Tämänhän voi helposti välttää sillä että aktivoi ilmoituksen vasta sitten kun on saapunut paikkakunnalle ja saapunut kustannuspaikalleen.
mun keikkavarauksista ainakin vähintään puolet ja usein enemmänkin tulee jo pari päivää ennen keikkaa, menisi ihan hirveä määrä asiakkaita sivu suun jos näin toimisi. keikkapäivinä täytetään sitten ne väliin jääneet vapaat ajat extempore-ostajilla ja mattimyöhäisillä ketkä ovat kysyneet aikataulut jo päiviä etukäteen mutta eivät tiedä etukäteen koska pääsisivät. yllättävän moni seksinostaja haluaa suunnitella visiittinsä hyvissä ajoin etukäteen.
naapurissa aktivoin ilmoituksen aina edellisen viikon listattuja keikkapäiviä seuraavana viikonpäivänä, siis esim. ke-pe -keikalla ilmoitus avataan lauantaina. useimmat oivaltavat että ke-pe viittaa tulevaan keskiviikkoon, torstaihin ja perjantaihin. otsikossa lukee esim. ke-pe, ja ekassa kappaleessa vielä avattuna, että olen kaupungissa keskiviikosta perjantaihin. ilmoituksessa on myös ohje, että otsikkoon tulee merkitä kaupunki, mikä ilmoituksessa on mainittu.
jos kiertueella on useampi kuin yksi kaupunki, aktivoin kaksi ilmoitusta, jotka ovat kumpikin omissa kaupungeissaan. jos kiertuekaupunkeja on useampi kuin kaksi, muutan keikan ensimmäisen kaupungin ilmoituksen kolmannen kaupungin ilmoitukseksi joko ensimmäisen keikkakaupungin viimeisen päivän iltana, tai sitten, kun viimeinen päivä on myyty täyteen. eli kaksi ilmoitusta pyörivät ikään kuin tandemina.
sanoisin että keskimäärin +90% yhteydenottajista saa näillä ohjeilla ja tiedoilla viestinsä oikeaan ajankohtaan ja osoitteeseen. jos otsikossa tai viestissä ei ole kaupunkia, kysyn sitä ennen kuin laitan ohjeeni, koska ohjeissani on aina ajantasainen tieto kaikista kyseisen kaupungin vapaista ajoista. jos ilmoituksessa on päivät keskiviikko, torstai ja perjantai, ja maanantaina tulee viesti jossa kysytään tapaamista samalle päivälle, laitan vain tyynesti saman copypasten, koska se alkaa sanoilla "olen tavattavissa kaupungissa keskiviikosta perjantaihin".
tottahan se on että kaikki ei kommunikoi ilmoituksillaan välttämättä kaikista selkeimmin, mutta väitän kyllä silti että ainakin omalla kohdallani edes se otsikon, ensimmäisen, sekä viimeisen kappaleen (jossa puhelinnumero ja sähköposti sekä ohje kaupungin mainitsemisesta on) lukaisu kyllä pitää huolen ettei turska saa väärää tai epäselvää informaatiota.