Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Millainen palvelu sytyttää  (Luettu 1603 kertaa)

Poissa Mmeoww

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Millainen palvelu sytyttää
« : Tammikuu 23, 2025, 17:14:11 »
Kysytään nyt palvelunostajilta millainen ilmoitus sytyttää kun ostatte domme palveluita?

Millaista viestintää haluaisitte käydä/mitä haluaisitte tietää dommesta sessiota buukatessanne?

Oon itse todella laiska tekemään mitään sivuja minnekkään, mutta auttaisikohan sellaisen mainostaminen kuitenkin..

Vapaa sana, olen pelkkää korvaa t. Pt  :stiletto:
Cerebral, bewitching, and heartless.
-Rosa

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Millainen palvelu sytyttää
« Vastaus #1 : Tammikuu 23, 2025, 17:28:22 »
Kyllä sivu on hyvä olla muuten ilmoituksista tulee raskaita lukea . voi laittaa linkin että

lisätiedot sivulla. mitäkö siellä pitäisi olla kokovartalokuva max vuoden vanha muita oman

mieltymyksen mukaan.lista mitä EI tee on tärkeämpi kuin mitä tekee kuitenkin täydellistä

listaa ei edes kannata laittaa.kannattaa KOROSTAA niitä juttuja joita kaikilla ei ole

listalla vaikkapa Ashtray slave juttu . välineistä ja vaatetuksesta ainakin tärkeimmät kuvaan.

konsultti joka tekee hommaa aatteen vuoksi voi katsoa kuvat tai neuvoa mitä laittaa esim minä =)

kysele täsmällisemmin jos joku asia mietityttää...
kysyvälle vastataan

Paikalla MikaM

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #2 : Tammikuu 23, 2025, 17:46:29 »
Lainaus eräästä viestittelystä

"Sumeat vaatimukseni dominan ilmoitukselle

- Ilmoituksessa pitää olla jokin sanakoukku, mielenkiintoiset kuvat
tai kotisivut.
- Ilmoituksessa tai kotisivuilla ei saa olla jotain, mistä en pidä.
Esimerkkinä "politikointi" tai omituiset lomakekysymykset.
Lisäys tähän, maininta "Minuun ei saa koskea ilman lupaa"
- Pitäisi olla esillä jotain aikataulutietoja, ihan selvinä päivinä ja
kellonaikoina.  Olen tavattavissa elokuun lopussa ei riitä.
- Pitäisi kertoa paikan sijainti riittävällä tarkkuudella.
Lisäys tähän, esimerkiksi paikka on lähellä metro- tai juna-asemaa.

Tämä toki on vain minun mielipiteeni. Sinä (keskustelun toinen osapuoli) puolestaan hallitset
poseeraamisen suvereenisti ja olet hyvä manipuloimaan."

Naapurissa on arvioni mukaan kolmekymmentä dominoiden ilmoitusta.
Näistä viisi - kuusi ilmoitusta linkkeineen täyttää ehtoni.

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3 : Tammikuu 23, 2025, 20:05:27 »
Naapurin ilmot ihan kaikki katsoneena kaikilla on parantamisen varaa . pari kolme on siedettäviä

yksi VIRHE mitä muutamat tekee lyö silmiin. eli yritetään valloittaa koko etusivu omalla ilmolla

voi olla maksettukin vielä kylkeen. voihan tuo satunnais kävijän silmään sitten osua mutta

näin vanhana pieruna tulee epätoivoinen fiilis.

kysyvälle vastataan

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (15)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #4 : Tammikuu 23, 2025, 20:45:37 »

Eikös nämä kyselylomakkeen ole dominahommissa aika peruskauraa? Omaa kokemusta ei ole, vain se mitä olen kollegoilta kuullut.
💎 Seuraavana Tampere 4.-6.2.💎

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #5 : Tammikuu 23, 2025, 23:43:59 »

Eikös nämä kyselylomakkeen ole dominahommissa aika peruskauraa? Omaa kokemusta ei ole, vain se mitä olen kollegoilta kuullut.

onhan lomake aika perusjuttu ero onkin miten se on tehty. joskus törmännyt niin surkeisiin

viritelmiin ettei tiennyt itkeekö vai nauraa . ilmeisimmin samasta jutusta kyse.
kysyvälle vastataan

Poissa Mmeoww

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Tammikuu 24, 2025, 02:07:59 »

[/quote]

Käytän itse ainakin, mutta en olis ajatellut että joku tietty kysymys tai lomake itsessään aiheuttaisi joillain vaikeuksia. Koen myös että se rajaa runkkareitakin hyvin pois.

