Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hupakoinnin vilkkaimmat ajat  (Luettu 2576 kertaa)

Poissa Sointu Sulotar BBW

• Newbie
  • Galleria (17)
  • ** Piristää muiden päivää
Hupakoinnin vilkkaimmat ajat
« : Tammikuu 16, 2025, 10:16:04 »
Hupakoinnin untuvikkona haluaisin tietää koska alalla tapahtuu eniten. Olisi hienoa kuulla sekä palveluntarjoajien että palveluista nauttivien näkemyksiä tästä.

Viikkotasolla: Mitkä viikonpäivät ovat kiireisimpiä? Voisi kuvitella, että viikonloppuisin tapahtuu paljon, mutta olen ymmärtänyt etteivät jotkut palveluntarjoajat sovi treffejä perjantai-tai lauantai-illoiksi minimoidakseen sen riskin, että asiakkaat olisivat päihtyneitä. Ovatko arki- vai viikonloppupäivät kysytympiä?

Kuukausitasolla: Näkyykö palkkapäivät (oletettavasti 15. ja kuun viimeinen) merkittävästi palveluiden kysynnässä?

Vuositasolla: Mitkä vuodenajat ovat kiireisimpiä? Kaivataanko eniten lämpöä pakkasten keskelle vai helpotusta hellesäiden himoihin?
💜💜 Helsinki ke 15.-to 16.1. 💜💜

Uutena tutkiskelemassa mitä kaikkea mielenkiintoista ja antoisaa täälä on. Lämmin, mukaansatempaava, avoin ja hurmaava sinkku. 40 v., Helsinki. Aktivoidun vuoden alussa - uusi vuosi, uudet seikkailut!

Poissa Kielitieteilijä

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakoinnin vilkkaimmat ajat
« Vastaus #1 : Tammikuu 16, 2025, 10:37:17 »
Arkiaamut on varmaan niitä hiljaisimpia?
Pt tykkää nukkua pitkään, mutta minulle ainoa mahdollinen ajankohta on aamupäivä arkena.
Yhdeksän on aika monelle aivan nounou mutta ei onneks aina eikä kaikille. Siks toiseks minä sovin treffit vähintäänkin pari päivää etukäteen 🤗

Paikalla Vikingo

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Tammikuu 16, 2025, 10:57:36 »
Useamman oman vakkari-ulkkarin kanssa oma preferenssi on olla joko päivän ensimmäinen tai viimeinen asiakas, riippuen tytöstä.

Noin muuten epäsäännöllistä vuorokausirytmiä viettävänä ei itselläni katso niin aikaa tai viikonpäivää kun käyn uusia tyttöjä tapailemassa, ei toki viikonpäivää silloinkaan kun vanhoja tuttuja tavataan.

Poissa Viveca

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #3 : Tammikuu 16, 2025, 11:08:41 »
ns. toimistoaika, jolloin itsekin olen mieluiten / parhaiten tavattavissa. Illat, viikonloput, koulujen lomaviikot (lukuunottamatta kesää), joulunpyhät, vesisadepäivät sekä kovat pakkaspäivät voi pitää kioskin suosiolla kiinni.

Lisään tähän vielä, että mulla tämä johtuu varmastikin pitkälti siitä, että suurin osa asiakkaista on varattuja. Poikkeavat ruokatunnilla töiden lomassa.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 16, 2025, 11:19:45 kirjoittanut Viveca »
*pikkuPullea mature*

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #4 : Tammikuu 16, 2025, 11:09:23 »
Edit: vahinkolaukauksen poisto 😅
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 16, 2025, 11:11:20 kirjoittanut Viveca »
*pikkuPullea mature*

Poissa Vilmaliini

• Full Member
  • Galleria (10)
« Vastaus #5 : Tammikuu 16, 2025, 11:20:23 »
En ole huomannut minkäälaista kaavaa asiakasvirrassa. Riippuu ihan paikkakunnasta sekä kuun ja tähtien asennosta.
Kun keikkailen aloitan heti aamupalan jälkeen, viime keikalla 5.30. Täytyy ottaa huomioon millaisessa paikassa majoittuu ettei aamuruuhka pistä silmään naapureille.
Saatan ottaa myöhäänkin vastaan jos tulijoita on. Päivällä on kuitenkin taukoja.

