Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miehet eivät osaa esittäytyä  (Luettu 2496 kertaa)

Paikalla häkkisen isa

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miehet eivät osaa esittäytyä
« Vastaus #40 : eilen kello 00:09:31 »

Juuri tästä on kyse. Ja se, että pt on kiinnostunut tietämään pikkuisen minimitietoja enemmän, millainen tyyppi sieltä on tulossa, kertoo minulle, että juuri tuollaista Annin mainitsemaa asennetta ja menoa on odotettavissa.

mua kyllä suoraan sanoen hämmentää nyt todella paljon tämä keskustelu ja en vieläkään ihan saa kiinni siitä miten asiakkaan ominaisuuksista kyseleminen viestisi hyvää palveluasennetta, varsinkin kun annikin puhui omassa viestissään juuri asiakkaan toiveista ja odotuksista?

lainaan nyt itseäni tähän muistutukseksi:

ihan oma taitolajinsa on skimmata pitkästä yhteydenotosta pelkästään tiedot siitä missä, monelta, miten pitkään ja millaista seuraa asiakas etsii. jos asiakas kertookin iän, painon, pituuden ja etnisyyden, unohdan ne todennäköisesti jo ennen kuin sähköposti on luettu loppuun.

voisko joku turska nyt viimein selittää mulle silleen ihan kädestä pitäen miksi asiakas haluaisi, että hänen ikänsä, painonsa tai muut vastaavat ominaisuudet kiinnostais palveluntarjoajaa. eiks meille makseta nimenomaan myös siitä, ettei ne kiinnosta?
nähdään, terkuin ihana isa 😘

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #41 : eilen kello 00:15:41 »
Asiakkaan yhteydenottoa ei myöskään helpota se, että iso osa kotimaan pt:sta ilmoittelee naapurin paskalla saitilla, joka on paitsi teknisesti 20 vuotta ajastaan jäljessä, myös varsinainen kaksinaismoralismin kehto, vähän kuin Alkon tiski. ”Ei saa tarjota maksullista seksiä”, mutta jokainen perähikiän isäntämies ja toisaalta myös vallesmanni tietää, mitä sivustolla myydään.

No, naapurin paskeen kautta jos yrittää treffejä sopia, joutuu kaiken tiedon kyselemään huorilta erikseen, maililla, puhelimessa, WA:ssa tai muuten.

Aika usein tuleekin siksi päädyttyä RE:sta löytyvien ilmojen perässä ulkkareiden pakeille. Palvelut on listattu, hinnat samoin eikä tartte säätää. Yhdellä tai kahdella viestillä usein selviää tarvittavat jutut.

Poissa Vilmaliini

• Full Member
  • Galleria (10)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #42 : eilen kello 00:19:31 »
Alkeellinenkaan asiakasviestintä ei ole mikään oletusarvo alalla. Toisaalta taas eräässä ilmoituksessa pyydettiin mielenkiintoisia yhteydenottoja, ja silloin pt kertoi tulleensa mökiltään outcalliin nimenomaan koska kerroin ”Hippo-hiihdoista”.

Tässä tekee tiettyjä perusoletuksia siitä millaisilla viesteillä asiat sujuu, mutta ette te kaikki toimi samalla tavalla.

Eikä kaikki asiakkaat toimi samalla tavalla. Osa tarvitsee sen pusihali kirjekaverin varatakseen ajan koska GFE alkaa jo ilmoituksesta ja osa varaa ajan kuten varaisi hierojalle ja GFE voi alkaa ovella.
Osa haluaa viestitellä päiviä ennen tapaamista ja fiilistellä, tässä ei taas muisteta että pt:llä on muitakin asiakkaita ja voi olla melkeinpä työlästä pitää yllä illuusiota täydellisestä tapaamisesta ennen ja jälkeen sen maagisen puolentunnin.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 00:22:30 kirjoittanut Vilmaliini »
-𝑻𝒂𝒍𝒗𝒊𝒍𝒐𝒎𝒂𝒍𝒍𝒂-🌴

Poissa Paroni

• Full Member
« Vastaus #43 : eilen kello 00:19:40 »
^^ mä oon kyl alkanut lisää sinnepäin iän omiin introihin ihan vain siksi, kun ilman sitä seuraava viesti on yllättävän monelta PT:ltä että "kertoisitko vähän itsestäsi?-)"

Ja tää yleensä riittää, sen sijaan että kuvailisin itteäni jotenkin muuten.

