Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hyvää tarkoittavat kysymykset jotka kannattaa jättää kysymättä  (Luettu 2926 kertaa)

Poissa samuel

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Tuo Violan pointti, että miehet hermostuksissaan usein möläyttävät ties mitä pitää hyvin paikkansa. Pt ei tietysti uuden asiakkaan kohdalla varsinkaan voi tietää, onko siitä vai muusta kyse. Toki hermostuneisuuden saattaa huomata muustakin. Varmaan myös se, että minkä kautta tietoja kysellään vaikuttanee, kuten Viveca kertoi. Ihan eri asia varmasti, jos kysytään prepaid liittymällä tai ihan omalla liittymällä.

Itse suosin kirjallista yhteydenpitoa. Ei tule möläyksiä niin paljon. En muista, koska viimeksi olisin soittanut pt:lle. Nykyään wa taitaa yleensä ajaa asian. Osoitekin kirjallisena on aina selkeämpi.

Katu yleensä riittää tiedoksi ja tarkemmat ohjeet sitten sinne päästyä. Nämäkin mielellään kirjallisesti. Tässä kohdin en kyllä enää haluaisi, että pt viivyttelee yhtään. Siinä kadulla ei ole kiva hortoilla puhelin kourassa odotellen vastausta. Mieluusti haluaa pikaisesti sisään pois silmistä saavuttuaan paikalle. Minulla oli esim tapaus lähiaikoina, kun ohje oli kadulle, jossa asuu kaksi tuttavaani. Pelkäsin jo, että osuuko samaan taloon vielä tai jopa samaan rappuun. Vielä, kun pt:llä oli jutut hieman kesken, kun oli juuri vasta saapunut, niin jouduin vielä seisoskelemaan alaovella. Siinä miettii kuinka osaisi olla niin, että kukaan ei huomaa eikä tunnista.

Hotellin olleessa kyseessä, johon on respa, niin siinä tapauksessa olisi hyvä olla myös hyvissä ajoin ohjeet toiminnasta. Siinä hotellin edustalla pyörivä hermostuneen oloinen mies puhelin kourassa ei ole etu kenenkään suunnasta. Onneksi näitä paikkoja nykyään aika vähän käytetään.

Se, millä pt on kaupunkiin saapunut ei ole tarvittavaa tietoa, jos incall kyseessä. Outcallella en ole käyttänyt ja ole käyttämässä, mutta voisin ajatella, että auton parkkeeraamisesta voisi hyvä antaa joku neuvo esim tyyliin "sinne ei ainakaan kannata yrittää siihen aikaan" tai harvempaan asutulla seudulla voisi antaa ohjeen, miten parkkeerata niin, että ei herätä vaikkapa naapurien huomiota. Se, että noudattaako pt ohjeita on sitten hänen valintansa.

Oletko yksin kysymys on vähän kinkkinen. Siinä on äkkiä vähän kyse kummankin turvallisuudesta. Itse olen kyllä saanut tiedon etukäteen, jos talossa on ollut esim mies paikalla. Tämä on ihan ok, kun se kerrotaan eikä muuten punaliput heilu. Yllätyksenä ei välttämättä kiva. Ulkomaisten kohdalla asunnossa on saattanut törmätä toiseen hupsuun, mutta heillä ei ole ollut samaan aikaan asiakasta, mikä on ollut siinä tapauksessa ok.

Vieraissa paikoissa ottaa kyllä mieluusti parkkivinkkejä vastaan. Joskus myös ulkopaikkakuntalainen pt on kysynyt, mihin sain parkkiin, jotta osaa tarvittaessa vinkata.

Summa summarum. Yleensä kysymykset varmasti liittyvät siihen, että käytännön jutut sujuisivat ilman kommelluksia tai ovat kömpelöä smalltalkia. Se yleinen mielikuva on varmasti se ratkaisevin, eikä jokin yksittäinen kysymys. Joku kysymyspatteri on sitten jo eri asia. Siitä silti jo se yleinen mielikuva jo syntyykin puolesta tai vastaan. Pt: n henkilökohtaiset jutut ei kuulu keskusteluun ellei hän johdata niihin ja itse ole valmis siihen keskusteluun. Monet kysyy kaikenlaista. Yleisin tuntuu olevan, olenko varattu. Monet lisää kyllä, että ei tarvitse vastata. Se toki on turha lisäys. Asiakas toki vastaa tai on vastaamatta siihen, mitä lystää.

