^Nyt ei Venla käännetä tätä lankaa menkkoihin 😎
Mä jäin heti kiinni
Kiitän luojaa ettei mulla ole enää menkkoja. Soon menopaussi! Saisi nussia huolettomammin vaikka paljaalla ellei tämä maailma olisi täynnä kaikenlaisia pöpöjä.
Uutiset:
Mä jäin heti kiinni
Lihakullin vielä jotenkin ymmärtää, mutta "verikulli"? Hyi, yök! Eikö nyt parempaa sanaa tosiaan keksitty? Jos olisi ollut puhe klitoriksen paisumisesta kiihottuessa, ei varmaan olisi tullut mieleen käyttää sanaa "veripillu"...Veripillu taitaa olla sanana varattu hieman toista tilannetta kuvaamaan
Kullilla ei kuitenkaan varmaan oo menkkoja
...naiset kun taitaa olla enemmän kiinnostuneita vain siitä stondaus-koosta
Lihakullin vielä jotenkin ymmärtää, mutta "verikulli"? Hyi, yök! Eikö nyt parempaa sanaa tosiaan keksitty? Jos olisi ollut puhe klitoriksen paisumisesta kiihottuessa, ei varmaan olisi tullut mieleen käyttää sanaa "veripillu"...
Sori Pikkupaavi, tästä tuli menkkakeskustelu. Se käy vaan niin helposti
Mutta takaisin kulleihin, oon kyllä tunnistanut tuon lihakulli ja verikulli ilmiön. Mutta luulen et löysänä mittailu taitaa enemmän olla miesten välistä hommaa (ei homolla tavalla)...naiset kun taitaa olla enemmän kiinnostuneita vain siitä stondaus-koosta
Omaan peliin ihan tyytyväisenä olen huomannut aikuisviihdettä katsoessani että miesten mulkku on vuosikymmenessä kasvanut.
Vielä -90 luvulla elokuvaorhet oli minun mitoissa mutta tänäpäivänä melkein jokaisella on +20cm. Jäykkyyden selittää vielä smurffinapeilla mutta onko jokin oikeasti toimiva peniksen suurennus menetelmä olemassa?
Omaan peliin ihan tyytyväisenä olen huomannut aikuisviihdettä katsoessani että miesten mulkku on vuosikymmenessä kasvanut.
Vielä -90 luvulla elokuvaorhet oli minun mitoissa mutta tänäpäivänä melkein jokaisella on +20cm. Jäykkyyden selittää vielä smurffinapeilla mutta onko jokin oikeasti toimiva peniksen suurennus menetelmä olemassa?
Jotain niitä venyttimiä ovat markkinoineet ja ilmeisesti oikeat käyttäjät on saaneet ihan positiivisia tuloksiakin jopa. Jes Extender taitaa olla kuuluisimpia. Itse asiassa Shytobuy kautta laitoin juuri ihan mielenkiinnosta tilaukseen. Voi mennä 169€ hukkaan, mutta eipä tuo nyt vararikkoon vielä aja
Voin raportoida tuloksia, jos alkaa näkyä. En tiedä onnistunko/ehdinkö ohjeen mukaan päivittäin käyttämään. Jos toimii, niin tavoitteena olisi tasan se 20cm saavuttaa ja käyttäjien kommenttien perusteella voisi mulle se olla ihan realistinen lukema.
Mä jäin heti kiinni
Kiitän luojaa ettei mulla ole enää menkkoja. Soon menopaussi! Saisi nussia huolettomammin vaikka paljaalla ellei tämä maailma olisi täynnä kaikenlaisia pöpöjä.
Lihakullin vielä jotenkin ymmärtää, mutta "verikulli"? Hyi, yök! Eikö nyt parempaa sanaa tosiaan keksitty? Jos olisi ollut puhe klitoriksen paisumisesta kiihottuessa, ei varmaan olisi tullut mieleen käyttää sanaa "veripillu"...
Mulle tulee tästä assosiaatio verikauhaan, mutta sitä tuskin nyt tarkoitettiin.