Poissa AnniAuringonkukka

• Full Member
  • Galleria (8)
« Vastaus #44 : eilen kello 00:19:49 »
Yksi perspektiivi vielä: keikkaillessa puhaltaa joissain kaupungeissa aavikkopallot, mutta toisissa tulee tapaamispyyntöä ja kyselyä enemmän kuin ehtii edes kunnolla vastata.

Ei ehkä jonkun mielestä reilu systeemi, mutta näissä tapauksissa en pura viestejä saapumisjärjestyksessä, vaan sen perusteella kuka on kommunikoinut selkeimmällä ja kivoimmalla tavalla eli kenet haluan eniten luokseni (ja tod.näk. sisääni). Tuskin muutan käytäntöäni, koska tää systeemi toimii mulle ja on pääosin tuonut ihania asiakkaita joiden kanssa on helppoa, selkeää ja kemiat toimii.

Jos jonossa on seuraavanlaiset viestit, tiedän tasan ketä priorisoin niin vastaamisessani kuin ajanvaraamisessa:

- Moi! Olipas kiva ilmo. 37v mies ja Forssan 1994 Hippo-hiihtojen hopeamitalisti (eli kuntoa löytyy!) kaipaisi tyttöystävämäistä menoa ml. 69, tissipano ja paijailut tunnin verran perjantaiaamuna. Onnistuuko ja millaisin ehdoin?
- Hei tuutko mun luo klo 18?
- Kattelin noita sun tissejä,,,,, aikamoiset =) niin oot nyt Paska-Jänkällä? Haluttais kyllä kylään,,,

Kiireessä en ala lypsää kenestäkään jo ilmoituksessa pyydettyjä tietoja ulos. Jos itse näen vaivaa tapaamispaikan järjestämisessä, matkustamisesta, kuvissa, ilmoittelussa ja kaikessa muussa, voi viestiinsä panostaa edes ilmossa pyydettyjen toiveiden verran. Tai sitten mennä jonkun luo jota ne ei kiinnosta.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 00:29:50 kirjoittanut AnniAuringonkukka »
Seuraavana Kemi
Nästa Kemi
The next stop Kemi
29.-31.1.

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #45 : eilen kello 00:46:26 »
^ Keskimmäinen on vakkari, joten valitsisin sen  8)

Itse en kyllä osaa mitenkään nähdä hupakon vastausviestien korreloivan tapaamisessa lopulta tapahtuvan palveluasenteen kanssa  :whipping: Jokuhan tästä voisi tehdä tieteellisen tutkimuksen  :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 5 )

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
« Vastaus #46 : eilen kello 01:06:13 »
voisko joku turska nyt viimein selittää mulle silleen ihan kädestä pitäen miksi asiakas haluaisi, että hänen ikänsä, painonsa tai muut vastaavat ominaisuudet kiinnostais palveluntarjoajaa. eiks meille makseta nimenomaan myös siitä, ettei ne kiinnosta?

Varmaankin siksi, että osa tapaamisista on voinut peruuntua esim. paikan päällä painon, ulkomuodon, iän, etnisyyden jne. takia
Lienee osaa ne kuitenkin kiinnostaa?
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 5 )

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #47 : eilen kello 01:51:58 »
musta on varmaan tullut jo vanha ja leipääntynyt kun toivon että asiakkaan yhteydenotossa on mahdollisimman vähän mitään ylimääräistä. tehokkaimmillaan varaukseen riittää alle 25 sanaa. jos oikein kohtelias haluaa olla, voi lisätä alkuun tervehdyksen. :D

ihan oma taitolajinsa on skimmata pitkästä yhteydenotosta pelkästään tiedot siitä missä, monelta, miten pitkään ja millaista seuraa asiakas etsii. jos asiakas kertookin iän, painon, pituuden ja etnisyyden, unohdan ne todennäköisesti jo ennen kuin sähköposti on luettu loppuun.
Just näin, juuuuuuri näin! Vittu, perkele, saatana, vihdoinkin joku naaraspuolinen on rehellinen huorafoorumilla. Ja silloin kun nainen on rehellinen, saan melkein erektion.

