Kuka olisi sopiva isotissinen palveluntarjoaja toteuttamaan fantasiaan jossa milf viettelee "pojun" ja käyttää vähän hyväkseen.
Uutiset:
Daisaria riittää, oon joku aika sitten toteuttanut vastaavaa suurella ilolla ja hyväksikäytän tuhmaa pojua mielelläni uudestaankin
Vaikutat nuorelle mielestäni tässä pitäisi olla ainakin yli 40v että futaa mutta ok
ehkä tää on vaan minun mielpide.
Vaikutat nuorelle mielestäni tässä pitäisi olla ainakin yli 40v että futaa mutta ok
ehkä tää on vaan minun mielpide.
Jeps, mielipiteeltä vaikuttaa.
Kyllä n. 15v ikäerolla vaikutti toimivan oikein kivasti. Tää kolmenkympin puoliväli on siitä jännä ikävaihe, kun yhdelle se oikeasti meinaa kuumaa puumaa, toisille sopivaa ikätoveria, jollekin aaaaaaivan liian vanhaa muijaa ja jollekin taas nuorempaa eloisaa neitoa. Meikillä voi myös vanhentaa itseään.
Plus äitipuolihommat tms. ikäleikit on täysin toteutettavissa vaikka itseäni vanhemman ihmisen kanssa, jos hän saa vietyä itsensä sellaisen punastelevan nuorukaisen mielentilaan. Siinä toki parhaani mukaan autan 💋
Juuri tätä tarkoitin, oikealla iällä ei leikissä ole merkitystä, minä yritän olla punasteleva poika, ja "milffissä" tärkeintä on asenne ja kuinka hän ottaa tilanteen hallintaansa.
Juuri tätä tarkoitin, oikealla iällä ei leikissä ole merkitystä, minä yritän olla punasteleva poika, ja "milffissä" tärkeintä on asenne ja kuinka hän ottaa tilanteen hallintaansa.
Jos saa kysyä ihan mielenkiinnosta ja oman oppimisen kannalta, millainen on sulle milfmäinen asenne? 🙂
Hyvin näytit osaavan Kiitos.