Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miehet eivät osaa esittäytyä  (Luettu 2491 kertaa)

Paikalla häkkisen isa

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miehet eivät osaa esittäytyä
« Vastaus #20 : Tammikuu 19, 2025, 20:35:47 »
tehokkaimmillaan varaukseen riittää alle 25 sanaa. kaukana tehokkaasta minusta riittää

10.00-11.00   " tämä tietysti tarkoittaa että on selkeä ilmoitus "

tästä puuttuu päivämäärä, tieto onko kyseessä incall- vai outcall-tapaaminen, sekä puhelinnumero, mikäli varaus tulee sähköpostitse. näitä on vähän hankala sulkea pois "selkeällä ilmoituksella", jos tarjoaa molempia, useampana kuin yhtenä päivänä ja vahvistaa tapaamisen tekstiviestitse.
nähdään, terkuin ihana isa 😘

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (53)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #21 : Tammikuu 19, 2025, 20:40:01 »
Tärkeimmät tiedot on minkälaisen tapaamisen haluaa, koska ja kuinka pitkän ajan ostaa. No ikä sillä tavalla onko alle vai yli 18v.
Ei ole tarvetta muuhun.

Peniksen koon moni kertoo kysymättä. Jotkut jopa kuvan kanssa. Kiitos mutta ei kiitos.
Senhän näkee sitten livenä.
kuvagalleria
*** Helsingissä****

Poissa Paroni

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #22 : Tammikuu 19, 2025, 20:53:49 »
musta on varmaan tullut jo vanha ja leipääntynyt kun toivon että asiakkaan yhteydenotossa on mahdollisimman vähän mitään ylimääräistä. tehokkaimmillaan varaukseen riittää alle 25 sanaa. jos oikein kohtelias haluaa olla, voi lisätä alkuun tervehdyksen. :D
^- juuri näin

Oma vakio viesti on ollu pitkään about: "Moi, oon nelikymppinen suomalainen mies ja tykkään aika perusjutuista, näin sun ilmon RE/Naapuri. Olisko sulla aikaa tavata huomenna iltapäivällä tunnin verran?"

Seuraavaan varmistusviestiin kun aika käy voi sitte lisätä extrat jos sellaisia kaipaa. Tätä ennen on kuitenkin tullut yleensä introviesti missä on kaikki olennainen tieto mukana, esim onko lähellä parkkipaikkaa jne.

Eikä tän enempää ole koskaan tarvittu. Ei se oo mikään treffi-ilmoitukseen vastaaminen vaikka kuinka naapurissa ottaisi yhteyttä.

Poissa Turuntyttö

• Sr. Member
  • Galleria (5)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #23 : Tammikuu 19, 2025, 21:00:50 »
Olisihan se kiva tietää mahdollisesta asiakkaasta jotain, edes se ikä noin suurinpiirtein. Ei iällä ole mulle merkitystä muuta kuin että on täysi-ikäinen, mutta tietäisi edes sen että onko nyt kyse mahdollisesti jostain nuoresta vai vanhemmasta. Mitään runoiluja itsestään ei todellakaan tarvitse laittaa! 😄

mietin että jos iällä ei ole väliä niin mitä merkitystä onko nuori vai vanha. kuitenkin joku 18v

on pannut 100 naisen kanssa  ja 50v  ei kenenkään...

Tosiaan ihan kiva tietää etukäteen, ei se välttämätöntä siis ole enkä sitä vaadi.😊
❤️Opiskelijarouva, Turku

Poissa Pertti Ström

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #24 : Tammikuu 19, 2025, 21:03:28 »
Huorabisnes on kyllä erikoista täällä Suomessa. Toisaalta koko ajan muistutetaan, että se on työtä siinä kuin öö...hiusten leikkuu, mutta koskaan ei ole parturi vielä varausta tehdessä kysynyt kuinka vanha olen.
Onneksi pian on taas Prahassa kevät :inlove:

Käy samalla siellä Prahassa parturissa jos sulla vielä kasvaa karvoja lippiksen alla niin ei varmasti tarvitse antaa edes omaa nimeä kotimaiselle yrittäjälle. 😘
Lippistä käytän ainoastaan futismatseissa ja se on Lyle&Scott-merkkinen. Musta väriltään. Hiukset kasvavat ihan kiitettävästi vieläkin ja lyhennän niitä noin 3-4 viikon välein enkä anna nimeäni kellekään. Ai niin...never trust a hippie. Vanha pohjois-lontoolainen sananlasku. :headbang:
Make Russia small again

Poissa samuel

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #25 : Tammikuu 19, 2025, 21:14:13 »
Ompa pt joskus esittänyt tarkentavina kysymyksinä minulle olenko homo ja olenko komea? En ollut ymmärtänyt kertoa itse, etten ole kumpaakaan. Ei tavattu.

