Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hupakoinnin vilkkaimmat ajat  (Luettu 2577 kertaa)

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hupakoinnin vilkkaimmat ajat
« Vastaus #20 : Tammikuu 16, 2025, 22:18:48 »
Mahdollisuuksia tulee aika epäsäännöllisesti. Lounastauko on tavallaan helpoin, mutta siinä on ylimääräistä stressiä ja usein kokemus jää jotenkin vaillinaiseksi kun joutuu heti ajan päätyttyä palaamaan takaisin työmoodiin.

Poissa gorth

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #21 : Tammikuu 16, 2025, 22:30:08 »
Arkipäivisin teen töitä, lounasaikaan syön ja viikonloppuisin harrastan muuta (paitsi niitä viikonloppuja kun teen töitä) niin jäljelle jää lähinnä arki-illat (paitsi ne, joina teen töitä).

Mutta tämä harrastus on tosi tehokas työajatusten ja -stressin saamiseen pois mielestä, niin arki-illat on siinäkin luontevia.

Osuvasti tiivistetty!

Poissa Cece

• Sr. Member
  • Galleria (1)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #22 : Tammikuu 16, 2025, 22:37:36 »
Koitan yleensä saada ajan arkena klo 18 tai 19.
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #23 : Tammikuu 16, 2025, 23:16:36 »
Vilkkainta on aina silloin kun lähdet kauppaan, lenkille tai otat päikkärit 👌
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Pataässä

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #24 : Tammikuu 17, 2025, 00:00:04 »
Itse käyn yleensä alkuviikosta klo 12-15 välillä, jos vain mahdollista. Juhlapyhinä en ole koskaan käynyt ja lisäksi välttelen huonoa säätä (kovat pakkaset, myrskyt, helteet, yms.), joten keväisin ja syksyisin tulee käytyä eniten.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa Timo Hississä

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #25 : Tammikuu 17, 2025, 06:25:04 »
Arkipäivisin mieluiten aamupäivällä yhdistettynä työmenoihin. Voi iltapäivällä keskittyä töihin. Toisin päin hankalampi.

Poissa namnam

• Full Member
« Vastaus #26 : Tammikuu 17, 2025, 06:36:55 »
Alkuviikko maanantai-keskiviikko viikonpäivistä, kloaikoina tutut lounasaika ja töistä pääsy iltapäivällä. Viikonloput turhia ainakaan päivystää. Vakiopaikkaani pitää tulla autolla joten mulla ei pelkoa päihtyneistä pokista.

Sunnuntai iltapäivisin liikkuu viikonlopun vietosta kotiin palaavia ja työmatkalaisia jotka saapuvat kaupunkiin ollakseen heti maanantai aamuna valmiina töihin.

Kypsää Seuraa Jyväskylä

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #27 : Tammikuu 17, 2025, 07:38:01 »
Itse käyn yleensä alkuviikosta klo 12-15 välillä, jos vain mahdollista. Juhlapyhinä en ole koskaan käynyt ja lisäksi välttelen huonoa säätä (kovat pakkaset, myrskyt, helteet, yms.), joten keväisin ja syksyisin tulee käytyä eniten.

Tuon helteen unohdinkin omasta listauksestani. Silloin ei kanssa käy ketään, voi huoletta vetää biksut päälle ja painua ottamaan aurinkoa. Mistähän tuo johtuu 🤔 Mulla kuitenkin mainitaan aina kesäisin ilmoituksessa, että asunto on viileä ilmastoinnin ansiosta.

Lisäksi siviilityöpäivinä olisi tulossa asiakkaita ovista ja ikkunoista, kun ei pysty ottamaan vastaan. Näin vapailla onkin sitten ihan kuollutta.

Ihmettelen, käykö mulla ollenkaan asiakkaita 🤣
*pikkuPullea mature*

Poissa Pataässä

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #28 : Tammikuu 17, 2025, 23:26:36 »
Tuon helteen unohdinkin omasta listauksestani. Silloin ei kanssa käy ketään, voi huoletta vetää biksut päälle ja painua ottamaan aurinkoa. Mistähän tuo johtuu 🤔 Mulla kuitenkin mainitaan aina kesäisin ilmoituksessa, että asunto on viileä ilmastoinnin ansiosta.

...