Poissa MikaM

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Katu yleensä riittää tiedoksi ja tarkemmat ohjeet sitten sinne päästyä. Nämäkin mielellään kirjallisesti. Tässä kohdin en kyllä enää haluaisi, että pt viivyttelee yhtään. Siinä kadulla ei ole kiva hortoilla puhelin kourassa odotellen vastausta. Mieluusti haluaa pikaisesti sisään pois silmistä saavuttuaan paikalle. Minulla oli esim tapaus lähiaikoina, kun ohje oli kadulle, jossa asuu kaksi tuttavaani. Pelkäsin jo, että osuuko samaan taloon vielä tai jopa samaan rappuun. Vielä, kun pt:llä oli jutut hieman kesken, kun oli juuri vasta saapunut, niin jouduin vielä seisoskelemaan alaovella. Siinä miettii kuinka osaisi olla niin, että kukaan ei huomaa eikä tunnista.

Asennekysymys, pervona tämä muiden ihmisten tapaaminen ei minua haittaa, koska pystyn säilyttämään pokkani ja käyttäydyn aivan normaalisti. Muutaman kerran olen käynyt talossa, jossa on sata asuntoa.

Ensimmäisellä kerralla minut haettiin alhaalta ja emme PT:n kanssa törmänneet talon asukkaisiin.

Toisella kerralla PT tullessa ovelle hakemaan minua, niin aulassa oli kaksi eri seuruetta, joista toinen meni juuri hissiin ja toinen odotti hissiä. Kun nämä olivat menneet hissiin, niin otimme kolmannen hissin. Tämä sitten pysähtyi seuraavalle tasanteelle, jossa oli kaksi naista. Ilmeisesti olin niin pelottavan näköinen, että naiset jäivät odottamaan seuraavaa hissiä.

Kolmannella kerralla aulassa ei ollut ketään, mutta tasanteelta hissiin tuli kaksi lasta, jotka olivat juuri lopettaneet pihaleikkinsä.

Minusta kerrat kaksi ja kolme olivat hauskoja esileikkejä. Vaikka PT oli pukeutunut suhteellisen tyylikkäästi, niin olisi vaatinut aika rohkeata johtopäätöstä asukkailta siitä, mitä oven takana tulee tapahtumaan.

Kadulla odottaminen ei ole kivaa varsinkaan kylmässä säässä. Siksi olisi hyvä tietää, onko paikan lähellä jokin kauppa tai vastaava, jossa voi odotella peliajan alkamista.

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Viola saatoi osua aika lähelle taas kerran. Täytyy muistaa että meidän soomipoikien vahvuus ei keskimäärin ole small talkki. Siihen kun lisää pienen hermostuneisuuden niin ihan varmasti tulee kaikenlaisia pikkutöksähtelyitä ja mokia. Näissäkin kannattaa ottaa olosuhteet huomioon ennen kuin jännityksestä kankea asiakas heitetään niskaperseotteella ulos  ;D

Paikalla AnniAuringonkukka

• Full Member
  • Galleria (8)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Ei pitäisi asiakkaan edes joutua kyselemään että hotelli vai asunto. Onhan tuolla nyt niin monelle väliä, että tiedon pitäisi olla näkyvillä jo ilmoituksessa tai ihan viimeistään infoviestissä.
❄️ Levillä AnnaVonB:n kanssa viikolla 13❄️

Poissa Pekonen

• Sr. Member
Viola saatoi osua aika lähelle taas kerran. Täytyy muistaa että meidän soomipoikien vahvuus ei keskimäärin ole small talkki. Siihen kun lisää pienen hermostuneisuuden niin ihan varmasti tulee kaikenlaisia pikkutöksähtelyitä ja mokia. Näissäkin kannattaa ottaa olosuhteet huomioon ennen kuin jännityksestä kankea asiakas heitetään niskaperseotteella ulos  ;D
Pittee paikkansa.
Hermostuneena sönkkääminen antaa varmaan helposti väärän kuvan varsinkin jos vastaanotolle pyrkivä turska on muutenkin arka puhumaan ja varsinkin naisille.
Muistan kun aikoinaan virolainen Carmen, tai myöhemmin miss Carmen, kysyi minulta että olenko jännittynyt ja sitten vielä että oletko ennen ollut naisen kanssa johon molempiin sain jotenkuten änkytetyksi että kyllä. Carmenin vartalo ja perse vaan oli niin tolkuttoman hyvän näköinen.
Carmen oli aivan ihana huora. Tapasin hänet sittemmin monta kertaa vuosien varrella.
Toivottavasti hänelle kuuluu hyvää nykyään.
Tuohivirsupersu ja toksinen setämies.
Suomen kansa on tolkuttoman typerää porukkaa.