Poissa Vilmaliini

• Full Member
  • Galleria (10)
« Vastaus #26 : Tammikuu 19, 2025, 21:15:09 »
^^ No hitto! Minun kampaajalle pitää ainakin antaa nimi ja puhelinnumero. Ohareista pitää kuulemma maksaa täysi käynnin hinta. Sitä en tiedä miten käytännössä laskuttaisivat  :o

Yhden kerran olen perunut samana päivänä kun iski vatsatauti. Ei tarvinnut maksaa, varasin uuden ajan.
-𝑻𝒂𝒍𝒗𝒊𝒍𝒐𝒎𝒂𝒍𝒍𝒂-🌴

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #27 : Tammikuu 19, 2025, 22:02:24 »
Ei tarvi mullekaan esittäytyä. Ihanne viesti mulle olisi: "Moi. Täällä noin nelikymppinen mies kaipaa illaksi kiihkeitä hetkiä. Olisiko sulla tunnin aikaa tänään klo 18-21 välillä? T:Pete"

Yhtälailla saman vastauksen multa saa kuitenkin myös Mikko, joka kirjoittaa: "Tänään perus gfe-seksiä klo 18-21 välillä,1h onnistuuko ja mitä maksaa?"

Ilman vastausta jää Jare, joka kirjoittaa "moi". Sekä Hassan, joka kirjoittaa "Anna osoite!"
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Entto

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #28 : Tammikuu 19, 2025, 22:19:18 »
^
Juu, Marialle esittäydyin näin:
"Entto tässä hei, saanko tulla sunnuntaina klo 13 tunniksi nuolemaan?"

Sitä en muista mitä vastattiin...
Saitin Bud Spencer

2024 [T90] <V43> (E26)《U20》{D1}
2025 [T4] <V2> (E3)《U2》

Poissa Liliyana

• Full Member
  • Galleria (3)
« Vastaus #29 : Tammikuu 19, 2025, 22:19:42 »
Ei tarvi mullekaan esittäytyä. Ihanne viesti mulle olisi: "Moi. Täällä noin nelikymppinen mies kaipaa illaksi kiihkeitä hetkiä. Olisiko sulla tunnin aikaa tänään klo 18-21 välillä? T:Pete"

Yhtälailla saman vastauksen multa saa kuitenkin myös Mikko, joka kirjoittaa: "Tänään perus gfe-seksiä klo 18-21 välillä,1h onnistuuko ja mitä maksaa?"

Ilman vastausta jää Jare, joka kirjoittaa "moi". Sekä Hassan, joka kirjoittaa "Anna osoite!"

Juurikin näin ja hyvä olisi mainita myös paikkakunta (mitä pyyän ilmotuksessa) kun nyt on kahteen kaupunkiin esillä ilmot. Jäis vielä yks turha viesti miulta pois  :whipping:
Helsingissä 21.-23.1.2025

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #30 : Tammikuu 19, 2025, 22:20:13 »
musta on varmaan tullut jo vanha ja leipääntynyt kun toivon että asiakkaan yhteydenotossa on mahdollisimman vähän mitään ylimääräistä.
- - jos asiakas kertookin iän, painon, pituuden ja etnisyyden, unohdan ne todennäköisesti jo ennen kuin sähköposti on luettu loppuun.

Ymmärrän tämän hyvin pt:n näkökulmasta, mutta heitänpä tähän asiakasnäkökulmaakin:
asiakkaan näkökulmasta tämä voi antaa signaaleja myös palveluasenteesta. Jos pt ei ole kiinnostunut kuulemaan suunnilleen muuta kuin toivotun ajan, siitä luo fiiliksen, että odotettavissa on liukuhihnaa. Jos pt itsekin on kiinnostunut saamaan vähän enemmän lisätietoja, hän antaa samalla signaalin asiakkaan huomioimisesta että odotettavissa on yksilöllisempi tapaaminen. GFE:ssä on kyse illuussiosta, minkä vuoksi sen täytyy olla yksilöllinen ja personoitu. Illuusion rakentaminen alkaa jo varaus-/viestittelyvaiheessa ja illuusio kärsii, jos viestitelyssä välittyy, että pt ei ole yhtään kiinnostunut (tai että sillä ei ole paljon väliä) kuka ja millainen tyyppi sieltä on tulossa (voi se niin ollakin, mutta gfe:ssä asiakkaasta ei saa tuntua siltä). Ja vielä pahempaa, jos viestittelyssä tai tapaamisen aloituksessa asiakkaasta tuntuu, että kaikki on "todennäköisesti unohdettu todennäköisesti jo ennen kuin sähköposti on luettu loppuun".

