Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miehet eivät osaa esittäytyä  (Luettu 2495 kertaa)

Poissa antero pee

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miehet eivät osaa esittäytyä
« Vastaus #60 : eilen kello 14:10:42 »
mutta aika usein se että seksinostaja ymmärtää lukemansa ja kykenee tulkitsemaan lukemaansa hyväntahtoisesti korreloi myös positiivisesti miellyttävän asiakaskohtaamisen kanssa

Se on juurikin näin.

Poissa Ribbeli

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #61 : eilen kello 14:20:14 »

Olen hyvin tyydyttävä..sen pitäisi riittää :headbang:

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
« Vastaus #62 : eilen kello 15:21:30 »
Editoin viestin ihan ite
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #63 : eilen kello 21:09:47 »
Olettaisin että mattsonni piti tärkeänä, että pt:n vastauksessa välittyy että turskan viesti luettu ja edes jollain tasolla ymmärretty minkälainen turskayksilö on kyseessä. Vähän sama homma kuin mitä varten se manaatti on.

En nyt tiedä mitä se käytännössä tarkoittaisi jos asiakkaan viestissä lukee vain hiihtokisatuloksia, mutta ehkä ne on jostain syystä ko. asiakkaalle tärkeä osa identiteettiä. Itselläni vähenee kiinnostus gfetä kohtaan aika lailla, jos kysyn kaksi kysymystä ja saan vastauksen yhteen. Ei siis vain siksi että niiden kysymysten vastaukset on itselleni tärkeitä, vaan se että niihin vastaamatta jättäminen antaa välinpitämättömän vaikutelman.

Kiitos, juuri tuota tarkoitin. Jos vastausviestistä tai tapaamisen alkuun tulee tunne, että kirjoittamani tiedot "todennäköisesti unohdettu todennäköisesti jo ennen kuin sähköposti on luettu loppuun", minulle tulee tunne, että tapaaminen ei ole yksilöllinen vaan liukuhihnaa. Arvostan enemmän kahden kuin yhden lauseen vastauksia.

Tietenkin riippuu täysin siitä, millaista palvelua ollaan ostamassa. Jos se on pika :blowjob: tai perus :behind:, ei se ole niin tarkkaa. Jos kyseessä on kiireetön  :inlove:, maksan siitä, että tapaaminen on yksilöllinen tai että minusta ainakin tuntuu siltä.

voisko joku turska nyt viimein selittää mulle silleen ihan kädestä pitäen miksi asiakas haluaisi, että hänen ikänsä, painonsa tai muut vastaavat ominaisuudet kiinnostais palveluntarjoajaa. eiks meille makseta nimenomaan myös siitä, ettei ne kiinnosta?

Erittäin mielelläni tulen pitämään kädestäkin samalla kun selitän  :D, mutta kyllä voin selittää näin etänä viestilläkin, jos haluat yrittää ymmärtää. Jos kyseessä on gfe, asiakas ostaa nimenomaan illuusiota yksilöllisestä ja henkilökohtaisen tuntuisesta (Huom! paino sanalla tuntuinen) kohtaamisesta. Ja se tunne pitää asiakkaalle luoda, ei se itsestään synny. Toisaalta jos asiakas saa vaikutelman, että hänen kertomansa taustatiedot ja yksilölliset ominaisuudet ei kiinnosta myyjää vähääkään, niin siitä ei välity sellaista tunnelmaa, että odotettavissa on yksilöllinen kohtaaminen (tai tarkkaan ottaen sellaisen illuusio), jossa myyjä on kiinnostunut asiakkaasta. Jos myyjää ei kiinnosta vähääkään, millainen asiakas sieltä tulee, asiakkaalle tulee epäilys, että tapaaminen ei ole erityisen henkilökohtaisen tuntuinen (huom! paino edelleen sanalla tuntuinen) ja että miten myyjä sitten pystyy ottamaan yksilölliset toiveeni huomioon. Eihän myyjää tietysti oikeasti kiinnostakaan, mutta jos se välittyy asiakkaalle, se ei edesauta asiakkaan ostaman illuusion syntymistä. Kysehän on siitä, että pt osaa lukea, mistä asiakas maksaa. Joku maksaa siitä, että myyjää ei kiinnosta, mutta osa maksaa siitä kokemuksesta, että kiinnostaa.

