Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oletko koskaan saanut tapaamisen jälkeen hupakolta rahaa takaisin?  (Luettu 1319 kertaa)

Poissa M50Pirkanmaa

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Minä olen.. Täälläkin oleva pt voi kommentoida jos haluaa.. Muutamia vuosia sitten oli sovittu tapaaminen Tampereella.. Odotin oven takana ja ei vastausta.. N.20min päästä tuli että nukkui pommiin.. Kyseessä siis Suomalainen... Olin varannut tunnin ajan ja pääsin kun pääsinkin tapaamiseen.. Menemättä yksityiskohtiin tapaamisen jälkeen sanoi että saat takaisin koska en kerennyt meikkamaan ja olin leikkinyt sauvalla liikaa joten kaikki ei onnistunut.. Onko muille käynyt näin?

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oletko koskaan saanut tapaamisen jälkeen hupakolta rahaa takaisin?
« Vastaus #1 : Tammikuu 25, 2025, 00:09:29 »
 :headphones: Naiset sanoo kulta rakas, huorat antaa rahat takas, pieni mutta teknillinen panee hellurei  :headphones:

Itse olen positiivisesti yllättynyt jos saan vaihtorahat takas, mutta sinä, M50Pirkanmaa, olet mies miesten joukossa.

Poissa Cece

• Sr. Member
  • Galleria (1)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #2 : Tammikuu 25, 2025, 00:29:00 »
Kerran kun tapaamisen aloitus muistettiin tunnilla pieleen, niin tämä hyvitettiin viiskymppisellä. Tämä tosin tapahtui jo ennen sekstailun aloitusta.
Loppuviimeksi tapaaminen oli yksi parhaista, välillä kannattaa odottaa. :inlove:
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa C.G.E. Bannerheim

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Tammikuu 25, 2025, 00:41:55 »
Kyllä, tarjottu on siksi,  että hommat saatiin tehtyä suunniteltua nopeammin. Kieltäydyin palautuksesta koska olin niin tyytyväinen palveluun. Mutta mielestäni osoitti hyvää palveluasennetta. Olemme tätä nykyä vakkareita.

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Tammikuu 25, 2025, 00:44:54 »
Kerran olen saanut "vanhalla hinnalla", kun yritin maksaa havaitsemaani inflaation aiheuttamaa aiempaa korkeampaa hintaa (olisiko tapaaminen ehkä sovittu ennen sitä?).

Ja kerran sain liikaa vaihtorahaa, kun päivitin sisällön laajemmaksi kesken tapaamisen. (Mutta palautin seuraavalla kerralla).

Eri hupakot, mutta kummatkin mielestäni :inlove: -- terkkuja jos tunnistatte itsenne!

Paikalla äRHäkkä

• Sr. Member
« Vastaus #5 : Tammikuu 25, 2025, 00:50:24 »
En ole. Puolen tunnin odotus palkittiin jäätelöllä ja huomattavalla jatkoajalla. Meni niin pitkäksi, etten ehtinyt suihkussa käydä kun piti kiirehtiä päivälliselle. Autossa havahduin tuoksahtavani pimpalle ja suunnittelin siistiytyväni ravintolan vessassa. Seurue odotteli ravintolan edustalla, jätin kättelyt ja halimiset väliin.😀
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa JuhaniH

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #6 : Tammikuu 25, 2025, 01:12:46 »
Legendaarinen Hattara  :inlove: aikoinaan tarjosi alennusta.
Mulla oli mennyt osoitteessa katu ja kuja sekaisin. Myöhäistyin reilut 10 minuuttia ja tapaaminen saman verran lyhentyi.
En todellakaan hyväksynyt ehdotettua alennusta!

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #7 : Tammikuu 25, 2025, 06:21:26 »
Reiluimmat ja parhaat ovat raha-asioissakin reiluja.

Nuoren ulkkaritytön kanssa oli sovittu extrana CIM, mutta oli niin herkku tytteli, että pääs rojut kumiin kikkeli pimpassa, ei vaan voinu setämies mittään 😅 Mainitsin tästä lopuksi, en vaatinut mitään, mutta tyttö tarjosi heti rahaa takaisin. Otin vain osan ja jätin pienen tipin mimmille palkkioksi oikeasta asenteesta ja hyvästä palvelusta. Olin vissiin tytsälle mieluinen setämies, kun sain hupsuluuriin markkinointiviestejäkin tytön ollessa Suomessa. Suloinen tyttö 😍

Ja yks vakkari tyrkkäs pari kymppiä takaisin siinä vaiheessa, kun hän oli sitä mieltä, että olin hänen vakkarinsa. Palvelut parani samalla ja jotain sai tiskin alta maksamalla vähemmän. Tällainen hinnoittelu on näitä tämän alan erikoisuuksia ;D

^ Ja Hattis joo… 😍 Ihan omassa luokassaan muutaman muun SW:n kotimaisen kera. Vissiin nuo mimmit rikastuu liian äkkiä, palaa loppuun tai molempia. Mutta huipuilla on varaa olla reiluja ja joustavia myös raha-asioissa.

