Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hupakot jotka kerää dataa kiristystä varten  (Luettu 6356 kertaa)

Poissa JuliaK

• Hero Member
  • Galleria (17)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hupakot jotka kerää dataa kiristystä varten
« Vastaus #160 : eilen kello 21:27:05 »
Ja hitto jos tästä joku kerää dataa kiristystä varten niin onnee vaan psykoterapiaan. Myös ketjun aloittajalle.
Nokialla 7.-9.2.

Poissa AnniAuringonkukka

• Full Member
  • Galleria (8)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #161 : eilen kello 21:30:38 »
Kai sitä mieli jotenkin nyrjähtää kun todelliset ihmiset ei mahdukaan siihen pieneen, tunkkaiseen boksiin ja karikatyyriin, jonka heistä on päässään rakentanut. Aivot sanoo brrrr kun yhteiskuntaa rapauttava (mutta samalla myös paritettu) Babylonin portto alamaailmayhteyksineen onkin saatanan tylsä tavallinen ihminen, jolla saattaa olla parisuhde, anoppi, lemmikkejä, haaveita, likinäköä ja Plussa-kortti.
Arctic Lapland Rallyyn väliohjelmaa?
Rollossa 31.1.-2.2.

Poissa JuliaK

• Hero Member
  • Galleria (17)
« Vastaus #162 : eilen kello 21:35:12 »
Kai sitä mieli jotenkin nyrjähtää kun todelliset ihmiset ei mahdukaan siihen pieneen, tunkkaiseen boksiin ja karikatyyriin, jonka heistä on päässään rakentanut. Aivot sanoo brrrr kun yhteiskuntaa rapauttava (mutta samalla myös paritettu) Babylonin portto alamaailmayhteyksineen onkin saatanan tylsä tavallinen ihminen, jolla saattaa olla parisuhde, anoppi, lemmikkejä, haaveita, likinäköä ja Plussa-kortti.

^ja luoja paratkoon tekee arkena ihan oikeaa, tavallista siviilityötä kuten monet meistä.
Nokialla 7.-9.2.

Poissa Turuntyttö

• Sr. Member
  • Galleria (5)
« Vastaus #163 : eilen kello 21:38:52 »
Ja hitto jos tästä joku kerää dataa kiristystä varten niin onnee vaan psykoterapiaan. Myös ketjun aloittajalle.

Ihan ensinnäkin, en usko että kukaan on katkeroitunut tms.
Juu siis jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin tämä ketju, etenkin julpukin jutut, on vaan huvittanu mua😅 perus trolli ilman mitään oikeaa asiaa, koittaa vaan saada ihmiset pahastumaan kirjoituksistaan, ja kun niin ei käy, niin yrittää vielä epätoivoisesti kaikkensa vedotakseen ihmisiin(esim tämä veroasia, johon en edelleenkään saanut vastausta että miten liittyy hänen alkuperäiseen viestiin varattujen kanssa panemisesta)😁
❤️Opiskelijarouva, Turku

Poissa JuliaK

• Hero Member
  • Galleria (17)
« Vastaus #164 : eilen kello 21:45:49 »

Juu siis jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin tämä ketju, etenkin julpukin jutut, on vaan huvittanu mua😅 perus trolli ilman mitään oikeaa asiaa, koittaa vaan saada ihmiset pahastumaan kirjoituksistaan, ja kun niin ei käy, niin yrittää vielä epätoivoisesti kaikkensa vedotakseen ihmisiin(esim tämä veroasia, johon en edelleenkään saanut vastausta että miten liittyy hänen alkuperäiseen viestiin varattujen kanssa panemisesta)😁

No tää skämmipukki nyt tuli tähän sekaan sotkemaan😂 Mutta alkuperäisen aloituksen teki jäsen joka ei itse ole horo eikä välttämättä edes nainen. Eli tää on koko ketju taas ihan tuubaa😂

Perus saitti meininki
Nokialla 7.-9.2.

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #165 : eilen kello 22:28:07 »
Tämä loppuosa ketjusta tai tämän päiväinen osuus on klassinen esimerkki pulushakista  ;D

Poissa Turuntyttö

• Sr. Member
  • Galleria (5)
« Vastaus #166 : eilen kello 22:31:47 »

No tää skämmipukki nyt tuli tähän sekaan sotkemaan😂 Mutta alkuperäisen aloituksen teki jäsen joka ei itse ole horo eikä välttämättä edes nainen. Eli tää on koko ketju taas ihan tuubaa😂

Perus saitti meininki

Jo jonkun aikaa oon miettinytkin että mikä tän ketjun virka on? Aloittaja ei ole sen kummemmin kommentoinut asiaa ja joku random pena on alkanut ”moraalisaarnaajaksi”. 🤔😅
❤️Opiskelijarouva, Turku

Poissa AnniAuringonkukka

• Full Member
  • Galleria (8)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #167 : eilen kello 22:45:41 »
Jo jonkun aikaa oon miettinytkin että mikä tän ketjun virka on? Aloittaja ei ole sen kummemmin kommentoinut asiaa ja joku random pena on alkanut ”moraalisaarnaajaksi”. 🤔😅

Sanoisin, et tän virka on muistuttaa että vähemmän internettiä ja enemmän ulkoilua ja raitista ilmaa huomenna  :inlove:
Arctic Lapland Rallyyn väliohjelmaa?
Rollossa 31.1.-2.2.

Poissa Turuntyttö

• Sr. Member
  • Galleria (5)
« Vastaus #168 : eilen kello 22:57:22 »

Sanoisin, et tän virka on muistuttaa että vähemmän internettiä ja enemmän ulkoilua ja raitista ilmaa huomenna  :inlove:

Hyvä pointti👌
❤️Opiskelijarouva, Turku