GFE on herkkä taitolaji, jossa illuusion luominen on kaiken keskiössä. Se alkaa jo viestittelyvaiheessa eikä se kestä juuri yhtään säröä.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 21:14:25 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #64 : eilen kello 21:52:48 »
ristiriita terveys merkitsee  mutta vammat ei kun ole 75% inva " +10 " sairaudella

miettisin olenko liian sairas ok toki voi ottaa yhteyttä mutta...

Orjamies hei, ketjun nimi ei ole "Miehet eivät osaa kirjoittaa".
Sekavasta merkkiketjustasi päätellen yrität tätä väitettä taas kerran todistaa.

Välillä unohdan että valtaosa ei ole mensan jäseniä. mikä itselle on täysin selvä voi olla

korkealentoista muille. usein myös lukemisen opettelu auttaa vaikka tavaamalla...
kysyvälle vastataan

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #65 : eilen kello 21:55:14 »
voisko joku turska nyt viimein selittää mulle silleen ihan kädestä pitäen miksi asiakas haluaisi, että hänen ikänsä, painonsa tai muut vastaavat ominaisuudet kiinnostais palveluntarjoajaa. eiks meille makseta nimenomaan myös siitä, ettei ne kiinnosta?

Varmaankin siksi, että osa tapaamisista on voinut peruuntua esim. paikan päällä painon, ulkomuodon, iän, etnisyyden jne. takia
Lienee osaa ne kuitenkin kiinnostaa?

silloinhan palveluntarjoaja varmasti kysyy asiasta? tässä mä nyt kysyn nimenomaan siitä, että osa keskustelijoista on reagoinut kielteisesti, kun kerron että ne ei kiinnosta.

mun ilmoituksessa naapurissa lukee sanatarkasti näin: "Haluan täysi-ikäistä, hyväkäytöksistä, terveydestään ja hygieniastaan huolehtivaa seuraa. ... Sinun ei tarvitse hävetä tai nolostella halujasi tai tarpeitasi, eikä minulle merkitse ikäsi, ihonvärisi, painosi, sukupuolesi tai vammasi. Välitän siitä, miten minua kohtelet, ja parhaan vaikutuksen teet asiallisella yhteydenotolla."

Vaikea uskoa et kaikki kysyy, jos turska on muna pystyssä osoitteessa ja tulee radiohiljaisuus. Sinällään hupakko voi hyvin valita asiakkaansa, kunhan speksit on selkeästi kerrottu ilmoituksessa. Osassa toki voi olla väärinymmärryksiäkin.   

Jos ikä, ihonväri, paino, sukupuoli, vamma tai mikään ei ole rajoittava tekijä, niin tarvitseeko niitä mainita ollenkaan?
Kertoo vaan, että kaikki kelpaa, kunhan on täysi-ikäinen, hyväkäytöksinen, terve ja huolehtii hygieniastaan.

Mutta kuten sanottu, minulla ei ole näissä ollut juurikaan ongelmia  :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 5 )

Paikalla häkkisen isa

• Jr. Member
« Vastaus #66 : eilen kello 22:53:58 »

Jos ikä, ihonväri, paino, sukupuoli, vamma tai mikään ei ole rajoittava tekijä, niin tarvitseeko niitä mainita ollenkaan?
Kertoo vaan, että kaikki kelpaa, kunhan on täysi-ikäinen, hyväkäytöksinen, terve ja huolehtii hygieniastaan.

koska ne ihmiset, keille tollasella tiedolla ilmoituksessa  on väliä, on myös juuri niitä asiakasryhmiä ketkä pelkää jo lähtökohtaisesti ettei he ole tervetulleita. mä mieluummin kerron sen etukäteen, koska jos sitä ei kerro eksplisiittisesti etukäteen, vastailen yllättävän usein kysymyksiin onko joku tervetullut, ja menetän ne ujoimmat, ketkä eivät uskalla edes kysyä. oon saanut siitä positiivista palautetta, joten selkeesti se toimii. te seksisaitin turskat ette ehkä tuu aatelleeks sitä, mut ne vähemmän rutinoituneet seksinostajat, varsinkin sellaset ketkä on epävarmoja itsestään, voi tarvita vähän erilaista kannustusta, huomioimista ja turvallisuudentunnetta 🙂