Itse välttelen helteiden aikana käymistä siksi, että silloin on paljon mukavampaa olla kotona ilmastoinnin äärellä kuin lähteä minnekään ja toinen syy on se, että en halua mennä hikisenä palveluntarjoajan luo. Minulla hikoilu jää jännityksen takia vielä helposti "päälle", vaikka olisikin ilmastoitu asunto.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa KatarinaOF

• Newbie
  • Galleria (3)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #29 : Tammikuu 18, 2025, 21:20:10 »
Vilkkainta on aina silloin kun lähdet kauppaan, lenkille tai otat päikkärit 👌

Joo tää on kyllä tullut tässä taas huomattua, sama pätee myös jos sovit johonkin pakollisen menon!

Henk. Koht. Joulukuu oli ihan super kiireinen, välipäivinä jo alkoi rauhottua.

Poissa Banana

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #30 : Tammikuu 19, 2025, 01:34:04 »
No entä vuodenajat? Yksi suomalainen tyttö jonka luona kävin Espoossa sanoi että kesällä tulee hiukan enemmän soittoja, mutta vuoden alussa vähemmän.
Asiakkaat on kai käyttänyt rahojaan pikkujouluihin, joululajoihin ja uuteenvuoteen.
Kun tulee tammikuu niin on pakko pitää "tipaton" ja ehkä myös hupakoimaton tammikuu.

Poissa Vanhaholvikirkko

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #31 : Tammikuu 19, 2025, 12:11:09 »

Hikoiluun liittyvät asiat vähentävät intoa tulla. Helteellä tulee jo muutenkin hikoiltua kuin pieni porsas, saati sitten kiirehtiminen pelipaikoille samalla kun ilmassa on vielä jännitystä. Hävettää mennä paikalle aivan soijassa vaikka aloittaakin tapaamiset aina suihkun kautta.

Paikalla Livya

• Jr. Member
  • Galleria (3)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #32 : Tammikuu 19, 2025, 12:29:10 »

Hikoiluun liittyvät asiat vähentävät intoa tulla. Helteellä tulee jo muutenkin hikoiltua kuin pieni porsas, saati sitten kiirehtiminen pelipaikoille samalla kun ilmassa on vielä jännitystä. Hävettää mennä paikalle aivan soijassa vaikka aloittaakin tapaamiset aina suihkun kautta.

Voin samaistua vaikka pt olenkin. Vaikea olla seksikkäänä ja oikeassa mielentilassa kun hiki valuu. En ole koskaan ymmärtänyt seksi helle uutisia kun ei helteellä vaan yksinkertaisesti tee mieli tehdä mitään muuta, kuin maata äksänä omassa hikilammikossa  ;D
Meri-Lapissa 😘

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #33 : Tammikuu 19, 2025, 13:39:25 »
Itse varaan ajan, mikäli mahdollista

- aamulle 06-09 välille
- iltapäivä 14-17
- yö 21-24

Ja hellepäivinä paneskelu on varsin raikastavaa.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
« Vastaus #34 : Tammikuu 19, 2025, 14:23:17 »
Voin samaistua vaikka pt olenkin. Vaikea olla seksikkäänä ja oikeassa mielentilassa kun hiki valuu. En ole koskaan ymmärtänyt seksi helle uutisia kun ei helteellä vaan yksinkertaisesti tee mieli tehdä mitään muuta, kuin maata äksänä omassa hikilammikossa  ;D

Minä taas tykkään seksihelteistä, kerrankin nainen kostuu seurassani.😁
Päivän moka vielä tekemättä?

Paikalla Livya

• Jr. Member
  • Galleria (3)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #35 : Tammikuu 19, 2025, 14:26:54 »

Minä taas tykkään seksihelteistä, kerrankin nainen kostuu seurassani.😁

No aivan varmasti kostuu ja valuu  :D
Meri-Lapissa 😘

Poissa AnniAuringonkukka

• Full Member
  • Galleria (8)
« Vastaus #36 : Tammikuu 19, 2025, 22:31:45 »
Kesällä voi toki ratsastaessa tai lähärissä pannessa harrastaa hiellään kiinalaista vesikidutusta. Tähtää vaan  soijatippansa aina just samaan kohtaan
Seuraavana Kemi
Nästa Kemi
The next stop Kemi
29.-31.1.