Poissa Kielitieteilijä

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Tosi hyvä kirjoitus Annalta 🌹
Itse tykkään ottaa yhteyttä txt tai sp ja oma ulosanti vaan on sellainen että minut on helppo ymmärtää väärin... Pani miettimään asioita enemmän pt.n puolelta 😘

Poissa mattssonni

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
Ei pitäisi asiakkaan edes joutua kyselemään että hotelli vai asunto. Onhan tuolla nyt niin monelle väliä, että tiedon pitäisi olla näkyvillä jo ilmoituksessa tai ihan viimeistään infoviestissä.

Juuri näin. Upeaa, että joku pt kirjoitti tämän, kiitos. Ja jälleen kehut Annille - tässä jälleen esimerkki siitä, miten Anni ymmärtää asiakasnäkökulmaa ja on siksi asiakaspalveluasenteeltaan alan aatelia.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa tuktuk

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Tätä ketjua lukiessa aloin pitämään ihmeenä että ylipäätään kukaan on ottanut minut vastaan.
Olen nimittäin sen verran hermoilevaa sorttia että kieli tuntuu liimautuvan kurkkuun ensimmäistä kertaa soittaessa.  Kuulosta siinä nyt sitten kovin luottamusta herättävältä ja esitä vaan niitä fiksuja kysymyksiä.

Poissa Turuntyttö

• Sr. Member
  • Galleria (5)
  • ****** Rakastajien aatelia

Juuri näin. Upeaa, että joku pt kirjoitti tämän, kiitos. Ja jälleen kehut Annille - tässä jälleen esimerkki siitä, miten Anni ymmärtää asiakasnäkökulmaa ja on siksi asiakaspalveluasenteeltaan alan aatelia.

Tämä kysymys on toki täysin ok ja ymmärrettävä, jos pt on tulossa vierailulle kaupunkiin ja haluat/tarjotaan incallia. Jos taas kyse outcallista, ei pitäisi pt:n majoituspaikalla olla mitään väliä.

Monesta viestistä täällä tuntuu puuttuvan niitä ns. taustatietoja, että missä tilanteessa mitkäkin kysymykset voi aiheuttaa niitä ”punaisia lippuja”. On ihan eri kysyä jotain asiaa etukäteen ennen ajanvarausta viestitse, kuin sitten taas esim tapaamisen lopussa kun mukavasti makoillaan vaikka toisiaan silitellen euforian tunteessa fiilistellen.😊
Opiskelijarouva, Turku

❤️ Helsinki 15.-17.1. ❤️

Poissa MikaM

• Full Member
Tätä ketjua lukiessa aloin pitämään ihmeenä että ylipäätään kukaan on ottanut minut vastaan.
Olen nimittäin sen verranh siinä nyt sitten kovin luottamusta herättävältä ja esitä vaan niitä fiksuja kysymyksiä.

"Ongelma" on siinä, että ketjun aloittaja esitti oman näkemyksensä alan totuutena. Oma käsitykseni on, ettei alalla ole olemassa mitään yhtenäistä totuutta, vaan kaikilla on oma totuutensa. Hyvänä esimerkkinä on termin huora väitetty käyttökielto. Kentsu opetti kirjassaan poliisiparilleen, että pitää käyttää termiä seksityöntekijä. Kuitenkin esimerkiksi Suokaan horokirjassa on keskustelu, jossa yksi PT toteaa olevansa huora. Kun toinen PT yrittää estellä huora-sanan käyttöä, PT jatkaa, minä olen paha huora, ole sinä hyvä huora. Vapaa lainaus, kohta ei mennyt ihan näin.

Eräs asianajaja totesi aikanaan, että hänellä on kirja käräjätuomarien yhteisistä toimintatavoista. Kirjassa oli vain kannet. Sama kirjasarkasmi taitaa olla seksialalla, vaikka joskus huorakartellit ovat yrittäneet luoda kaikkia koskevia sääntöjä.

Alussa muuten oli esimerkkinä, ettei huonoista kokemuksista saisi kysyä. Niistä on helppo kysyä, kun vain osaa muotoilla kysymyksen oikein. Esimerkkinä, onko Suomen poliisi käynyt kysymässä, onko kaikki hyvin? Suomessa ja Virossa poliisi tosiaan käy joskus kysymässä uusilta yrittäjiltä tätä. Ideana on estää ryöstöyritykset tai ainakin saada PTeet ilmoittamaan ryöstöistä  poliisille, jotta ryöstöt eivät jatku.

Poissa MikaM

• Full Member
Tämä kysymys on toki täysin ok ja ymmärrettävä, jos pt on tulossa vierailulle kaupunkiin ja haluat/tarjotaan incallia. Jos taas kyse outcallista, ei pitäisi pt:n majoituspaikalla olla mitään väliä.