Eli sillä on ehkä eroa puolin ja toisin, minkätyyppinen/-sisältöinen tapaaminen on kyseessä?

Jälkik. lisäys: tämän lähetettyäni huomasin, että tonni tuli samalla täyteen, eli tämä oli samalla tuhannes viestini saitille   :headbang:
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 19, 2025, 22:22:02 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Paikalla häkkisen isa

• Jr. Member
« Vastaus #31 : Tammikuu 19, 2025, 22:52:29 »
musta on varmaan tullut jo vanha ja leipääntynyt kun toivon että asiakkaan yhteydenotossa on mahdollisimman vähän mitään ylimääräistä.
- - jos asiakas kertookin iän, painon, pituuden ja etnisyyden, unohdan ne todennäköisesti jo ennen kuin sähköposti on luettu loppuun.

Ymmärrän tämän hyvin pt:n näkökulmasta, mutta heitänpä tähän asiakasnäkökulmaakin:
asiakkaan näkökulmasta tämä voi antaa signaaleja myös palveluasenteesta. Jos pt ei ole kiinnostunut kuulemaan suunnilleen muuta kuin toivotun ajan, siitä luo fiiliksen, että odotettavissa on liukuhihnaa. Jos pt itsekin on kiinnostunut saamaan vähän enemmän lisätietoja, hän antaa samalla signaalin asiakkaan huomioimisesta että odotettavissa on yksilöllisempi tapaaminen. GFE:ssä on kyse illuussiosta, minkä vuoksi sen täytyy olla yksilöllinen ja personoitu. Illuusion rakentaminen alkaa jo varaus-/viestittelyvaiheessa ja illuusio kärsii, jos viestitelyssä välittyy, että pt ei ole yhtään kiinnostunut (tai että sillä ei ole paljon väliä) kuka ja millainen tyyppi sieltä on tulossa (voi se niin ollakin, mutta gfe:ssä asiakkaasta ei saa tuntua siltä). Ja vielä pahempaa, jos viestittelyssä tai tapaamisen aloituksessa asiakkaasta tuntuu, että kaikki on "todennäköisesti unohdettu todennäköisesti jo ennen kuin sähköposti on luettu loppuun".

Eli sillä on ehkä eroa puolin ja toisin, minkätyyppinen/-sisältöinen tapaaminen on kyseessä?

Jälkik. lisäys: tämän lähetettyäni huomasin, että tonni tuli samalla täyteen, eli tämä oli samalla tuhannes viestini saitille   :headbang:

mä taas näen sen olevan nimenomaan hyvää asiakaspalvelua etten osoita kiinnostusta asiakkaan henkilökohtaisiin ominaisuuksiin tai käytä aikaa tarpeettomaan viestittelyyn. tähän on parikin syytä: ensinnäkin, silloin ajanvaraus on mahdollisimman sujuvaa ja helppoa ja se tarkoittaa myös että mulla jää enemmän energiaa siihen varsinaiseen tapaamiseen.

toisekseen, ikä, paino, pituus, etnisyys, tai kuten osa tykkää kertoa, peniksen koko, harrastukset, tulotaso, parisuhdestatus tai asema työelämässä ei mitenkään vaikuta siihen miten otan asiakkaan vastaan, kun ei mistään näistä pysty päättelemään millaista kohtaamista asiakas kaipaa. en halua antaa kysymällä viesteissä tai ilmoituksessa asiakkaalle käsitystä, että millään tällasilla ominaisuuksilla olisi mitään merkitystä. on varsin tyypillistä että nimenomaan esimerkiksi vaikkapa vanhat tai nuoret, ylipainoiset, eri tavoin vammaiset tai kokemattomat  pelkäävät etteivät kelpaa asiakkaiksi ja usein pyytelevät jo etukäteen anteeksi. mulle tällasten asiakkaiden kohtelu hienotunteisesti on prioriteetti, ja mun mielestä se onnistuu parhaiten, kun teen alusta alkaen selväksi, että luokseni on tervetullut jokainen hygieniastaan huolehtiva ja rajojani kunnioittava asiakas, riippumatta muista ominaisuuksistaan.