Siitä vaan pojat runoilemaan  :inlove:

Ja siellä ne poikaset romaania kirjoittaa, kulli kourassa odottaa " mitä se Häkkisen Isa nyt vastaa"

Herrat ja naiset - näin tapahtuu kun testosteroni häviää elimistöstä ja syödään kasviksia.

Jos ette usko, lukekaa tämä naru läpi.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 02:02:27 kirjoittanut Lifti »
KäteenHeiluttaja

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #48 : eilen kello 02:13:53 »

Varmaankin siksi, että osa tapaamisista on voinut peruuntua esim. paikan päällä painon, ulkomuodon, iän, etnisyyden jne. takia
Ja heti perään miehen logiikka ELI TOTUUS!

Eli mitä tästä opimme - no tietenkin sen että nainen sanoo jotakin mutta tarkoittaa jotakin muuta.

KARJUT!!!! Jatkakaa teille sopivalla tavalla.

"antakaa raha ja painakaa se penis, suuhun perseeseen tai esimerkiksi pilluun"
« Viimeksi muokattu: eilen kello 02:18:43 kirjoittanut Lifti »
KäteenHeiluttaja

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #49 : eilen kello 05:40:03 »
Mulla on määritelty ilmoituksessa tietty ikäraja asiakkaille. Joten vähimmäisvaatimuksena yhteydenotossa pitää käydä ikä ilmi, muutoin siihen jää automaattisesti vastaamatta (ja jää myös vastaamatta, mikäli ikä on ilmoitettu ja se on alle ikärajan). Ei ole kristallipalloa, eikä ole tapana lypsää tietoa. Keep it simple 👌
*pikkuPullea mature*

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #50 : eilen kello 06:46:48 »
Tyhjänpäivänen länkytys minimiin lienee valtaosan pt tavoite miten tämä onnistuu.

luo kotisivu jossa on varauskalenteri jos vaihdat paikkaa siinä lukee missä milloinkin.

kalenterissa on " 20" vaihtoehtoa joista turska ruksaa halutut ajan lisäksi " vapaat ajat "

näkyy kalenterissa. JOS on ehtoja ne kerrotaan selkeästi tyyliin otan vastaan vain puvussa

tulevat. kotisivulla vähintään pari alle vuoden vanhaa kuvaa osoite joko suoraan tai tyyliin

5min pääsä piritorista.  tarkemman voi laittaa mailiin tai tekstarilla pari tuntia ennen.

joku nörtti pukkaa " vartissa " tommosen sivun.
kysyvälle vastataan

Paikalla Pekonen

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #51 : eilen kello 06:49:49 »
Kyllähän se toisaalta on ymmärrettävää varsinkin jos poka on tulossa huoran omaan kotiin että jotakin haluaa tästä tietääkin.
Tuohivirsupersu ja toksinen setämies.
Suomen kansa on tolkuttoman typerää porukkaa.

Paikalla OuluJuha

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #52 : eilen kello 09:27:50 »
Noh, voisiko tähän nyt laittaa geneerisen aloituksen, jonka me turskat voimme kopioida ja liittää yhteydenottoon uusille palveluntarjoajille, joilla ei ole pitkää listaa millaisia asiakkaita he ovat valmiita ottamaan vastaan?
Sähköposti ja wa/txt-versiot, mielellään se olisi sama. Sitten siihen voisi itse lisätä aina, jos pt:llä on ollut tiettyjä vaatimuksia asiakkaalle.

Paikalla häkkisen isa

• Jr. Member
« Vastaus #53 : eilen kello 09:33:31 »

silloinhan palveluntarjoaja varmasti kysyy asiasta? tässä mä nyt kysyn nimenomaan siitä, että osa keskustelijoista on reagoinut kielteisesti, kun kerron että ne ei kiinnosta.

mun ilmoituksessa naapurissa lukee sanatarkasti näin: "Haluan täysi-ikäistä, hyväkäytöksistä, terveydestään ja hygieniastaan huolehtivaa seuraa. ... Sinun ei tarvitse hävetä tai nolostella halujasi tai tarpeitasi, eikä minulle merkitse ikäsi, ihonvärisi, painosi, sukupuolesi tai vammasi. Välitän siitä, miten minua kohtelet, ja parhaan vaikutuksen teet asiallisella yhteydenotolla."