ja noin ylipäätään, mulla on mun ilmoituksen, ehto-copypasten ja kotisivujen kanssa sellanen linja, että jos multa kysytään jotain asiaa enemmän kuin kaksi kertaa, laitan sen vastauksen silloin jo ennakoivasti suoraan sinne ilmoitukseen, ehto-copypasteen ja kotisivuille. tämä "otatko vastaan vaikka olen vanha/lihava/vammainen/jne" on yksi niistä asioista mitä kysyttiin surullisen usein.
nähdään, terkuin ihana isa 😘

Paikalla häkkisen isa

• Jr. Member
« Vastaus #67 : eilen kello 23:27:55 »

Jos kyseessä on gfe, asiakas ostaa nimenomaan illuusiota yksilöllisestä ja henkilökohtaisen tuntuisesta (Huom! paino sanalla tuntuinen) kohtaamisesta. Ja se tunne pitää asiakkaalle luoda, ei se itsestään synny. Toisaalta jos asiakas saa vaikutelman, että hänen kertomansa taustatiedot ja yksilölliset ominaisuudet ei kiinnosta myyjää vähääkään, niin siitä ei välity sellaista tunnelmaa, että odotettavissa on yksilöllinen kohtaaminen (tai tarkkaan ottaen sellaisen illuusio), jossa myyjä on kiinnostunut asiakkaasta. Jos myyjää ei kiinnosta vähääkään, millainen asiakas sieltä tulee, asiakkaalle tulee epäilys, että tapaaminen ei ole erityisen henkilökohtaisen tuntuinen (huom! paino edelleen sanalla tuntuinen) ja että miten myyjä sitten pystyy ottamaan yksilölliset toiveeni huomioon. Eihän myyjää tietysti oikeasti kiinnostakaan, mutta jos se välittyy asiakkaalle, se ei edesauta asiakkaan ostaman illuusion syntymistä. Kysehän on siitä, että pt osaa lukea, mistä asiakas maksaa. Joku maksaa siitä, että myyjää ei kiinnosta, mutta osa maksaa siitä kokemuksesta, että kiinnostaa.

GFE on herkkä taitolaji, jossa illuusion luominen on kaiken keskiössä. Se alkaa jo viestittelyvaiheessa eikä se kestä juuri yhtään säröä.

mua kiinnostas tässä nyt edelleen se et miten asiakas siis käytännössä, silleen ihan konkreettisesti, saa sen fiiliksen että hänen ikänsä, painonsa ja pituutensa on huomattu, ja että mistä se asiakas päättelee etten mä tule muistamaan minkä ikäinen tai pituinen hän on, koska keskityn siihen, mitä asiakas haluaa :D

yleensähän tää viestinvaihto etenee aika pitkälti siihen malliin, et asiakas kertoo "hei, olen pekka, 43 vuotta, mitat 182/85, haluaisin tietää lisää ehdoistasi? etsin rentoa ja hauskaa kohtaamista, erityisesti tissipano, varpaiden imeminen ja yhteinen suihku kiinnostaisi, onnistuuko nämä?" johon mä sit vastaan et "moi pekka, kiva kun laitoit viestiä, ottaisin sut mielelläni vastaan :) tissipano ja varpaiden imeminen sopii totta kai, yhteisissä suihkuissa en kuitenkaan valitettavasti käy. tässä on mun ehdot ja ohjeet ajanvaraukseen" ja sit pekka kertoo että "kiva, varataan perjantai kello 15 puoli tuntia".

ni mihin väliin tässä pitäisi vielä kommentoida sitä ikää tai niitä mittoja, jotta pekasta ei tunnu siltä että mua ei kiinnosta, ja miten se tehdään niin ettei se ole ihan järkyttävän kornia? kuuluuko hyvään GFEhen se, että sanon asiakkaalle esimerkiksi "ai että kun tykkään nelikymppisistä miehistä" tai "taidat olla aika timmissä kunnossa kun painat noin sopivasti" :D hyvä tässä kohtaa tietää että olen myynyt lähes yksinomaan pelkkää GFEtä kaikki nämä vuodet ja ilmeisesti tehnyt sen koko ajan täysin väärin.

mut ihan vakavasti puhuen, mun ilmossa edelleen lukee selkeästi että "minulle ei merkitse ikäsi, ihonvärisi, painosi, sukupuolesi tai vammasi". jos asiakas nyt sit sen takia kokee että mua ei kiinnosta kuka sieltä on tulossa eikä multa saa henkilökohtaista palvelua, hän tuskin sitten on sellainen asiakas, jota haluaisin tavata.