vaikka tapaaminen olisi varattu 25 sanan viestillä, mun mielestä keskeistä mun ammattitaidossa on että mä osaan lukea ja tulkita asiakkaasta millaista palvelua hän tahtoo ja miten hän tulee parhaiten nähdyksi ja kuulluksi sen perusteella millaiseen kohtaamiseen ja kosketukseen asiakas reagoi. sen arviointi alkaa jo siitä miten hän tulee asuntoon sisään - onko asiakas jännittynyt, hiljainen, ujo, varovainen, rehvakas, kohtelias, hymyileväinen, vitsikäs tai flirttaileva.

ja jos ei halua jättää tätä täysin mun ammattitaidon varaan, itsensä esittelyn sijaan jo siitä on enemmän hyötyä että mainitsee viestissään esimerkiksi jonkun seuraavista:

"tykkään perusjutuista"
"kaipaisin hellää ja lämmintä kohtaamista"
"kiihottaisi rietas ja kiihkeä elostelu"
"tahtoisin että ottaisit ohjat"

Paikalla Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #32 : Tammikuu 19, 2025, 22:52:34 »
^^ No hitto! Minun kampaajalle pitää ainakin antaa nimi ja puhelinnumero. Ohareista pitää kuulemma maksaa täysi käynnin hinta. Sitä en tiedä miten käytännössä laskuttaisivat  :o

Yhden kerran olen perunut samana päivänä kun iski vatsatauti. Ei tarvinnut maksaa, varasin uuden ajan.

Unohda kampaaja, käytä parturia niin ei nouse tatti otsaan.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #33 : Tammikuu 19, 2025, 22:56:22 »
musta on varmaan tullut jo vanha ja leipääntynyt kun toivon että asiakkaan yhteydenotossa on mahdollisimman vähän mitään ylimääräistä. tehokkaimmillaan varaukseen riittää alle 25 sanaa. jos oikein kohtelias haluaa olla, voi lisätä alkuun tervehdyksen. :D

Niinno. Näin toimii pesunkestävä kunnon huora 🤣 Eipä heitä kiinnosta loppupeleissä mikään muu kuin asiakkaiden tuoma tulovirta. Sitä yritin tuolla toisessa ketjussa sanoa, mutta kaikenlaista änkytystä tuli palveluntarjoajilta.

Mutta tässähän juurikin tuli kannuste omalle ajattelumallilleni, jossa tiedän myös huoran unohtavan minut heti kun ovesta poistun. Miksi siis itsekään huoraan ylimääräistä ajatusenergiaa uhraisin? Ja juuri tämä on ”huoran tavaramerkki”: poka sisään, rahat pois, palvelu, poka ulos  ;D Vähän kuin taksikuskilla, paitsi, et taksikuski tarjoaa palvelun ensin ja rahastaa vasta perillä.

Esittäydyn itse yleensä summittaisella iälläni, kansallisuudella ulkkarien kohdalla ja kerron tapaamisen toivotun aikavälin sekä pituuden. Jos tarttee ekstroja kysellä, kysyn yleensä jo viestissä, jottei tartte ajella turhaan ja hukata aikaa ovella kääntymiseen.

Paikalla häkkisen isa

• Jr. Member
« Vastaus #34 : Tammikuu 19, 2025, 23:08:22 »

Niinno. Näin toimii pesunkestävä kunnon huora 🤣 Eipä heitä kiinnosta loppupeleissä mikään muu kuin asiakkaiden tuoma tulovirta. Sitä yritin tuolla toisessa ketjussa sanoa, mutta kaikenlaista änkytystä tuli palveluntarjoajilta.

Mutta tässähän juurikin tuli kannuste omalle ajattelumallilleni, jossa tiedän myös huoran unohtavan minut heti kun ovesta poistun. Miksi siis itsekään huoraan ylimääräistä ajatusenergiaa uhraisin? Ja juuri tämä on ”huoran tavaramerkki”: poka sisään, rahat pois, palvelu, poka ulos  ;D Vähän kuin taksikuskilla, paitsi, et taksikuski tarjoaa palvelun ensin ja rahastaa vasta perillä.