Monesta viestistä täällä tuntuu puuttuvan niitä ns. taustatietoja, että missä tilanteessa mitkäkin kysymykset voi aiheuttaa niitä ”punaisia lippuja”. On ihan eri kysyä jotain asiaa etukäteen ennen ajanvarausta viestitse, kuin sitten taas esim tapaamisen lopussa kun mukavasti makoillaan vaikka toisiaan silitellen euforian tunteessa fiilistellen.😊

Joku PT voi tarjota incallia, vaikka sitä ei ole ilmoituksessa mainittu. Siksi kysymys majoituspaikasta voi olla olennainen.

Itse olen parittanut kaksi tyttöduoa, kysymällä teetkö duosessiota X:n kanssa?
Kaikilla neljällä on tai on ollut ilmoitukset naapurissa, mutta niissä ei ole mitään vinkkiä mahdollisuudesta duoon, eivätkä he ole myöhemmin virallisesti ilmoitelleet tästä mahdollisuudesta. Toinen näistä parituksista onnistui, koska keskustelun aikana Y totesi, olen muuten ollut samassa paikassa töissä kuin Z, tosin vuosia sitten. 

Poissa Noodelidude

• Hero Member
Itse olen parittanut kaksi tyttöduoa

Tälleen kontekstista irrotettuna kuulostaa melko laittomalta. ;D
🌸Real_Noodelidude🌸

Poissa MikaM

• Full Member
Itse olen parittanut kaksi tyttöduoa

Tälleen kontekstista irrotettuna kuulostaa melko laittomalta. ;D

Toisessa parissa X oli innoissaan, saan ensimmäistä kertaa vetää duoa Y:n kanssa, jee!!  :inlove:

Toinen pari olivat vanhoja tuttuja vuosien takaa. Tosin hieman epäselväksi jäi, olivatko monta kertaa olleet aikaisemmin tilanteessa 2N vs. M. Tähän vielä liittyi A:n toteamus, jos ihan virallisia oltaisiin, niin B on ollut minun parittajani, kun hän pyöritti paikka C, jonka "omistaja" B oli hetken.

Minun neuvoni on, kannattaa kommunikoida asioista mahdollisimman avoimesti, jos kyse ei ole yksityisyyden ydinalueesta. Tämän minulle opetti epäsuorasti X.

Poissa Turuntyttö

• Sr. Member
  • Galleria (5)
  • ****** Rakastajien aatelia
^ pakko kysyä, että jos on ollut kyseessa tosiaan kaksi duoa eli 4n1m, niin kuinka vaikeaa on sopia aikatauluja yhteen kaikkien kanssa? Sori ot mutta kiinnostaa kun välillä tuntuu että esim 2m1n tai 2n1m komboon on haastavaa saada kaikkien aikatauluja sopiviksi😁
Opiskelijarouva, Turku

❤️ Helsinki 15.-17.1. ❤️

Paikalla Jaakko747

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
^ pakko kysyä, että jos on ollut kyseessa tosiaan kaksi duoa eli 4n1m, niin kuinka vaikeaa on sopia aikatauluja yhteen kaikkien kanssa? Sori ot mutta kiinnostaa kun välillä tuntuu että esim 2m1n tai 2n1m komboon on haastavaa saada kaikkien aikatauluja sopiviksi😁

4n ja 1m no huh siinä on kyllä turskalla panettanu tosissaan, tuskin edes ikinä toteutunu
« Viimeksi muokattu: eilen kello 20:52:37 kirjoittanut Jaakko747 »

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (53)
Esimerkkinä, onko Suomen poliisi käynyt kysymässä, onko kaikki hyvin?

Ei siinä mielessä mitä tarkoitat, mutta poliisi esim asiakkaana. Jälkeenpäin voi jutella kaikenlaista, myös alaan liittyvät epämukavuudet ja pelot.
kuvagalleria
*** Helsingissä****

Paikalla Jaakko747

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Esimerkkinä, onko Suomen poliisi käynyt kysymässä, onko kaikki hyvin?

Mitä esim poliisi voi sanoa panon jälkeen jotaki epämielyttävää tai alaan liittyvää ongelmaa? Voihan se sanoa kaikenlaista, ihmisiä neki on vaikkakin mun silmisä alempia semmosia

Ei siinä mielessä mitä tarkoitat, mutta poliisi esim asiakkaana. Jälkeenpäin voi jutella kaikenlaista, myös alaan liittyvät epämukavuudet ja pelot.

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member

Taisi MikaM tarkoittaa saattaneensa yhteen kaksi pt:tä duoksi ja sitten toisella kertaa toiset kaksi duoksi. Kaksi erillistä duoa. Ei kahta duoa yhteen.
Päivän moka vielä tekemättä?