinkki parkkipaikoista voi olla olennainen. Eräs harrastejärjestö harkitsi pelipaikkansa siirtoa Helsingin esikaupungista Helsingin keskustaan. Minulle oli yllätys, kuinka monelle harrastajalle "ilmaiset" parkkipaikat olivat tärkeitä. Kun luovuin aikanaan autosta, niin minulle tämä muuttuja ei ollut olennainen.

Olisi myös kiva vinkata, jos pelipaikan eteen pääsee nopeasti. Piti itse keksiä, käytä runkolinjaa X00, joka lähtee Steissiltä. Pysäkiltä tien yli, niin olet perillä. Talvella on liukkaat kelit, joten kävelymatkan pituudella voi olla asiakkaalle merkitystä.

Siis tarkoitin tässä että asiakas kysyy pt:ltä onko tämä tulossa autolla vai julkisilla. Se ei mun mielestä liity tähän?
❤️ Turku 13.-15.1. ❤️

Paikalla AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
Täh?  ???

Saattoi ehkä olla kaukaa haettua tai kärjistystä, mutta kyllähän sitä stalkkeri haluaa tietää mikä on PT:n auto jotta voi stalkata rekisterikilven avulla hänen yksityisasioista. Kaikkea on koettu ja nähty tällä alalla.
❤️ Turku 13.-15.1. ❤️

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Taas kuulostaa kriisiltä...
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Paikalla AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
Taas kuulostaa kriisiltä...

Antaako tämä kommentti minkäänlaista lisäarvoa keskusteluun?
❤️ Turku 13.-15.1. ❤️

Poissa ThomasDundee

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Ajattelin tän päivän asiakasviestinnän inspiroimana avata tälläisen aiheen, josta mahdollisesti joku kokemattomampi turska voi oppia jotain.

Kiitos avauksesta. Herättää ajatuksia. Olisin itse saattanut ihan ajattelemattomuuttani heittää minkä tahansa näistä kysymyksistä. Uskon kyllä, että tämän alan pt:t joutuvat olemaan jatkuvasti tuntosarvet ojossa potentiaalisesti vaarallisten tyyppien varalta, enemmän kuin me turskat pystymme tajuamaankaan.

Poissa Livya

• Newbie
  • Galleria (3)
  • * Kelpo kaveri
Täh?  ???

Saattoi ehkä olla kaukaa haettua tai kärjistystä, mutta kyllähän sitä stalkkeri haluaa tietää mikä on PT:n auto jotta voi stalkata rekisterikilven avulla hänen yksityisasioista. Kaikkea on koettu ja nähty tällä alalla.

Ei omasta mielestäni ole lainkaan kaukaa haettua. Kaikenlaista tällä alalla näkee ja kuulee ja auton salaaminen on hyvä varotoimi juurikin pahimpien stalkkereiden varalle.
Meri-Lapissa 😘

Poissa tane

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Hotellissa en itsekään välitä yleensä käydä. Henkilökunta seuraa, aulassa odottelua, kameroita joka puolella, todennäköisesti eivät halua tällaista toimintaa sinne, ...

Toki sen osoitteen kun saa niin siitä voi viimeistään kysyä jos näyttää hotellilta. Sitten voi päättää käykö silti jos oikein himottaa vielä jostain syystä..

Muut kysymykset tuossa on vähän outoja alkaa esittämään. Jos nyt oikein vakkari olisi niin voisi varmaan jossain vaiheessa tulle puheeksi, mutta ei nyt yleisesti.

Poissa mattssonni

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
Se nyt on ihan sama, onko se hotelli vai ei?

No ei se ainakaan minulle ole ihan sama. Haluan kyllä tietää etukäteen minkätyyppiseen paikkaan olen menossa. Ja hotelliin mennään hieman eri tavalla kuin asuntoon. Ja omakotitaloon mennään eri tavalla kuin kerrostalo-asuntoon. jne. Valistunut turska tekee etukäteistä riski-/uhka-arviota siinä missä myyjäkin, ja paikan tyyppi on osa kokonaisarviota.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Pekonen

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Tämäpä juuri. Muistan useamman kerran kun tällainen maalaispoika lähti kaupunkireissulle ja ajatteli käydä huorissakin niin pahin oli jokin Scandic-hotelli tai vastaava, siellähän hipsit aulan läpi, hissi saattoi vaatia koodin tai jopa avainkortin, huoran huone oli jossain perimmäisessä siivessä ja kun pääsit perille huora ei vastaa, lähdet pois niin vartin päästä tulee viestiä "Nyt voi tulla", tulet takaisin aulaan niin joku henkilökuntaan kuuluva tulee kysymään "kuinka voin auttaa? " ja kun käytävillä olevia valvontakameroita hermostuneesti vilkuillen viimein pääset huoran huoneeseen, niin ovelle koputetaan että voimmeko tulla siivoamaan.
Eli kyllä, on sillä suuri merkitys turskalle onko huora hotellissa vai asunnossa.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 13, 2025, 05:01:39 kirjoittanut Pekonen »
Tuohivirsupersu ja toksinen setämies.
Suomen kansa on tolkuttoman typerää porukkaa.

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (53)
Minä olen kysynyt toisinaan asiakkaalta tuleeko hän julkisilla vai omalla autolla.
Parkkipaikasta ja tien neuvomisesta kyse.
Olenko nyt vaaraksi asiakkaan anonyymiudelle. Stalkkaan auton rekisterinumeron ja etsin tiedot? *miettii*

Moni kysymys liittyy ns small talkiin. Harmitonta jutustelua ja jännityksen poistoa.
Joillekin miehille soittaminen palveluntarjoajalle on vaikeaa. Silloin he eivät ole järkeviä ja loogisia vaan juuri tuollaista mitä ei olisi hyvä sanoa. Mitä ensimmäisenä tulee mieleen, se sanotaan. Oli järkevää tai ei.
kuvagalleria
*** Helsingissä****

Poissa Pekonen

• Sr. Member
Se ei asiakkaalle kuulu missä huoran auto on ellei sitten aikomus ole panna siinä autossa.
Tällaista kyselevä ihan taatusti haluaa saada huorasta lisätietoja rekisterinumeron kautta.
Muuta syytä en keksi miksi huoran auto muuten kiinnostaisi.
Tuohivirsupersu ja toksinen setämies.
Suomen kansa on tolkuttoman typerää porukkaa.

Poissa keravankolli

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
Mulle ainakin on kiva tieto se, että tuleeko pt outcall keikalleen autolla, vai julkisilla. Opastuksen kannalta. Juna-asemalta saa kävellä ihan tuntuvasti, silloin yleensä olen tarjonnu noutopalvelua, bussi tulee melkein oven pieleen.
Sama homma toi incall majoitus... Hotelli vs "oma kämppä" tms. Onhan se vissi ero sisäänmenossa, varsinkin jos hotelli on oikea hotelli respoineen.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa JuliaK

• Hero Member
  • Galleria (17)
  • ****** Rakastajien aatelia
Hyvä avaus!
Samaan kastiin menee utelut siitä ollaanko kahden vai onko asunnossa muita. Tämä näyttäytyy helposti pt.lle uhkana, vaikka asiakas kysyisi tätä oman turvallisuutensa ja yksityisyytensä puolesta.
Nokialla 24.-26.1.