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #68 : eilen kello 23:39:23 »
^^ Sehän on hyvä vaan, jos asiakaspalautteen perusteella nostaa esiin useimmin kysytyt kysymykset ja niihin vastaukset (FAQ). Tämä helpottaa noviiseja ja ujoimpia turskia uskaltautumaan viettien vietäväksi.

Hyvä vaan, mitä useampi löytää nautintomatkailun pariin  :drinking:

Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 5 )

Paikalla AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #69 : tänään kello 00:24:48 »

Erittäin mielelläni tulen pitämään kädestäkin samalla kun selitän  :D, mutta kyllä voin selittää näin etänä viestilläkin, jos haluat yrittää ymmärtää. Jos kyseessä on gfe, asiakas ostaa nimenomaan illuusiota yksilöllisestä ja henkilökohtaisen tuntuisesta (Huom! paino sanalla tuntuinen) kohtaamisesta. Ja se tunne pitää asiakkaalle luoda, ei se itsestään synny. Toisaalta jos asiakas saa vaikutelman, että hänen kertomansa taustatiedot ja yksilölliset ominaisuudet ei kiinnosta myyjää vähääkään, niin siitä ei välity sellaista tunnelmaa, että odotettavissa on yksilöllinen kohtaaminen (tai tarkkaan ottaen sellaisen illuusio), jossa myyjä on kiinnostunut asiakkaasta. Jos myyjää ei kiinnosta vähääkään, millainen asiakas sieltä tulee, asiakkaalle tulee epäilys, että tapaaminen ei ole erityisen henkilökohtaisen tuntuinen (huom! paino edelleen sanalla tuntuinen) ja että miten myyjä sitten pystyy ottamaan yksilölliset toiveeni huomioon. Eihän myyjää tietysti oikeasti kiinnostakaan, mutta jos se välittyy asiakkaalle, se ei edesauta asiakkaan ostaman illuusion syntymistä. Kysehän on siitä, että pt osaa lukea, mistä asiakas maksaa. Joku maksaa siitä, että myyjää ei kiinnosta, mutta osa maksaa siitä kokemuksesta, että kiinnostaa.

Mä tykkään tästä vastauksesta. Mulla on tapana taiteilla sillä tarpeellisen asiakasviestinnän ja turhan ajantuhlaamisen välisellä kapealla veitsenterällä niin hyvin kuin pystyn, ja luen aina ennen tapaamista läpi kaiken viestinnän, mitä asiakkaan kanssa on käyty (paitsi jos on käynyt monta kertaa, silloin luen vain viimeisimmät toiveet) koska mun mielestä olisi noloa unohtaa jotain mitä asiakas on mulle kertonut tai multa pyytänyt eikä se vastaisi silloin lainkaan sitä palvelua mitä mä haluan myydä.

Mulla lukee ilmossa ja nettisivuilla että "Esittelethän itsesi". En odota saavani treffi-ilmoituksen vastuksia missä kerrotaan kaikki itsestä, mutta kaipaan ihan vaan "Hei, olen Pentti 45v Espoosta" aloitusta viestintään koska mun mielestä se on vaan osa hyviä käytöstapoja. Sähköpostissa se nimi olisi kiva olla viimeistään viestin lopussa. Ihan sama onko se oikea nimi, vai keksitty kunhan mun ei tarvitse kirjoittaa varauskalenteriin "isomuna247@jotainjotain".

Mä myyn eniten tunnin GFE:tä, tunnin hierontoja ja 1-2h roolileikkejä. GFE:ssä ja vielä enemmän roolikeikkeissä on tärkeää muistaa mitä asiakas on kertonut ja toivonut, ei se illuusio muuten onnistu. Usein hierontaankin tulevat asiakkaat esittää jotakin toiveita ja mä huomioin parhaan kykyni mukaan kaiken.

