Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Bibiana Sweety  (Luettu 291 kertaa)

Poissa DarkLord666

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Bibiana Sweety
« : tänään kello 17:35:51 »
Olen vähän epäileväinen tämän RE-naisen suhteen.

1) Osoite on hieman epätarkka. Kun tarkennuksia kysyy, niihin ei osata vastata.

2) Samaan hintaan saisi vähän enemmän kuin yleensä.

3) Yksi ainoa arvostelu vaikuttaa epäilyttävältä. Yhdellä visiitillä on muka kokeiltu kaikki lähes herkut, mitä ylipäänsä voi tarjota. Uskoon ken tahtoo.

Voin olla väärässä. Jos jollakulla on oikeasti kokemuksia, nyt kannattaa jakaa niitä.

Paikalla Thor Patsas

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Bibiana Sweety
« Vastaus #1 : tänään kello 17:57:26 »
Minulla on samanlaisia kokemuksia kun otin häneen yhteyttä. En ole tavannut häntä mutta kun lähetin hänelle viestiä niin en saanut mitään selkeitä vastauksia mihinkään. Arvelin että hänen englannin kielensä ei ehkä olisi hyvä joten kysyin mitä kieliä hän puhuu niin siihen en saanut vastausta.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Paikalla äRHäkkä

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Bibiana Sweety
« Vastaus #2 : tänään kello 18:47:49 »
Olen vähän epäileväinen tämän RE-naisen suhteen.

3) Yksi ainoa arvostelu vaikuttaa epäilyttävältä. Yhdellä visiitillä on muka kokeiltu kaikki lähes herkut, mitä ylipäänsä voi tarjota. Uskoon ken tahtoo.

Kateutta herättää näin hiukan nuoremmassa. 65v viriili herrasmies tuntiin ehtinyt roiskutella kolmeen kertaan. Vai olisiko yhdistelmälaukauksesta kyse?😀

Palvelut nautittu.
…..Creampie (Sisäinen siemensyöksy)….Laukeaminen kasvoille (COF) Laukeaminen suuhun (CIM)….
Päivän moka vielä tekemättä?