Juuri tästä on kyse. Ja se, että pt on kiinnostunut tietämään pikkuisen minimitietoja enemmän, millainen tyyppi sieltä on tulossa, kertoo minulle, että juuri tuollaista Annin mainitsemaa asennetta ja menoa on odotettavissa.
mua kyllä suoraan sanoen hämmentää nyt todella paljon tämä keskustelu ja en vieläkään ihan saa kiinni siitä miten asiakkaan ominaisuuksista kyseleminen viestisi hyvää palveluasennetta, varsinkin kun annikin puhui omassa viestissään juuri asiakkaan toiveista ja odotuksista?
lainaan nyt itseäni tähän muistutukseksi:
ihan oma taitolajinsa on skimmata pitkästä yhteydenotosta pelkästään tiedot siitä missä, monelta, miten pitkään ja millaista seuraa asiakas etsii. jos asiakas kertookin iän, painon, pituuden ja etnisyyden, unohdan ne todennäköisesti jo ennen kuin sähköposti on luettu loppuun.
voisko joku turska nyt viimein selittää mulle silleen ihan kädestä pitäen miksi asiakas haluaisi, että hänen ikänsä, painonsa tai muut vastaavat ominaisuudet kiinnostais palveluntarjoajaa. eiks meille makseta nimenomaan myös siitä, ettei ne kiinnosta?