Toisaalta sessiosta riippuen tykkään ennemmin vapaamuotoisesti keskustella jonka jälkeen täytellään suostumukset..

Mutta oon miettinyt että lomakkeet saattaa karkottaa asiakkaita, sillä kovinkaan moni ei niitä täyttele. Mene ja tiedä onko tärppi tullut toisaalta jo sillä aikaa kun vastailen, sillä mun vastaus saattaa kestää joskus vuorokaudenkin.
-Rosa

Poissa Mmeoww

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : Tammikuu 24, 2025, 02:12:19 »

Ymmärsinkö oikein, että suostumus on sinulle vastenmielistä?
-Rosa

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #8 : Tammikuu 24, 2025, 02:32:59 »

En nyt tiiä halusitko sä oikeastaan saada vastauksia vai vaan päästä viisastelemaan, mut voin sanoa että tää ei sytytä.

Paikalla MikaM

• Full Member
« Vastaus #9 : Tammikuu 24, 2025, 07:23:05 »

En nyt tiiä halusitko sä oikeastaan saada vastauksia vai vaan päästä viisastelemaan, mut voin sanoa että tää ei sytytä.

"Minuun ei saa koskea ilman lupaa"  näyttäisi olevan copypaste dominoilla, jotka ovat tulleet alalle puhtaina dominoina. Aika monella dominalla on taustalla myös privaattia tai fullservispalvelua. Näille dominoille kosketus ei ole mikään ongelma. Privaattitaustaisille kosketus on privaatissa rahanansaitsemiskeino.

Lisätään punalippulistaan rumat tatuoinnit ja lävistykset. Nimenomaan rumat ja mauttomat, esimerkiksi ex-Kartanon Jenniferin ja Nanan tatuoinnit eivät olleet punainen lippu.

Seksiyrittäjät näkevät vain ostopäätöksen tehneet asiakkaat. Silloin näillä 25/30 dominoilla on helppo unohtaa menetetyt asiakkaat.

Poissa Mmeoww

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #10 : Tammikuu 24, 2025, 18:52:33 »

[/quote]

[/quote]
[/quote]

Niitä neuvoja juurikin. Sinänsä ehkä enemmän yleisellä tasolla, kuin yhden spesifin mielipiteen joistan suostumuksellisista asioista. Ymmärrän tietysti että nämä ovat hänen speksit ja todellakin validit. Ehkä enemmän se ilmaisutapa pisti silmään.
-Rosa

Paikalla MikaM

• Full Member
« Vastaus #11 : Tammikuu 24, 2025, 19:12:18 »
author=Mmeoww link=topic=14720.msg408924#msg408924 date=1737737553]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Niitä neuvoja juurikin. Sinänsä ehkä enemmän yleisellä tasolla, kuin yhden spesifin mielipiteen joistan suostumuksellisista asioista. Ymmärrän tietysti että nämä ovat hänen speksit ja todellakin validit. Ehkä enemmän se ilmaisutapa pisti silmään.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Minuun ei saa koskea ilman lupaa"
Mielestäni tämä ehto johtaa siihen, että on pakko neuvotella asioista session sisällä.
Mietin tätä Valtiattaren siroa nilkka, jota kehuin. En tiedä olisi minun erikseen pitänyt pyytää lupa sille, mitä kohta tapahtui. Valtiatar riisui saappaansa ja sukkansa sekä pyysi minua nuolemaan siroa nilkkaansa. 

Kiitos onnettarelle, sessioni jokaisen dominan kanssa ovat sujuneet kuin tanssi. Molemminpuolinen koskettelu on tapahtunut ilman mitään sanallista sopimista session sisällä.

"Minuun ei saa koskea ilman lupaa", joillakin seksiyrittäjillä on puutteita lukutaidossa.
 Minulle tuo merkitsee sitä, että domina tosiaan voi olla ottamatta mitään [iho]kontaktia maksavaan asiakkaaseen.
Jälkikäteen seksiyrittäjä voi kettuilla. Olisit lukenut mitä ilmoituksessa luki. Et voi valittaa siitä, että välissä oli session ajan siivousmoppi.

Sinänsä seksiyrittäjän toteamus "Minuun ei saa koskea ilman lupaa" on täysin laillinen.
Minä puolestaan maksavana asiakkaana kerron, ei jatkoon. Tosin toistaiseksi jatkoonpääsyn esteitä on ollut myös muita syitä, joten en menetä mitään tuolla punaisella lipulla.

Paikalla MikaM

• Full Member
« Vastaus #12 : Tammikuu 24, 2025, 19:15:21 »
Kysymys: Millainen palvelu sytyttää?