Olen toistaiseksi poistanut kokonaan valikoimasta alle 30min tapaamiset, eli en edes myy sellaisia kohtaamisia missä myyjää ei kiinnosta. Mulle on tärkeää luoda merkityksellisiä kohtaamisia eikä ne onnistu sellaisten miesten kanssa jotka lähettää "Moi" tai "sun osoite" -viestin. En edes vastaa heille. Mä valitsen asiakkaaksi vain ne joilla on hallussa ihan tavalliset käytöstavat.
❤️ Lomalla - seuraavana Tampere 4.-6.2.❤️

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #70 : tänään kello 08:56:34 »
useimmin kysytyt kysymykset ja niihin vastaukset pitäisi olla kaikilla. myöskin mahdollisimman

selkeä lista palveluista mitkä onnistuu ja varsinkin mitkä ei. selvää on ettei kaikki niitä lue

mutta kyllä se turhia kyselyitä vähentää. sivuhaara tuo suihku juttu kun siitä on jauhettu usein

ehdotin jo silloin yhteis suihkua asiakas kokee ettei aikaa tuhlata ja pt näkee että oikeesti

siinä suihkussa käydään.
kysyvälle vastataan

Poissa Turuntyttö

• Sr. Member
  • Galleria (5)
« Vastaus #71 : tänään kello 09:03:54 »
^^ Tiedän että oli varmasti vain hassusti muotoiltu lause tämä ”Olen toistaiseksi poistanut kokonaan valikoimasta alle 30min tapaamiset, eli en edes myy sellaisia kohtaamisia missä myyjää ei kiinnosta.”, mutta pakko kommentoida asiaa, koska itse ainakin ajattelen asiasta hiukan eri tavalla.☺️

Itse tarjoan myös alle 30min tapaamisia, ja siihen on kaksikin syytä.

Ensimmäinen on asiakkaaseen liittyvä. Eli tiedän että joillain voi olla vähän hankalampi tilanne rahallisesti, mutta syystä tai toisesta ei saa sitä seksiä muutoin kuin maksamalla. Heille ainoa vaihtoehto voi siis olla se halvin vaihtoehto. Toinen syy voi olla se, että on yksinkertaisesti vaan jäätävä panetus, eikä asiakas kaipaa muuta kuin sen pikaisen pussien tyhjennyksen, ja sekin on mulle täysin fine!☺️

Toinen syy olen minä itse.😁 Vaikka tykkään paljon myös pidemmistä kunnon GFE tapaamisista, joihin sisältyy koskettelua, fiilistelyä, rentoa ja hitaampaa etenemistä❤️ Niin yhtä lailla itsekkin tykkään välillä vain villisti ja kunnon kiihkolla mennä nopeasti suoraan asiaan ja niin sanotusti ”paukuttaa menemään”, se on myös ihan super kuumaa mun mielestä!🤤 Siviilissä extempore pikapano luonnon helmassa, tai vaikka kesken kokkailun keittiössä, ahh🥵🤤🤤

Eli siis, ainakaan omalla kohdallani ei ole todellakaan kyse siitä etteikö minua se kohtaaminen kiinnostaisi! Yksi itselleni tärkeimmistä asioista tällä alalla on juurikin se erilaisten ihmisten kohtaaminen. Oli se sitten villin pikapanon tai rauhallisemman ja eri tavalla kiihkeän GFE:n muodossa.🥰
❤️Opiskelijarouva, Turku

Paikalla häkkisen isa

• Jr. Member
« Vastaus #72 : tänään kello 09:36:32 »
niin, mäkään en kyllä näe että GFE ja 30 minuutin ajat olisi mitenkään ristiriidassa keskenään. mulle GFE tarkoittaa että kohtaan asiakkaan samalla tavalla kuin jos hän olisi mun poikaystävä (toki sillä rajoitteella että asiakas on sellanen poikaystävä jonka kanssa en kinkyile), ja ainakin mun parisuhteissa harrastetaan myös kiimaisia pikapanoja ilman puolen tunnin hempeitä esileikkejä :D