Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Laukeamisen välttely  (Luettu 11625 kertaa)

Poissa Livya

• Jr. Member
  • Galleria (4)
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Laukeamisen välttely
« Vastaus #40 : Tammikuu 23, 2025, 17:44:25 »
Miten edgettäminen tapahtuu maksullisella tapaamisella? Pitääkö turskan huutaa varoituksia ääneen vai kykeneekö palveluntarjoaja tunnistamaan tilanteet?

Itse ainakin arvostaisin varoitusta. Etenkin uuden tuttavuuden kanssa, jonka reaktioita vasta opettelee tuntemaan. Myös jos on kovin herkkä laukeamaan varoitus on kiva. Toisinaan käy niinkin että tulee niin ennenaikaisesti että huomaa asiakasta harmittavan se. Kaikki kun ei pysty siihen toiseen kierrokseen.
Oulussa 28.-30.1 😘

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (15)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #41 : Tammikuu 27, 2025, 15:37:18 »
Miten edgettäminen tapahtuu maksullisella tapaamisella? Pitääkö turskan huutaa varoituksia ääneen vai kykeneekö palveluntarjoaja tunnistamaan tilanteet?

Jos asiakas ei ole täysin kokovartalojäykkä ja ilmeetön patsas joka suunnilleen pidättää hengitystään käsihoidossa (näitä on) niin usein hengityksestä, ilmeistä ja kehon pienistä liikkeistä pystyy päättelemään paljon, kyllä mulla on sitä lukutaitoa aika hyvin kertynyt. Mä myös usein kysyn ihan suoraan käsihommissa, että laukeatko herkästi, pystytkö varoittamaan ajoissa, että en vie liian pitkälle liian nopeasti tms. Tämän tyylisen keskustelun sävyn pyrin yleensä omalta osaltani pitämään kevyenä flirttinä ja leikkisänä kiusoitteluna samalla kun olen polvillani asiakkaan reisien välissä. En siis millään kuivalla haastattelutyylillä.

Tietysti on niitä miehiä, joita ei voi edgettää, joko siksi että laukeavat todella herkästi, tai siksi, että eivät ole riittävän kokeneita kommunikoimaan kehollisesti tilanteessa ja ujostelevat näyttää minkäänlaisia nautinnon merkkejä/äännähdyksiä joita voisi yhtään lukea.

Mulla on vakkareita joita olen lempeästi puskenut näyttämään omaa nautintoaan mulle, koska sillä tavalla mun on helpompi tuottaa heille laadukasta palvelua ja hyviä kokemuksia. Mua itseäni kiihottaa nähdä ja kuulla se nautinto, ja se että mulla on valta kontrolloida sitä. Ne asiakkaat jotka osaa kommunikoida tavalla tai toisella, kehollisesti tai sanallisesti mikä tuntuu hyvältä missäkin hetkessä on yleensä paljon tyytyväisempiä myös kuin ne jotka eivät sano tai näytä mitään.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 27, 2025, 15:40:17 kirjoittanut AnnaB »
❤️ Lomalla - seuraavana Helsinki 29.-30.1.❤️

Paikalla AnniAuringonkukka

• Full Member
  • Galleria (8)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #42 : Tammikuu 27, 2025, 17:45:25 »

Jokainen keho on erilainen ja asiakas usein täysin tuntematon ihminen. Joten vaikka aika paljon reaktioita tunnistaakin, edgetettävä kuitenkin itse tuntee kehonsa paremmin kuin mie mitenkään voisin.

Pyydän varsinkin uusien ihmisten kanssa heitä kertoon mulle sanallisesti että "nyt" kun he on saavuttaneet esim. 80% tai 90% maksimikiihotuksestaan. Sen jälkeen höllään hetkeksi, kehotan hengittämään syvään ja rentouttaan kaikki paikat... kunnes taas alan kiusata kullia uudestaan.

Jotkut menee 80 prosentista sataankin eli orgasmiin tosi äkkiä. Mutta sitten kun on vähän tottunut kokemukseen tai jos edgetettävä hallitsee seksuaalienergiaansa hyvin, voidaan edgetellä monta kertaa 95% maksimikiihotuksella. Ihan hiton hauskaa ja usein mälli lentää lopulta sellaisella voimalla että huh 😁
Seuraavana Kemi
Nästa Kemi
The next stop Kemi
29.-31.1.