Kaikki selviää kokeilemalla  :)
Niin ja lätkämatsien aikaan ei kannata odottaa mitään ryntäystä  ;D
-𝑻𝒂𝒍𝒗𝒊𝒍𝒐𝒎𝒂𝒍𝒍𝒂-🌴

Paikalla AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #6 : Tammikuu 16, 2025, 11:32:24 »
Ylivoimaisesti suosituin aika on arkisin lounasaikaan tai mikä tahansa riittävän lähellä eli 10-13 jos sijaitset alueella missä on vieressä paljon työpaikkoja.  Seuraavana perässä tulee arki-illat välillä 17-20. Viikonloppuisin on hiljaista jos ei lasketa yhteydenottoja jotka tulee klo 00-05 välillä joita on vaikka kuinka paljon, mutta joihin en juuri koskaan vastaa koska ne eivät ole asiallisia yhteydenottoja.

Mä inhoan aamuja, enkä mielläni herää ennen klo 10 jos ei ole aivan pakko, mutta jos haluaa tienata niin kannattaa kyllä.
❤️ Lomalla - seuraavana Tampere 4.-6.2.❤️

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
« Vastaus #7 : Tammikuu 16, 2025, 11:47:00 »
Suosin aamupäivää, testot ylhäällä ja loppupäivä mukavampi kilistellä menemään. Ei kuitenkaan dealbreaker, haluan tavata tietyn pt:n ja aika määrittyy molemmille sopivaksi.

Viikonpäivällä ei juuri merkitystä, helpoin kuitenkin järjestellä viikonlopun aikatauluja.

Palkkapäivä ei määrää, kyllä kalu määrää.

En ole huomannut vuodenajalla olevan merkitystä, kesällä tosin tulee oltua aktiivisempi muissa harrastuksissa, joten kalenteria säädeltävä enemmän.
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa AnniAuringonkukka

• Full Member
  • Galleria (8)
« Vastaus #8 : Tammikuu 16, 2025, 14:22:31 »
Tietenkin silloin, kun olet päättänyt pitää vapaapäivää tai olet menossa nukkumaan. Myös toinen suosittu aika puheluille on kun olet vessassa, saunassa tai ruokakaupassa.
Seuraavana Kemi
Nästa Kemi
The next stop Kemi
29.-31.1.

Paikalla Livya

• Jr. Member
  • Galleria (3)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : Tammikuu 16, 2025, 15:15:47 »
Tietenkin silloin, kun olet päättänyt pitää vapaapäivää tai olet menossa nukkumaan. Myös toinen suosittu aika puheluille on kun olet vessassa, saunassa tai ruokakaupassa.

Haha juurikin tämä. Tai silloin jos olet tauolla kuukautisten vuoksi, olisi halukkaita miehiä tulossa ovista ja ikkunoista  ;D

Olen itse huomannut että viikonloput on yllättävän hiljaisia. Liekö asiakkaat perheensä kanssa silloin ja saattaa olla haastavaa irtautua.

Incall aikoina suosituimpia ovat olleet arki aamut ja lounasaika sekä yleiset työpäivien loppumisajat välillä klo 14-18 n. suurinpiirtein.

Outcalleissa selkeästi asiakkaita eniten taas ilta-aikaan.
Meri-Lapissa 😘

Poissa Ratto_Poika

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #10 : Tammikuu 16, 2025, 16:18:09 »
Itsellä kun epäsäännöllinen reissutyö, niin ei ole säännöllisyyttä pt:n luona käymiseen. Olen joskus illalla "myöhään" liikenteessä, toisaalta taas saattanut sopia aamuisen pussien tyhjennyksen esim kello kuudeksi. Eikä ole tiettyä viikonpäivää, jota suosisin. Se voi olla kaikkea maanantain ja sunnuntain väliltä

Poissa keravankolli

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #11 : Tammikuu 16, 2025, 17:22:16 »
Arki kun menee töissä, ja vähä sellanen ettei aamulla tiedä, mitä päivä tuo, niin sen takia viikonloppuihin rutinoitunut aikalailla omat tapaamiset, yleensä lauantai-iltapäivään klo.16-18 väliin.
Tottakai joustoo löytyy, ja loma-ajalla hyvinkin ei oo niin justiinsa.

