Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Jumalatar Lilith  (Luettu 449 kertaa)

Poissa samuel

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Jumalatar Lilith
« : Tammikuu 16, 2025, 18:44:15 »
Pitkään tuli läheteltyä sähköpostia Lilithille, ja lopulta saatiinkin hänet Poriin. Heti naapurissa bongaamani ilmon luettuani laitoin äkkiä viestiä, että ei vain ehdi minulle sopivat ajat mennä muille.

Sainkin itselleni sopivan ajan ja sitten alettiin käydä keskusteluja session sisällöstä. Yritin olla erittäin avoin, koska minulla oli jo tullut viestittelyn perusteella todella hyvä fiilis Lilithistä. 

Annoinkin hänelle melkoisen "asearsenaalin", millä minun kimppuuni voisi käydä. Sieltä hän olikin osannut valita sopivan kompinaation aktiviteetteja ja jo viesteissä hieman vihjaili tulevasta, mutta jätti silti kulun yllätykseksi, mistä pidän suuresti.

Hänen luokseen oli helppo mennä ja parkkipaikkakin löytyi läheltä. Sisälle päästyäni vastassa olikin domme, joka oli juuri sitä, mitä oletin. Pukeutumistoiveeni oli otettu hienosti huomioon.

Suihku ja pyyhe oli tarjolla ja pikaisen pesun jälkeen alettiin hommiin. En mene isosti yksityiskohtiin, mutta sen voin kertoa, että yllätyin isosti, miten hän olikaan osannut opiskella minua. Tuli ennen kokemattomia juttuja, joita en olisi edes osannut pyytää.

Hän oli kehoittanut minun ottamaan eneman ennen tuloani, ja siitä osasin jo arvata, mitä juttuja voi olla tiedossa yhtenä osana sessiota. Hän kertoo sivuillaan olevansa kokenut pyllynkäsittelijä ja sitä hän kyllä oli. Syvällä käytiin, mutta missään vaiheessa ei tuntunut syvältä noin kuvainnollisesti.

Tunnelma oli kokoajan mahtava, kun hän katseli silmiin ja leikki kropallani. Olin ihan myyty. Teki mieli alkaa mankua, että tule säännöllisesti uudestaan ja pian, mutta koitin pitää vähän sordiinoa siinä asiassa, että en olisi ihan ärsyttävä.

Suosittelen kyllä ehdottomasti testaamaan hänen leikkikalunaan olemista. Hän ei jätä kylmäksi. Ei liukuhihnaa eikä mitään tiettyä sabluunaa. Kaikesta huomasi, että sessio oli suunniteltu juuri minulle. Veikkaan myös, että hihoihin jäi vielä monta yllätystä minulle. Toivottavasti pääsen vielä joskus yllättymään.

Jos päätät ja pääset käymään, niin ole kohtelias ja ystävällinen, niin saat takuulla hyvän kokemuksen.

Poissa Tyler

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jumalatar Lilith
« Vastaus #1 : Tammikuu 16, 2025, 23:06:29 »
Olen pari kertaa tavannut Lilithin ja pelkästään sen perusteella olen häntä suositellut joillekin.
En siis ole sessioissa ollut hänen kanssa, vaan avoimien ovien päivissä Waltasalilla 7.10.24 tapasin eka kerran ja toinen kerta hänen studio Mustaliljan avoimet ovet 1.12.24

Hän on erittäin miellyttävä, älykäs ja kaunis, ymmärtää ihmistä, huumorintajuinen ja ihan hiton häiriintynyt pervertikko🖤
Jos palveluntarjoajien luona vielä käyn niin Lilith on ehkä ykkönen.
Kiitos kirjoituksestasi veli Samuel, mukava lukea tällaisia kokemuksia.

Poissa Tyler

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Tammikuu 16, 2025, 23:22:51 »
Olen pari kertaa tavannut Lilithin ja pelkästään sen perusteella olen häntä suositellut joillekin.
En siis ole sessioissa ollut hänen kanssa, vaan avoimien ovien päivissä Waltasalilla 7.10.24 tapasin eka kerran ja toinen kerta hänen studio Mustaliljan avoimet ovet 1.12.24

Hän on erittäin miellyttävä, älykäs ja kaunis, ymmärtää ihmistä, huumorintajuinen ja ihan hiton häiriintynyt pervertikko🖤
Jos palveluntarjoajien luona vielä käyn niin Lilith on ehkä ykkönen.
Kiitos kirjoituksestasi veli Samuel, mukava lukea tällaisia kokemuksia.

P.S. Olen tavannut Lilithin kolmesti, unohdin sessiota muistuttavan neulotus Work shop-tapahtuman Waltasalilla, jossa Lilith pisteli genitaaleihini ja sisäreisiini neuloja. Kimpussani oli Lilithin lisäksi kolme muutakin seireeniä.

Poissa samuel

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #3 : eilen kello 08:33:35 »
Varmasti häneltä onnistuukin tosi monenlaiset sessiot. Hänen käsissään oli myös luottavainen olo. Hän on kyllä sellainen, jonka kanssa uskaltaisi testailla omia pervouden rajoja.