Paikalla OuluJuha

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #54 : eilen kello 10:17:30 »

silloinhan palveluntarjoaja varmasti kysyy asiasta? tässä mä nyt kysyn nimenomaan siitä, että osa keskustelijoista on reagoinut kielteisesti, kun kerron että ne ei kiinnosta.

mun ilmoituksessa naapurissa lukee sanatarkasti näin: "Haluan täysi-ikäistä, hyväkäytöksistä, terveydestään ja hygieniastaan huolehtivaa seuraa. ... Sinun ei tarvitse hävetä tai nolostella halujasi tai tarpeitasi, eikä minulle merkitse ikäsi, ihonvärisi, painosi, sukupuolesi tai vammasi. Välitän siitä, miten minua kohtelet, ja parhaan vaikutuksen teet asiallisella yhteydenotolla."

Sinulla nyt onkin hyvin selkeä ilmoitus, jossa ei jää mitään epäselväksi. Siihen oli helppo kirjoittaa tapaamispyyntö aikanaan. Sitä seurannut tapaaminen oli myös hyvä kokemus.

Osa näistä palveluntarjoajista ei välttämättä ole ymmärtänyt, ettemme me turskat ole mallipoikia(osa teistä muista varmastikin on), joiden kanssa pitäisi tehdä se 30/60 minuuttia töitä. Ja heidän ilmoituksissa ei välttämättä ole sitä ylimääräistä tietoa kysytty.

Olet rutinoitunut ammattilainen, joka ei enää kompastele näissä perusasioissa.

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #55 : eilen kello 11:21:15 »
ristiriita terveys merkitsee  mutta vammat ei kun ole 75% inva " +10 " sairaudella

miettisin olenko liian sairas ok toki voi ottaa yhteyttä mutta...
kysyvälle vastataan

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
« Vastaus #56 : eilen kello 12:23:27 »
Olettaisin että mattsonni piti tärkeänä, että pt:n vastauksessa välittyy että turskan viesti luettu ja edes jollain tasolla ymmärretty minkälainen turskayksilö on kyseessä. Vähän sama homma kuin mitä varten se manaatti on.

En nyt tiedä mitä se käytännössä tarkoittaisi jos asiakkaan viestissä lukee vain hiihtokisatuloksia, mutta ehkä ne on jostain syystä ko. asiakkaalle tärkeä osa identiteettiä. Itselläni vähenee kiinnostus gfetä kohtaan aika lailla, jos kysyn kaksi kysymystä ja saan vastauksen yhteen. Ei siis vain siksi että niiden kysymysten vastaukset on itselleni tärkeitä, vaan se että niihin vastaamatta jättäminen antaa välinpitämättömän vaikutelman.

Poissa Ilotikku

• Hero Member
« Vastaus #57 : eilen kello 13:14:49 »
^ Näitä on välillä, kun pt:n ovi käy niin tiuhaan, ettei poloinen saa edes kalsareita oikein päin jalkaan.

Tursake: Sopisko huomenna tunnin tapaaminen jonnekin sinne lounaan tienoille? Perusseksit peppujutuilla ja spermakurlauksilla?
Palveluntarjoaja: Ei kun tää on bensakoneella.

:)

Paikalla häkkisen isa

• Jr. Member
« Vastaus #58 : eilen kello 13:41:51 »
ristiriita terveys merkitsee  mutta vammat ei kun ole 75% inva " +10 " sairaudella

mä oletan asiakkaan ymmärtävän "terveydestään huolehtimisen" tarkoittavan että ensinnäkin turvaseksin pitäisi olla tärkeää myös asiakkaalle ja toisekseen että vastaanotolle ei tulla vaikkapa aktiivisen herpeksen, tarttuvan flunssan, pahasti tulehtuneen hampaan, syyhypunkin, tai muunkaan vastaavan akuutin terveydellisen ongelman tai sairauden kanssa, koska ne voivat olla terveysriski myös minulle.

mutta aika usein se että seksinostaja ymmärtää lukemansa ja kykenee tulkitsemaan lukemaansa hyväntahtoisesti korreloi myös positiivisesti miellyttävän asiakaskohtaamisen kanssa, joten tuskin menetän mitään jos joku kokee ettei ole tämän vuoksi tervetullut. 😊

Poissa antero pee

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #59 : eilen kello 14:10:09 »

Orjamies hei, ketjun nimi ei ole "Miehet eivät osaa kirjoittaa".
Sekavasta merkkiketjustasi päätellen yrität tätä väitettä taas kerran todistaa.