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #8 : Tammikuu 25, 2025, 08:08:30 »
Mä oon palautellut paljonkin, aina tapauskohtaisesti. Esimerkkinä jos on sovittu normi puolen tunnin tapaaminen, asiakas laukeaakin jo muutaman minuutin käsihoidon jälkeen ja loppuaika rupatellaan säästä, palautan yleensä erotuksen.

Joskus on käynyt niinkin, että vakkari varasi tunnin ajan ja lähti kolmen vartin kohdalla. Oletti saavansa 50€ takaisin ja kun ei saanutkaan, ei ole sen jälkeen enää näkynyt. Eli asiakas ei tätä päätä, milloin palautan osan summasta. Sen varaan ei siis kannata laskea.
*pikkuPullea mature*

Paikalla Kössi

• Full Member
« Vastaus #9 : Tammikuu 25, 2025, 08:51:47 »
Kerran sain 50e alennusta kun oli tunnilla väärä aika PT:n kalenterissa ja tuli säätöä, mutta tämä sovittiin ennen tapaamista (olin jo ehtinyt aloittaa matkan pois pelipaikalta) joten ei varmaan lasketa.

Hattara kerran lahjoitti tapaamisen jälkeen kaljaa kotimatkalle Huvipuistosta - rahallisesti merkityksetöntä, mutta voi jumaleisson että siitä tuli hyvä mieli. Tai siis olihan se mieliala jo muutenkin Hattiksen jäljiltä 11/10, mutta moinen ele  :inlove:

Poissa Seepeli

• Sr. Member
« Vastaus #10 : Tammikuu 25, 2025, 09:17:58 »

Nyt kun muistelen niin onhan näitäkin muistoja😊 Oli tunnin aika sovittuna mut neito alko pukeen vaatteita päälle kutakuinkin tapaamisen puolivälissä, tulkitsin tilanteen että tapaaminen lienee päättänyt. Sitten neito katsoi kelloa, säikähti ja alko pahoittelemaan että hän luuli ajan olevan loppunut kun pariin kierrokseen aina on tunti menny. Mä siihen että no problemo, voin lähteä kun kerta ollaan jo pukeissa molemmat. Neito sit pahoitellen anto rahaa takasi sanoen että ei hän voi ottaa tunnin hintaa jos vain puolen tuntia oon.
Amator

Poissa jan#91

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #11 : Tammikuu 25, 2025, 10:13:05 »
Tämä ei varsinaisesti liity rahojen palauttamiseen, mutta jäänyt erikoisempana keissinä mieleen.

Tapahtui noin 6-7 vuotta sitten pikkujouluaikaan, että olin eräältä nyttemmin jo lopettaneelta  kotimaiselta pt:lta varannut 1,5 h tapaamisen. Viestitellessä jo tarjottiin duomahdollisuutta, mutta 350€ oli jo ihan riittävä kustannus siihen paikkaan. Ei siinä mitään, kun sitten vähän ennen tapaamista vielä varmisteltiin saapumista, niin tulikin puskista tarjous, että sopisiko duo ilman lisäkorvausta.  Ensin olin vähän että mitä hittoa on tekeillä, mutta ihan aidosti tätä tarjosivat ja olihan tähän tartuttava.

Olikin aivan huikea kokemus, joka on säilynyt mielessä. Kyseessä oli ihan niiden aikojen tunnettuja alan ammattilaisia, ei mitään harrastelijoita, se ehkä tästä teki todella yllättävän tapahtuman. Ulkona oli muistaakseni tuolloin aika pakkanen, joten olisivatko todenneet, että kivempi toisellakin jäädä yhdessä lämpimään peuhaamaan kuin poistua siksi aikaa jonnekin. Tiedä näistä, mutta sovitun summan maksettuani tunsin jääväni tavallaan voitolle 😉

Poissa Pekonen

• Sr. Member
« Vastaus #12 : Tammikuu 25, 2025, 10:18:08 »
Lahdessa viimeksi vieraillessani Kiima-Sarin luona huomasin lähdettyäni että housujen takataskuun oli lykätty parisataa euroa ja paperille kirjoitettu viesti että "tulethan uudelleen?".
Tuohivirsupersu ja toksinen setämies.
Suomen kansa on tolkuttoman typerää porukkaa.

Poissa Pataässä

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #13 : Tammikuu 25, 2025, 10:44:36 »
Hyvin harvoin olen saanut rahaa takaisin. Lähinnä vain silloin, kun palveluntarjoajalla on jäänyt jokin luvattu palvelu toteutumatta hänestä riippuvista syistä.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa STT

• Hero Member
« Vastaus #14 : Tammikuu 25, 2025, 10:59:02 »
Se on kuten Turhapuro-leffojen Härski-Hartikaisen sanontaa osittain lainaten mukaillen, itseään hentorakenteisemmat hupakot palauttavat rahat kertaiskusta.

