Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kaunis H kuppi Vantaalla  (Luettu 4429 kertaa)

Poissa Ujopiimä

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Kaunis H kuppi Vantaalla
« : Tammikuu 22, 2025, 17:12:45 »
Hei,
Onko jollain kokemusta lähiajoilta tästä Kivistössä ilmoittavasta? Kovasti kiinostaisi, mutta hirveästi ei ole arviota ja se vähän jännittää. Monta eri ilmoitusta löytyy ja paljon palveluita. Ilmeisesti mistään "petite" palveluntarjoajasta ei ole kysymys, mutta kilot ei haitta jos muodot on ns. "oikeissa paikoissa".

- Ujis

Poissa Minavai

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kaunis H kuppi Vantaalla
« Vastaus #1 : Tammikuu 26, 2025, 07:16:48 »
Seuraan

Poissa SummerOfSam

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Tammikuu 30, 2025, 12:03:09 »
Kilot kyllä sinänsä ihan oikeissa paikoissa, siellä minne ne nyt tuppaavat kertymään.
Kuvat antaa kovin kaunistellun kuvan. En tosin ole aikoihin enää kuvitellut, että kenenkään kohdalla kuvat todellisuutta vastaa.
Ei ole syytä, miksi en voisi hänen luonaan toistamiseenkin käydä.

Poissa Stondis

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Helmikuu 07, 2025, 20:39:46 »
Nonniin ja näin
Makunsa kullakin ja sano entinen erkki kun oravaa taskuun sulloi
Ei siinä, kyseinen pt ennen muunoin (ehkä 5v takiaperin) piti hesarille päivystystä pystysssä ja meikämanne aivan maanisena isojen hinkkien orjana ei voinut vastustaa kiusausta kävin ovella ja eteisessä keksin (halusin olla kohtelias, en tiedä onnistuiko) sanoin "okei, joo, hei tota, mulla tais unohtua hillot autoon, pitänee käydä kipaisemassa" ja sitte äkkiä karkuun.
No, tarina jatkuu, pt vaihto kivistöön ja kerran heikkona hetkenä kun ei parempaa löytyny ja painen kasvoi hillittömäksi (tietäjät tietää) lähdin kivistöä kohden vaikka olin 99% varma että pettymys on luvassa.
No parkkis oli hyvä, kämpään sisälle ja totuus paljastui. Tällä kertaa, jostain käsittämästi syystä alistuin ja hyväksyin tappion ja taistelin tilanteen läpi kassit hieman tyhjentyneenä, mutta itse inhoa potien, totesin kuinka kurjaa on olla himon orja.
Never agaim

Poissa Urkkikekkonen

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Helmikuu 11, 2025, 14:44:11 »
Onko kuvat niin vanhentuneet vai palvelu huonoa.vaiko sekä että?

Poissa Stondis

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Helmikuu 11, 2025, 17:53:09 »
Parkkipaikka hyvä
Kommunikointi/ajanvaraus hyvä

Kyseisen pt ulkonäkö ei ole mun makuun hitusenkaan kiihottava (en viitti tässä käydä yksityiskohtiin, mutta semmonen kulahtanu) ja makunsa kullakin.

Vaikee sanoo onko kuvat omia, mutta mielestäni niistä saa vääränlaisen kuvan.

Käy tsekkaamassa ja kerro oma mielipiteesi😆

Poissa Stondis

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Helmikuu 11, 2025, 17:58:54 »
Se piti lisätä, että mulle on tosi iso turn off jos (tsori vaan ei sille mitään voi) naisella on sellaset isot rekkamiehen/metsurin isot isot kädet🙈