...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Stands

• Hero Member
« Vastaus #12 : Tammikuu 16, 2025, 17:26:22 »
Tiistaina klo 18.
Silloin panettaa eniten.
"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"

Poissa TuhmaMyy

• Jr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #13 : Tammikuu 16, 2025, 17:43:44 »
Mä en tee viikonloppuisin töitä, mutta oon kuullut että silloin on monilla vähemmän tulijoita kuin arkena. Viikonpäivä tai mahdolliset palkkapäivät ei mun mielestä vaikuta myöskään, mutta aamupäivä/alkuiltapäivä täyttyy kalenterista yleensä nopeimmin, ja sitten seuraavaksi alkuilta. Ei mitään suurta vaihtelua kuitenkaan vuorokaudenajallakaan.

Ainoan merkittävän eron oon huomannut vuodenajassa: talviaika on hiljaisempaa myynnillisesti kesäkuukausiin verrattuna. Heinäkuu oli mulle monta vuotta peräkkäin myynnillisesti parhain kuukausi vuodessa, mutta nykyään pyrin enemmän lomailemaan kesällä vaikka se tarkoittaakin että rahaa menee sivu suun 😄

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #14 : Tammikuu 16, 2025, 17:59:43 »
Itsehhän olen aamuihminen eli vaikka 7 aamulla . mutta kokemuksesta ei juuri ennen 10 aikaa

saa niin on pitänyt tyytyä siihen. viikonpäivällä ei ole juurikaan väliä toki sunnuntaina

bussit liikkuu harvakseen.
kysyvälle vastataan

Poissa HuliVili

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #15 : Tammikuu 16, 2025, 18:17:17 »
Oikeastaan kaikki muu käy paitsi heti aamusta, ei vaan jaksa. Kerran ihan kokeiltiin vakkarin kanssa klo 8 tapaamista mutta en tiedä kumpaa haukotutti enemmän, mua vai häntä. 😂
Livekonsertit 2024: 20

Poissa EmmaX

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #16 : Tammikuu 16, 2025, 19:00:36 »
Tämä riippuu täysin kaupungista. Toisessa ilta on hiljainen, toisessa vilkas. Jossain klo 7 eteenpäin ajat ovat suosittuja, jossain niitä ei kysy kukaan. Joskus on monta tuntia vapaata ja sitten yhtäkkiä kaikki haluaisi tulla samaan kellonaikaan. Johonkin kaupunkiin on turha mennä sunnuntaina tai pyhänä, jossain se on hyvä valinta.
Oulu 27-29.1

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #17 : Tammikuu 16, 2025, 19:05:17 »
Arkipäivisin teen töitä, lounasaikaan syön ja viikonloppuisin harrastan muuta (paitsi niitä viikonloppuja kun teen töitä) niin jäljelle jää lähinnä arki-illat (paitsi ne, joina teen töitä).

Mutta tämä harrastus on tosi tehokas työajatusten ja -stressin saamiseen pois mielestä, niin arki-illat on siinäkin luontevia.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #18 : Tammikuu 16, 2025, 21:12:16 »
Ajan natsaaminen tuntuu olevan se hankalin osuus - ehkä vaikeinta on ollut saada aikaa alkuiltaan, toisaalta lounaspanoja on ollut hyvinkin helppo järjestää  :drinking: No on sitä tullut nussittua mihin aikaan ja päivänä vaan, varsinkin jos on paineistus&synkka kohdillaan ja hupakko on mestoilla. 

Seuraava aika on varattuna klo. 12:00  8)
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 5 )

Poissa Merkonomi

• Full Member
« Vastaus #19 : Tammikuu 16, 2025, 21:42:56 »
Myöhäisiltaan löytyy aina hyvin vapaita aikoja. Etelä-Amerikan neitoset tuntuvat elävän kotimaansa aikavyöhykkeellä täällä ollessaan. Olen yleensä päivän viimeinen asiakas, ja silloin ei kelloon yleensä kiinnitetä liikaa huomiota.