No leikit sikseen, ihmettelen miksi tälläisiä kysytään. Saa aikaiseksi entistä enemmän tinkaajia, varsinkin jos on erehtynyt itse kertoamaan että on joskus palautellut asiakkaalle rahaa. Se on ihan normaalia asiakaspalvelua alalla kuin alalla että hintaa sovitetaan sen mukaan mitä asiakas sai.

Poissa JuhaniH

• Full Member
« Vastaus #15 : Tammikuu 25, 2025, 12:13:13 »
Tämä ei varsinaisesti liity rahojen palauttamiseen, mutta jäänyt erikoisempana keissinä mieleen.

Tapahtui noin 6-7 vuotta sitten pikkujouluaikaan, että olin eräältä nyttemmin jo lopettaneelta  kotimaiselta pt:lta varannut 1,5 h tapaamisen. Viestitellessä jo tarjottiin duomahdollisuutta, mutta 350€ oli jo ihan riittävä kustannus siihen paikkaan. Ei siinä mitään, kun sitten vähän ennen tapaamista vielä varmisteltiin saapumista, niin tulikin puskista tarjous, että sopisiko duo ilman lisäkorvausta.  Ensin olin vähän että mitä hittoa on tekeillä, mutta ihan aidosti tätä tarjosivat ja olihan tähän tartuttava.

Olikin aivan huikea kokemus, joka on säilynyt mielessä. Kyseessä oli ihan niiden aikojen tunnettuja alan ammattilaisia, ei mitään harrastelijoita, se ehkä tästä teki todella yllättävän tapahtuman. Ulkona oli muistaakseni tuolloin aika pakkanen, joten olisivatko todenneet, että kivempi toisellakin jäädä yhdessä lämpimään peuhaamaan kuin poistua siksi aikaa jonnekin. Tiedä näistä, mutta sovitun summan maksettuani tunsin jääväni tavallaan voitolle 😉

Melkein samanlainen kokemus minulla ehkä noilta samoilta ajoilta. Silloin toinen palveluntarjoaja tuli mukaan 1/3 ns. listahinnasta. Olisikohan ollut sama duo?

Poissa Timppa

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #16 : Tammikuu 25, 2025, 14:43:53 »
:headphones: Naiset sanoo kulta rakas, huorat antaa rahat takas, pieni mutta teknillinen panee hellurei  :headphones:

Itse olen positiivisesti yllättynyt jos saan vaihtorahat takas, mutta sinä, M50Pirkanmaa, olet mies miesten joukossa.

Aivan ekana tuli just sama mieleen 😁

Paikalla Seksi-Seppo

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #17 : Tammikuu 25, 2025, 17:42:56 »
Kerran on ollut tapaaminen, jonka jälkeen sai osan sovitusta maksusta takaisin.
Oon myös käynyt hieronnassa "vanhalla" hinnalla

Poissa Pekonen

• Sr. Member
« Vastaus #18 : Tammikuu 25, 2025, 21:32:52 »
Lahdessa viimeksi vieraillessani Kiima-Sarin luona huomasin lähdettyäni että housujen takataskuun oli lykätty parisataa euroa ja paperille kirjoitettu viesti että "tulethan uudelleen?".
Tarkoitin siis KiimaMari joka on fiktiivinen henkilö eräästä toisesta ketjusta.
Tärkeä oikaisu koska muistan että taiteilijanimellä Kiima-Sari on ihan oikea palveluntarjoaja mainostanut takavuosina palveluitaan.
Tuohivirsupersu ja toksinen setämies.
Suomen kansa on tolkuttoman typerää porukkaa.

Poissa physiomama

• Jr. Member
  • Galleria (9)
Ja kerran sain liikaa vaihtorahaa, kun päivitin sisällön laajemmaksi kesken tapaamisen. (Mutta palautin seuraavalla kerralla).

Eri hupakot, mutta kummatkin mielestäni :inlove: -- terkkuja jos tunnistatte itsenne!
[/quote]

Hih, tunnustan :D -elämä pitkä, matikka lyhyt.

Kerran yhden asiakkaan kaa kävi niin, kun oltiin sovittu 2h tapaaminen mut reilu tunnin kohdalla mun mini (joka oli yksin kotona) soitti ja sanoi ettei uskalla olla yksin. Asiakas oli onneks ymmärtäväinen ja sanoi et tottakai meet. Ja annoin hänelle siitä jäljelle jäävästä ajasta rahan takas.
Tän kyseisen tapauksen takia mun työajat onkin arkisin kouluaikoina.
Ja puhelin on siis äänettömällä mut jos mini olis yksin niin hänen puhelut tulee silti läpi.
Kauneimmat missit tulee Turusta, ainakin 90-luvulla.
Oma studio Turkkuses. (En reissaa.)
OFssä paljon matskua myös 🎥😽🍆👩‍❤️‍💋‍👩