Esittäydyn itse yleensä summittaisella iälläni, kansallisuudella ulkkarien kohdalla ja kerron tapaamisen toivotun aikavälin sekä pituuden. Jos tarttee ekstroja kysellä, kysyn yleensä jo viestissä, jottei tartte ajella turhaan ja hukata aikaa ovella kääntymiseen.

aijaa, mä taas nään tän asian silleen et viestittelyyn on ihan turha tuhlata aikaa kun se kaikista merkityksellisin kommunikaatio tapahtuu sen jälkeen kun asiakas on saapunut, mutta ennen kuin hän lähtee. mulla on kyl ollut varsin merkityksellisiä kohtaamisia töissä, eikä mikään niistä oo tapahtunut aikaa varatessa. toki osa tulee vain tyhjentämään kassinsa, ja se heille suotakoon

Poissa AnniAuringonkukka

• Full Member
  • Galleria (8)
« Vastaus #35 : Tammikuu 19, 2025, 23:09:25 »
Lol, ei sillä esittäytymisellä pyydetä kertomaan sukusi historia ja menestystäsi Hippo-hiihdoissa, vaan mitä toivoo tapaamiselta. Siten voin palvella paremmin ja kertoa heti, jos joku toive ei ole toteutettavissa. Kaikkien aika säästyy.

Toiveista kertomalla pystyn orientoitumaan haluttuun energiaan ihan tapaamisen ensisekunneilta asti. Esim. jos joku sanoo tykkäävänsä tuhmien puhumisesta, kiusaaminen ja rivojen juttujen supattaminen korvaan voi alkaa jo ovella. Tai jos joku sanoo jännittävänsä tosi paljon, halaan alussa ekstrapitkään ja puhun vielä tavallista pehmeämmin niin että hänen hermostonsa rauhoittuu.

Toki nää voi kertoa paikan päälläkin, mutta jonkun erityistoiveen kohdalla ei silloin kannata hirveästi pettyä jos se ei olekaan toteuttavissa ollenkaan tai juuri sillä kertaa. Fetissiasiakkaat yleensä onneksi ymmärtää tän ja kysyy juttunsa heti alussa.

Ikää pyydän tietääkseni, etten alaikäisen kanssa puljaa.
Seuraavana Kemi
Nästa Kemi
The next stop Kemi
29.-31.1.

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #36 : Tammikuu 19, 2025, 23:26:16 »
Toiveista kertomalla pystyn orientoitumaan haluttuun energiaan ihan tapaamisen ensisekunneilta asti.

Juuri tästä on kyse. Ja se, että pt on kiinnostunut tietämään pikkuisen minimitietoja enemmän, millainen tyyppi sieltä on tulossa, kertoo minulle, että juuri tuollaista Annin mainitsemaa asennetta ja menoa on odotettavissa.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Vilmaliini

• Full Member
  • Galleria (10)
« Vastaus #37 : Tammikuu 19, 2025, 23:30:46 »
Minusta tuntuu nyt että täällä halutaan tahallaan ymmärtää väärin  tai kehua toimintatapoja riippuen kenen kirjoituksia tykkää muutenkin lukea.
Eiköhän ihan jokainen edes alkeellista asiakaspalvelua tekevä osaa viestitellä mukavasti ja kysyä tarpeelliset tiedot, ellei asiakaskokelas itse kerro toiveita..

« Viimeksi muokattu: Tammikuu 19, 2025, 23:33:34 kirjoittanut Vilmaliini »
-𝑻𝒂𝒍𝒗𝒊𝒍𝒐𝒎𝒂𝒍𝒍𝒂-🌴

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #38 : Tammikuu 19, 2025, 23:48:28 »
Tätä(kin) aihetta on käsitelty moneen kertaan, eikä se edelleekään ole ollut ongelma ainakaan minulla.
Yleensä olen lyhyesti vastannut ilmoituksessa haluttuihin asioihin. Itse ilmoitukseen tekstiin ja pyyntöihin kannattaa myös panostaa, jotta turskan on edes mahdollista vastata haluttuihin tietoihin.

Itse en myöskään näe ongelmaa, jos syystä tai toisesta ei ole vastausta tullut - sehän oikeastaan vaan helpottaa menemään seuraavia jumppapaikkoja kohti.

Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 5 )

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
« Vastaus #39 : eilen kello 00:04:00 »
Alkeellinenkaan asiakasviestintä ei ole mikään oletusarvo alalla. Toisaalta taas eräässä ilmoituksessa pyydettiin mielenkiintoisia yhteydenottoja, ja silloin pt kertoi tulleensa mökiltään outcalliin nimenomaan koska kerroin ”Hippo-hiihdoista”.

Tässä tekee tiettyjä perusoletuksia siitä millaisilla viesteillä asiat sujuu, mutta ette te kaikki toimi samalla tavalla.