Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Salaseuraa Saloon  (Luettu 890 kertaa)

Poissa Strimari

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Salaseuraa Saloon
« : Tammikuu 24, 2025, 20:11:51 »
Onko daamin luona käyneitä?
Kiinnostaisi ohuesti, naapurisivustolla näyttää olevan plussia ainakin mutta niitähän nyt saa annettua vaikka itse..

Poissa Micce2

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Salaseuraa Saloon
« Vastaus #1 : Tammikuu 25, 2025, 17:33:59 »
Muutama viesti vaihdettu mutta vastaustyyli melko tyly ja hyökkäävä.. Plus asuu Salossa seudulla josta itsellä tietty käsitys..  Ei siis viitsi koittaa ja tuskin menetän mitään

Poissa Seksi-Seppo

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Tammikuu 25, 2025, 17:48:12 »
Muutama viesti vaihdettu mutta vastaustyyli melko tyly ja hyökkäävä.. Plus asuu Salossa seudulla josta itsellä tietty käsitys..  Ei siis viitsi koittaa ja tuskin menetän mitään

Millainen käsitys?

Oon itse joskus laittanut viestiä ja tuntuu että vastaa lukematta.
Sitten kun on kysynyt uudelleen, niin vastaus vaikuttanut tiuskimiselle vailla vastausta

Poissa Prince

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #3 : eilen kello 18:05:18 »

Tällä tietyllä käsityksellä varmaankin viitataan siihen, että Salossa on Varsinais-Suomen pahin huumeongelma…ja että pt saattaisi olla jotenkin sekaantunut näihin aineisiin. Just my best guess…

Poissa Heav3n

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #4 : eilen kello 18:08:16 »

Tällä tietyllä käsityksellä varmaankin viitataan siihen, että Salossa on Varsinais-Suomen pahin huumeongelma…ja että pt saattaisi olla jotenkin sekaantunut näihin aineisiin. Just my best guess…

Pelkkä alue ei koko tarinaa kerro. Tyly vastaustyyli väkisinkin karkottaa.

Poissa repesorsastaa

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : eilen kello 20:29:38 »

Oon itse joskus laittanut viestiä ja tuntuu että vastaa lukematta.
Sitten kun on kysynyt uudelleen, niin vastaus vaikuttanut tiuskimiselle vailla vastausta
[/quote]
Aika monella PT:llä on tällainen ikävä tapa. Pitkä litanja mainostekstiä ja hymiöitä. Jos kysyy jotain, ei siihen tule vastausta. Karkottaa.