Viimeksi zapperin nopeat iskut takalistooni sytyttivät persekarvani palamaan. Valtiatar totesi tähän, tämä palaneen käry tuoksuu hyvältä.

Paikalla samuel

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #13 : Tammikuu 24, 2025, 21:30:48 »
Hyvä ilmoitus sisältää hyviä kuvia, joista pääsee selville, millaista voisi olla vastassa. Se on sopivasti informatiivinen olematta mikään lista. Lähinnä siitä tulisi selvitä esim dominointityyli, joka tulee luontaisesti. Se tyyli on lopulta se, mikä ratkaisee. Toiset tykkää toisenlaisesta jne.

Ilmossa on tietysti hyvin esitetty myös se, miten halutaan, että otetaan yhteyttä. Nettisivut, joihin linkki on hyvä olla olemassa. Siellä sitten yksityiskohtaisempaa tietoa mieluusti hyvin ja selvästi jaoteltuna. Siellä voisi olla myös se kyselykaavake, jonka voisi täyttää ja kysellä aikaa.

Kaavake ei kuitenkaan ole pakollinen, mutta ilman sitä joko asiakkaan pitää osata kertoa, mikä mielessä tai dominan pitää osata haastatella. Kaavake on toisaalta hyvä, kun siihen ruksittuihin juttuihin on helppo dommen tarttua ja pyytää vaikka lisäselvityksiä.

Yksi hyvän dommen merkki onkin, että hän osaa kysyä oikeat kysymykset siinä kohtaa, kun asiakas on tuonut ilmi tavalla tai toisella halujansa. Se luo kuvan, että hän tietää, mitä on tekemässä ja on kiinnostunut koostamaan hyvän session.

Mielestäni nämä keskustelut olisi ainakin jollain tasolla hyvä käydä etukäteen. Se, että lätkäistään joku rasti ruutuun lomake eteen, kun olet jo dommen luona. Ei siinä tilanteessa ja mielentilassa enää syvemmin mihinkään ehditä eikä kyetä syventymään. Parhaassa tapauksessa asiakkaan lukulasitkin jäi sinne autoon, eikä oikein edes näe, mitä siinä on.

Poissa Hard-One

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #14 : Tammikuu 30, 2025, 18:18:23 »
Minä kerron mikä ei sytytä... eli tänään eräs domina vastasi minulle, kun vastasin hänen ilmoitukseensa, "mikä on bujettisi?"

Poissa Vilmaliini

• Full Member
  • Galleria (13)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #15 : Tammikuu 30, 2025, 18:21:35 »
Minä kerron mikä ei sytytä... eli tänään eräs domina vastasi minulle, kun vastasin hänen ilmoitukseensa, "mikä on bujettisi?"

Mitä olit kirjoittanut?
Itse en tiedä dominapiireistä yhtään mitään niin en osaa ottaa kantaa onko tuo jo röyhkeää.
-𝑻𝒂𝒍𝒗𝒊𝒍𝒐𝒎𝒂𝒍𝒍𝒂-🌴

Paikalla äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #16 : Tammikuu 30, 2025, 18:40:30 »

Mullekin dominapiirit vieraita, mutta jos vertaa vaikka tapahtumajärjestäjään, jolla ei hinnoittelua ole listattu auki nettisivuilla, niin samalla kysymyksellä aloitetaan. En pitänyt sitä röyhkeänä, vaan tehokkaana, hän tiesi heti mitä tarjota.
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa Hard-One

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #17 : Tammikuu 30, 2025, 18:42:35 »

Mitä olit kirjoittanut?
Itse en tiedä dominapiireistä yhtään mitään niin en osaa ottaa kantaa onko tuo jo röyhkeää.

Kuvauksen itsestäni ja toiveistani. Ja siis viestissä en nimensä lisäksi mitään muuta... yllättäen viesti meni roskiin.

Paikalla samuel

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #18 : Tammikuu 30, 2025, 18:44:49 »
Ehkä olisi ollut fiksumpaa kysyä vaikka kuinka pitkän tapaamisen haluaa ja liittänyt siihen hinnaston.

Poissa TheLollipop

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #19 : Tammikuu 31, 2025, 23:33:33 »
Pahoittelen et menee ohi aiheen vähän, mut kuinkahan moni PT hankkii kotisivunsa tarjoamalla palveluitaan? Kyselen vaan sen takia et omaa osaamista ois tehdä kotisivuja, ja ei kaukaa haettua ois käydä dominan luona pyllyjä palvomassa  :sheep:

Luen mielenkiinnolla varsinkin kotisivujen osalta mitä halutaan/vaaditaan.