Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vain naisille! Eka kertasi naisen kanssa?  (Luettu 377 kertaa)

Poissa Saarni N.

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vain naisille! Eka kertasi naisen kanssa?
« : Tammikuu 15, 2025, 16:51:58 »
Otsikko kertoo olennaisen, eli forkan naiset: oletteko koskaan olleet "sillä lailla" naisen kanssa, ja mitä muistoja teillä on ekoista kerroistanne?  ;)

Mun eka kerta naisen kanssa oli itse asiassa ensimmäisiä kertojani ylipäätään. Hiukan yllättäen kiihkeäksi äitynyt hetki lukiokaverin kanssa.  ::) Muistan yhä, miten pehmeältä toinen tuntui ja miten söpöä oli, kun toinen varmisti joka asiasta, että onhan mulle vaikka ok, jos hän laittaa sormen sisääni. Ei puhuttu tapahtuneesta sen koommin, mutta mulle oli selvää, että haluan lisää vastaavia kokemuksia. <3
Ihana punapää seikkailee Turussa ja muualla <3
Helsinki ke-pe 22.-24.1.

Poissa Kissamainen

• Full Member
  • Galleria (4)
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vain naisille! Eka kertasi naisen kanssa?
« Vastaus #1 : Tammikuu 15, 2025, 16:59:35 »
Minulla ja ystävälläni oli ollut jo pitkään flirttailua puolin ja toisin. Pussailtiin usein ja kosketeltiin toisiamme. Sitten menin hänen luokseen yöksi, meno meni jälleen kiihkeäksi, mutta omaa suoritusta ei voi kyllä kehua 😆 lämpimiä muistoja ja samalla pieni häpeä edelleen. Ollaan edelleen vuosien jälkeen ystäviä.

Poissa JuliaK

• Hero Member
  • Galleria (17)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #2 : Tammikuu 15, 2025, 17:06:41 »
Tais olla ala-asteella, parhaan kaverin kanssa sellaista puoliviatonta kiehnäystä. Myöhemmin ammattikoulussa pääsimme yli siitä viattomuudesta🥰
Nokialla 24.-26.1.

Poissa Viveca

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #3 : Tammikuu 15, 2025, 17:11:11 »
Useita kertoja ja eri naisten kanssa. Eka kerta taisi olla joskus yli 20v sitten. Molemmat oltiin ensikertalaisia, onnetonta touhua. Mutta siis tykkään 👌 Yksikään mies ei suutele / nuole yhtä pehmeästi kuin toinen nainen 😍
*pikkuPullea mature*

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #4 : Tammikuu 15, 2025, 17:15:11 »
Oi se ihana nolo eka kerta joskus 20 vuotta sitten... Nykyään paras ystävä ja muutaman kerran tässä vuosikymmenien aikana viitattu siihen räpellykseen huumorilla. Huvittavaa on että tajusin oman biseksuaalisuuteni vasta monta vuotta ton jälkeen, sitä ennen luulin että kaikki naiset tykkää vähän tytöistäkin.
❤️ Turku 13.-15.1. ❤️

Poissa AnniAuringonkukka

• Full Member
  • Galleria (8)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #5 : Tammikuu 15, 2025, 18:26:36 »
Mun bisexual awakening oli Aladdinin Jasmin siinä orjan asussa jumissa siinä tiimalasissa :D Olin tosin niin nuori, etten oikein ymmärtänyt niitä tuntemuksia.

Lukiossa sitten hyvän ystävän kanssa räsypokka eskaloitui. Aika räpellystähän se oli. Mutta myöhemmät kokemukset on olleet parempia, ja oon sittemmin tajunnut että tykkään kyllä nuolla pillua ihan tosi paljon.
❄️ Levillä AnnaVonB:n kanssa viikolla 13❄️

Poissa Tiia

• Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (19)
« Vastaus #6 : Tammikuu 15, 2025, 18:41:24 »
tajusin oman biseksuaalisuuteni vasta monta vuotta ton jälkeen, sitä ennen luulin että kaikki naiset tykkää vähän tytöistäkin.

No tämä! 😊 (En edelleenkään meinaa uskoa, että näin ei olekaan!)

Mun eka, ihana kokeilu oli abivuonna pienessä hiprakassa ystävättären kanssa. Muistelisin että silloin pysyivät kuitenkin pikkarit päällä molemmilla.

Parikymppisenä seurustelin puolisen vuotta viehättävän brittitytön kanssa, kun hän oli vaihto-opiskelijana Suomessa. Muistan vieläkin, miltä hänen pillunsa tuntui mun sormien alla 🥰
✨Helsingissä Julian kanssa 21.-22.1.✨

Uusimpia kuvia

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #7 : Tammikuu 15, 2025, 21:08:38 »
Mun bisexual awakening oli Aladdinin Jasmin siinä orjan asussa jumissa siinä tiimalasissa :D

En ihmettele yhtään! Tosta muistui mullekin mieleen tosi vahva muisto mummolasta aika nuorena missä yksi mun enon paidassa ollut kuva - samaa luokkaa kuin Jasmine tossa kohtauksessa - aiheutti mussa tosi jänniä tuntemuksia. Olin unohtanut tän ihan kokonaan mutta nyt kun se tuli mieleen niin mun keho muistaa edelleen ne tunteet.
❤️ Turku 13.-15.1. ❤️

Poissa Julia

• Hero Member
  • Galleria (10)
« Vastaus #8 : Tammikuu 15, 2025, 21:28:48 »
Mä "harjoittelin" seksiä esiteininä naapurintytön kanssa ja muistan, kuinka kuumalta se lämmin ja pehmeä iho tuntui. Ekan kerran pääsin kunnolla suuteloimaan tytön kanssa joskus kaksfemmana ja voi saatana, ne huulet, muistan vieläkin. Ekan kerran ns seksiä olikin naisen kanssa vasta joskus päälle kolmekybäsenä kun kokeili yhtäkkiä kaikkea (edit. myös horoilua).
Helsingissä Tiia F:n kanssa 21.-22.1. :)